من یه خواهش بکنم که به نفع استر باشه تو رو هر کی که دوست دارید یه تعداد عددی بنویسید تا این استر مجبور نباشه از فراز و نشیب پیچمان نوشتگان شما رد بشه تا به یه عددی از تعداد همراهان برسه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
من به همراه يك همراه قد بلند و يك همراه تپل و يك همراه خفن و يك همراه خل و چل و يك همراه جو گير و يك همراه مدير ميام . اسماي هيچ كدومشون رو هم نميگم تا تو خماريش بمونين راستي مديريت تولد با استره؟ اره استر؟ تو هم؟ استر جان مديريت ميخوام بكني ها . نظام حاكم بر نيروهاي نازي رو بر قرار كن . نيايم ببينيم اسب و صاحابش با هم گم ميشن ها ؟ در ضمن پول رو فقط به خودت ميديم گفته باشيم . همه كارو بايد خودت بكني
در همین راستا و اینکه یکی دسترسی به اینترنت نداشت من جاش اعلام میکنم، میخوام بگم من یک همراه خیلی خیلی عزیز دارم که خیلی هم دوستش دارم و خیلی هم همه دوستش دارن، اسمش فعلا یک راز میمونه تا تو خماریش بمونید!
یک همراه هم با خودم دارم یکی از دوستانه که باورش نمیشه هری پاتر انقدر طرفدار داره، میارمش از نزدیک کف کنه
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
جونم فدای عشقم ، نفسم فدای رفقا ، شناسه ام هم فدای سر آرشام
ها من فهميد....اين خوب بود..يعني ما سوم گرفت...نه چيزه....يعني به پيشواز رفت سه روز قبل... در مورد همراه سوال من پاسخ داده نشد...چه همراه هايي مجاز مي باشد؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
هوووم امضاي آفتابه اي بسته! [b][color=996600] بينز نامه بيا يا هم به ريش هم بخنديم...در سايتو واسه خنده ببنديم بيا تا ريش ها ب
کالین کریوی نوشته: آيا تولد سايت 7 دي نيست؟پس چرا نوشته 9 روز همي؟...بابا ملت جمعه اين هفته مي باشد تولد !نمي باشدي؟...آيا همراهي که به همراه ميآوريم سوني اريکسون باشد يا نوکيا....ميتوانيم سامسونگ يا ساژن يا آل کاتل يا موتورولا باشد؟ اين پارت نر و پارت ماده هنوز براي من مشخص نشده لطفا توضيح ندهيد!
ها کالین عین آدم بگو ملت بفهمن چی میگی!
در مورد کانتداون سمت راست در سایت (همون روزشمار معکوس؟) !
تولد سایت 10 دی هستش! ولی چون جمعه نمیشد و اینا آوردیمش عقب! اوکی؟