آرتور ویزلی نوشته: از اون روشی که در آخر گفتید استفاده کردم درست شد. خیلی ممنون که سریع و واضح و کاربردی جواب می دید. ________________________________ متاسفانه توی پاپ آپ جواب نمی ده
بعضی مواقع این شکلی میشه که بیشتر به خاطر سرعت کمه...ولی کلا از این به بعد هر موقع این مشکل پیش اومد از همین روش استفاده کن
نقل قول:
راستن لسترنج: آقا يه بابايي اومده توي تالار اسلي با شناسه ي رباستين لسترنج و دقيقا شخصيت منو داره . در ضمن سايت همه ش اين پيغامو مي ده .
اتصال سایت به پایگاه داده قطع است. این مشکل از طرف شما نیست و اتصال شما به اینترنت یا تنظیمات کامپیوتر شما مشکلی ندارد. لطفا صبر کنید تا دوباره اتصال به پایگاه داده برقرار شود
در مورد شخصیتت فکر کنم یه اشتباه فجیع پیش اومده و یه نفر دیگه با شناسه ی رابستن لسترنج رو خودم تایید کردم اگر اشتباه نکنم....در این مورد بهم پیام شخصی بزن و یه لینک از نوشته ی اونی که میگی رو هم برام بفرست.
این پیغامی هم که گفتی وقتی داده میشه که مشکل از سرور سایت باشه....هر وقت این پیغام بیاد معمولا چند دقیقه بعدش درست میشه ولی بعضی مواقع هم بیشتر طول میکشه....بعضی مواقع هم وقتی سرعت پایینه این پیغامو میده(مخصوصا ای دی اس ال)
آقا يه بابايي اومده توي تالار اسلي با شناسه ي رباستين لسترنج و دقيقا شخصيت منو داره . در ضمن سايت همه ش اين پيغامو مي ده .
اتصال سایت به پایگاه داده قطع است. این مشکل از طرف شما نیست و اتصال شما به اینترنت یا تنظیمات کامپیوتر شما مشکلی ندارد. لطفا صبر کنید تا دوباره اتصال به پایگاه داده برقرار شود
سلام از قرار معلوم تم همه عوض شده، به جز مال من! من توی ویژگی های فردیم الگوم رو تغییر دادم به jadoogaranv3 ولی هنوز همون اولین تم مونده. همونی که واسه مهمونا بود. مال من یه مدت phonix بود. الان تم جدید رو میخوام ولی نمیشه. کمکم کنید!!
در ويزگي هاي فردي نوع ثيمي كه ميخواي انتخاب كني رو بزار روي "پيش فرض سايت"
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط باک بیک در 1385/6/26 12:17:15 ویرایش شده توسط باک بیک در 1385/6/26 12:21:20
با سلام به مدیران محترم من دوباره سوالم رو تکرار می کنم 1- ایکن 110 *50 می تونه فایل فلش باشه یا نه؟ 2- حد اکثر حجمش چقدر می تونه باشه؟
دقت کنید که در مورد سوالات من توضیحی در قسمت تبلیغات نیست و توضیحات خواسته شده توسط من فقط برای بنر ارائه شده پس لطفا جواب من رو بدین متشکرم
اونجا به وضوع نوشته شده : 4- نوع طراحي بنر باید بصورت عكس JPG يا GIF انيميشن و يا فايل Flash باشد و حداکثر حجم آن از 30 کیلوبایت بیشتر نشود. *آیکون ها هم باید با این پسودند ارسال بشن.موفق بشید
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/6/26 12:35:29
از اون روشی که در آخر گفتید استفاده کردم درست شد. خیلی ممنون که سریع و واضح و کاربردی جواب می دید. ________________________________ متاسفانه توی پاپ آپ جواب نمی ده
خبر نامه ی سایت " حدود دو هفته پیش بود فکر کنم در موردش سوال پرسیدم و گفتید زوده زود هنوز نیودمده کی میاد؟
انتخابات ترین ها " هووم الان سینا دسترسی داره برگزار کنه ؟ چون الان موقع شه شایدم من اشتباه میکنم مخم شوت زده !
اگه حرف نا مربوط بود بی خیال شید حواب ندید !
خبرنامه هر وقت که ارزش قرار دادن در صفحه ی اول سایت رو پیدا کنه قرار داده میشه....ولی کلا بیشتر کاراش انجام شده.
ترین ها هم که همین چند دقیقه ی پیش با وزیر صحبت کردم و ناظرشون کردم تا برگزارش کنن و از امروز شروع شد
نقل قول:
مای نوشته: سلام
من هم صحبت چو چانگ رو پیش میارم یه جایی مثل کارگاه نمایشنامه نویسی داره خاک میخوره مسئول نداره یه جایی مثل کوییدیچ خاک نمیخوره هزار تا مسئول ریخته روش!
بدبختی اینه که وقتی رویه یه چیز دیگه تویه سایت زوم میکنی یه چیز دیگش خراب میشه!!!
الان هم همین شکلیه...بیشتر الان فکر ما رویه کاراییه که وزارت قراره بکنه و این جور مسائلی که شما میگین رو بهشون رسیدگی نکردیم.
به هر حال چشم براش مسئول هم میزاریم
نقل قول:
آرتور ویزلی نوشته: سلام من با اپرا 9.1 میام توی سایت. وقتی میخوام با پاپ آپ چت باکس کار کنم می گه: "ارتباط با دیتابیس قطع است" هر جند بارم که رفرش می کنم کارگر نمی افته لطفا رسیدگی کنید.
فکر میکنم مشکلتون برای همون موقع بوده فقط و دفعه ی بعدی که به سایت بیاین درست شده باشه...
اگر نشد این کارو بکنید:
1-تویه قسمتی که میخواین بنویسین تویه چت باکس کلیک چپ کنید. 2-بعد بدون اینکه هیچی بنویسین اینتر رو بزنین.
سلام من با اپرا 9.1 میام توی سایت. وقتی میخوام با پاپ آپ چت باکس کار کنم می گه: "ارتباط با دیتابیس قطع است" هر جند بارم که رفرش می کنم کارگر نمی افته لطفا رسیدگی کنید.
من هم صحبت چو چانگ رو پیش میارم یه جایی مثل کارگاه نمایشنامه نویسی داره خاک میخوره مسئول نداره یه جایی مثل کوییدیچ خاک نمیخوره هزار تا مسئول ریخته روش!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
خدا را دوست دارم چون آیدیش همیشه روشنه .
خدا را دوست دارم چون به همه پی ام ها جواب میده . خدا را دوست دا