جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

37 کاربر(ها) آنلاین هستند (29 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
35
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  291 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 26 شهریور 1385 19:16
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
آرتور ویزلی نوشته:
از اون روشی که در آخر گفتید استفاده کردم درست شد.
خیلی ممنون که سریع و واضح و کاربردی جواب می دید.
________________________________
متاسفانه توی پاپ آپ جواب نمی ده


بعضی مواقع این شکلی میشه که بیشتر به خاطر سرعت کمه...ولی کلا از این به بعد هر موقع این مشکل پیش اومد از همین روش استفاده کن

نقل قول:
راستن لسترنج:
آقا يه بابايي اومده توي تالار اسلي با شناسه ي رباستين لسترنج و دقيقا شخصيت منو داره .
در ضمن سايت همه ش اين پيغامو مي ده .

اتصال سایت به پایگاه داده قطع است.
این مشکل از طرف شما نیست و اتصال شما به اینترنت یا تنظیمات کامپیوتر شما مشکلی ندارد.
لطفا صبر کنید تا دوباره اتصال به پایگاه داده برقرار شود


در مورد شخصیتت فکر کنم یه اشتباه فجیع پیش اومده و یه نفر دیگه با شناسه ی رابستن لسترنج رو خودم تایید کردم اگر اشتباه نکنم....در این مورد بهم پیام شخصی بزن و یه لینک از نوشته ی اونی که میگی رو هم برام بفرست.

این پیغامی هم که گفتی وقتی داده میشه که مشکل از سرور سایت باشه....هر وقت این پیغام بیاد معمولا چند دقیقه بعدش درست میشه ولی بعضی مواقع هم بیشتر طول میکشه....بعضی مواقع هم وقتی سرعت پایینه این پیغامو میده(مخصوصا ای دی اس ال)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 26 شهریور 1385 13:27
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا يه بابايي اومده توي تالار اسلي با شناسه ي رباستين لسترنج و دقيقا شخصيت منو داره .
در ضمن سايت همه ش اين پيغامو مي ده .

اتصال سایت به پایگاه داده قطع است.
این مشکل از طرف شما نیست و اتصال شما به اینترنت یا تنظیمات کامپیوتر شما مشکلی ندارد.
لطفا صبر کنید تا دوباره اتصال به پایگاه داده برقرار شود

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 26 شهریور 1385 11:39
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
از قرار معلوم تم همه عوض شده، به جز مال من!
من توی ویژگی های فردیم الگوم رو تغییر دادم به jadoogaranv3 ولی هنوز همون اولین تم مونده. همونی که واسه مهمونا بود.
مال من یه مدت phonix بود. الان تم جدید رو میخوام ولی نمیشه.
کمکم کنید!!

در ويزگي هاي فردي نوع ثيمي كه ميخواي انتخاب كني رو بزار روي "پيش فرض سايت"

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط باک بیک در 1385/6/26 12:17:15
ویرایش شده توسط باک بیک در 1385/6/26 12:21:20
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 26 شهریور 1385 11:15
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام به مدیران محترم
من دوباره سوالم رو تکرار می کنم
1- ایکن 110 *50 می تونه فایل فلش باشه یا نه؟
2- حد اکثر حجمش چقدر می تونه باشه؟

دقت کنید که در مورد سوالات من توضیحی در قسمت تبلیغات نیست و توضیحات خواسته شده توسط من فقط برای بنر ارائه شده پس لطفا جواب من رو بدین
متشکرم


اونجا به وضوع نوشته شده :
4- نوع طراحي بنر باید بصورت عكس JPG يا GIF انيميشن و يا فايل Flash باشد و حداکثر حجم آن از 30 کیلوبایت بیشتر نشود.
*آیکون ها هم باید با این پسودند ارسال بشن.موفق بشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/6/26 12:35:29
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 25 شهریور 1385 13:40
نمایش جزئیات
آفلاین
از اون روشی که در آخر گفتید استفاده کردم درست شد.
خیلی ممنون که سریع و واضح و کاربردی جواب می دید.
________________________________
متاسفانه توی پاپ آپ جواب نمی ده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آرتور ویزلی در 1385/6/25 13:53:09
عاقلان دانند...
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 25 شهریور 1385 03:54
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
روبیوس هاگرید نوشته:

چند تا سوال !

