جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

82 کاربر(ها) آنلاین هستند (62 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
80
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  98 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  177 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 18 مهر 1385 16:56
نمایش جزئیات
آفلاین
اهم..اهوووم!
سلام
خوبین؟
نقل قول:

ادی ماكای از فرط اینکه نتونسته ایرادی از سایت پیدا کنه،نوشته:
اون جادوگران گيفه بود، واسه لودينگ بعد وارد شدن يا زدن پست و از اينچيزا، همون كه گوگولي بود؛ چرا ورش داشتين؟
همين! ميخواستم اگه ميشه دوباره برقرارش كنين

ادی جون!
با بروبچ صحبت میکنم ببینم دلیلش چی بوده ولی حتما دلیلی محکم بوده که برش داشتند!
اگر موافقت کردند..دوباره گذاشته میشه
فکر کنم پروفسور کوییرل بیشتر در جریان باشه

نقل قول:

توسط بادراد ریشو
یه چیز جالبی هی هر روز می دیدم ، البته چند روزی هست که مشاهده نمیشه !
ولی گفتم ببینم مشکل از کجاست . فکر می کنم از اکانته منه ، ولی گفتم ببینم دقیقا چرا این طوری شده !

توسط هدویگ
من صفحه انجمنهای جادوگران رو باز گذاشتم و بدون خروج دی سی کردم ... بعد رفتم و بعد یه ساعت اومدم و کانکت شدم و بدون اینکه رفرش کنم ، تو چت باکس پیام دادم.
در این صورت اگه ورود اتوماتیک فعال نباشه که صفحه ورود میاد ... ولی اگه ورود اتوماتیک فعال باشه ، توی همون چت باکس دوباره وارد سایت می شه و بعد پیامتو هم نشون می ده

همونطور که جغد دانای سایت فرمودند!!...حس مدیریت بهشون القا شد!
اگر یه مدت صفحه جادوگران رو به امون خدا ول کنی!
از اونجایی که سایت مثل یاهوidel نداره!!پرتتون میکنه بیرون!
ولی چون شما فوری برمیگردی و یاد ارزشی نویسی میفتی و بدون فوت وقت در چت باکس پیام میدی!!
از اونجایی که چت باکس برای اعضای ایفای نقش هست....شما که ورود اتوماتیک رو زدی و پرت شدی بیرون رو...دوباره وارد سایت میکنه!!!
پس هیچ مشکلی نیست

با تشکر از هدویگ جغده!
نقل قول:

متوجه شدم که طی یک حرکت انتحاری حافظه و لینک ها و اینا تماما پاک شدن! که البته یه چیز خیلی عادیه و هر از گاهی اتفاق میفته! در این مواقع ورود اتوماتیک من از بین میره و باید دوباره وارد شم.
حالا من اومدم وارد شم که همون حرکت انتحاری ویروسی خفن چند خط بالاتر رخ داد و من با یک فروند پیغام امنیتی روبرو شدم! حالا این پیغام چی بود نمیدونم همینجوری اوکی رو زدم و بعد ایکون ورود رو! اما نکته جالب کار این بود که کوچکترین فعالیتی انجام نگرفت و در واقع اصلا موزیلا هیچ کاری نکرد


خواهرم!!...هی گفتم نرو جنس ژاپنی بخر!حس وطن پرستی رو بنداز دور!!
جنس رو فقط از امریکایی ملعون و مایکروسافت بخر تضمینیه!!

به نظرم هم سرعتش خیلی بهتر از موزیلاست
چون زیاد با موزیلا کار نکردم نظری نمیدم!
ولی پیشنهادم اینه که در موزیلا همه قسمتهاشو به دیفالت برگردونی و کوکیهاتم پاک کنی...فقط همین
همگی خوش باشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/7/18 16:59:21
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 18 مهر 1385 16:24
نمایش جزئیات
آفلاین
های ملت مدیر من اساسی مشکل دارم!!!

الان من اومدم با موزیلا بپرم تو سایت، متوجه شدم که طی یک حرکت انتحاری حافظه و لینک ها و اینا تماما پاک شدن! که البته یه چیز خیلی عادیه و هر از گاهی اتفاق میفته! در این مواقع ورود اتوماتیک من از بین میره و باید دوباره وارد شم.

حالا من اومدم وارد شم که همون حرکت انتحاری ویروسی خفن چند خط بالاتر رخ داد و من با یک فروند پیغام امنیتی روبرو شدم! حالا این پیغام چی بود نمیدونم همینجوری اوکی رو زدم و بعد ایکون ورود رو! اما نکته جالب کار این بود که کوچکترین فعالیتی انجام نگرفت و در واقع اصلا موزیلا هیچ کاری نکرد! یعنی من هرچی ورود رو زدم، هیچ اتفاقی نیفتاد!!

حالا من با آی ای هستم که احساس میکنم سرعتش در حد پشمه، یخورده هم مال من مشکل داره و من در مرض دیوونگی هستم!!! کمک کنید!!

نکته: من یه بار موزیلا رو از ری اینستال کردم، درست نشد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 18 مهر 1385 14:40
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا من می دونم این بادراد مشکلش چیه چون صد بار واسه من پیش اومده .
مثلا من صفحه انجمنهای جادوگران رو باز گذاشتم و بدون خروج دی سی کردم ... بعد رفتم و بعد یه ساعت اومدم و کانکت شدم و بدون اینکه رفرش کنم ، تو چت باکس پیام دادم.
در این صورت اگه ورود اتوماتیک فعال نباشه که صفحه ورود میاد ... ولی اگه ورود اتوماتیک فعال باشه ، توی همون چت باکس دوباره وارد سایت می شه و بعد پیامتو هم نشون می ده !
دقیقا اگه کارایی که توی بالا گفتم رو بکنید ، این اتفاقی که برای بادراد افتاده ، بازم میفته !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 18 مهر 1385 14:19
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام مدیران محترم !
خسته نباشید !!!


یه چیز جالبی هی هر روز می دیدم ، البته چند روزی هست که مشاهده نمیشه !
ولی گفتم ببینم مشکل از کجاست . فکر می کنم از اکانته منه ، ولی گفتم ببینم دقیقا چرا این طوری شده !

اینم لینکش !
چت باکس یا....


ممنون از رسیدگیتون !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط حذب ، فقط سرژ !
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 17 مهر 1385 14:38
نمایش جزئیات
آفلاین
و باز هم سلام و عرض خسته!

اون جادوگران گيفه بود، واسه لودينگ بعد وارد شدن يا زدن پست و از اينچيزا، همون كه گوگولي بود؛ چرا ورش داشتين؟
حجمش زياد نبود، سرعت رو هم نميورد پايين، گوگولي هم بود!
همين! ميخواستم اگه ميشه دوباره برقرارش كنين

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جي.كي رولينگ نقاش مصري قرن پنجم هجريه
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 17 مهر 1385 10:38
نمایش جزئیات
آفلاین
مقاله ها دارن خونده میشن
من و باک بیک و راجر دیویس داور مقالات ها هستیم.

والا من که مرخصی گرفتم 15 روز بشینم اینا رو سر و سامون بدم

متاسفانه داستان ها اکثرا نا تمام هستن تا 31 شهریور و به هیچ وجه این داستان ها نمیتونن شرکت کنن.

در مورد رول پلینگ همچنان فرصت هست تا از طریق تماس با ما لینک پست های زده شده خودتون در تابستون رو ارسال کنید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 17 مهر 1385 01:26
نمایش جزئیات
آفلاین
خسته نباشید
میخواستم بدونم نتیجه ی جشنواره چی شد؟
بالاخره آخرش کی داستان رو تموم کرد و کی اول شد چیزی در این باره اصلا نگفتید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خوشحالم كه دوباره برگشتم.
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 16 مهر 1385 19:29
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام مدير عزيز .. بعد از اينكه من رنك بهترين نويسنده ايفاي نقش رو گرفتم رنك قبليم رفت تو امضا !!
قديما ورش ميداشتين قبليرو جديدرو ميذاشتين جاش!!
مي خواستم خواهش كنم رنك بهترين نويسنده ريونكلا رو بدين به دومين نويسنده برتر ريون تو راي گيري (‌فكر كنم ادي ماكاي بود !! )

پويان جان يه چك كن اين پيام شخصي منو بعضيا مي تونن بهم پيام بزنن بعضيا نمي تونن ... جل الخالق زوپس !

با تشكر !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

تصویر تغییر اندازه داده شده

رون ويزلي !
___________________
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 16 مهر 1385 18:39
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
خسته نباشید به همه مدیران
آقا یکی از دوستان به صورتی پسورد و یوزر شناسه پرسی ویزلی رو پیدا کرده و عوضشون کرده .
به کوییرل و دامبلدور گرفتم ولی توی حیطه کاری اونا نیست میخواستم از وبمستران اصلی خواهش کنم که این لطف رو بکنن و شناسم رو برگردونن .

شما خودتون شناستون رو به کس دیگه ای دادید.مجبورم نبودید اینقدر شناسه بسازید که به همه بذل و بخشش کنید.قبلا هم گفتم باید با دارنده شناسه صحبت کنید.اگه قرار باشه هر کس بیاد بگه فلان شناسه ماله منه و ازم دزدیدند و ما هم به این راحتی اونو بهشون بدیم بعد همین شما نیستی که میای اعتراض میکنی!؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/7/16 21:46:35
خدا را دوست دارم چون آیدیش همیشه روشنه .

خدا را دوست دارم چون به همه پی ام ها جواب میده .
خدا را دوست دا
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 16 مهر 1385 17:26
نمایش جزئیات
آفلاین
در مورد امضا تو قوانین سایت گفته شده که این امضا ها غیر مجاز هستند ولی اینکه مدیر بتونه 10 هزار امضا رو مدام چک کنه که مشکل نداشته باشه غیر ممکنه.
در نتیجه مسوولیت این جور نوشته ها با خود نویسنده هست و این موارد مسوولیتش به مدیر برنمیگرده ولی اگه به نحوی مدیر متوجه بشه امضا رو پاک میکنه خب مسلما یکی از روش های متوجه شدن هم اینه که دیگران بهش اشاره کنن.

به نظر من این شناسه با توجه به پا فشاری فردی که اون جملات رو نوشته باید برای همیشه بسته بشه.

نقل قول:
پیشنهاد می کنم یه صفحه درست بشه .. مثل پیام کوتاه ... تا هر کسی پیامی داره می خواد همه ببینن اونجا بنویسه و این صفحه در هنگام ورود کاربر و صفحه خوشامد گویی نمایش داده بشه ...

این غیر ممکنه شما تضمین میکنی که همه چیز های مربوط به سایت رو برای دیگران بفرستن؟ یا مثلا یکی نیاد یه تبلیغ گنده بزاره اونجا و در ضمن کنترل روی این مشکل میشه

نقل قول:
در هر حال تو سایت هیچ کس کسی رو تحویل نمی گیره روابط خیلی سرد. یه قسمت ر.و اختصاص بدید به صحبت وقرارهایی غیر از سایت .


تحویل نمیگیرنو روزی یه میتینگ برگزار میکنن اگه تحویل میگرفتن چی میشد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.