جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

66 کاربر(ها) آنلاین هستند (38 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
64
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  34 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  305 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  367 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: پنجشنبه 18 بهمن 1386 00:58
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

در کلوپ جادوگران پستای دنباله دار نوشته نمیشن در اونجا پستای تکی فرستاده میشه مثل پست جیمز هری پاتر،ناظرین حداکثر کاری که میتونن بکنن اینه که پستای شما و ققنوس پاک نشه و نادیده گرفته بشه.

پ.ن:این پست با مشورت هر دو ناظر فرستاده شده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: چهارشنبه 17 بهمن 1386 20:56
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر مسئولین!

آقا من به واقع جدیداً بیشتر مواقع به صورت ==> میشم تو سایت جادوگران چون چیزای عجیب و غریب زیاد میبینم!

واسه همین اومدم حداقل یکیشو تذکر بدم و اونم اینه که پست "جیمز هری پاتر" تو تاپیک "کلوپ جادوگران" باید پاک بشه چون پست قبلی رو ادامه نداده و تاپیکم غیر فعال نبوده که بگیم ایشون خواسته تاپیک رو فعال کنه!...پس لطفاً پستشو پاک کنید زودتر یه تذکرم بهش بدین که واسه دفعه ی بعد از این کارا نکنه!(نکته: یعنی تذکر بدین که به مدیران معرفیش میکنین!...کلاً اینجور موارد باید سخت برخورد بشه چون خرابکاریه!)


با تعجب و تشکر و...قدرتونو میدونیم!...فعلا!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://godfathers2.persiangig.com/hammers/Pro
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: جمعه 28 دی 1386 20:06
نمایش جزئیات
آفلاین
تاپیک جشن پاترو من خوندم ارتباطی با اینجا نداره و البته این قابلیتو نداره که بصورت مغازه درش بیاری تا توی هاگزمید فعالیت کنه،من نظرم اینه به مطالب اشتراکی مراجعه کنی.
موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: جمعه 28 دی 1386 19:58
نمایش جزئیات
آفلاین
دوستان مدتیه صاحب خونه جوابمون کرده میخواستیم نقل مکان کنیم هاگزمید گفتم به شهر داری اطلاع بدم .
در ضمن من میخوام اگه اجازه بدین یه مغازه واسه بازی باز کنم تو این دهکده به اسم کلوپ جشن پاتر (البته این بازی فعلا زیر نظر وزارت خونه در جریانه ولی اگه اجازه بدین بیارمش اینجا)
در ضمن چون احوالات این جانب با حقوق بازنشستگی جور در نمیاد میخواستم یه دکه باز کنم که راز طول عمرمو توش بگم(این پرنلم هر چی سنش میره بالا بخور تر میشه دارم گالیون گالیون میریزم تو شکمش)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ، شناسه ، شناسه.

هنگامی که به دنبال من آمدی تا تو را برای خودم انتخاب کنم ، حس خوبی نداشتم ، اما به خاطر خودت ، انتخابت
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: پنجشنبه 20 دی 1386 10:57
نمایش جزئیات
آفلاین
بعد از صحبت با چارلی نتیجه این شد که کما فی السابق همچنان برای زدن تاپیک مجوز لازمه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: شنبه 15 دی 1386 23:34
نمایش جزئیات
آفلاین
برای بار سوم عرض میکنم(چکش):

من از 10 ام تا حالا صبر کردم تصورم هم این بود که با پست تو سوژه تمام شده س خواستم تاپیک از فعالیت نیفته سوژه جدید دادم.

در موارد مشابه هم بستگی به تشخیص ناظر داره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: شنبه 15 دی 1386 10:57
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
بنظر من مساله اینقدر حاد نبود که پستت پاک بشه،ایگور عزیز اگه به درست پیش رفتن روند اون تاپیک علاقه داشتی میتونستی با توجه به شرایطی که از خودت گفتی اصلا پست نزنی یا بعد از اینکه متوجه شدی اونجا هالی ویزارد نیست!پستتو پاک میکردی.


من نگفتم پستم بد بود و سوژه شهيد شده بود.گفتم يه مقدار حس هالي ويزارد داشتم اونو نوشتم به همين خاطر بهش نزديك شد ولي نفر بعدي ميتونست سوژه منو ادامه بده.ولي همينطور كه فنگ گفت سوژه از پست هاي قبلي شهيد شده بود و من هم فقط نقش يه ادامه دهنده رو داشتم.

ولي كلا خب با نظر فنگ موافقم..سوژه درجا ميزد.ولي به نظرم بعد از 4 روز پست نخوردن سوژه عوض بشه يه كار عجيبه از ناظري كه به فكر انجمنشه.نميدونم!

در ضمن بهتره اين بحث ادامه پيدا نكنه ديگه.چون سوژه جديد وارد شده و دو نفر هم ادامه دادنش.نميشه كاريش كرد.من اينا رو گفتم براي موارد مشابه ديگه.

ممنون!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: جمعه 14 دی 1386 23:11
نمایش جزئیات
آفلاین
در مورد اینکه ایگور گفته: نقل قول:
شما ميتونستي پست من رو پاك بكني

بنظر من مساله اینقدر حاد نبود که پستت پاک بشه،ایگور عزیز اگه به درست پیش رفتن روند اون تاپیک علاقه داشتی میتونستی با توجه به شرایطی که از خودت گفتی اصلا پست نزنی یا بعد از اینکه متوجه شدی اونجا هالی ویزارد نیست!پستتو پاک میکردی.
این هم که چرا سوژه جدید دادم در پست قبل توضیح دادم:من از 10 ام تا حالا صبر کردم تصورم هم این بود که با پست تو سوژه تمام شده س خواستم تاپیک از فعالیت نیفته سوژه جدید دادم.
از طرفی اگه پست قبلمو بخونی میبینی قبل از صحبت شما اشاره شده که الان فصل امتحاناس!

موفق باشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: جمعه 14 دی 1386 21:41
نمایش جزئیات
آفلاین
اهم با عرض پوزش من فقط اومدم يه چيزي بگم در اين رابطه و برم به نظر من سوژه قبلي شهيد شد و كلا ربطي هم به پست ايگور نداشت...شما پستاي قبل از ايگور رو هم بخونيد داشت درجا ميزد يعني چيزه خاصي نداشت در واقع سوژه بيشتر تموم و متوقف شده بود تا اينكه شهيد بشه(كه البته جفتش يكيه)
در كل به نظر من اگه اون پستا حتي از پست قبل از ايگور هم ميخواست ادامه پيدا كنه زياد جالب نميشدن...من خودم ميخواستم پست بزنم يه چيزيم نوشتم ولي هرچي سبك سنگين كردم ديدم به درد نميخوره.
در هر حال هرجور صلاح ديد شماست به نظرم حرفتون منطقيه نبايد سوژه عوض ميشد اونم تو اين فصل كه كلا تاپيكا ميخوابه ولي چون من همچين ذهنيتي داشتم بد نديدم اين سوژه جديد رو ادامه بدم كه جاي كار هم داره فعلا
با تشكر ويژه از ناظران فعال و گولاخ سايت وزين جادوگران و دست اندركاران و عوامل پشت صحنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
روزی از من پرسید : بزرگترین آرزویت چیست ؟
گفتم : تحقق یافتن آرزوی تو ….
اما افسوس …. هرگز ندانستم آرزوی او جدایی از من بود !
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: جمعه 14 دی 1386 21:29
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
تصورم این بود که چون پست ایگور در سطح پستای قبل نیست و بر عکس اونا که هم به مسائل سایت پرداختند هم سعی کردن یه رول خوب بنویسن تماما سیاسی شده! و شبیه دفاعیه س سوژه شهید شده.


خب مشكلي نيست اين مساله!

من چون خيلي وقت بود رول ننوشته بودم،يه مقدار به مشكل بر خوردم و سيستم رول ادامه دار رو با هالي ويزارد اشتباه گرفتم كه بعد از صحبت با دوستان،اصلاح شدم

شما ميتونستي پست من رو پاك بكني،نيازي نبود داستان كل تاپيك رو عوض بكني.واقعا اين مشكل با اين حركت حل نميشد!؟همينطور كه قبلا هم پستي از من تو خانه هاي هاگزميد رو پاك كرديد.

در ضمن 3 روز پست نخوردن يه تاپيك تو فصل امتحانات يه امر كاملا عاديه!نبايد سريع واكنش نشون داد.

بازم ممنون !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط [fa]ايگور کارکاروف[/fa][en]IGΘЯ[/en] در 1386/10/14 21:30:52
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین