جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

16 کاربر(ها) آنلاین هستند (6 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
15
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: پنجشنبه 30 مرداد 1393 18:18
نمایش جزئیات
آفلاین
همه ی نزدیکانت بمیرن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گریفندوری ها همیشه برندن چون شجاعن
زنده باد هری پاتر پسری که زنده ماند

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: شنبه 18 مرداد 1393 14:30
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

سیسرون هارکیس نوشته:
خب عاقویان و خانمون گوش بر دهید کلام اینجانبم را.

به نظر من اول از همه باید سوال رو تصحیح کنید و بنویسید:

چه چیزی برای شما از مرگ بدتره.

و دلیل خودم رو هم دارم و اونم این هستش که آدم ها با هم متفاوت اند مثال هم می زنم براتون:

برای الادورا بلک مردن بهتر از این هستش که با یه جن خونگی کار کنه یا زیر دستش باشه اما برای هرمیون گرنجر جالب و لذت بخشه. یا معاشرت با یه مشنگ (همون ماگل) برای آرتور ویزلی جالبه ولی برای مورفین خفت و حاضر یا خودش یا مشنگه رو به دیار باقی بفرسته و مثلا برای لودو کابوس اینه که به کسی تخفیف بده در حالی که بستنی فروش کوچه دیاگون راه به راه به هری بستنی مفتی میداد!

و اما در مورد خودم که نه در مورد سیسرون باید بگم که بدتر از مرگ گرفتن و شکوندن چوب دستیشه.



راست میگی چون دیگه نمیشه جادو کنی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

پیوند فایل:



jpg  (9.28 KB)
36052_53e5f12ddb792.jpg 259X194 px

jpg  (9.28 KB)
36052_53e5f147e93b9.jpg 259X194 px
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: شنبه 18 مرداد 1393 10:35
نمایش جزئیات
آفلاین
خب عاقویان و خانمون گوش بر دهید کلام اینجانبم را.

به نظر من اول از همه باید سوال رو تصحیح کنید و بنویسید:

چه چیزی برای شما از مرگ بدتره.

و دلیل خودم رو هم دارم و اونم این هستش که آدم ها با هم متفاوت اند مثال هم می زنم براتون:

برای الادورا بلک مردن بهتر از این هستش که با یه جن خونگی کار کنه یا زیر دستش باشه اما برای هرمیون گرنجر جالب و لذت بخشه. یا معاشرت با یه مشنگ (همون ماگل) برای آرتور ویزلی جالبه ولی برای مورفین خفت و حاضر یا خودش یا مشنگه رو به دیار باقی بفرسته و مثلا برای لودو کابوس اینه که به کسی تخفیف بده در حالی که بستنی فروش کوچه دیاگون راه به راه به هری بستنی مفتی میداد!

و اما در مورد خودم که نه در مورد سیسرون باید بگم که بدتر از مرگ گرفتن و شکوندن چوب دستیشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
وقتی که می بری نیاز به توضیح دادن نداری ولی وقتی می بازی چیزی واسه توضیح دادن نداری

ارزشیوانوانئه

تصویر تغییر اندازه داده شده



{سرهنگ دوم ساواج}


تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: شنبه 18 مرداد 1393 08:53
نمایش جزئیات
آفلاین
همشون کلا بده ولی زندگی بدون دوست بد تره چون ادم تنها میشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: جمعه 17 مرداد 1393 08:52
نمایش جزئیات
آفلاین
زندگی با ننگ نداشتن دوست کشتن کسای که دوسشون داری همه ی اینها بدتر از مرگن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: پنجشنبه 16 مرداد 1393 21:42
نمایش جزئیات
آفلاین
توی دنیا چیزی به اسم بدترین چیز وجود نداره... همیشه چیزی وجود داره از اون چیزی که فکرشو میکنی بدتر باشه... بدترین چیز اینه که تمام چیزای بد رو با هم داشته باشی و این خودش یه تناقضه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گلرت گریندل والد در 1393/5/16 21:50:28
هوش بی حد و مرز، بزرگترین گنجینه ی بشریت است!

Elder با نام علمی Sambucus از خانواده Adoxaceae به معنای درخت آقطی است؛ در حالی که یاس کبود جزو خانواده ی Oleaceae (زیتونیان) میباشد؛ کلمه ی Elder در Elder wand به جنس چوب اشاره میکند و صرفا بدین معنا نیست که این چوب قدیمی ترین چوب باشد.

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: پنجشنبه 16 مرداد 1393 18:31
نمایش جزئیات
آفلاین
تا اخر عمر شکنجه شدن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


فراموش نکن من هستم.در هرجا.در سایه ها.پشت سنگ ها در اعماق جنگل ها.پس مراقب خود باش شاید این بار در کمین تو باشم
Marolo Gant
پاسخ به: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: پنجشنبه 16 مرداد 1393 00:28
نمایش جزئیات
آفلاین
اینکه اسیر باشی
اخرین دشمن مرگه
اما اسارت بدتره یک جورایی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
مرگ اخرین دشمنی است که نابود میشود
پاسخ به: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: چهارشنبه 15 مرداد 1393 15:17
نمایش جزئیات
آفلاین
اینکه مجبورت کنن بهترین شخص تو زندگیت رو بکشی یا اونو جلو چشمات بکشن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: چه چیزی بدتر از مرگ وجود داره؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 14 مرداد 1393 20:37
نمایش جزئیات
آفلاین
جاودانگی. وقتی جاودانه باشی هیچ وقت نمی‌تونی بمیری و همیشه زنده می‌مونی. ممکنه اولش خوشایند به نظر برسه اما کم کم به بدترین چیز برای اسنان جاودان بدل میشه. مرگ هزاران هزار آدم رو میبینه و زندگیش هیچ وقت تموم نمیشه و زندگی براش خسته کننده میشه. هر کاری هم میکنه که بمیره و راحت بشه نمیشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
every fairytale needs a good old-fashioned villain

حاجیت بازی رو بلده

حاجی بودیم وقتی حج مد نبود...


تصویر تغییر اندازه داده شده