بله شما درست میگید ، انشاالله برای میتینگ بعدی زمان بندی بهتری میشه و از مدتی قبل اعلام میکنیم که زمان میتینگ کجاست و اگر تعدادی از دوستان بغیر از دوستانی که همیشه در میتینگ ها هستند و پارک ملت براشون راحت تر و مستقیم تر هستند خواستند شرکت کنند ، جای مناسب تری میزاریم !
ولی خوب پیدا کردن جایی مناسب برای همه هم سخت هست ، خود من هم برای اومدن به پارک ملت 2.5 توی راه هستم !
پرسي جان من منظورم اين نبود كه ميدون وليعصر باشه همين جوري گفتم شوخي كردم! ولي بزار با يك مثال منظورمو بهت بگم: ببين فكر كن من بچهي تهرانپارسم! من بخوام بيام ميتينگ بايد 2 ساعت قبل از ساعت قرار راه بيافتم حالا به موقع برسم يا نه بماند!از اونورم 2 ساعت تو راه برگشتم (خيلي بيشتر چون جمعه است ملت ميريزن بيرون ولگردي، شلوغ ميشه!) اگه وسيله نداشته باشي كه بابات در مياد تا پارك ملت بياي از بس سر راسته! حالا اينم بهش اضافه كن يكي تا حالا پارك ملت نرفته يا بدون وسيله نرفته! حالا شش ساعت بايد اينور اونور بره!! به نظرم پارك ساعي هم جاش بهتره هم سر راست تره! با هر جور صلاح ميدونيد!!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مرلين مك كينن در 1386/8/8 12:56:47
به لی : بله 11 صبح روز جمعه 23 آبان مناسب هست ، این زمان فعلا قرار میگیره ، تا ببینیم ملت مشکل دارن با این موقع یا نه
به مرلین : دوست عزیز ، درسته که دوستان از همه جا میان ، ولی نمیشه گفت که ... باشه میتینگ تا همه راحت پیدا کنن ، و گرنه مینداختیم آزادی که همه مستقیم میتونن بهش دسترسی داشته باشن ! ولی باید جایی باشه که یه محل مناسبی برای نشستن و گفتگو و قدم زدن و ... باشه ، که پارک ملت اینطور هست و از طرفی به رستوران بانی چاو که میتینگ ها اصولا توی اون برگزار میشه هست !
اگه بشه براي ما بچههاي پايين شهر قرارو يكم پايين تر از پارك ملت يعني حدود ميدون وليعصر اونورا منتقل بشه عالي ميشه!!:دي فكر كنم بقيهي بچهها هم كه از بقيهي جاهاي تهران ميان نسبت به وليعصر راحتتر باشند!!!!
سلام. برادر کالین کبیر لطفا یه مرحمت بفرمایید ساعتشو بندازین 11 صبح. چون هم همها میتونن بیان هم اینکه برای ببرگشت دیر نمیشه. هوا گرم تره این ساعت.
برادر پرسی از شما هم خواهش میشود تاریخشو بندازین جمعه تا همه ی بچه های سایت اعم از محصل دانشجو و شاغل بتونن بیان. . و راستی برادر پرسی من شماربرات آف میکنم حتما تل کن هرچی شد.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای بد به سرت میزنه. همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای خوب از سرت پر میزنه