ادی ماكای از فرط اینکه نتونسته ایرادی از سایت پیدا کنه،نوشته: اون جادوگران گيفه بود، واسه لودينگ بعد وارد شدن يا زدن پست و از اينچيزا، همون كه گوگولي بود؛ چرا ورش داشتين؟ همين! ميخواستم اگه ميشه دوباره برقرارش كنين
ادی جون! با بروبچ صحبت میکنم ببینم دلیلش چی بوده ولی حتما دلیلی محکم بوده که برش داشتند! اگر موافقت کردند..دوباره گذاشته میشه فکر کنم پروفسور کوییرل بیشتر در جریان باشه
نقل قول:
توسط بادراد ریشو یه چیز جالبی هی هر روز می دیدم ، البته چند روزی هست که مشاهده نمیشه ! ولی گفتم ببینم مشکل از کجاست . فکر می کنم از اکانته منه ، ولی گفتم ببینم دقیقا چرا این طوری شده !
توسط هدویگ من صفحه انجمنهای جادوگران رو باز گذاشتم و بدون خروج دی سی کردم ... بعد رفتم و بعد یه ساعت اومدم و کانکت شدم و بدون اینکه رفرش کنم ، تو چت باکس پیام دادم. در این صورت اگه ورود اتوماتیک فعال نباشه که صفحه ورود میاد ... ولی اگه ورود اتوماتیک فعال باشه ، توی همون چت باکس دوباره وارد سایت می شه و بعد پیامتو هم نشون می ده
همونطور که جغد دانای سایت فرمودند!!...حس مدیریت بهشون القا شد! اگر یه مدت صفحه جادوگران رو به امون خدا ول کنی! از اونجایی که سایت مثل یاهوidel نداره!!پرتتون میکنه بیرون! ولی چون شما فوری برمیگردی و یاد ارزشی نویسی میفتی و بدون فوت وقت در چت باکس پیام میدی!! از اونجایی که چت باکس برای اعضای ایفای نقش هست....شما که ورود اتوماتیک رو زدی و پرت شدی بیرون رو...دوباره وارد سایت میکنه!!! پس هیچ مشکلی نیست
با تشکر از هدویگ جغده! نقل قول:
متوجه شدم که طی یک حرکت انتحاری حافظه و لینک ها و اینا تماما پاک شدن! که البته یه چیز خیلی عادیه و هر از گاهی اتفاق میفته! در این مواقع ورود اتوماتیک من از بین میره و باید دوباره وارد شم. حالا من اومدم وارد شم که همون حرکت انتحاری ویروسی خفن چند خط بالاتر رخ داد و من با یک فروند پیغام امنیتی روبرو شدم! حالا این پیغام چی بود نمیدونم همینجوری اوکی رو زدم و بعد ایکون ورود رو! اما نکته جالب کار این بود که کوچکترین فعالیتی انجام نگرفت و در واقع اصلا موزیلا هیچ کاری نکرد
خواهرم!!...هی گفتم نرو جنس ژاپنی بخر!حس وطن پرستی رو بنداز دور!! جنس رو فقط از امریکایی ملعون و مایکروسافت بخر تضمینیه!!
به نظرم هم سرعتش خیلی بهتر از موزیلاست چون زیاد با موزیلا کار نکردم نظری نمیدم! ولی پیشنهادم اینه که در موزیلا همه قسمتهاشو به دیفالت برگردونی و کوکیهاتم پاک کنی...فقط همین همگی خوش باشید
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/7/18 16:59:21
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
الان من اومدم با موزیلا بپرم تو سایت، متوجه شدم که طی یک حرکت انتحاری حافظه و لینک ها و اینا تماما پاک شدن! که البته یه چیز خیلی عادیه و هر از گاهی اتفاق میفته! در این مواقع ورود اتوماتیک من از بین میره و باید دوباره وارد شم.
حالا من اومدم وارد شم که همون حرکت انتحاری ویروسی خفن چند خط بالاتر رخ داد و من با یک فروند پیغام امنیتی روبرو شدم! حالا این پیغام چی بود نمیدونم همینجوری اوکی رو زدم و بعد ایکون ورود رو! اما نکته جالب کار این بود که کوچکترین فعالیتی انجام نگرفت و در واقع اصلا موزیلا هیچ کاری نکرد! یعنی من هرچی ورود رو زدم، هیچ اتفاقی نیفتاد!!
حالا من با آی ای هستم که احساس میکنم سرعتش در حد پشمه، یخورده هم مال من مشکل داره و من در مرض دیوونگی هستم!!! کمک کنید!!
