جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

18 کاربر(ها) آنلاین هستند (9 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
15
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  34 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  364 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت (غیر رسمی)
ارسال شده در: چهارشنبه 9 آبان 1386 22:14
نمایش جزئیات
آفلاین
اوکی. پارک ملّت هم خوبه. فقط زمان دقیقش رو لطف کنید ممنون می شم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت (غیر رسمی)
ارسال شده در: سه‌شنبه 8 آبان 1386 14:42
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

بله شما درست میگید ، انشاالله برای میتینگ بعدی زمان بندی بهتری میشه و از مدتی قبل اعلام میکنیم که زمان میتینگ کجاست و اگر تعدادی از دوستان بغیر از دوستانی که همیشه در میتینگ ها هستند و پارک ملت براشون راحت تر و مستقیم تر هستند خواستند شرکت کنند ، جای مناسب تری میزاریم !

ولی خوب پیدا کردن جایی مناسب برای همه هم سخت هست ، خود من هم برای اومدن به پارک ملت 2.5 توی راه هستم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت (غیر رسمی)
پرسي جان من منظورم اين نبود كه ميدون وليعصر باشه همين جوري گفتم شوخي كردم!
ولي بزار با يك مثال منظورمو بهت بگم:
ببين فكر كن من بچه‌ي تهرانپارسم!
من بخوام بيام ميتينگ بايد 2 ساعت قبل از ساعت قرار راه بي‌افتم حالا به موقع برسم يا نه بماند!از اونورم 2 ساعت تو راه برگشتم (خيلي بيشتر چون جمعه است ملت مي‌ريزن بيرون ولگردي، شلوغ ميشه!)
اگه وسيله نداشته باشي كه بابات در مياد تا پارك ملت بياي از بس سر راسته!
حالا اينم بهش اضافه كن يكي تا حالا پارك ملت نرفته يا بدون وسيله نرفته! حالا شش ساعت بايد اينور اونور بره!!
به نظرم پارك ساعي هم جاش بهتره هم سر راست تره!
با هر جور صلاح مي‌دونيد!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مرلين مك كينن در 1386/8/8 12:56:47
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت (غیر رسمی)
ارسال شده در: دوشنبه 7 آبان 1386 14:20
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

به داولیش :
باشه ، اطلاع داده میشه بهت برادر

به لی :
بله 11 صبح روز جمعه 23 آبان مناسب هست ، این زمان فعلا قرار میگیره ، تا ببینیم ملت مشکل دارن با این موقع یا نه

به مرلین :
دوست عزیز ، درسته که دوستان از همه جا میان ، ولی نمیشه گفت که ... باشه میتینگ تا همه راحت پیدا کنن ، و گرنه مینداختیم آزادی که همه مستقیم میتونن بهش دسترسی داشته باشن ! ولی باید جایی باشه که یه محل مناسبی برای نشستن و گفتگو و قدم زدن و ... باشه ، که پارک ملت اینطور هست و از طرفی به رستوران بانی چاو که میتینگ ها اصولا توی اون برگزار میشه هست !

به تد :
همین که به مرلین گفتم !


موفق باشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت (غیر رسمی)
ارسال شده در: یکشنبه 6 آبان 1386 23:48
نمایش جزئیات
آفلاین
ولی با توجّه به وضعیت ترافيكی، بهترین جایی كه همه، از هرجای تهران می‌تونن بيان میدون ونكه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت (غیر رسمی)
اگه بشه براي ما بچه‌هاي پايين شهر قرارو يكم پايين تر از پارك ملت يعني حدود ميدون وليعصر اونورا منتقل بشه عالي ميشه!!:دي
فكر كنم بقيه‌ي بچه‌ها هم كه از بقيه‌ي جاهاي تهران ميان نسبت به وليعصر راحت‌تر باشند!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت (غیر رسمی)
ارسال شده در: شنبه 5 آبان 1386 07:12
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ببخشید دوباره پست میزنم. از طرف پنسی پارکینسون میزنم. به من گفت جاش بزنم.
پنسی میگه که به احتمال 99/99999% میاد. امیدوارم همینطور باشه :دی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای بد به سرت میزنه.
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای خوب از سرت پر میزنه
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت (غیر رسمی)
اگه جمعه باشه و برنامه‌ي خاصي برام پيش نياد ما نيز با كله هستيم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت (غیر رسمی)
ارسال شده در: جمعه 4 آبان 1386 02:27
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.
برادر کالین کبیر لطفا یه مرحمت بفرمایید ساعتشو بندازین 11 صبح. چون هم همها میتونن بیان هم اینکه برای ببرگشت دیر نمیشه. هوا گرم تره این ساعت.

برادر پرسی از شما هم خواهش میشود تاریخشو بندازین جمعه تا همه ی بچه های سایت اعم از محصل دانشجو و شاغل بتونن بیان. .
و راستی برادر پرسی من شماربرات آف میکنم حتما تل کن هرچی شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای بد به سرت میزنه.
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای خوب از سرت پر میزنه
Re: مدیریت جلسات حضوری سایت (غیر رسمی)
ارسال شده در: پنجشنبه 3 آبان 1386 23:51
نمایش جزئیات
آفلاین
من كه فعلاً پایه‌ام، اگه تا اون موقع مشكلی پیش نياد حتماً می‌آم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده