به علت ضایع شدگی به پست بعدی مراجعه کنید! نقل قول:
اگه ميشه در قسمت دانلودها و در بخش ساير يه پوشه جديد براي تورهاي مجازي درست كنيد. من يه سري از تورها رو آماده كردم براي گذاشتن توي سايت. اگه يه بخش براي خودش داشته باشه خيلي خوبه و ملت هم راحت تر مي تونن اونا رو دانلود كنن
والا مدیر ((دریافت فایل)) ما باید نظرشو در این رابطه بده پیشنهاد میدم شما اول فایلهاتو بفرست تا ببینیم چند تایی هستند....بعدش تصمیم میگیریم شاحه ساخته بشه یا نه! به هر حال فایلا رو بفرست تا ببینیم چه شود!!
با تشکر ولدی مهربانتر از دامبل!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/8/6 13:00:34
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
هوووومك اگه ميشه در قسمت دانلودها و در بخش ساير يه پوشه جديد براي تورهاي مجازي درست كنيد. من يه سري از تورها رو آماده كردم براي گذاشتن توي سايت. اگه يه بخش براي خودش داشته باشه خيلي خوبه و ملت هم راحت تر مي تونن اونا رو دانلود كنن. مرسي همش همين بود
رابستن لسترنج نوشته: من حدودا سه ماه پيش اين شخصيتو گرفتم . حالا يه مشكلي پيش اومده و اون اينه كه يه بابايي اومده و دقيقا شناسه ي منو داره و اسمش رباستين لسترنجه . يه كاري كنين من اعصابم داره خطخطي مي شه . اينم شناسه ش : http://www.jadoogaran.org/modules/profile/userinfo.php?uid=20970
مدیران انجمن حتما به این مورد رسیدگی کنند
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
من حدودا سه ماه پيش اين شخصيتو گرفتم . حالا يه مشكلي پيش اومده و اون اينه كه يه بابايي اومده و دقيقا شناسه ي منو داره و اسمش رباستين لسترنجه . يه كاري كنين من اعصابم داره خطخطي مي شه . اينم شناسه ش : http://www.jadoogaran.org/modules/profile/userinfo.php?uid=20970
حدود یک و ماه و نیم روش کار شد تا روی سایت قرار بگیره ولی بنا به دلایلی فعلا دست نگه داشتیم تا بعدا سر فرصت هم جملات انگلیسی و هم فارسی رو با ترجمه صحیح قرار بدیم.
بادراد ريشو نوشته: خب اینم می تونیم بذاریم به حساب لطف و علاقه ی بیش از حد اون مدیر به تیم وزارت! که بعد از برداشتن دسترسی کارکنان وزارت، یه دونه نظارت هم برای بنده نذاشتن.
براي روشن شدن صحت گفتههاي شما، هر كدوم از اعضا ميتونن سري به صفحه راهنماي انجمنها بزنن تا ببينن جنابعالي ناظر انجمنهاي "نامه از هاگوارتس" و "مدرسه جادوگري هاگوارتس" هستيد و البته ناظرهاي وزارت (كه شما هم جزءشون هستيد) هم هنوز تغيير نكرده. البته علاوه بر نظارت سه انجمن مذكور، پروفسور كوييرل شما را براي انجمن ديگري را هم در نظر گرفته بود.
با اين اوصاف من نفهميدم عبارت "يه دونه نظارت هم براي من نذاشتن" يعني چي!!!
نقل قول:
بادراد ريشو نوشته: بعد از رفتن وزیر و ما ( به عنوان معاوناش ) اون مدیری که مسئول برداشتن دسترسی های نظارتی ما بود ، انگار یا خیلی خوشحال بود که ما میریم و یا خیلی تو جو مدیریتی بوده و یا خیلی اشتباه کرده ( یه لفظ بهتر وجود داره واسه الان ، ولی بگم ممکنه بهش بربخوره ! )
وزير روز 25 مهر ماه استعفا داد و به صراحت اعلام كرده كه به وزارت برنميگرده. نه روز طول كشيد تا اين دسترسيها گرفته شد. اگر كسي خيلي خوشحال بود يا جو گرفته بودش همون روز دسترسيها رو ميگرفت.
جناب بادراد، من قبلا هم در پيام شخصي به شما تذكر دادم كه لحن صحبت كردن شما تند و بيادبانه هست. يكي از دلايل عمدهاي كه باعث اعتراض به عملكرد وزارت شد، برخوردهاي نسنجيده و لحن تند صحبت جنابعالي بود.
اين پست شما هم تهمت دروغ بود و هم توهين. و البته يك نشانه ديگر تا همه ببينند در دوران وزارت حق با شما بوده است!!!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بیل ویزلی در 1385/8/4 13:43:49
Soon we must all face the choice between what is right and what is easy