جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

58 کاربر(ها) آنلاین هستند (47 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
57
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 30 شهریور 1385 08:40
نمایش جزئیات
آفلاین
این مسابقه ای که برای نوشتن داستان درباره ی هرمیون و مگ گوناگل هست که این دو شخصیت را به بهترین نویسنده می دهید از طریق بلیت بفرستم یا ایمیل؟


بلیت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط negin.harry در 1385/6/30 8:43:31
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/6/30 12:31:20
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 30 شهریور 1385 08:35
نمایش جزئیات
آفلاین
مرسی از پاسختون
ببینید وقتی وارد سایت می شم بعد از این که رمز و شناسه کابردی را وارد می کنم به یک صفحه خوش آمد گویی میاد بعد وقتی صفحه ی اصلی باز می شه با یه اسم دیگه هستم . بعضی از صفحات که می رم خوب می شه اما وقتی می خوام پیام شخصیم را بخونم با اسم هرمیون_گرنجر یا هریپو گریف میاد
البته حالا باز هم بهتر شده
( ارتباط با پایگاه قطع شده) این پیام رو می نیسه اما در بعضی از صفحاتی که باز میشه بقیه صفحات این طوری نمیشه....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 29 شهریور 1385 22:10
نمایش جزئیات
آفلاین
اهم...سلام به مدیرا جیگر و دوست داشتنی

خب بوق بر شما باد...چرا؟

دلیل داره خدمتتون در ذیل عرض میکنم

==========ذیل==========

اول اینکه این شناسه جدید چقدر دردسر داره بوقی...شیطونه میگه با چکش لهش کنم
دوم اینکه توی این شناسه جدید من هر تاپیکی رو باز میکنم این بوقی جدیدترین پست رو صفحه یک نشون میده...توی اون شناسه قبلیم اول قدیمی ها بود ولی حالا هر چی زور میزنم نمیشه...
من این کارو هم میکنم اما نمیشه
توی اون نوار ارزشیه که اون بالاس و توش نوشته نوع دید(یه همچی اسمی داره)اول قدیمی ها رو انتخاب میکنم
میرم یه تاپیم دیگه دوباره عوض میشه...یاسین توی گوش زوپس میخونم
بعد هم توی ویرایش ویژگیهای فردی هر چی فشار میارم بهش()بازم درست نمیشه.
خواهشا یه کمکی،راهنمای،بوقی چیزی بزنین ما هم دعاتون کنیم!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Module Hammer System v. 4.0.0.118
Module Aftabeh System v. 3.0.2.512
Module Boogh System v. 2.0.3.401
[img align=left]http://h1.ripway.com/pgngfkosh/dark%20marks/vol
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 29 شهریور 1385 20:47
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
اركانتوس نوشته:
با سلام..
انگار اينجا به كارها خوب رسيدگي ميشه..
لرد جان لطفا توجه كنين..
من الان واسه ايفاي نقش دو هفته پيش پست زدم..
آلبوس هنوز كه هنوزه منو تاييد نكرده..
نه من؟؟
بلكه همه كساني كه واسه اسليترين پست زدن..
اگه ميشه رسيدگي كنيد..
اگه آْلبوس مثل كوييريل باشه خيلي راحت تر ميشه كار كرد..
مرسي..
باي


عزیز من...زیرآب زنی الکی کار خوبی نیست!!!

http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?post_id=138214#forumpost138214

اگه این لینک رو بری میبینی که آخرین تاییدی که تا این لحظه کردم همینه و شما تویه توهمت دو هفته پیش پست زدی و کسی بهت جواب نداده!!!

در ضمن جواب دادن با تایید شدن زمین تا آسمون فرق داره!!

به هر حال کار جالبی نبود این کارت!

نقل قول:
negin.harry نوشته:
لرد عزیز من هر موقعی که میام توی سایت هر صفحه ای که باز می شه با یه اسم دیگه هستم صفحه ی پیام های شخصی یا بعضی دیگه از صفحات نمی یاد می نویسه که ارتباط با پایگاه قطع شده و....یا با اسم هرمیون_گرنجر ، آرنولد ،هیپوگریف میاد
قبلا این طوری نبود یه مدت طولانیه که با اسم خودم به سختی میام توی سایت و نظر می دم یا پیام شخصی می فرستم
لطفا رسیدگی کنید
مرسی


کاملا درسته که بعضی مواقع با اسامی کسان دیگه ای ممکنه دوباره وارد بشین....ولی این اتفاق همیشه موقع خروج از سایت برای بقیه ی کاربرها اتفاق میفتاد.

یه کم اینو دقیق تر توضیح بده که کجاها شما رو با شناسه های دیگه وارد میکنه....موقع خروج از سایت یا مواقع دیگه ای!


پیغام "ارتباط با پایگاه داده قطع شد" هم وقتی ظاهر میشه که ارتباط سایت با سرور قطع شده باشه و مشکلیه که توسط مدیران داره بررسی میشه تا این حالت خیلی به ندرت برای سایت پیش بیاد....اتفاقا یک راه حل هم براش پیدا شده که ایشاالله درستش میکنیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 29 شهریور 1385 13:53
نمایش جزئیات
آفلاین
لرد عزیز من هر موقعی که میام توی سایت هر صفحه ای که باز می شه با یه اسم دیگه هستم صفحه ی پیام های شخصی یا بعضی دیگه از صفحات نمی یاد می نویسه که ارتباط با پایگاه قطع شده و....یا با اسم هرمیون_گرنجر ، آرنولد ،هیپوگریف میاد
قبلا این طوری نبود یه مدت طولانیه که با اسم خودم به سختی میام توی سایت و نظر می دم یا پیام شخصی می فرستم
لطفا رسیدگی کنید
مرسی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 29 شهریور 1385 13:25
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام..
انگار اينجا به كارها خوب رسيدگي ميشه..
لرد جان لطفا توجه كنين..
من الان واسه ايفاي نقش دو هفته پيش پست زدم..
آلبوس هنوز كه هنوزه منو تاييد نكرده..
نه من؟؟
بلكه همه كساني كه واسه اسليترين پست زدن..
اگه ميشه رسيدگي كنيد..
اگه آْلبوس مثل كوييريل باشه خيلي راحت تر ميشه كار كرد..
مرسي..
باي

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط بای(از جادوگران) وجود داره و کسانی که از دادنش عاجزند
هدی راست گفت..جادوگران مردنیست..
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 29 شهریور 1385 10:02
نمایش جزئیات
آفلاین
لرد عزیز می شه یه توضیحاتی درباره ی این که به چه صورت می شه برای سایت مصاحبه فرستاد بدید.در ضمن گالری هر چند روز یک بار به روز می شه؟


کریچر: گالری هر روز آپدیت میشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/6/29 13:39:02
خطاط اتاق آبی


تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 شهریور 1385 10:44
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام

اینگو ایمانگو مصاحبه رو بزن!!!


نقل قول:

ultima idea group نوشته:
بابا پس جواب من چی شد
برای سومین بار می پرسم
برای تبلیغات
ایکن 110*50 می تونه فایل فلش باشه یا نه
حداکثر حجمش چقدر می تونه باشه
این دفعه اگه جواب ندین........می شه سومین باری که جواب ندادین و اگه دفعه ی بعد جواب ندید دیگه جدی جدی می شه چهارمین بار.پس جون من جوابمو بدییییییین

والا اگر پست قبلی خودتو ببینی زیرش ویرایش شده و جواب داده شده...فکر نکنم تا بحال کسی رو بی جواب گذاشته باشیم

اونجا به وضوع نوشته شده :
4- نوع طراحي بنر باید بصورت عكس JPG يا GIF انيميشن و يا فايل Flash باشد و حداکثر حجم آن از 30 کیلوبایت بیشتر نشود.
*آیکون ها هم باید با این پسودند ارسال بشن.موفق بشید

درنتیجه فایل فلش هم میتونه باشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 شهریور 1385 07:08
نمایش جزئیات
آفلاین
بابا پس جواب من چی شد
برای سومین بار می پرسم
برای تبلیغات
ایکن 110*50 می تونه فایل فلش باشه یا نه
حداکثر حجمش چقدر می تونه باشه
این دفعه اگه جواب ندین........می شه سومین باری که جواب ندادین و اگه دفعه ی بعد جواب ندید دیگه جدی جدی می شه چهارمین بار.پس جون من جوابمو بدییییییین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 26 شهریور 1385 22:00
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

یادمه وبمستر اصلی سایت، جناب علی آقا، گفته بودن که هرگونه مصاحبه کردن آزاده اما قبلش باید اینجا اجازه بگیرم.

من هم اومدم همین کارو بکنم.

می خوام از کاربری با شناسه هدویگ مصاحبه کنم..همون که قبلا ناظر بود...


لینک شناسه اش:

http://www.jadoogaran.org/userinfo.php?uid=8104


در ضمن بعد از مصاحبه بهش میگم تو این تاپیک متن مصاحبه ای که در تاپیک مصاحبه ها میذارم رو تایید کنه.


با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بی ایمان است آن کس که وقتی جاده تاریک می شود سخن از وداع پیش بکشد.


بادا که در برابر سنگ ارخ

[b][color=000099]آنا?