شنا سه و واژه رمز رو وارد می کنم می نویسه واژه رمز درست نیست در صورتی که من مدتها قبل از تغییر سرور سایت از این واژه استفاده می کردم بعد درخواست واژه ی رمز جدیدی دادم ایمیل از طرف سایت برام می یاد ولی درست اونجایی که می نویسه برای فعال کردن واژه رمز به لینک زیر مراجع کنید لینک برام باز نمی شه و من نمی تونم شناسه ام رو فعال کنم
لطفا قدم به قدم و صحیح توضیح بدید
ایمیل اول از طرف سایت میاد و در اون ایمیل یه لینکه اون لینک براتون باز نمیشه؟
این امکان نداره که اون لینک باز نشه اون لینک فقط کارش اینه که با زدن روی اون ایمیل دوم ارسال میشه که توش پسورد جدید نوشته شده
فلور عزیز در مورد چت باکس برو به مرورگر و کوکی هاتو پاک کن
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
نمی دونم چرا این چند روزه هی مشکل پیدا می کنم اعصاب معصاب نمونده ها!(مدل داش مشتی!)
آقا انگار تا من امدم توی این قسمت گفتگو بعد از چندسال و اندی هی باز باید بیام!
من با چت باکس مشکل دارم!دو روزه پیغام های جدید رو بهم نشون نمی ده و تا پیغام جدید نزنم بقیه پیغام ها نمی یاد!آخرین پیغام نشون دهنده هم مطعلق به ادی می باشد
نقل قول:
ادی ماكای: آوريل اگه قراره هر تاپيكي كه به نتيجه رسيد پاك بشه، چه فايده از اون بحثا؟ خب تاپيك رو قفل كن بزار اون گوشه
این چتر باکسه رو ادی گیزر داده!اصلا ادی چسب شده!همش تاخصیر این ادیه!
خب این مشکل از کامم یا مرورگمه یا از خود چتره؟؟!
در ضمن اگر باید ککی چیز بپاکم من این چیزا بلد نیستم قدم به قدم برام آموزش بدین من از کام سر در نمی یارم
ممنون می رم که گالری رو چک کنم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
دوستدار همه شما ولدمورت اقا دیدین از محبت خارها گل میشوند حتی ولدمورت خطرناک وحشتناک خوفناک کچل زشت(اینو از قول هری نوشتم)هم مهربان شده. بعید نیس چند روزه دیگه حوس کنه براش استین هم بالا بزنیم. ولدمورت جان من شبا بیکار میشم فورانات درونی میزنه بالا یه چیزی میگم ناراحت نشی.گذشته از شوخی اتفاقا این دفه میخوام یه موضوع جنجال برانگیز را بگم که البته حتما اولین پاسخ شما به این مطلب من اینه که جادوگران با بقیه سایتا فرق میکنه و ممتازه که خوب البته اینو خواجه حافظ(علیه الرحمه) هم میدونه پس این جوابو فاکتور بگیرید. راستش میخواستم بگم چرا در سایتای دیگه قسمتای جانبی زیادی یافت میشه ولی در اینجا سریع در نطفه خفه میشه مثلا من یه تایپیکی با عنوان شبنامه باز کردم ولی همچین برجکشو زدن که یاد موشکای کروز مجهز به سیستم GPS افتادم!!!
والا پیام شخصی ها قاطی نکرده وقتی من و هری که شناسه های تقریبا آخر و اول سایتو داریم نباید شما هم مشکلی داشته باشید
بهتره به لینک زیر برید حتما پیامی هست که آنرا باز نکردید http://www.jadoogaran.org/modules/pm/viewpmsg.php?op=save احتمالا پیامی هست که آنرا باز نکرده اید
نقل قول:
پس امیدوارم لرد ولدمورت لطف کنه و خودش از اون ناظر بخواد که تایپیکه{به کدام شخصیت های کتاب..}را دوباره باز کند و با من همکاری کند تا نظراتش تامین شود
شما میتونید نظر ناظر رو به نظری که اینجا دادم جلب کنید اما یک ناظر در انجمن خودش مختاره و من دخالتی در کارش نمیکنم چون اونه که باید به مدیرا انجمن جواب بده
نقل قول:
هوم مدیر محترم ولدمورت کبیر من اونجا بوق بودم؟؟!جوابمو ندادی ! می گم من نقاشی های سرافینارو نمی بینم!خب باید چه کنم؟! ببینم مشکل از کام یا کارتمه یا واقعا گالری مشکل پیدا کرده؟!
ببخشید پریزاد عزیز!!! ولی من فکر کردم جوابی که در پست قبلی داده بودم جواب شما نیز بود همونطور که هری عزیز گفت ...گالیر مشکلی داشت که با پیگیریهای شخص هری پاتر رفع شد...ازشون بسیار ممنونیم امیدوارم الان مشکل نداشته باشی
نقل قول:
سلام مدتی یه که هر وقت من وارد سایت می شم و شنا سه و واژه رمز رو وارد می کنم می نویسه واژه رمز درست نیست در صورتی که من مدتها قبل از تغییر سرور سایت از این واژه استفاده می کردم بعد درخواست واژه ی رمز جدیدی دادم ایمیل از طرف سایت برام می یاد ولی درست اونجایی که می نویسه برای فعال کردن واژه رمز به لینک زیر مراجع کنید لینک برام باز نمی شه و من نمی تونم شناسه ام رو فعال کنم
چشم بررسی میشه البته فکر نکنم مشکل از طرف ما باشه...احتمالا مشکل از جانب خودتونه... پیشنهاد میدم ستینگ اینترنت آپشنتونو به دیفالت تغییر بدید یااز کافی نتی استفاده کنید....اگر همچنان مشکل داشتید به ما اطلاع دهید به هر حال این لینک برای خیلیها کار میکنه
دوستدار همه شما ولدمورت
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
من یکی از دوشتان بلید نویسنده و یکی از فعالترین اعضای سایت هستم ؛متاسفانه بلید با مشکلی رو به رو شده که از من خواست در اینجا مطرح کنم و به دنبال راه چاره ای براش بگردم
نقل قول از بلید: سلام مدتی یه که هر وقت من وارد سایت می شم و شنا سه و واژه رمز رو وارد می کنم می نویسه واژه رمز درست نیست در صورتی که من مدتها قبل از تغییر سرور سایت از این واژه استفاده می کردم بعد درخواست واژه ی رمز جدیدی دادم ایمیل از طرف سایت برام می یاد ولی درست اونجایی که می نویسه برای فعال کردن واژه رمز به لینک زیر مراجع کنید لینک برام باز نمی شه و من نمی تونم شناسه ام رو فعال کنم از مدیرای سایت خواهش می کنم در این مشکل منو یاری کنن چون من خیلی از مسابقات تابستانی عقب موندم و در ضمن دلم خیلی برای فعالیت در سایت تنگ شده به کمک سریع شما نیاز مندیم
خدانگهدار و موفق باشید اگر راه حلی داشتید میتوانید با شناسه ی سالی یر بلک تماس بگیرید
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
زندگی قمار است, ماجرا است,انسان یامیبرد یا می بازد,زندگی مثل معرکه ایست که پایان ندارد,و
فلور عزیز و بیه دوستان توجه کنید که گالری مدتی مشکل داشت و اونم به دلیل انتقال به سرور جدید بود
شما توجه کنید که انتقال یه سایت مثل جادوگران از یه کامپیوتر به یه کامپیوتر دیگه که تنظیمات هر کدوم با هم فرق داره ممکنه باعث ایجاد مشکلات در کارکرد قسمت ها بشه مثلا در این مورد گالری مشکل پیدا کرده بود که الان رفع شده
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
هوم مدیر محترم ولدمورت کبیر من اونجا بوق بودم؟؟!جوابمو ندادی ! می گم من نقاشی های سرافینارو نمی بینم!خب باید چه کنم؟! ببینم مشکل از کام یا کارتمه یا واقعا گالری مشکل پیدا کرده؟! ممنون
یک تهدید! اگر جوابمو ندی می یام زودتر خودت جواب ملتو می دم یادت نرفته که!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
لرد ولدمورت باز هم مانند ولدمورته داخل کتاب تقریبا قاطعانه حکم کرده ولی ارباب ولدمورت باید بدونه که ناظرین تقریبا در 90 درصد مواقع از نظرشان کوتاه نمی ایند پس امیدوارم لرد ولدمورت لطف کنه و خودش از اون ناظر بخواد که تایپیکه{به کدام شخصیت های کتاب..}را دوباره باز کند و با من همکاری کند تا نظراتش تامین شود.ولدمورت جان یه باره دیگر از حسن پاسخگوئیت ممنونم.
هووم اين يه پيشنهاده در مورد اين ترينها! ميشه هر گروه يه ترين مخصوص به خودش رو داشته باشه گريف شجاع ترين اسلي موذي ترين (يا هرچي!) ريون باهوش ترين هافل پركار ترين