جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

23 کاربر(ها) آنلاین هستند (17 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
22
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
ارسال شده در: جمعه 15 اسفند 1382 14:38
نمایش جزئیات
آفلاین
گفتگوی تمدن ها؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
یوزر آیدی شماره ی 57.
یکی از اعضای فوت شده،سوخته و خاکستر شده ی جادوگران.
ارسال شده در: جمعه 15 اسفند 1382 14:34
نمایش جزئیات
آفلاین
كينگزلي : فيتال شيشه نوشابه ها تموم شدن حالا چي كار كنيم ؟
فيتال يه نيگا به اطرافش ميندازه ميبينه يه كاميون كه پشتش نوشته زمزم داره مياد. از راه دور يه دماغ پرت ميكنه طرف راننده كاميون... رانندهه كور ميشه ميزنه به ديوار.
فيتال : نيرو هاي ارتش از اين طرف.........
همه ي نيرو ها ميان سمت كاميون فيتال هم به هر كدومشون دو تا شيشه نوشابه ميده
نيرو ها : نيروهاي ارزشي با شيشه ! پيروز ميشن هميشه !
سوروس كه ميببنه همه يه شيشه نوشابه دستشونه , فكر ميكنه وقت ناهاره يه ميز پيدا ميكنه ميشينه پشتش تا براش غذا بيارن.
كينگزلي : يكي بره مودي رو بگيره ..............
مودي كه آتيش روشن كرده بود و داشت كنار آتيش براي مرلين و دارك كه به عنوان اعتراض پيژامه پوشيده بودن ميرقصيد , همين كه ميبينه نيروهاي ارزش دارن ميان فرار ميكنه ميره پشت مرلين
مرلين : اااااا مودي اونجا واينسا.... من دستشويي دارم خطرناكه...
دارك : اشكال نداره بيا پشت من
مودي : نميشه كه... پشتت شيشه نوشابه گير كرده.....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
مودی:بوووووووووووووووووق
بچه ها صبر کنید!بیاید گفتگوی تمدن ها بکنیم!
مودی یه میز گنده ظاهر می کنه.
دور میز اینا نشستن.
دارک لرد،مودی و فاج (که البته با صندلی بیچش نشسته و قدش به میز نمی رسه!)
و طرف دیگه،سائورون و شکمبولی

مذاکره در حال حاضر در حال انجام هست!

در این لحظه،فاج مشکوک میزنه!
مودی :من حمایت خودمو از فاج پس میگیرم!
فاج:اگه آزادم کنی با تو ام کینگزلی!

ختم مذاکره در حالیکه فتال هم به جمع ما پیوست!
فاج از وزارت برکنار شد!
کینگزلی تسلیم نشد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارسال شده در: جمعه 15 اسفند 1382 14:07
نمایش جزئیات
آفلاین
همه: آخ- دنگ - بوم- دیش!
تام: بگیر ماهیتابه اومد!
کینگزلی: اخ ای نامرد مگه یدونه لیوان چه ارزشی داره برات یه دس می خرم! آخ کمک!
نیروها: حضرت کینگزلی این سوروس تمام شیشه نوشابه ها رو جم کرده چی کار کنیم!
من: بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوق! برین کنار! حمله!
مرلین : به نام توالت حمله! بگیر کینگزلی که اومد! توالتشوریوس!
کینگزلی: وای کمک! توالت شورا حمله کردن! نیروها کجایین پس!
من: بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوق!
کینگزلی: ا یقه رو ول کن شما دیگه چی می خوایین؟
بروبچز: ای بی غیرت نامرد! جطور جرات کردی از بچه محل ما خواستگاری کنی! تام یه ماهیتابه بده ! شپلخ!
فاتال: ا چرا من رو می زنی؟ الان با *** دماغ بهتون حمله می کنم!
نیروها: بچه ها هوا پسه بیایین یواشکی فرار کنیم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
مودی در حالیکه بازم سر تا پا مسلحه:سوروس،سوروس برو طرف شکمبولی
سوروس:کو غذا کو...
سوروس که یه دستمال سفره هم به گردنش بسته به طرف شکمبولی حمله ور میشه.
مرلین با یکی از اعضای نیروهای ارزشی در گیر شده:من به سازمان حقوق بشر شکایت میکنم،به سازمان بهداشت جهانی!
نیروی ارزشی شماره 1 به نیروی ارزشی شماره 2:بهداشت جهانی؟!فکر کنم با تو بود.
دارک همچنان در خط حمله پیش تاز است!
بوووووووقققققق بوووووووققققققق
فاج یه دونه از این صندلی های بیچ! گذاشته داره همه چی رو نظارت میکنه.و همش آب شنگولی میده بالا
:pint: :pint: :pint:
ددددددددددددددااااااننننننننننننن
فیتال وارد میشود!با قویترین اسلحه بعد از اجی مجی لا ترجی
فیتال دستشو میکنه تو دماغش و بعد از 20 ثانیه مکث میاره بیرون........
خون آشام :جیغغغغغغغغغغغغغ؛غش میکنه
مودی:بچه های پشت خط،یه برانکار،بیارید
آقای رئیس فرهنگستان یهو ظاهر میشه،یه دونه می کوبه تو سر مودی
تیمار بر،فارسی رو پاس بداریم.
مودی از تو رداش یه قفل فرمون در میاره می دوه طرف شکمبولی.
شکمبولی در یک اقدام سریع لباساشو در میاره ...
ولی از اونجایی که مودی حیا میا حالیش نیست؛همچنان به حمله خودش ادامه میده
یه دفعه سائورون میاد ،یه شیشه دستشه،درشو وا میکنه و یه قطره از اونو می ریزه جلوی راه مودی...
بنگگگگگگگگ شتترقققق
سائورون:اینو تازه خریدم از پلنگ صورتی،سوراخ فوری!
مودی:مرلیننننننننننننننن،یه دستشویی پیدا کردم،بدو
مرلین سریع ظاهر میشه و بالای سر سوراخ(چاله!)وایمیسته.
مودی ریش مرلین رو میگیره میاد بالا.....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارسال شده در: جمعه 15 اسفند 1382 13:56
نمایش جزئیات
آفلاین
آی فاج بیاد بگه اجازه نمیدم تا دسته بخوری.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خدایا شکرت که از ننگ تهمت دوستی با لرد خلاص شدم.
ـــ�
ارسال شده در: جمعه 15 اسفند 1382 13:47
نمایش جزئیات
آفلاین
نیرو های ارزشی به پیش!
نیرو ها:ما همه سرباز...
کینگزلی:اینا 20 نفر رو جمع کنید ببرید آزکابان
در ضمن هیشکی حق نداره در جوامع عمومی پیژامه بپوشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
یوزر آیدی شماره ی 57.
یکی از اعضای فوت شده،سوخته و خاکستر شده ی جادوگران.
ارسال شده در: جمعه 15 اسفند 1382 13:39
نمایش جزئیات
آفلاین
ای وای کمرم! آخه چرا من رو یادتون رفت! موندم زیر دست پا! ببین کینگزلی ! واقعا که خیانت بدی کردی! ای نامرد ای ******** ای***********(سانسور شد!)
