من دارم میگم شما دلیل امتیاز کم کردن از مارو اشتباه نوشتین!
ما سوژمونو تموم کردیم بلکه مسابقه رو تموم نکردیم!...ولی لودو اونجا نوشته به دلیل تموم نکردن سوژه این امتیازا کم میشه!
اون پست رو ویرایش کنین بنویسین: به دلیل تموم نکردن مسابقه بهتون اصن 0 امتیاز تعلق میگیره!
من اعتراضم به این بود مگرنه ما اصلا منفی 700 امتیاز!...خیالی نیست که!
بعدشم اینکه شما مثل اینکه اصن لحن منو متوجه نمیشی!...دست اندر کاران یعنی دست هایی در کاره!...به من چه این کلمش مشکل داره! در هر صورت شوخی ای بیش نبود فکر نمیکردم جدی بگیری!...ما شما رو دوست داریم چی فکر کردی؟!
ولی پست کورن ربطی به پست من نداشتا!...اون داره میگه زیادی کم کردین من منظورم همینی بود که اینجا نوشتم!...ربطی داشت؟
با تشکر -کاپیتان تیم پاورداس-
اسکاور عزیز اول ممنون از لطفت بنده هم محبت های شما فراموشم نمی شود ، ولی خودت پیشکسوتی و میدونی منظور از سوژه علاوه بر سوژه کلی داستان ، خود مسابقه هم هست ، مثلا میگم شما سوژه رو تموم کن بعد در پست آخر کوافل رو بندازی در هوا ،خب مسلما اینگونه نمی شود.راستی مورد بعد اینکه درست است که سوال متفاوت است ولی پاسخ کورن را هم شامل می شود، بهرصورت امیدوارم موفق باشی.ضمن اینکه از لحنم هم عذر می خواهم.با احترام.
ویرایش: مرسی واقعا دست شما درد نکنه که اون پستو میخواین ویرایش کنین!...باعث خیر بود اگر میکردین!....واقعا مرسی!!!...من حالا به هیئت مدیره ی تیم چه توضیحی بدم؟...منو از سمت کاپیتانی اخراج میکنن چون من مسئول تموم کردن سوژه ام!
خب کاری که نداره اسکاور عزیز ، لینک این پست رو بهشون بدید
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/5/29 22:31:16 ویرایش شده توسط اسکاور در 1386/5/29 22:34:32 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/5/29 22:41:20 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/5/29 22:46:49
من که وقتی نتیجه ی تیممون رو خوندم باور نکردم!اول فکر کردم به دلیل اشتباه تایپی نوشته شده 7 ولی بعد دیدم توی جمع امتیازات هم منظور شده!
من تا حالا ندیده بودم بخاطر تموم نکردن بازی اینقدر امتیاز از یک تیم کم بشه!تا حالا مثل این قضیه خیلی اتفاق افتاده اما از تیم مورد نظر امتیاز کم نشده!بلکه امتیاز پایان بازی به این تیم داده نشده!لطفا نگید امتیاز پایان بازی تقریبا 30 امتیاز میشه!چون واقعا غیر معقوله!درسته این شمایید که داورید و من نمی خوام توی کارتون دخالت کنم!اما اگه دقت کنید امتیاز به زیبایی نمایشنامه و سوژه تعلق میگیره و پایان بازی هم جزئی از سوژه میشه نه تمام سوژه!پس نباید چنین امتیازی از تیم کم بشه!اگه اینطوری بود ما می تونستیم یه سوژه ی خیلی بد انتخاب کنیم و بازی رو پایان بدیم!مسلما اینطوری امتیاز بیشتری می گرفیتم!بدون هیچ گونه زحمت زیادی!اما امتیاز به زحمت و تلاش تعلق می گیره و امیدوارم زحمت و تلاش ما رو هر چند ناقص در نظر بگیرید!
این امتیاز می تونه در آینده خیلی به ضرر تیم ما بشه!چون تفاضل امتیاز هم خواهیم داشت و در حال حاضر ما توی گروهمون دو تیم هم امتیاز با خودمون داریم!اگه قرار باشه ما با این اختلاف ببازیم می تونه خیلی گروهم برامون تموم بشه!
من کلا لحن نوشتاریم یه مقدار رسمیه امیدوارم به دید توهین یا چیز دیگه ای بهش نگاه نکنید!
با تشکر کورن اسمیت بازیکن تیم پاورداس
کورن عزیز ممنون از پی گیری هایت ، در مورد نتیجه داوری ، پاسخ را در پست قبل به کاپیتان تیمتان ، اسکاور ، داده ام.موفق باشی.با احترام.
ویرایش: اهم اهم! من مثال هایی رو که شما آوردید به هیچ وجه قبول ندارم!در همه ی این مثال ها تیم های مورد نظر دو پست زدن!در قوانین مسابقات قبلی کوییدیچ داشتیم که هر تیم حداقل باید 3 پست بزنه و 2 بازیکن هم در بازی شرکت کنه!ما خودمون در دوره ی قبلی در بازی آخر دو پست زدیم و بازی رو هم پایان دادیم و با وجود اینکه خیلی پستامون بهتر بود بازی رو واگذار کردیم!اما توی این بازی ما چهار پست زدیم!پس این قانون رو رعایت کردیم و باید امتیاز تعداد پست به ما تعلق بگیره!حالا من نمی دونم شاید نحوه ی امتیاز دهی در این دوره عوض شده باشه و دو پست هم مورد قبول باشه!من فقط می خواستم نکته ای در مورد مثالاتون گفته باشم!اگر بتونید مثال هایی رو بیارید که تعداد پستاش بیشتر از دو تا باشه و دو بازیکن پست زده باشن من کنار می کشم و حرف شما رو کاملا قبول می کنم!
کورن عزیز خب ابتدا در مورد دو بازیکن باید خدمتت عرض کنم که طبق قوانین کوییدیچ این دوره و دوره قبل ، اگر دقت کنی، شرظ تشکیل تیم کوییدیچ حضور حداقل سه بازیکن می باشد ضمن اینکه اگر دقت کنی قانون اجازه زدن سه پست برای کاپیتان بدین منظور تدوین شده که اگر چنانچه بازیکن ها تیم در مسابقه شرکت نکردند ،کاپیتان بتواند خود سوژه را تمام کند پس در مورد دو بازیکن مشکلی نیست.در مورد بیش از دو پست هم مثالی در زیر آورده ام:
نقل قول:
لرد بلرویچ در پست شماره سه تاپیک کمیته داوران در ارتباط با داوری تیم رئال بلغارستان و پاورداس ، نوشته: رئال بلغارستان
شماره پستهای نمایشنامه تیم رئال بلغارستان در تاپیک لیگ کوییدیچ :
- زیبایی نمایشنامه و سوژه زیبا ، از 45 امتیاز : 5 امتیاز
- هماهنگی و یکدستی نمایشنامه ، از 45 امتیاز : 0 امتیاز
- غلط املایی ، از 10 امتیاز : 1 امتیاز
مجموع ، از صد امتیاز : 6 امتیاز
موفق باشی.با احترام.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/5/29 22:18:28 ویرایش شده توسط كورن اسميت در 1386/5/30 9:19:12 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/5/30 14:07:36
[b][size=medium][color=336600][font=Arial]ما همگی اعتقاد داریم که باید خدا را کشف کرد.دریغا که نمی دانیم هم چنان که در انتظار او به سر می بریم ، به کدام درگاه
سلام خدمت داوران و دست اندرکاران(این واژه تشکیل شده از: دست+اندر+کار!....یعنی یه دست هایی تو کاره!!...یا همون پشت پرده یه خبراییه!)
خب آقا قرض از مزاحمت همیشگی و اینا، من دوباره سر زدم به خونه ی خودم یعنی اینجا! که بگم ما اعتراض داریم! حالا به چی؟!...میگم!
خب آقا ما اصلا ثوثک!...ما اصلا بوقی!...ما اصلا تیم نیستیم!...ما اصلا جن خاکی!
ولی این دیگه ته نامردیه که به تیم چیورون تویه "زیبایی نمایشنامه و سوژه" بدین 38 بعد به ما بدین 7!
مهم امتیازش نیست!...اصلا ما صفر!...مهم دلیلیه که ذکر شده!
داور مسابقه نوشته: به دلیل تموم نکردن سوژه!!!!
خب من کاملا اعتراض دارم! ما سوژمونو کامل تموم کردیم بلکه پایان مسابقه رو برای داورا مشخص نکردیم!...حالا اگر داور فکر میکنه امتیازای آخر مسابقه خیلی مهمه و اینا...باید 30-40 امتیاز از ما کم بکنه؟!!!!
آقا ما سوژمونو تموم کردیم کی میگه تموم نکردیم!؟...الان داور نوشته ما تموم نکردیم...خب؟ من جواب هیئت مدیره تیم رو چی بدم آخه!؟...من کاپیتانم!...مسئول تموم کردن سوژه و هماهنگ و اینا منم!...چی جوابشونو بدم؟!(شوخی نمیکنم آقا ما هیئت مدیره داریم که تشکیل شده از تاسیس کنندگان قدیمی تیم!)(شکلک w-:)
این خیلی مسخرست به خاطر دلیلی که اصلا قبولش نداریم 30-40 امتیاز ازمون کم بشه!!! یعنی معلوم بودن امتیاز آخر مسابقه 30-40 امتیاز داره؟!!!!!
سوژه ی اصلی ما این بود که در کنارش سوژه های فرعی آوردیم: بادراد چون آخرین مسابقش برای ما بود و قرار بود تو فصل نقل و انتقالات از ما جدا بشه تویه بازی آخر قرار شد به عنوان قهرمان تیم معرفیش کنیم!...اونم به طور خنده دار!(بحث هجو و طنز و اینارو وسط نکشین که مجبور میشم بگم 99 درصد هجو مینویسن!...لطفا!...پستامون خیلی هم خوب بودن من از همه ی بچه های تیمم راضیم!!)
کلا گرفتین چی شد؟ ما سوژمون دقیقا مشخص بود...خیلی هم هماهنگ بودیم...بعد این شکلی باید از امتیاز "زیبایی نمایشنامه و سوژه" ی تیم کم بشه؟!!!...30-40 امتیاز؟!
خب این اعتراض من بود دیگه!...یه کمم اعصابم داغون شد چون رو تیم حساسم!...لطفا یه دلیل درست برای 7 بودن امتیاز "زیبایی نمیاشنامه و سوژه" ی ما بنویسین یا اینکه واقعا امتیازمونو یه کم بیشتر کنین!...چون واقعا این شکلی تفاضلمون خیلی میاد پایین!...من اصلا قبول ندارم!
با تشکر -کاپیتان تیم پاورداس-
خب اسکاور عزیز اول بریم سراغ بررسی پست شما و سپس به جواب پست شما بپردازیم.در ابتدا پست شما: نقل قول:
اسکاور عزیز نوشته: دست اندرکاران(این واژه تشکیل شده از: دست+اندر+کار!....یعنی یه دست هایی تو کاره!!...یا همون پشت پرده یه خبراییه
خب اسکاور عزیز اگ این موضوع دست اندر کار در ارتباط با ما(همانند مسئله خود شما) اثبات شود مسلما بی درنگ کناره گیری خواهیم کرد، ولی به نظر نمی رسد زیر سوال بردن یک ناظر کار چندان صحیحی باشد به خصوص برای شما که روی وظایف نظارت حساس هستید. در مورد توضیح سوژتون ممنون که سرانجام داستان را به ما گفتید ولی فکر نمی کنم این در بررسی داوری تاثیری داشته باشد از آنجا که داور برای داوری ، موظف است به پستهای ارسال شده در تاپیکاهای ورزشگاه در زمان مشخص شده رجوع کند و انها را بررسی کند. و حالا در مورد اعتراضتون به داوری مسابقه،باز هم بنده چند نقل قول برای شما می آورم: نقل قول:
پروفسور بینز عزیز در پست شماره شش کمیته داوران در بررسی مسابقه بلغارستان و فمن نوشته:
نتیجه ی بازی بین دو تیم بلغارستان و فمن
بررسی نمایشنامه ی تیم بلغارستان پست های جان راونکلاو شماره ی (19) و سرافینا شماره ی (21) حضور دو بازیکن و زدن دو پست خوب بازی رو خوب شروع کردن ولی نیمه تمام رها کردن حتی به زمان مسابقه هم نرسیدن به همین دلیل نمره ی قابل توجهی نمیگیرن ای کاش هماهنگ تر بودن البته این به خاطر نبود کاپیتانشون بود که کلا از سایت رفته
امتیاز تیم بلغارستان
زیبایی نمایشنامه از 45امتیاز : 25 امتیاز
همانگی نمایشنامه از 45امتیاز : 20امتیاز
غلط املایی از 10 امتیاز : 7 امتیاز
مجموع از 100 امتیاز : 52 امتیاز
و همچنین: نقل قول:
پروفسور بینز عزیز در پست شماره هشت کمیته داوران در بررسی مسابقه اسمارت و پوپیتر نوشته: نمایشنامه ی تیم پوپیتر پست های شماره های 40 و 41
بررسی نمایشنامه : آخه چی رو بررسی کنم فقط دو پست خورده بود البته اگر نمایشنامه کامل تر میشد به زیباییش اضافه میشد ولی چون نا تمام بود جذابیت زیادی نداشت
امتیازات تیم پوپیتر زیبایی نمایشنامه از 45 امتیاز : 20 امتیاز
هماهنگی نمایشنامه از 45 امتیاز : 10امتیاز
غلط املایی از 10 امتیاز : 7 امتیاز
مجموع از 100 امتیاز : 7 3 امتیاز
علاوه بر آن: نقل قول:
هدویگ عزیز در پست شماره سیزده کمیته داوران در بررسی مسابقه آجاس و پوپیتر نوشته: بررسی نمایشنامه تیم پوپیتر:
پستهای شماره 88 و 89 . شرکت دو بازیکن و زدن دو پست.
این تیم نمایشنامه اش خیلی ایراد داشت. اول اینکه شروع خوبی نداشت.دوم اینکه ناقص موند. در هر حال این تیمو درک می کنم چون وقتی خود من از گریف یونایتد رفتم تیم از هم پاشید و یه همچین چیزی سرش اومد.البته خیلی بدتر از این!
امتیازها:
زیبایی نمایشنامه ا 45 امتیاز:10 امتیاز
هماهنگی نمایشنامه از 45 امتیاز:5 امتیاز
غلط املایی از 10 امتیاز:6 امتیاز
امتیاز کل از 100 امتیاز:21 امتیاز
هر دو داور عزیز ،بخصوص پروفسور بینز،هم مورد تایید بنده و هم مورد تایید شما بودند ،در زمان ایشان هم هیچ اعتراضی نشده و لودوی عزیز هم اگر امتیاز سوژه را به نسبت دو داوری فوق پایین تر داده اند در عوض امتیاز هماهنگی را برای تیم شما بالا منظور کرده اند.بنابراین این چیز چندان جدیدی در کوییدیچ نیست که شما اعتراض کردید.متاسفانه اعتراض تیم شما وارد نیست.موفق باشید.با احترام.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط اسکاور در 1386/5/29 19:46:05 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/5/29 21:59:30
هوم از اون جا که من کاپیتانم ، آقا همون سخن ماندانگاس رو در نظر داشته باشین ، فکر کنین من گفتم ، یه بازبینی دیگه بکنید ، خداییش من نمی دونم چیورون واسه چی اون قدر امتیاز بالا گرفته ؟ و ما انقدر پایین ؟
رابستن عزیز کلا اختلاف امتیاز تیم شما با تیم ریش سفیدان ، 7 امتیاز بود و فکر نمی کنم هفت امتیاز ، اختلاف خیلی زیاد و خیلی کم باشد.چیورون 92 و شما 85 امتیاز کسب کردید.معذلک نمایشنامه ها بررسی خواهد گردید و اگر اشتباهی بود فبه اطلاع شما خواهد رسید درغیر این صورت همین امتیاز باقی خواهد ماند.با احترام.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/5/29 21:45:20
اول یه سئوال داشتم!توی اون تاپیکه مخصوص نقل انتقالات بازیکنا رو هم با هم عقد می کنن؟ حالا عاقد چقدر می گیره؟!
گذشته از شوخی به نظر من نقل و انتقالات یه مقدار مشکل داره!
طبق قوانین وضع شده برای نقل انتقالات با انتقال هر بازیکنی مبلغ 500 گالیون نا قابل به تیم فروشنده بر میگرده در صورتی که تیم مقابل باید کل مبلغ رو بپردازه!
خب حالا ما به تفاوت این دوتا این وسط چی میشه؟
به نظر من خرید و فروش باید بین دو تا تیم انجام بشه نه بین یک تیم و فداراسیون کوییدیچ و تیم دیگه!
یکی دیگه از مشکلاتش اینه که بازیکن هر قیمیتی که داشته باشه فقط 500 گالیون برای تیم فروشنده ارزش داره!خب اولا این مبلغ خیلی ناچیزه!دوما این با این کار فرقی بین بازیکنان غول غارنشین و عالی نیست و هر دوشون یه ارزش رو دارا هستن!
من که نفهمیدم صیغه ی این 500 تا چیه؟اگه میشه یه مقدار توضیح بدید!ظاهرا قرار بود نصف قیمت پرداخت بشه اما شد همین پونصد تا!به نظر من حتی نصف قیمیت هم خیلی کمه!تیم فروشنده باید از فروشش سود کنه و با استفاده از پولش یه بازیکن دیگه رو بخره اما با این کارش فقط و فقط ضرر میکنه و اون پول هیچ فایده ای براش نخواهد داشت!
قضیه ی اون هزار تا چیه که با خرید و فروش هم بازیکن باید تیم پرداخت کنه؟
حرف دیگه ای ندارم!بخاطر نظارت و رسیدگی خوبتون ممنونم
با تشکر کورن اسمیت بازیکن تیم پاورداس
خب کورن عزیز سلام ، با توجه به اینکه قیمت بازیکنان تقریبی است و قرار است پس از لیگ دقیق تر شود ، تصمیم گرفتیم یک میانگین برای بازگشت پول به تیم بدهیم ، ضمن اینکه نقل و انتقالات نیم فصل از آنجا که خیلی کم اتفاق می افتد و به نویع نشاندهنده ضعف تیم قبلی است ، به نوعی ضرر می خورد ولی در مقابل ما تصمیم گرفتیم که مبلغ مشخص شده باشد.ضمن اینکه در مورد هزار تا از آنجا که نیم فصل است ، این مبلغ که همان یکصد و پنجاه گالیون در هر فصل است ، بدلیل نیم فصل بودن افزایش یافته و به صندوق رفاه کوییدیچ واریز می شود.موفق باشید.با احترام.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط كورن اسميت در 1386/5/29 9:32:49 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/5/29 21:37:10
[b][size=medium][color=336600][font=Arial]ما همگی اعتقاد داریم که باید خدا را کشف کرد.دریغا که نمی دانیم هم چنان که در انتظار او به سر می بریم ، به کدام درگاه
هر چند اصلا دلم نمیخواد این و بگم و به نظر داوری احترام میذارم ... یا هر جمله بوق و شعر دیگه ای که فکر میکنید پاچه خواری و مودبانه است ....
در مورد بازي اول تيم ريش سفيدان . فكر ميكنم كه ناعادلانه بود داوري ... و خواهش ميكنم كه بازنگري شه ... جونه مادرتون بازنگری کنید ... ارواح خاک مرلین بازنگری کنید که خیلی شاکیم
حالا نکردید هم با روش دیگه وارد مذاکره میشیم
فکر کنم لودو و براي اين كه شكي نباشه. به نظرم يكي از اعضاي ایفای نقش و در نظر بگیرید ...
راستی این پنج هزار گالیون و هم به صاف و صوف کردن زمین های کوییدیچ و پشم داوران اختصاص دادیم ... که خلاصه خود یاری کرده باشیم ( کپی رایت بای اسکی دستمال )
چائو ... بابای ... موفق باشید .
سلام ماندانگاس عزیز ، خب در مورد اعتراضتون باید بگم متاسفانه فقط کاپیتان تیم حق اعتراض داره و از آنجا که متاسفانه شما از کاپیتانی تیم استعفا داده اید ، اعتراض شما وارد نیست .در صورتی که رابستن عزیز در این مورد اعتراضی داشته باشند ، می تواند اعتراض خود را در همین تاپیک اعلام نماید و مسلما بررسی خواهد شد.موفق باشید.با احترام.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ماندانگاس فلچر در 1386/5/29 4:09:29 ویرایش شده توسط ماندانگاس فلچر در 1386/5/29 4:17:38 ویرایش شده توسط ماندانگاس فلچر در 1386/5/29 4:24:12 ویرایش شده توسط ماندانگاس فلچر در 1386/5/29 4:26:14 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/5/29 12:59:11
جونم فدای عشقم ، نفسم فدای رفقا ، شناسه ام هم فدای سر آرشام
اسکاور عزيز!خودت ميگي اختيارات كامل يك انجمن با ناظر است!بهش يكسري پيشنهاد ميشود،حالا چه از طرف مدير،چه از طرف كاربران عادي!ناظر حق دارد كه نظرش را در مورد مسائلي تغيير دهد،در كل اين كار خيلي بهتر از بدون هماهنگي بقيه ناظران و به خاطر دوستي تصميمي گرفته شود و براي كوييديچ انجام شود!
ناظر بايد تمام نكات يك انجمن را در نظر بگيرد و بعد كاري را انجام دهد،نه به اين عنوان كه مثلا يكي از كساني كه سطح رولي بالايي دارد،كاري انجام دهد!
----------------------- ميشه بگيد،بازي سوم از كي شروع ميشود؟و تا كي هست؟
با سلام خدمت ایگور عزیز، مسابقات هفته سوم دقیقا از این تاریخ آغاز خواهد شد: تاریخ برگزاری مسابقه هفته سوم: ساعت 00:00 سی و یکم مرداد ماه و تا هفته بعدش ادامه داره موفق باشی.با احترام.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/5/27 12:08:52
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !
با سلام ، ميخواستم بپرسم كه حالا كه ريموس از تيم جومالي رفت ريش سفيدان آيا 1300 گاليون كه قيمتشه به بودجه ي تيم ما اضافه ميشه ؟
[,جوزف عزیز بنا بر قانون نقل و انتقالات بازبینی شده که لودوی عزیز در تاپیک پایگاه اطلاع رسانی زده اند ، مبلغ 500 گالیون به تیم شما برگشت داده می شود،موفق باشی.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/5/27 14:53:06 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/5/27 16:54:23
من تا اونجا که یادمه همیشه اینطور بوده که ناظر یه انجمن تمام اختیارات اون انجمن رو داره و حتی مدیر هم نمیتونه برای کارایی که برای انجمنش میکنه بازخواستش بکنه!...مگر اینکه کار خلافی انجام بده!!
کلا قاطعیت اینجور مواقع به درد میخوره...این خیلی به درد میخوره به نظر من اینجا حداقل بینز قاطعیت داره واسه همینه که من از نظارت و داوریش اینجا خوشم میاد!...نه اینکه فکر کنین دوستمه یا هر چیزی!...نه اون یه روحه و من یه دستمال ساز هیچ ربطی به هم نداریم!
ولی کلا نگفتم که برو پستو عوض کن!...پست اونجاست، ملت هم دارن میبینن...گفتم چون از وقتش گذشته اونو درستش بکن نه عوضش بکن!
کلا مهم نیست ولش کن!...ولی شوخی خوبی نبود با مقام نظارت!...نمیدونستی من حساسیت دارم؟...دفعه ی بعدی==>
اسکاور عزیز ممنون از اینکه اختیارات ناظر را به من یادآوری کردید ، ولی فکر می کنم بنده تا این حد از وظایف ناظر را یادم باشد.من با این نظر شما هم کاملا موافقم که پروفسور بینز عزیز از بنده بهتر هستند، شکی هم در آن نیست. در ضمن من ارتباط جواب خودم را با قاطعیت متوجه نشدم اسکاور عزیز ، البته این بدلیل آی کیوی غول غارنشینی بنده هست در مورد عدم تغییر پست هم ، فکر می کنم همانجور که شما گفتید بتوانم این کار را انجام ندهم ، بدلیل اینکه همانطور که پروفسور بینز عزیز هم بدین موضوع اعتقاد دارند ، وظیفه ما داوری عادلانه است و بس. بهرصورت ممنون از یادآوریتون و از لحن زیبایتان.با احترام
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/5/24 18:05:14