سیسرون هارکیس نوشته: خب عاقویان و خانمون گوش بر دهید کلام اینجانبم را.
به نظر من اول از همه باید سوال رو تصحیح کنید و بنویسید:
چه چیزی برای شمااز مرگ بدتره.
و دلیل خودم رو هم دارم و اونم این هستش که آدم ها با هم متفاوت اند مثال هم می زنم براتون:
برای الادورا بلک مردن بهتر از این هستش که با یه جن خونگی کار کنه یا زیر دستش باشه اما برای هرمیون گرنجر جالب و لذت بخشه. یا معاشرت با یه مشنگ (همون ماگل) برای آرتور ویزلی جالبه ولی برای مورفین خفت و حاضر یا خودش یا مشنگه رو به دیار باقی بفرسته و مثلا برای لودو کابوس اینه که به کسی تخفیف بده در حالی که بستنی فروش کوچه دیاگون راه به راه به هری بستنی مفتی میداد!
و اما در مورد خودم که نه در مورد سیسرون باید بگم که بدتر از مرگ گرفتن و شکوندن چوب دستیشه.
به نظر من اول از همه باید سوال رو تصحیح کنید و بنویسید:
چه چیزی برای شمااز مرگ بدتره.
و دلیل خودم رو هم دارم و اونم این هستش که آدم ها با هم متفاوت اند مثال هم می زنم براتون:
برای الادورا بلک مردن بهتر از این هستش که با یه جن خونگی کار کنه یا زیر دستش باشه اما برای هرمیون گرنجر جالب و لذت بخشه. یا معاشرت با یه مشنگ (همون ماگل) برای آرتور ویزلی جالبه ولی برای مورفین خفت و حاضر یا خودش یا مشنگه رو به دیار باقی بفرسته و مثلا برای لودو کابوس اینه که به کسی تخفیف بده در حالی که بستنی فروش کوچه دیاگون راه به راه به هری بستنی مفتی میداد!
و اما در مورد خودم که نه در مورد سیسرون باید بگم که بدتر از مرگ گرفتن و شکوندن چوب دستیشه.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
وقتی که می بری نیاز به توضیح دادن نداری ولی وقتی می بازی چیزی واسه توضیح دادن نداری
توی دنیا چیزی به اسم بدترین چیز وجود نداره... همیشه چیزی وجود داره از اون چیزی که فکرشو میکنی بدتر باشه... بدترین چیز اینه که تمام چیزای بد رو با هم داشته باشی و این خودش یه تناقضه!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گلرت گریندل والد در 1393/5/16 21:50:28
هوش بی حد و مرز، بزرگترین گنجینه ی بشریت است!
Elder با نام علمی Sambucus از خانواده Adoxaceae به معنای درخت آقطی است؛ در حالی که یاس کبود جزو خانواده ی Oleaceae (زیتونیان) میباشد؛ کلمه ی Elder در Elder wand به جنس چوب اشاره میکند و صرفا بدین معنا نیست که این چوب قدیمی ترین چوب باشد.
جاودانگی. وقتی جاودانه باشی هیچ وقت نمیتونی بمیری و همیشه زنده میمونی. ممکنه اولش خوشایند به نظر برسه اما کم کم به بدترین چیز برای اسنان جاودان بدل میشه. مرگ هزاران هزار آدم رو میبینه و زندگیش هیچ وقت تموم نمیشه و زندگی براش خسته کننده میشه. هر کاری هم میکنه که بمیره و راحت بشه نمیشه.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
every fairytale needs a good old-fashioned villain