میرم پشت مودی( مودی ولم کن برا بزنمش! مودی د ولم کن! ای نامردا!)
فاج: من ناامیدم! من می ترسم! حریف نمیشیم!
مودی: همون بهتر که از وزارت افتادی!
من: مودی چیزی گفتی؟
مودی: نه به خدا هیچی! :-D
من: اوکی! من از فاج اعلام حمایت می کنم چون اجازه داده در محافل عمومی من پیژامه بپوشم! اون کینگزلی هیچ وقت این آزادی های مدنی رو نمیده!
کینگزلی: جمش کنین برین بابا! عمرا بتونین اینجا رو پس بگیرین!
سائورون: مخالفم! ا نه منظورم این بود که موافقم!
من: ببین شکلبی جون اون روی من رو بالا نیار ها! خودت برو کنار.....( شیشه نوشابه ای ها میان جلو)... ا منظورم این بود که خوب می تونیم گفتگو کنیم :-D
کینگزلی: نیروهای ارزشی! اینا رو بندازین بیرون! عجله کنین!
نیروها: مودی, دارک , فاج دیگر اثر ندارد ! حکومت کینگزلی همیشه ادامه دارد!
من: مودی موبایلت رو بده بدو!
مودی: بیا! ولی عجله کن که ممکنه یه چند روز نتونیم بشینیم!
من: الو مرلین کجایی؟...... ای بی ادب اون چه صدایی بود! ؟ ! .... ا آهان تو توالتی! ... بدو پاشو بیا! عجله کن!... آره اینجا دسشویی داره خیالت راحت.....
الو سلام بروبچز! .... آره بدویین ... راستی سوروس رو هم حتما بیارین... مهمون جناب وزیریم....!
الو تام سلام..... آره اون لیوانت رو یادته می گفتی که شکسته؟ ... آره کاره کینگزلی بوده! ... آره میگه پولش رو نمیدم! ... بدو بیا!
بنگ بونگ دنچ پیشت کیشت دیشت دنگ!
سوروس: آخ جون غذا
مودی: سلام سوروس عزیز جناب وزیر می خوان غذا بدن! اون شیشه نوشابه ها رو میبین؟ اونا رو هم بگیرین جاش یه دونه پرش رو بهتون میدن!
سوروس: جون من؟ بچه ها حمله!
بنگ! تام با دو تا ماهیتابه ظاهر میشه!: شکلبولت! چطور جرات کردی لیوان من رو بشکنی! یووووووهااااااااااااااااااا!!!!!
مرلین: سلام بچه ها خبریه؟
مودی: آره مرلین جون کینگزلی گفته در تمام توالت ها رو تخته کنن!
مرلین: چیییییییییی؟( غیرتی شده) چطور جرات کرده؟ یوووهااااااااااا حمله!
من: ا بروبچز هارپی هالی هد! سلام بچه ها!
بروبچز: سلام دارک چطوری؟ چرا جمع شدین؟ اینجا خبریه؟
من: اره وزیر جدید داره از جين، اليزابت، مورگن، جيسي، سوزان، دانيل، گريفيتز خواستگاری می کنه!
بروبچز: چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ازهمشون!؟ بچه ها حمله! کنین! مگه ناموس نداره این وزیر! بکشیدش!.........
مودی: فاج نمی خوایی یه کاری بکنی؟ اقلا به افراد قبیلت بگو! ا اینکه خونآشام خودمونه!
من: سیس ! یواش! مثلا دشمنه!
مودی: برو بابا! به به خونی جون چطوری :-D موضعت چیه؟ با مایی با بر علیه ما؟
من:( در حالی که دارم یه اسلحه سری از تو ردام در میارم) من رفتم خط مقدم! بچه ها حلام کنین!
خونآشام: این چیه؟ ا بوق ممد بوقی
من: بوق بوق بوق! دیدیریدید دیدیردید! فاج بوق بوق بوق! دیدیریدید دیدیردید فاج!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارسال شده در: جمعه 15 اسفند 1382 13:22
نمایش جزئیات
آفلاین
فاج اينگونه دستگير شد :تصویر تغییر اندازه داده شده

فاج اينجا قايم شده بود : تصویر تغییر اندازه داده شده

به گزارش BBC كينگزلي بعد از دستگيري فاج سريعا تاج گذاري كرد...
گزارش كامل تاج گذاري را فردا در بي بي سي بخوانيد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارسال شده در: جمعه 15 اسفند 1382 13:18
نمایش جزئیات
آفلاین
متاسفانه اين بيام توسط يكي از كساني كه من اؤش يه فايل كرفتم و اؤ ءريق هك كردن ايميل من رمز جادوكران رو بدست اورده بود فرستاده شد بود
متاسفم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!