نکته: من یه بار موزیلا رو از ری اینستال کردم، درست نشد!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worried, Harry,»
said Dumbledore, his voice a little stronger despite
the freezing water. «I am with you.»[/font] [/b]
آقا من می دونم این بادراد مشکلش چیه چون صد بار واسه من پیش اومده . مثلا من صفحه انجمنهای جادوگران رو باز گذاشتم و بدون خروج دی سی کردم ... بعد رفتم و بعد یه ساعت اومدم و کانکت شدم و بدون اینکه رفرش کنم ، تو چت باکس پیام دادم. در این صورت اگه ورود اتوماتیک فعال نباشه که صفحه ورود میاد ... ولی اگه ورود اتوماتیک فعال باشه ، توی همون چت باکس دوباره وارد سایت می شه و بعد پیامتو هم نشون می ده ! دقیقا اگه کارایی که توی بالا گفتم رو بکنید ، این اتفاقی که برای بادراد افتاده ، بازم میفته !
یه چیز جالبی هی هر روز می دیدم ، البته چند روزی هست که مشاهده نمیشه ! ولی گفتم ببینم مشکل از کجاست . فکر می کنم از اکانته منه ، ولی گفتم ببینم دقیقا چرا این طوری شده !
اون جادوگران گيفه بود، واسه لودينگ بعد وارد شدن يا زدن پست و از اينچيزا، همون كه گوگولي بود؛ چرا ورش داشتين؟ حجمش زياد نبود، سرعت رو هم نميورد پايين، گوگولي هم بود! همين! ميخواستم اگه ميشه دوباره برقرارش كنين
مقاله ها دارن خونده میشن من و باک بیک و راجر دیویس داور مقالات ها هستیم.
والا من که مرخصی گرفتم 15 روز بشینم اینا رو سر و سامون بدم
متاسفانه داستان ها اکثرا نا تمام هستن تا 31 شهریور و به هیچ وجه این داستان ها نمیتونن شرکت کنن.
در مورد رول پلینگ همچنان فرصت هست تا از طریق تماس با ما لینک پست های زده شده خودتون در تابستون رو ارسال کنید.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
سلام مدير عزيز .. بعد از اينكه من رنك بهترين نويسنده ايفاي نقش رو گرفتم رنك قبليم رفت تو امضا !! قديما ورش ميداشتين قبليرو جديدرو ميذاشتين جاش!! مي خواستم خواهش كنم رنك بهترين نويسنده ريونكلا رو بدين به دومين نويسنده برتر ريون تو راي گيري (فكر كنم ادي ماكاي بود !! )
پويان جان يه چك كن اين پيام شخصي منو بعضيا مي تونن بهم پيام بزنن بعضيا نمي تونن ... جل الخالق زوپس !
سلام خسته نباشید به همه مدیران آقا یکی از دوستان به صورتی پسورد و یوزر شناسه پرسی ویزلی رو پیدا کرده و عوضشون کرده . به کوییرل و دامبلدور گرفتم ولی توی حیطه کاری اونا نیست میخواستم از وبمستران اصلی خواهش کنم که این لطف رو بکنن و شناسم رو برگردونن .
شما خودتون شناستون رو به کس دیگه ای دادید.مجبورم نبودید اینقدر شناسه بسازید که به همه بذل و بخشش کنید.قبلا هم گفتم باید با دارنده شناسه صحبت کنید.اگه قرار باشه هر کس بیاد بگه فلان شناسه ماله منه و ازم دزدیدند و ما هم به این راحتی اونو بهشون بدیم بعد همین شما نیستی که میای اعتراض میکنی!؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/7/16 21:46:35
خدا را دوست دارم چون آیدیش همیشه روشنه .
خدا را دوست دارم چون به همه پی ام ها جواب میده . خدا را دوست دا
در مورد امضا تو قوانین سایت گفته شده که این امضا ها غیر مجاز هستند ولی اینکه مدیر بتونه 10 هزار امضا رو مدام چک کنه که مشکل نداشته باشه غیر ممکنه. در نتیجه مسوولیت این جور نوشته ها با خود نویسنده هست و این موارد مسوولیتش به مدیر برنمیگرده ولی اگه به نحوی مدیر متوجه بشه امضا رو پاک میکنه خب مسلما یکی از روش های متوجه شدن هم اینه که دیگران بهش اشاره کنن.
به نظر من این شناسه با توجه به پا فشاری فردی که اون جملات رو نوشته باید برای همیشه بسته بشه.
نقل قول:
پیشنهاد می کنم یه صفحه درست بشه .. مثل پیام کوتاه ... تا هر کسی پیامی داره می خواد همه ببینن اونجا بنویسه و این صفحه در هنگام ورود کاربر و صفحه خوشامد گویی نمایش داده بشه ...
این غیر ممکنه شما تضمین میکنی که همه چیز های مربوط به سایت رو برای دیگران بفرستن؟ یا مثلا یکی نیاد یه تبلیغ گنده بزاره اونجا و در ضمن کنترل روی این مشکل میشه
نقل قول:
در هر حال تو سایت هیچ کس کسی رو تحویل نمی گیره روابط خیلی سرد. یه قسمت ر.و اختصاص بدید به صحبت وقرارهایی غیر از سایت .
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.