من یه سوال داشتم : من اگه یادتون باشه زمانی که بیمارستان سنت مانگو تاپیکش یک وجب خاک روش نشسته بود من با اجازه ی ناظرا راهش انداختم . ( با شناسه ی الیور وود ) خــــــــــــــــــــوب: حالا سوال دارم که آیا من باز هم میتونم مدیریت اون بخش رو بر عهده بگیرم . یا خیر ؟ چون بیمارستان حتما باید یک رئیس داشته باشه .
---------------------------------- با تشکر فراوان رون ویزلی ---------
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط اندرومیدا در 1385/5/15 13:07:24 ویرایش شده توسط اندرومیدا در 1385/5/15 13:09:56
[color=0033CC]چقدر غمناک است وقتی ققنوس تنها دوست او بر بالای سرش م�
سلام بنده از طرف پرفسور کوییرل مسئول فعال کردن تاپیک های بی صاحب هستم و همینطور تعدادی از تاپیک های شهر لندن . برای شروع میخواستم نام تاپیک : تدریس خصوصی بازیگری رو به : آموزش بازیگری در هشتاد روز تغییر بدید . و همینطور نام تاپیک : انجمن مبارزاتی و حمایت از جادوگر! (عمو حاج) رو به : پیشرفته ترین انجمن مبارزات تغییر بدید . ممنون .
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[quote]دلبستگی من به پرفسور کوییرل بیشتر از دلبستگی سرژ به ققنوس و بیشتر ا?
سلام به ناظران عزيز و جيگر...خوبيد؟ من يه چند تا كار مهم داشتم.ميخواستم بدونم اگر بخوام در اينجا فعاليت داشته باشم بايد چي كار كنم؟بايد جاي خاصي خودم رو معرفي كنم؟يا نه؟ اگر بخوام اشخاص ديگه هم از من استفاده كنند بايد چي كار كنم؟ يه راهنمايي كلي بكنين ممنونم...
---------------------------------------------------------- دوست عزیز ! شما دیگه چرا ؟؟ فعالیت در فروم های سایت جادوگران ، برای تمامی اعضای ایفای نقش آزاد و بدون مانع هستش . شما هم مستثنا نیستی . می تونی خودتون رو ، با زدن پست در تاپیک های مختلف جا بدید !! دیگه این که دیگران از شما استفاده کنن یا خیر ، دست ما نیست ! این بستگی به کار و فعالیت خودتون در ایفای نقش داره !
موفق و موید باشید !
زاخاریاس اسمیت ! ناظر انجمن !
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط زاخاریاس اسمیت در 1385/4/18 23:32:51
هووم چه عجب منم تونستم یه جواب بدم پیتر گلم انقدر فعاله اصلآ کار به من نمیرسه همه ی زحمت ها رو دوشه خودشه واقعآ زحمت میکشه ! دزیره ی عزیز یکم بیشتر توضیح بده تا ما هم تصمیم بگیریم ! ممنون هگر کوچولو ناظر انجن !
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
شناسه قبلیم اگه میخواین سوابقمو بدونید حتما یه سر به اطلاعات اضافی من بزنید !
سلام ببخشید...خیلی خیلی عذر میخوام... میخواستم بدونم میتونم یک تاپیک بزنم به اسم... خونه ی دزیره اینا...؟ موضوعش هم اینه که همه خانم ها از همه گروه ها میان اونا جمع میشن و من براشون فال میگیرم... بعد اینکه هر دفعه موضوعات و مشکلاتی هم برامون پیش میاد... نظرتون چیه؟
---------------------------------------------------------------- زمان ویرایش ، بعد از پست هاگرید !! دوست عزیز ، ببینید ، نمی دونم چرا الان مجوز گرفتن ها شده یک پست که توش اسم رو میارن ولی بعدا نمی خوان توضیحاتی بدن دیگه !! به هر حال ، از این به بعد هنگام درخواست تاپیک دادن ها ، باید یک کمی از پست اولی رو که می خواین بزنین و کمی توضیحات در مورد تاپیک خودتون بدین ! در غیر این صورت مجوز داده نمیشه ! کاملا جدی عرض کردم !!
به هاگرید !! دوست عزیز ! زحمت رو من نمی کشم ! شما زحمت میکشی که با وجود لیست بسیار سنگین شخصیت ها به کارهای لندن هم میرسی ! واقعا مرحبا داره !! بمیرم واسه ی خودم که هیچ کاری نمی کنم !!!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پيتر پتي گرو در 1385/4/17 18:55:42