جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

111 کاربر(ها) آنلاین هستند (97 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
111
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: پيام امروز
ارسال شده در: چهارشنبه 7 اسفند 1387 10:27
نمایش جزئیات
آفلاین
اباما اعتراف می کند:من دروغ گفتم!

باراک حسین اباما رئیس جمهور آمریکا به تمام دنیای جادوگری اعتراف کرد:من دروغ گفتم! من فقط می خواستم دنیای جادوگری را تکانی بدهم.وبه آن ها بفهمانم که خطری در کمین آن هاست.آن خطر اسمشو نبره که میخواهد دنیا را دچار فاجعا ای شدید بکند.من فقط می خواستم دنیا را از خودم بترسانم و بگم که موجودات سیاهی دارم ولی اینطور نیست.من آزارم به سوسک هم نمی رسه... (در همان لحظه ابا ما فریاد زد):
وااااای...سوسک کمک آی ...وای...

قــــرچ!

آخیش راحت شدم!چه گنده بود...


پس معلوم شد که اباما جادوگری سیاه نیست و می خواهد به مردم بفهماند که ای مردم خطر در کمین است.ولی معلوم شد که او یک دروغ گوی بزرگ است!چون گفت آزارش به سوسک نمیرسد ولی...

خبرنگار سیریش:دیدالوس دیگل

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


غیر ممکن غیر ممکنه! همینی که گفتم...ناراحتی زنگ بزن 118
Re: پيام امروز
ارسال شده در: سه‌شنبه 6 اسفند 1387 13:44
نمایش جزئیات
آفلاین
اباما:با ارتش سیاهم دنیا را میگیرم!


باراک حسین اباما در مقابل خبر نگار سیریش ما (دیدالوس دیگل) اینچنین گفت:
-من با ارتش سیاهی که در اختیار دارم دنیای جادوگری را نابود می کنم!
خبر نگار ما از او پرسید:
-این ارتش سیاه شما شامل چه چیز هایی می شود؟شامل مردان سیاه پوست آمریکایی؟
اباما در برابر این سوال:
- ...اصلا وقت من تمام شده وجلسه ای با آقای احمدی نژاد دارم...لطفا برید بیرون
...بیرون

آیا باراک اباما واقا ارتشی دارد از موجودات سیاه؟یا از سیاه پوستان آمریکا؟آیا او واقا با رئیس جمهور ایران وقت ملاقات داشت؟آیا او تحت طلسم فرمان است؟

خبر نگار:دیدالوس دیگل معروف به (سیریش)!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


غیر ممکن غیر ممکنه! همینی که گفتم...ناراحتی زنگ بزن 118
Re: پيام امروز
ارسال شده در: سه‌شنبه 6 اسفند 1387 13:09
نمایش جزئیات
آفلاین
صفحه ی 11:

اباما: جامعه ی جادوگری در هراس باشند.
تهيه: ريتا اسكيتر

اين كه اباما گرگينه بود را باور نداشتم. اما جادوگر بودنش را؟ بايد مطمئن می شدم.

كاخ سفيد را ديدم. باشكوه و عظيم بود. نسيم ملايمی می وزيد و پرچم آمريكا را كه بر فراز كاخ بود می لرزاند. می خواستم در كاخ سفيد را باز كنم كه سربازی با عصبانيت فرياد زد:
- آهای تو! صبر كن ببينم!
سرم را به آرامی برگنداندم. سرباز چهار شانه بود و قد بلندی داشت. با دستش من را هل داد و با لحنی عصبانی گفت:
- نمی دونی الان يه جلسه ی مهم برگزار ميشه؟ كی هستی؟
- از جامعه ی جادوگری...
-آها! چند روز قبل ديگل عوضی اومده بود و حسابی وقت رئيس جمهور رو گرفت. شما يكم اينجا وايسا جلسه تموم شد خودش مياد بيرون! حالا از جلو در برو كنار!!!

اطراف يه ساعت صبر كردم تا بالاخره در كاخ باز شد. اباما درحالی كه با رئيس جمهور چين دست می داد از كاخ خارج می شد. با عجله به سمتش رفتم و او را به كناری خواندم:
- آقای اباما! آقای اباما!

-ببخشيد مزاحمتون شدم!
- شم مراحميد خانم! اسمتون؟
- ريتا اسكيتر هستم از پيام امروز!
اوباما درحالی كه سرش را می خواراند زمرمه وار گفت:
- روزنامه ی جادوگران!!!
-
- تعجب كردين! معلومه! می خواستم خودم بيام دفتر پيام امروز و اعلام كنم كه جادوگرم!
-
-
در حالی كه شكه شده بودم بازهم باور نكردم:
- آقای اوباما، ميشه اون برگ رو به هوا ببرين؟
- البته!
و بعد از جيبش چوبدستی اش را درآورد:
- وينگارديوم له ويوسا!
- خوب، اين نكته هم روشن شد! من فقط می خواستم مطمئن شم شما جادوگری! همين!
اباما اخمی كرد و گفت:
- آره، شايد كار شما با من تموم شده باشه اما من با شما كار دارم! اين چيزايی رو كه ميگم بايد به گوش ملت برسونی!
-
- من يه لشكر جادوگر دارم. غولها هم در عضويت ارتشمند. دارم تلاش می كنم ديوانه ساز ها رو هم واسه خودم بردارم! وقتی ارتشم تكميل شد وزارتخونه و هاگوارتز رو نابود می كنم. سلطه بر جادوگران هدف منه! وقتی جادوگر باشی می تونی مشنگ ها رو از پا در بياری! كاری نداره! ولی فبلش بايد جادوگر ها رو هم زير سلطه ی خودت در بياری! فكر كنم منظورم رو روشن گفتم، نه؟
- آره
اباما ادامه داد:
- فكر نكينين كه لرد سياه آخرين جادوگر سياه بوده، هنوز باراك هم هست. حالا اسكيتر، بهت اجازه می دم از جلو چشمم گم شی!
-

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط كينگزلی شكلبوت در 1387/12/6 13:11:43
Re: پيام امروز
ارسال شده در: سه‌شنبه 6 اسفند 1387 12:35
نمایش جزئیات
آفلاین
در حالی كه جامعه ی جادوگری فكر می كردند اباما نه تنها گرگينه بلكه حتی جادوگر نيز نمی باشد از جادوگر بودن اباما شكه شدند.

بنا بر رويدادهای اتفاق افتاده در چند روز اخير متوجه شديم باراك اباما جادوگر بوده است. وی در مصاحبه ای جنجالی با ريتا اسكيتر اعلام داشته است كه:
«با لشكر توانمند و جادوگر آمريكا هاگوارتز را درهم خواهم ريخت.»
در اين مصاحبه اباما به جادوگر بودن خويش اعتراف كرده و گفته "ديگر هيچ چيزی برای پنهان كاری وجود ندارد."
مصاحبه ی ريتا اسكيتر با حسين باراك اباما را در صفحه ی يازده بخوانيد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: پيام امروز
ارسال شده در: دوشنبه 5 اسفند 1387 14:16
نمایش جزئیات
آفلاین
اُباما:من گرگینه نیستم! (2)




دیشب معلوم شد که اُباما(رئیس جمهور آمریکا) گرگینه نبوده ولی همچنین معلوم شد که او هر ماه درست روز قرص شدن ماه به کجا می رود.امروز ساعت 6:30 صبح اُباما در برابر خبر نگار بسیار سیریش ما(دیدالوس دیگل) تسلیم شد.دیدالوس او را به بادِ سوال گرفت و او را سوال پیچ کرد.اباما هم همه چیز را اعتراف کرد.او گفت:
_من گرگینه نیستم!ولی من فشفشه ام!پس جادوگر هم نیستم.در مورد سوال شما که گفتید هر ماه کجا میرم...خب...من هر ماه به منطقه ی گرگینه نشینی از آمریکا میروم و به گرگینه های آنجا معجون گرگ خفه کن میدم.اونا هم از من راضی هستند.

پس معلوم شد که باراک اُباما گرگینه نبوده و جادوگر نیست.ما از او برای حدس و گمان های وحشتناکمان در مورد او عذر خواهی می کنیم.

خبر نگار سیریش:دیدالوس دیگل!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


غیر ممکن غیر ممکنه! همینی که گفتم...ناراحتی زنگ بزن 118
Re: پيام امروز
ارسال شده در: یکشنبه 4 اسفند 1387 21:58
نمایش جزئیات
آفلاین
به گزارش خبر گزاری رسمی *****(به درخواست نگارنده نام فاش نشده است) و منابع موثق

آبرفورث دامبلدور به طور رسمی و علنی اعلام کرد که در صورت مداخله هرگونه خدم و حشم وزارت خانه ای ،دستور تحسن نه چندام مسالمت آمیز تمامی بز ها را صادر خواهد کرد.

ریاست بز دانی جادوگران در ادامه عنوان نمود در صورتی که مجبور به صدور فرمان جهاد بشود هیچگونه اصالت یا غیر اصالتی مورد توجه نخواهد بود

صدا و سیمای جمهوری آسلامی جادوگران

آبرفورث دامبلدور

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
seems it never ends... the magic of the wizards :)
Re: پيام امروز
ارسال شده در: یکشنبه 4 اسفند 1387 13:58
نمایش جزئیات
آفلاین
اُباما:من گرگینه نیستم!


گروهی از جادوگران جهان بر این باورند که اُباما (رئیس جمهور آمریکا) یک جادوگر بوده و توسط فنریر گری بک، گرگینه شده است.
او دیشب در مصاحبه ای با دیدالوس دیگل به تمام دنیا گفته است که جادوگر نیست و توسط گری بک گرگینه نشده است.ولی همه می دانند که او هر ماه چند روز را به سفر میرود.معمولا وقتی میرود که قرص ماه در حال کامل شدن است.کارکنان ما و هیچ کس دیگه نمیدانند که اُباما به کجا رفته و چه می کند.
آیا او یک گرگینه است؟ ما به تمام جادوگران آمریکا هشدار می دهیم که زیاد دور ور اُباما نپلکند تا تحقیقات ما کامل شود
.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


غیر ممکن غیر ممکنه! همینی که گفتم...ناراحتی زنگ بزن 118
Re: پيام امروز
ارسال شده در: یکشنبه 4 اسفند 1387 09:33
نمایش جزئیات
آفلاین
مایک فیلیپس به جرم خود اعتراف کرد!

الستور مودی،کارآگاهی که زنده ماند،در پی حکم ماموریتی دیروز مایک فیلیپس شناگر معروف آمریکایی را مورد بازجویی فنی و غیر فنی فرار داد.
این شناگر بعد از گذشت مدت 10 دقیقه به جرم های خود از زمان بچگی تا حالا اعتراف کرد.
مودی در گزارش خود چنین نوشت:

مایک فیلیپس دیروز تحت بازجویی اعلام کرد که از طرف شخصی به نام آلبوس دامبلدور برای شرکت در مسابقه ی شنایی که در تاپیک خانه ی 12 گریمالد
توسط شخص نامبرده برای تصمیم گیری در مورد اینکه این دفعه کی به جای وی کشته بشه، ترتیب داده شده بود؛ مبلغ هنگفتی پول دریافت کرده بود.

وی اعتراف کرد که قرار بود وی با خوردن معجونی که اون شخص بهش گفته بود،که ما باور داریم که معجون مرکب می باشد، شبیه وی شده و به جای وی در این مسابقه ی شنا شرکت کند.

مودی همچنین خاطر نشان کرد که آلبوس دامبلدور تحت بازجویی قرار خواهد گرفت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
می دونید با چه کسی طرف هستید؟!
اپتیموس پرایم!
مودی-تریلی!
Leader Prime!
Re: پيام امروز
ارسال شده در: شنبه 3 اسفند 1387 18:43
نمایش جزئیات
آفلاین
مایک فیلیپس،شناگر یا خلاف کار؟



به گذارش دیدالوس دیگل "خبر نگار مشهور" ، دیشب گروهی از مردم آقای "مایک فیلیپس" شناگر معروف آمریکایی را در حین ارتکاب جرم دیده اند.خانم آربلا فیگ پیرزنی "گربه دوست" می گوید:
_من از مایک این انتظار رو نداشتم که اینکارو انجام بده.
ولی متاسفا نه نگفتند که آقای فیلیپس چه کرده است.
خانم آرتمینِس بوروتُر می گوید:
_مایک کاری کرد که ما ازش هیچ انتظاری نداشتیم...
ولی این خانم هم چیزی نگفته است.تمام مردم این منطقه می گویند که ما از او انتظار نداشتیم ولی چیزی در مورد خلاف او به ما نمی گویند.شواهد نشان میدهد که مایک بعد از ارتکام جرم فرار کرده است.ما در باره ی این موضوع تحقیق کرده و در برنامه های بعدی نتیجه را به شما میگوییم.*

*سعی می کنیم تحقیق در این موضوع رو به یکی از کاراگاه ها بسپاریم.



خبر نگار:دیـــــــــــــــــــــدالوس دیــــــــــــــــــــــگل

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


غیر ممکن غیر ممکنه! همینی که گفتم...ناراحتی زنگ بزن 118
Re: پيام امروز
ارسال شده در: چهارشنبه 30 بهمن 1387 14:06
نمایش جزئیات
آفلاین
مرگ وحشتناک "هیتمن" آدم کش حرفه ای!




دیشب آقای "هیتمن" که داشتند از خانه ی خود بیرون میامدند تا شخصی را بکشند به طرز وحشتناکی کشته شد.شواهد به ما نشان می دهند که هیتمن و قتی سوار ماشین خود شده جادویی کمر بند او را بسته و قفل کرده است.این جادو فرمان ماشین را چرخانده و هیت من را به طرف ایستگاه قطار برده است.درایستگاه ماشین درست اومده روی ریل قطار ایستاده و بی حرکت مانده است.هیتمن موفق شده که با چاقویش کمر بند را پاره کنه و در را بشکنه ولی وقتی بیرون آمده جادوگری را روبرویش دیده که چوبدستی به دست دارد.متاسفانه اطلاعات ما تا همینجا کفاف داده و فقط توانستیم که جنازه ی تیکه تیکه شده ی هیتمن را بر روی ریل قطار پیدا کرده و گور کنیم!


نویسنده:دیدالوس...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


غیر ممکن غیر ممکنه! همینی که گفتم...ناراحتی زنگ بزن 118