در کلوپ جادوگران پستای دنباله دار نوشته نمیشن در اونجا پستای تکی فرستاده میشه مثل پست جیمز هری پاتر،ناظرین حداکثر کاری که میتونن بکنن اینه که پستای شما و ققنوس پاک نشه و نادیده گرفته بشه.
آقا من به واقع جدیداً بیشتر مواقع به صورت ==> میشم تو سایت جادوگران چون چیزای عجیب و غریب زیاد میبینم!
واسه همین اومدم حداقل یکیشو تذکر بدم و اونم اینه که پست "جیمز هری پاتر" تو تاپیک "کلوپ جادوگران" باید پاک بشه چون پست قبلی رو ادامه نداده و تاپیکم غیر فعال نبوده که بگیم ایشون خواسته تاپیک رو فعال کنه!...پس لطفاً پستشو پاک کنید زودتر یه تذکرم بهش بدین که واسه دفعه ی بعد از این کارا نکنه!(نکته: یعنی تذکر بدین که به مدیران معرفیش میکنین!...کلاً اینجور موارد باید سخت برخورد بشه چون خرابکاریه!)
تاپیک جشن پاترو من خوندم ارتباطی با اینجا نداره و البته این قابلیتو نداره که بصورت مغازه درش بیاری تا توی هاگزمید فعالیت کنه،من نظرم اینه به مطالب اشتراکی مراجعه کنی. موفق باشی
دوستان مدتیه صاحب خونه جوابمون کرده میخواستیم نقل مکان کنیم هاگزمید گفتم به شهر داری اطلاع بدم . در ضمن من میخوام اگه اجازه بدین یه مغازه واسه بازی باز کنم تو این دهکده به اسم کلوپ جشن پاتر (البته این بازی فعلا زیر نظر وزارت خونه در جریانه ولی اگه اجازه بدین بیارمش اینجا) در ضمن چون احوالات این جانب با حقوق بازنشستگی جور در نمیاد میخواستم یه دکه باز کنم که راز طول عمرمو توش بگم(این پرنلم هر چی سنش میره بالا بخور تر میشه دارم گالیون گالیون میریزم تو شکمش)
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ، شناسه ، شناسه.
هنگامی که به دنبال من آمدی تا تو را برای خودم انتخاب کنم ، حس خوبی نداشتم ، اما به خاطر خودت ، انتخابت
بنظر من مساله اینقدر حاد نبود که پستت پاک بشه،ایگور عزیز اگه به درست پیش رفتن روند اون تاپیک علاقه داشتی میتونستی با توجه به شرایطی که از خودت گفتی اصلا پست نزنی یا بعد از اینکه متوجه شدی اونجا هالی ویزارد نیست!پستتو پاک میکردی.
من نگفتم پستم بد بود و سوژه شهيد شده بود.گفتم يه مقدار حس هالي ويزارد داشتم اونو نوشتم به همين خاطر بهش نزديك شد ولي نفر بعدي ميتونست سوژه منو ادامه بده.ولي همينطور كه فنگ گفت سوژه از پست هاي قبلي شهيد شده بود و من هم فقط نقش يه ادامه دهنده رو داشتم.
ولي كلا خب با نظر فنگ موافقم..سوژه درجا ميزد.ولي به نظرم بعد از 4 روز پست نخوردن سوژه عوض بشه يه كار عجيبه از ناظري كه به فكر انجمنشه.نميدونم!
در ضمن بهتره اين بحث ادامه پيدا نكنه ديگه.چون سوژه جديد وارد شده و دو نفر هم ادامه دادنش.نميشه كاريش كرد.من اينا رو گفتم براي موارد مشابه ديگه.
ممنون!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !
بنظر من مساله اینقدر حاد نبود که پستت پاک بشه،ایگور عزیز اگه به درست پیش رفتن روند اون تاپیک علاقه داشتی میتونستی با توجه به شرایطی که از خودت گفتی اصلا پست نزنی یا بعد از اینکه متوجه شدی اونجا هالی ویزارد نیست!پستتو پاک میکردی. این هم که چرا سوژه جدید دادم در پست قبل توضیح دادم:من از 10 ام تا حالا صبر کردم تصورم هم این بود که با پست تو سوژه تمام شده س خواستم تاپیک از فعالیت نیفته سوژه جدید دادم. از طرفی اگه پست قبلمو بخونی میبینی قبل از صحبت شما اشاره شده که الان فصل امتحاناس!
اهم با عرض پوزش من فقط اومدم يه چيزي بگم در اين رابطه و برم به نظر من سوژه قبلي شهيد شد و كلا ربطي هم به پست ايگور نداشت...شما پستاي قبل از ايگور رو هم بخونيد داشت درجا ميزد يعني چيزه خاصي نداشت در واقع سوژه بيشتر تموم و متوقف شده بود تا اينكه شهيد بشه(كه البته جفتش يكيه) در كل به نظر من اگه اون پستا حتي از پست قبل از ايگور هم ميخواست ادامه پيدا كنه زياد جالب نميشدن...من خودم ميخواستم پست بزنم يه چيزيم نوشتم ولي هرچي سبك سنگين كردم ديدم به درد نميخوره. در هر حال هرجور صلاح ديد شماست به نظرم حرفتون منطقيه نبايد سوژه عوض ميشد اونم تو اين فصل كه كلا تاپيكا ميخوابه ولي چون من همچين ذهنيتي داشتم بد نديدم اين سوژه جديد رو ادامه بدم كه جاي كار هم داره فعلا با تشكر ويژه از ناظران فعال و گولاخ سايت وزين جادوگران و دست اندركاران و عوامل پشت صحنه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
روزی از من پرسید : بزرگترین آرزویت چیست ؟ گفتم : تحقق یافتن آرزوی تو …. اما افسوس …. هرگز ندانستم آرزوی او جدایی از من بود !
تصورم این بود که چون پست ایگور در سطح پستای قبل نیست و بر عکس اونا که هم به مسائل سایت پرداختند هم سعی کردن یه رول خوب بنویسن تماما سیاسی شده! و شبیه دفاعیه س سوژه شهید شده.
خب مشكلي نيست اين مساله!
من چون خيلي وقت بود رول ننوشته بودم،يه مقدار به مشكل بر خوردم و سيستم رول ادامه دار رو با هالي ويزارد اشتباه گرفتم كه بعد از صحبت با دوستان،اصلاح شدم
شما ميتونستي پست من رو پاك بكني،نيازي نبود داستان كل تاپيك رو عوض بكني.واقعا اين مشكل با اين حركت حل نميشد!؟همينطور كه قبلا هم پستي از من تو خانه هاي هاگزميد رو پاك كرديد.
در ضمن 3 روز پست نخوردن يه تاپيك تو فصل امتحانات يه امر كاملا عاديه!نبايد سريع واكنش نشون داد.
بازم ممنون !
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط [fa]ايگور کارکاروف[/fa][en]IGΘЯ[/en] در 1386/10/14 21:30:52
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !