شخصیت جادویی خودت را بساز، به یکی از چهار خانه ملحق شو، در کلاسها شرکت کن، کوییدیچ بازی کن و ماجراجوییهای خودت را بنویس.
✨ بیش از ۱۵,۰۰۰ جادوگر از سال ۱۳۸۲
🏰 ۴ خانه فعال: گریفیندور، اسلیترین، هافلپاف، ریونکلاو
📚 اساتید راهنما تو را قدمبهقدم همراهی میکنند
⚡ ماجراجوییهای بیپایان در انتظار توست
🗺 سفر تو در هاگوارتز:
📝یک داستان کوتاه بنویس
🧙شخصیت خودت را بساز
🛒از کوچه دیاگون خرید کن
🎓به یک خانه ملحق شو
همه چیز ساده است! استاد راهنمای اختصاصی تو را در هر قدم کمک میکند
خیلی ها گفتن که شاید دامبلدور در اسلیترین بوده در گذشته و بعد به گریفندور راه یافته ، یا اینکه حتما از نسل سالازار اسلیترین بوده !
ببینید بهتره برای نظر دادن همه جوانب رو ببینید ، دراکو مالفوی ، کراب ، گویل ، پانسی پارکینسون ، بلیز زابینی و خیلی های دیگه توی اسلیترین هستند و از نسل سالازار اسلیترین هستند ولی هیچ کدوئم مار زبان نیستند !
در کتاب دو دیدیم که وقتی هری با زبان مار ، با مار صحبت کرد ، همه تعجب کردند و دراکو مالفوی هم همینطور ، ولی تنها چیزی که همه حاضران فهمیدند این بود که هری با زبان مار صحبت کرد ، ولی هیچ یک متوجه نشدند که چه چیزی به مار گفت !
این مورد کاملا این رو ثابت میکنه که عضویت در اسلیترین و یا از نسل سالازار بودن ، نقشی در مار زبان بودن فرد نداره ، و گرنه دراکو مالفوی حتما میتونست به زبان مار ها صحبت کنه ! تا اینجا بحث در مورد نقش اسلیترین و نسل سالازار کاملا منتفی هست !
ببینید مارزبانی یکی از استعداد هایی هست که کاملا مربوط به اسلایترین می باشد پس افرادی مارزبان هستند که نسل در نسب با اون در تماس باشند یا یک جادوگر قصد جونشون رو کرده باشه که به طور استثنایی قدرتاشو بهشون بده! به نظر من دامبی نمی تونسته مارزبون باشه چون فکر نمی کنم از خاندان اسلایترین باشه چون جادوگرانی که خودشون رو از اون می دونستند و به نژاد اصیلشون می نازیدند به علت ازدواج های فامیلی خیلی زایدشون مثل گانت ها شدند البته می دونم که اعتراض می کنید که دامبی هم می تونه میثل سیریوس باشه که از خانواده ای نسل در نسل اسلایترینی و پرافاده باشه ولی من فکر می کنم مارزبانی یک نژادی خیلی خیلی اصیل تر از بلک ها می خواد!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Whatever happens, I'll leave it all to chance. Another he
در مورد مار زبان بودن دامبلدور چند تا نکته ی مبهم وجود داره: 1- اگه مار زبان نیست پس چطور متوجه قضیه ی گونت ها شد؟ 2- اگه مار زبان هست پس چرا صدای هیولای اسلیتیرین تو تالار اسرار رو نمی شنید؟
اما نمی تونیم بگیم که مار زبان بودن حتما نشانه ی جادوی سیاهه چون هری مارزبانه ولی از طرفی هم از جادوس سیاه متنفره. این در حالیه که شخصی مثل اسنیپ که عاشق جادوی سیاهه مار زبان نیست
پس باز هم در مار زبان بودن دامبلدور تردید وجود داره...
