هاگرید نوشته: هوم خوب راستش توی این سه دوره برگزاری جادوگر ماه به نظر من دوره اول از همه دوره ها بهتر بود . یعنی اول نامزد رو انتخاب مبکردی ( بدون لینک و نقل قول ) بعد کسانی که بیشترین رای رو آورده بودن در رای گیری اصلی شرکت میکردن . یک روش ساده و خیلی کار آمد . راستش من از اینجوری که تاپیکی شده اصلا خوشم نمیاد .
موافقم . این طوری خیلی بهتر بود . ( من بیشتر خوشم میومد ) گرچه تا اون جایی که یادمه انتخاباتو تحریم کردم . هیچ دلیل خاصی هم نداشت . فقط نمی دونستم کی رو انتخاب کنم ؟!
به نظر من هم اگر باز هم مثل حالت قبل بشه بهتره چون الان 4 تا کاندیدا بیشتر نیست و اعضا بیشتر حوصله میکنن که رای بدن اون موقع که استقبال زیادی نشد 10 12 نفر رو باید انتخاب میکرد البته باز هم فکر میکنم اگه بشه به همه رای نداد بهتره و هر کی هر چند تا کاندید که دوست داره رو معرفی کنه در مورد لینک دادن هم فکر کنم این دفعه بشه کاریش کرد چون تعداد کاندیدا ها کمتر شده و به نظرم لینک ضروری نیست فقط بنویسه که به خاطر کدوم تاپیک ها یا پستها
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر(gray elf) در 1384/1/28 8:33:11
هوم خوب راستش توی این سه دوره برگزاری جادوگر ماه به نظر من دوره اول از همه دوره ها بهتر بود . یعنی اول نامزد رو انتخاب مبکردی ( بدون لینک و نقل قول ) بعد کسانی که بیشترین رای رو آورده بودن در رای گیری اصلی شرکت میکردن . یک روش ساده و خیلی کار آمد . راستش من از اینجوری که تاپیکی شده اصلا خوشم نمیاد .
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
آدمي از عالم خاکي نمي آيد به دست ! عالمي ديگر ببايد ساخت ! وز نو آدمي
خب دیگه این بر میگرده به مدیران مثلآ رو حرف حاجی دارکی یا مک گونگال که عضو بهترینها بودند بیشتر عمل کنند تا نظری که سوسک که چند بار بدترین جادوگر یا ماگل شده اهمیت بدهند یعنی رو رای اعضای فعال نسبت به اعضای غیر فعال بیشتر توجه کنند!
من بالاخره نفهمیدم. شما میخواید همه بیان رای بدن یا رایگیری درست و بر حق باشه؟ شما اگه میخواید رای گیری درست باشه و حق کسی هم ضایع نشه، باید طوری رای گیری رو انجام بدید کسی که میاد رای میده، دلیلی هم برای انتخابش داشتهباشه. ضمناً هم قبول دارم که روش ابرفورث اصلاً عملی نیست. چون اصولاً لینک دادن کار خیلی سادهای نیست و خیلی حوصلهندارن این کار رو انجام بدن. ولی خوب از طرفی هم پیشنهادش یه نکتهی خوب داره که باید راهی پیدا کرد که رایگیری با دلیل انجام بشه. ضمناً از دوستان هم خواهش میکنم تفاوت روش جدید رایگیری رو با روش قبلی به صورت مختصر و مفید بیان کنن تا همه بتونن راجع به اونا نظر بدن.
اگه لینک باشه کی حوصله داره بره رای بده !؟ کلی وقت بگزاره و بره رای بده اون وقت اصلا معلوم نیست که اونی که طرف بهش رای داده چیزی بشه یا نه ! من با همین نحو برگزاری موافقم البته نه کلا مثلا بدترین ها هم باید باشند در نتیجه با ابرفورث مخالفم ( البته اگه استکبار مملی یقه ی منو نگیره ) ... در اصل می خواستم بگم اگه لینک باشه کسی رای نمیده به دلایل بالا
آبر جان اگر بخوایید همچین کاری کنید اولا تعداد کمی رای می دن و کلا رای گیری درست نیست! مثلا دو نفر رای بدن از این همه کاربر بعد باید رای اونارو قبول کرد؟ مگانگال گفت اینا فقط برایه این هست که کاربران یه تکونی به خودشون بدن مثلا اونی که بدترین شده سعی کنه بهتر بشه و اونی که بهترین شده حالا می بینه ازش توقع دارن و سنجیده کار می کنه پس روش آبر خیلی سخته و سختگیریه معلومه که استکبار مملی اینجا رو هم گرفته! بهتره همین روش جدید باشه!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
اوه... منم با ابرفورث موافقم که رای دادن الکی و بدون دلیل هم بدرد نمیخوره. کاربر باید دلیلی رو برای انتخابش داشته باشه. خوب ممکنه یکی از یکی خوشش بیاد (همین الکی) بعد هر جا اسمشو دید بهش رأی بده. هیچ دلیلی هم برای این کارش نداره. باید روشی «عملی» برای این مطلب پیدا کرد. ضمناً با بخش استکباری مطلب ابرفورث هم شدیداً موافقم و معتقدم که قوانین سایت باید کمی سختگیرانه تر باشه.