جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

91 کاربر(ها) آنلاین هستند (73 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
90
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  98 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  177 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: دوشنبه 20 شهریور 1385 17:10
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.من مجوزه یه تایپیک میخواستم که مربوط به خرابکازیهای فرد و جرج میشه.در واقع داستان نویسیه.با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: چهارشنبه 15 شهریور 1385 08:55
نمایش جزئیات
آفلاین
می خواستم 1 تاپیک آموزشگاه موسیقی بزنم میشه یا نه؟
=-=-=-=-=-=
مي توني تاپيك رو بزني
در صورتي كه خوب نشد پاك ميشه
ماندانگاس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دايي ماندانگاس در 1385/6/19 14:08:42
اینجوری پیش بره باید کم کم گفت:
نقل قول:
دلبستگی من به جادوگران و اعضاش کمتر از اون چیزیه که قبلا فکرشو میکردی
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: چهارشنبه 1 شهریور 1385 22:05
نمایش جزئیات
آفلاین
مجوز يه تاپيك با نام محله چيني ها رو ميخوام اگه اجازه بدهيد من بزنم محلي براي پستهايه جدي هستش

-=-=-=-=-=-=
ميتوني تاپيك رو بزني
در صورتي كه خوب نشد يا فعال نشد يا ....
قفل يا پاك ميشه
با تشكر
ماندانگاس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دايي ماندانگاس در 1385/6/3 18:56:46
روح جنمار قديم ميكند:

[url=http://ww
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: یکشنبه 15 مرداد 1385 13:11
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه قراره مثل دفعه ی قبل یک پست زده بشه و دیگه هیچ اقدامی صورت نگیره...!!!فعال کردن این نیست که یکی بشه مدیر و اسم عوض بشه و این ها!!

فعلا نمی تونیم شخصی رو بذاریم برای اون جا

موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
" در جهان چیزی به نام آغاز و پایان وجود ندارد. زندگی امروز خود را به گونه ای بگذرانید که گویی همه چیز در همین یک روز است ... "
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: یکشنبه 15 مرداد 1385 08:04
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بـــــــــــــــــــر ناظران عزیز شــهر لنـــدن

من یه سوال داشتم :
من اگه یادتون باشه زمانی که بیمارستان سنت مانگو تاپیکش یک وجب خاک روش نشسته بود من با اجازه ی ناظرا راهش انداختم . ( با شناسه ی الیور وود )
خــــــــــــــــــــوب: حالا سوال دارم که آیا من باز هم میتونم مدیریت اون بخش رو بر عهده بگیرم . یا خیر ؟
چون بیمارستان حتما باید یک رئیس داشته باشه .

---------------------------------- با تشکر فراوان رون ویزلی ---------

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط اندرومیدا در 1385/5/15 13:07:24
ویرایش شده توسط اندرومیدا در 1385/5/15 13:09:56
[color=0033CC]چقدر غمناک است وقتی ققنوس تنها دوست او بر بالای سرش م�
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 14 مرداد 1385 18:10
نمایش جزئیات
آفلاین
به لیلی اونز .


شما برای فعالیت کردن در انجمن ها نیاز به اجازه ندارین . یعنی هیچ عوض ایفای نقشی نداره !

ولی متاسفم ، نمی تونم اسم تاپیک ها رو عوض کنم .

این تاپیک ها از قدیم بوده و درخواست شما برای تعویض اسم این تاپیک ها رد میشه .

می تونی با همین اسامی کار کنی .


موفق باشین


زاخار

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 14 مرداد 1385 17:44
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
بنده از طرف پرفسور کوییرل مسئول فعال کردن تاپیک های بی صاحب هستم و همینطور تعدادی از تاپیک های شهر لندن .
برای شروع میخواستم نام تاپیک : تدریس خصوصی بازیگری رو به : آموزش بازیگری در هشتاد روز تغییر بدید .
و همینطور نام تاپیک :
انجمن مبارزاتی و حمایت از جادوگر! (عمو حاج)
رو به : پیشرفته ترین انجمن مبارزات تغییر بدید .
ممنون .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[quote]دلبستگی من به پرفسور کوییرل بیشتر از دلبستگی سرژ به ققنوس و بیشتر ا?
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: یکشنبه 18 تیر 1385 22:31
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به ناظران عزيز و جيگر...خوبيد؟
من يه چند تا كار مهم داشتم.ميخواستم بدونم اگر بخوام در اينجا فعاليت داشته باشم بايد چي كار كنم؟بايد جاي خاصي خودم رو معرفي كنم؟يا نه؟
اگر بخوام اشخاص ديگه هم از من استفاده كنند بايد چي كار كنم؟
يه راهنمايي كلي بكنين ممنونم...

----------------------------------------------------------
دوست عزیز !
شما دیگه چرا ؟؟ فعالیت در فروم های سایت جادوگران ، برای تمامی اعضای ایفای نقش آزاد و بدون مانع هستش . شما هم مستثنا نیستی .
می تونی خودتون رو ، با زدن پست در تاپیک های مختلف جا بدید !!
دیگه این که دیگران از شما استفاده کنن یا خیر ، دست ما نیست ! این بستگی به کار و فعالیت خودتون در ایفای نقش داره !

موفق و موید باشید !

زاخاریاس اسمیت ! ناظر انجمن !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط زاخاریاس اسمیت در 1385/4/18 23:32:51
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 17 تیر 1385 10:30
نمایش جزئیات
آفلاین
هووم چه عجب منم تونستم یه جواب بدم پیتر گلم انقدر فعاله اصلآ کار به من نمیرسه همه ی زحمت ها رو دوشه خودشه واقعآ زحمت میکشه ! دزیره ی عزیز یکم بیشتر توضیح بده تا ما هم تصمیم بگیریم ! ممنون هگر کوچولو ناظر انجن !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه قبلیم
اگه میخواین سوابقمو بدونید حتما یه سر به اطلاعات اضافی من بزنید !
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: شنبه 17 تیر 1385 04:43
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ببخشید...خیلی خیلی عذر میخوام...
میخواستم بدونم میتونم یک تاپیک بزنم به اسم...
خونه ی دزیره اینا...؟
موضوعش هم اینه که همه خانم ها از همه گروه ها میان اونا جمع میشن و من براشون فال میگیرم...
بعد اینکه هر دفعه موضوعات و مشکلاتی هم برامون پیش میاد...
نظرتون چیه؟

----------------------------------------------------------------
زمان ویرایش ، بعد از پست هاگرید !!
دوست عزیز ، ببینید ، نمی دونم چرا الان مجوز گرفتن ها شده یک پست که توش اسم رو میارن ولی بعدا نمی خوان توضیحاتی بدن دیگه !!
به هر حال ، از این به بعد هنگام درخواست تاپیک دادن ها ، باید یک کمی از پست اولی رو که می خواین بزنین و کمی توضیحات در مورد تاپیک خودتون بدین ! در غیر این صورت مجوز داده نمیشه !
کاملا جدی عرض کردم !!

به هاگرید !!
دوست عزیز ! زحمت رو من نمی کشم ! شما زحمت میکشی که با وجود لیست بسیار سنگین شخصیت ها به کارهای لندن هم میرسی ! واقعا مرحبا داره !!
بمیرم واسه ی خودم که هیچ کاری نمی کنم !!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پيتر پتي گرو در 1385/4/17 18:55:42