اگر مارزبان نبوده پس چه طور قضیه گونت ها رو کاملا" فهمیده؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب بايد بگم كه اون كاملا نفهميده و به نظر من حدس زده همين طور كه ميدونيد از دامبلدور بعيد نيست بعدش توي كتاب ششم وقتي هري از دامبلدور پرسيد : اونا به زبون مارها صحبت ميكنن؟ دامبلدور جواب داد : گمونم متوجه ميشي كه اونا چي ميگن و اين معلوم ميكنه كه دامبلدور زبون اونارو متوجه نمي شده تازه اونا حرفهاي مهمي با اين زبون رد و بدل نمي كردن و به نظر من ماجرا قابل فهم بوده
اگر مارزبان نبوده پس چه طور قضیه گونت ها رو کاملا" فهمیده؟؟؟؟؟؟؟؟ می دونیم که فقط هری رو دامبلدور از این خاطره خبر داده بوده و اگر دامبلدور قضیه رو نمی فهمیده چون اون شخص وزارت خونه زبون مارها رو نمی فهمیده و کس دیگه ای هم نبوده که مارزبان در اون اطراف باشه که قضیه رو توضیح بده چرا از هری خواهش نکرد که بگه چی می گفتن ؟ در صورتی که بیشتر نکته هایی که گونت به مورفین می گفته به زبان ماری! بوده چس دامبلدور چه طوری همه این نکته ها رو فهمیده ؟؟؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط lilly potter در 1386/4/15 17:38:35
سلام. اولا تو رو خدا با این تاپیکای ارزشی وقت خودتونو نگیرین. خودش تو قدح خاطرات اشاره میکنه به هری که حرفای اوگدن رو معنی کنه. این موضوع یعنی چی؟ یعنی بلد نبوده!!! شاید زبون ققنوسا یا شیرا رو بلد بوده!! لطفا به چیزای با ارزش تر فکر کنین!!
شما خودشو ناراحت نکن!برات ضرر داره
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط [fa]ايگور کارکاروف[/fa][en]Igor[/en] در 1386/4/15 18:33:55
همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای بد به سرت میزنه. همه ی بدبختیا از اونجایی شروع میشه که فکرای خوب از سرت پر میزنه
به نظر من احتمالش زیاد هست چون از ریدل وهری یه سوال پرسید وهمان طور که گفتید: در مورد کتاب 6 هم همینطور که بقیه گفتن دامبلدور تونسته این اطلاعات رو بدست بیاره اما مار زبان بنوده. در این جا هم هری بود که می فهمه جریان از چه قراره دامبلدور هم می فهمیده ولی نمی دونسته مشکل از کجاست.
من هم فکر نکنم ، در کتاب 2 و در جایی که بحث سر تالار اسرار هست گفته می شه که دامبلدور و یه سری دیگه کل مدرسه رو برای پیدا کردن تالار اسرار گشتن اما چیزی پیدا نکردن . از اونجایی که تالار اسرار با زبان مار ها باز می شه این امکان که دامبلدور مار زبان باشه تغریبا غیر ممکنه !
در ضمن بلد بودن زبان مار ها نشانه ی خوبی نیست و بیشتر به جادوگران سیاه ربط داده می شه ( نوادگان سالازار ) و باز هم فکر نکنم که دامبلدور بخواد همچین کاری بکنه و زبان مار ها رو یا دبگیره !
با تشکر
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
این روزها که می گذرد شادم این روزها که می گذرد شادم که می گذرد این روزها شادم که می گذرد...
یادم نیست کجا نوشته بود (تو کتاب ها یا جای دیگه) ولی مثل اینکه نوشته بود می شه زبا های مختلف (جادویی)را به وسیله جادو یاد گرفت مثل بارتی کراوچ که 150 زبان بلد بود !؟!؟
اینکه دامبلدور مار زبان باشه غیر ممکنه. چون صدای اژدهای اسلیترین را در سال دوم نمی شنید. اما اینجا یه نکته مجهول باقی می مونه: دامبلدور چه جوری در خونه گونت ها وقتی به زبان ماری حرف می زدند متوجه می شده؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
اونی که سرور و پادشاهمونه ویزلیه! *** تاپیک ها: [url=http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=4587&forum=3&post_id=175197#forum