کوییدیچ بین گیریفیندور و اسلیترین (در نقش بوق...ینی مجازی!)
گریفندور :
پرسی ویزلی(!) : 9 *این دیگه چه جورشه؟ از کی تا حالا از این جور حرکات مد شده؟ گذشته هم اگه میشد از این غلطا کرد خیلی تیم ها به خاطر دیرکرد اعضاشون امتیاز از دست نمیدادن! از نظر من که امتیاز پرسی صفره!
* دنیس عزیز ، اون پرسی ویزلی نیست ، پایین پست نوشته شده که به جای تایبریوس مک لاگن فرستاده شده ! و من دیر فرستادمش ! فکر میکنم توجهی نکردی درست به پست ها ! به همین دلیل هر کسی اعتراضی به این پست داره میتونه در دفتر بازرسین مطرح کنه ، تا بازرسین و معاون هاگوارتز تصمیم بگیرن در مورد تغییر امتیاز
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرسی ویزلی در 1388/6/17 23:40:16
قدرت رولو ببين توي سبك من، تعظيم كرد توي دست من پس تو هم بيا رول بزن با سبكم، ميخوام شاخ جوجه رولرا رو بشكنم
وقتی شب برمی خیزد دنیا را در خود پنهان می کند در تاریکی غیرقابل رُسوخ سرما بر می خیزد از خاک و هوا را آلوده می کند ناگهان... زندگی معنایی جدید به خود می گیردl