سلام و خسته نباشید به مدیران زحمتکش بارون یا عله یا میلاد یا .... من هروقت میومدم سایت اتو لوگینم درست بود ولی دو هفتس باید همش لوگین کنم .... فقط نگین که مشکل از کوکیو اینترنت آپشنه که برسی کردم و کوکی هام رو هم دلیت کردم در ضمن تیک لوگین رو هم همیشه میزنم ممنون میشم در ضمن چرا فیلد معرفی شخصیت من که درست کرده بودین دباره پاک شده ؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط استابي بوردمن در 1385/10/4 2:29:28
اینجوری پیش بره باید کم کم گفت: نقل قول:
دلبستگی من به جادوگران و اعضاش کمتر از اون چیزیه که قبلا فکرشو میکردی
اریک عزی این فایل مال دو ساله پیشه و خیلی بعیده پیدا بشه چون در طی دو سال ما خیلی تغیرات داشتیم و سیب سایت هزار چرخ خورده من این فایل رو داخل سایت پیدا نکردم احتمالا این فایل خارج از سایت بوده ( یعنی فایل اصلی) سعی میکنم با ارسال کننده اصلی یعنی هگرید تماس بگیرم ببینم شاید بشه پیداش کرد.
من در گوگل سعی کردم این فایل رو گیر بیارم یا کش شده دانلود رو گیر بیارم ولی فعلا موفق نشدم چیزی پیدا کنم. بعیده گوگل دو سال یه فایل رو در کشش نگه داره سه چهار ماه ممکنه البته
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هری پاتر در 1385/10/3 20:40:09
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
http://www.jadoogaran.org/modules/news/article.php?storyid=445 اینجا رو ببین بعد! اگه این لینک رو درست کنید تمومه و درست میشه. این لینک درست میشه.ازتون خواهش می کنم این لینک رو درست کنید یا حداقل آدرسی بدید که این کتاب رو بتونم دانلود کنم ازتون ممنون میشم اگه این لطف رو بکنید. چرا کسی جواب من رو نمیده.لطفا کمک کنید.
هدويگ2 نوشته: سلام من شكلك رو عوض ميكنم البوس دامبلدور چرا توي بخش افراد انلاين اسم شما بدون "ر" نشون ميده ميشه "البوس دامبلدو"
به دلیل اینکه در قسمت افراد آن لاین تا تعداد کاراکترهای معینی ر ونشون میده و بیشتر از اونو نشون نمیده یا به صورت کد نشون میده
نقل قول:
خسته نباشید.
من یک مشکل دارم و اونم اینه که نمی تونم عکسی رو از خود کامپیوترم انتخاب کنم.
همش پیغام میده خطا در حین بار گذاری
والا من امتحان کردم مشکلی نیست مشکل احتمالا از جانب خودته.....یادت باشه عکس رو با سایز کم بار گذاری کنی در همون صفحه مشخصات عکس نوشته شد در پرسشهای همگانی هم جواب به این سئوالت هست
نقل قول:
علی آقا شما فکر کن اصلآ نه در مورد PotteroPedia نه در مورد فرهنگ نامه میدونی چطور میشه از لینکی که دادید چیزی در موردش فهمید؟
دوست عزیز..آقای محترم اولا علی آقا کی به شما لینک دادن؟ دوما بنده از افرادی مثل شما که جزو اعضای ثابت نیستند پذیرش به عمل نمیارم تا وقتی هم عضو نشید نمیتونید به پاتروپدیا دسترسی داشته باشید
اینقدر هم نپرسید در مورد پاتروپدیا چون هیچ امکانات خاصی ندار و فقط یه گروهه که به سایت کمک میکنه...همین