خبر نامه ی سایت " حدود دو هفته پیش بود فکر کنم در موردش سوال پرسیدم و گفتید زوده زود هنوز نیودمده کی میاد؟

انتخابات ترین ها "
هووم الان سینا دسترسی داره برگزار کنه ؟ چون الان موقع شه شایدم من اشتباه میکنم مخم شوت زده !

اگه حرف نا مربوط بود بی خیال شید حواب ندید !


خبرنامه هر وقت که ارزش قرار دادن در صفحه ی اول سایت رو پیدا کنه قرار داده میشه....ولی کلا بیشتر کاراش انجام شده.

ترین ها هم که همین چند دقیقه ی پیش با وزیر صحبت کردم و ناظرشون کردم تا برگزارش کنن و از امروز شروع شد


نقل قول:
مای نوشته:
سلام

من هم صحبت چو چانگ رو پیش میارم
یه جایی مثل کارگاه نمایشنامه نویسی داره خاک میخوره مسئول نداره یه جایی مثل کوییدیچ خاک نمیخوره هزار تا مسئول ریخته روش!


بدبختی اینه که وقتی رویه یه چیز دیگه تویه سایت زوم میکنی یه چیز دیگش خراب میشه!!!

الان هم همین شکلیه...بیشتر الان فکر ما رویه کاراییه که وزارت قراره بکنه و این جور مسائلی که شما میگین رو بهشون رسیدگی نکردیم.

به هر حال چشم براش مسئول هم میزاریم


نقل قول:
آرتور ویزلی نوشته:
سلام
من با اپرا 9.1 میام توی سایت.
وقتی می‌خوام با پاپ آپ چت باکس کار کنم می گه: "ارتباط با دیتابیس قطع است"
هر جند بارم که رفرش می کنم کارگر نمی افته لطفا رسیدگی کنید.


فکر میکنم مشکلتون برای همون موقع بوده فقط و دفعه ی بعدی که به سایت بیاین درست شده باشه...

اگر نشد این کارو بکنید:

1-تویه قسمتی که میخواین بنویسین تویه چت باکس کلیک چپ کنید.
2-بعد بدون اینکه هیچی بنویسین اینتر رو بزنین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 25 شهریور 1385 02:50
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من با اپرا 9.1 میام توی سایت.
وقتی می‌خوام با پاپ آپ چت باکس کار کنم می گه: "ارتباط با دیتابیس قطع است"
هر جند بارم که رفرش می کنم کارگر نمی افته لطفا رسیدگی کنید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عاقلان دانند...
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 24 شهریور 1385 23:46
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

من هم صحبت چو چانگ رو پیش میارم
یه جایی مثل کارگاه نمایشنامه نویسی داره خاک میخوره مسئول نداره یه جایی مثل کوییدیچ خاک نمیخوره هزار تا مسئول ریخته روش!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خدا را دوست دارم چون آیدیش همیشه روشنه .

خدا را دوست دارم چون به همه پی ام ها جواب میده .
خدا را دوست دا
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 24 شهریور 1385 23:39
نمایش جزئیات
آفلاین
چند تا سوال !

خبر نامه ی سایت " حدود دو هفته پیش بود فکر کنم در موردش سوال پرسیدم و گفتید زوده زود هنوز نیودمده کی میاد؟

انتخابات ترین ها "
هووم الان سینا دسترسی داره برگزار کنه ؟ چون الان موقع شه شایدم من اشتباه میکنم مخم شوت زده !

اگه حرف نا مربوط بود بی خیال شید حواب ندید !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه قبلیم
اگه میخواین سوابقمو بدونید حتما یه سر به اطلاعات اضافی من بزنید !
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 24 شهریور 1385 22:45
نمایش جزئیات
آفلاین
من اين يست فقط براى قدردانى از مديران زدم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
امضا توسط مدیر برداشته شد