جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

37 کاربر(ها) آنلاین هستند (26 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
37
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  94 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 فروردین 1384 14:26
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

هاگرید نوشته:
هوم خوب راستش توی این سه دوره برگزاری جادوگر ماه به نظر من دوره اول از همه دوره ها بهتر بود . یعنی اول نامزد رو انتخاب مبکردی ( بدون لینک و نقل قول ) بعد کسانی که بیشترین رای رو آورده بودن در رای گیری اصلی شرکت میکردن . یک روش ساده و خیلی کار آمد . راستش من از اینجوری که تاپیکی شده اصلا خوشم نمیاد .

موافقم .
این طوری خیلی بهتر بود . ( من بیشتر خوشم میومد )
گرچه تا اون جایی که یادمه انتخاباتو تحریم کردم . هیچ دلیل خاصی هم نداشت . فقط نمی دونستم کی رو انتخاب کنم ؟!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قابل توجه علاقمندان ریاضی لطفا برای رفتن به باشگاه ریاضی اینجا رو کلیک کنید
http:// mathclub.schoolnet.ir
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: یکشنبه 28 فروردین 1384 07:48
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من هم اگر باز هم مثل حالت قبل بشه بهتره چون الان 4 تا کاندیدا بیشتر نیست و اعضا بیشتر حوصله میکنن که رای بدن اون موقع که استقبال زیادی نشد 10 12 نفر رو باید انتخاب میکرد
البته باز هم فکر میکنم اگه بشه به همه رای نداد بهتره و هر کی هر چند تا کاندید که دوست داره رو معرفی کنه
در مورد لینک دادن هم فکر کنم این دفعه بشه کاریش کرد چون تعداد کاندیدا ها کمتر شده و به نظرم لینک ضروری نیست فقط بنویسه که به خاطر کدوم تاپیک ها یا پستها

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر(gray elf) در 1384/1/28 8:33:11
كريچر مرد ؛ زنده باد كريچر
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: یکشنبه 28 فروردین 1384 02:35
نمایش جزئیات
آفلاین
هوم خوب راستش توی این سه دوره برگزاری جادوگر ماه به نظر من دوره اول از همه دوره ها بهتر بود . یعنی اول نامزد رو انتخاب مبکردی ( بدون لینک و نقل قول ) بعد کسانی که بیشترین رای رو آورده بودن در رای گیری اصلی شرکت میکردن . یک روش ساده و خیلی کار آمد . راستش من از اینجوری که تاپیکی شده اصلا خوشم نمیاد .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آدمي از عالم خاکي نمي آيد به دست !
عالمي ديگر ببايد ساخت ! وز نو آدمي
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: شنبه 27 فروردین 1384 22:33
نمایش جزئیات
آفلاین
خب دیگه این بر میگرده به مدیران مثلآ رو حرف حاجی دارکی یا مک گونگال که عضو بهترینها بودند بیشتر عمل کنند تا نظری که سوسک که چند بار بدترین جادوگر یا ماگل شده اهمیت بدهند
یعنی رو رای اعضای فعال نسبت به اعضای غیر فعال بیشتر توجه کنند!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
برای عضویت در تیم روغن سازی قزوین کافیست فتو کپ
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: شنبه 27 فروردین 1384 22:33
نمایش جزئیات
آفلاین
اين تاپيكها چرا قفلن؟؟؟؟ يكي توضيح بده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: شنبه 27 فروردین 1384 21:11
نمایش جزئیات
آفلاین
من بالاخره نفهمیدم. شما می‌خواید همه بیان رای بدن یا رای‌گیری درست و بر حق باشه؟ شما اگه می‌خواید رای گیری درست باشه و حق کسی هم ضایع نشه، باید طوری رای گیری رو انجام بدید کسی که میاد رای میده، دلیلی هم برای انتخابش داشته‌باشه. ضمناً هم قبول دارم که روش ابرفورث اصلاً عملی نیست. چون اصولاً لینک دادن کار خیلی ساده‌ای نیست و خیلی حوصله‌ندارن این کار رو انجام بدن. ولی خوب از طرفی هم پیشنهادش یه نکته‌ی خوب داره که باید راهی پیدا کرد که رای‌گیری با دلیل انجام بشه.
ضمناً از دوستان هم خواهش می‌کنم تفاوت روش جدید رای‌گیری رو با روش قبلی به صورت مختصر و مفید بیان کنن تا همه بتونن راجع به اونا نظر بدن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: شنبه 27 فروردین 1384 20:33
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من همون افراد انتخاب کنند!!

مثل قبلا بدترین و بهترین رو بنویسند بعد هم به صورت نظر سنجی اونو دربیارن!

این بهترین راهه و حقی هم از کسی ضایع نمیشه و کسی هم حق نداره اعتراض کنه!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
برای عضویت در تیم روغن سازی قزوین کافیست فتو کپ
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: شنبه 27 فروردین 1384 17:58
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه لینک باشه کی حوصله داره بره رای بده !؟ کلی وقت بگزاره و بره رای بده اون وقت اصلا معلوم نیست که اونی که طرف بهش رای داده چیزی بشه یا نه ! من با همین نحو برگزاری موافقم البته نه کلا مثلا بدترین ها هم باید باشند در نتیجه با ابرفورث مخالفم ( البته اگه استکبار مملی یقه ی منو نگیره ) ... در اصل می خواستم بگم اگه لینک باشه کسی رای نمیده به دلایل بالا

به قول مملی : (( باز مهندس شدی ! ؟ ))

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شک نکن!
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: شنبه 27 فروردین 1384 16:52
نمایش جزئیات
آفلاین
آبر جان اگر بخوایید همچین کاری کنید اولا تعداد کمی رای می دن و کلا رای گیری درست نیست! مثلا دو نفر رای بدن از این همه کاربر بعد باید رای اونارو قبول کرد؟
مگانگال گفت اینا فقط برایه این هست که کاربران یه تکونی به خودشون بدن مثلا اونی که بدترین شده سعی کنه بهتر بشه و اونی که بهترین شده حالا می بینه ازش توقع دارن و سنجیده کار می کنه
پس روش آبر خیلی سخته و سختگیریه
معلومه که استکبار مملی اینجا رو هم گرفته!
بهتره همین روش جدید باشه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
Re: انتخاب جادوگر ماه ( قابل توجه مدیران سایت )
ارسال شده در: جمعه 26 فروردین 1384 23:04
نمایش جزئیات
آفلاین
اوه... منم با ابرفورث موافقم که رای دادن الکی و بدون دلیل هم بدرد نمی‌خوره. کاربر باید دلیلی رو برای انتخابش داشته باشه. خوب ممکنه یکی از یکی خوشش بیاد (همین الکی) بعد هر جا اسمشو دید بهش رأی بده. هیچ دلیلی هم برای این کارش نداره. باید روشی «عملی» برای این مطلب پیدا کرد. ضمناً با بخش استکباری مطلب ابرفورث هم شدیداً موافقم و معتقدم که قوانین سایت باید کمی سخت‌گیرانه تر باشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!