هوریس آ اسلاگهورن نوشته: کریچر جان منو ببخش که اینقدر پست زدم که البته دلیل داشت چون فکر میکردم ارسال نمیشه چند بار زدم... کریچر جان من فکر میکنم لوگو برای اینه که تعداد بازدید کننده های شمارو یا مارو بیشتر کنه پس ربطی نداره که ماله ما هم هری پاتری باشه یا نه من خیلی مایلم که این تبادل انجام بگیره باز هم با این حال اگر بگید نه من نمیتونم حرفی بزنم.. منتظر جواب هستم
دوست عزیز اینجور درخواستا رو از طریق لینک ((تماس با ما )) که در بالای صفحات هست و به وسیله فرستادن بلیت باید انجام بدی در اینگونه موارد هیئت مدیره سایت تصمیم لازم رو اخذ خواهند کرد
با تشکر
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بارون خون آلود در 1385/8/30 1:18:03
کریچر جان منو ببخش که اینقدر پست زدم که البته دلیل داشت چون فکر میکردم ارسال نمیشه چند بار زدم... کریچر جان من فکر میکنم لوگو برای اینه که تعداد بازدید کننده های شمارو یا مارو بیشتر کنه پس ربطی نداره که ماله ما هم هری پاتری باشه یا نه من خیلی مایلم که این تبادل انجام بگیره باز هم با این حال اگر بگید نه من نمیتونم حرفی بزنم.. منتظر جواب هستم
الستور مودی نوشته: دامبلدور جان جواب من رو دادن هریه عزیز ولی اگر بر طبق قوانین ایفای نقش بخوایم بگیم من تو ماه اول 2 بار در خواست داده بودم ولی الان آلبوس گفتش که قوانین عوض شده .
نقل قول:
الستور مودی نوشته: بی خیال ما از گروه عوض کردن گذشتیم ! در ضمن هری جان من در ماه اول شناسه گرفتنم تقاضا داده بودم اونم دوبار بگذریم .
من امروز هر کاری می کنم به انجمن های ایفای نقش برم نمیشه میگه اتصال به پایگاه داده امکان پذیر نیست .
از چندماه پیش به این طرف با تصمیم مدیران انجمن گروه هیچ کدام از اعضای ایفای نقش به هیچ وجه عوض نمیشد به خاطر همین گروه شما هم عوض نشد.
در مورد تعویض گروه با مدیرای دیگه دوباره بحث و گفتگو خواهیم کرد تا شاید قوانین دوباره به حالت قبل برگرده یا اینکه تغییر بکنه
نقل قول:
مالدبر نوشته: ببخشید من وقتی میخوام توی انجمنا پست ارزشی بزنم، وقتی روی ارسال کلیک میکنم فقط کافیه استیت Sending reqest در استاتوس بار (فقط فایرفاکس)تموم شه تا پست ارسال شه ولی دیگه صفحه ی لودینگ نمیاد و نخواهد آمد. چیز خوبیه و به نفع اوناییه که از موزیلا استفاده میکنن، ولی تکلیف اونایی که از آی ای و نت کیپ استفاده میکنن چیه؟
ویژگی هایی که مرورگرها دارن رو دیگه ما کاریش نمیتونیم بکنیم!!
ولی در کل در مورد آی ای و نت اسکیپ هم اون استتوس بار سبز رنگ هست که وقتی پر بشه و بعد رفرش بشه و دوباره از اول بخواد پر بشه، نشون دهنده ی اینه که پست فرستاده شده و دیگه لازم نیست که دوباره بزارین که به تاپیک بره.
ببخشید من وقتی میخوام توی انجمنا پست ارزشی بزنم، وقتی روی ارسال کلیک میکنم فقط کافیه استیت Sending reqest در استاتوس بار (فقط فایرفاکس)تموم شه تا پست ارسال شه ولی دیگه صفحه ی لودینگ نمیاد و نخواهد آمد. چیز خوبیه و به نفع اوناییه که از موزیلا استفاده میکنن، ولی تکلیف اونایی که از آی ای و نت کیپ استفاده میکنن چیه؟
سلام دوستان و مدیران محترم سایت جادوگران... من فقط در یک کلام صریح و ساده بگم آیا حاضر به تبادل لوگو با سایت ما هستید؟اگر باشید باعث افتخار ماست که لوگوی شمارو در سایتمون قرار بدیم.. سایت ما:WwW.kAzEmSoFt.CoM/home منتظر هستم... به امید کامروایی... خدانگه دار...