نمیدونم چی جوری یک مهمان توی ایفای نقش پست زده( خبرگزاری امپراطوری) ولی به هر حال این کار رو کرده و به صورت کاملا عقده ای وار و مریض گونه دو جمله در مورد تاب شش نوشته خوب حالا اگه اینا درست باشن من که اون فرد رو نمیبخشم از طرفی شما هم مقصر هستید چرا آخه برای یک مدت ورود به سایت رو محدود نمیکنید اگه کسی عضو نشه چیزی نمیشه که چون بعضی ها کتاب رو میخونن و از همه جا بی خبر می یان سریع در مورد کتاب نظر میدن در ضمن من نمیتونم تا وقتی که کتاب رو نخوندم به سایت سر نزنم که حالا نمیدونم این فرد همونیه که کرام میگن یا نه ولی تو رو خدا یک فکری بکنین
خواهشا به نظرات قسمت اخبار هم رسیدگی بشه. مطالب واقعا کلیدی در این قسمت فاش شده که امیدوارم فقط در حد یه شایعه باشه. نمیدونم پست مناسبی زدم یا نه ولی بهتره یه مکانی تعیین بشه که این گونه موارد سریعا به اطلاع مدیران و ناظران مربوطه برسه . با تشکر
بعضيها فكر كردن ما شوخي داريم و بلاك به اون گندگي بيخوده!!!! ملكه جارنيس حذف شناسه شد!!! به همين راحتي!!...به علت افشاي برخي از مسايل كتاب((گرچه مقداري هم اشتباه داشت در حرفاش))
براي بار آخر از دوستان خواهشمندم كه مطالب كتابو افشا نكنن چون به ضرر خودشون و شناسشونه
اين تصميمي هست كه همه مديران با هم گرفتند با تشكر كرام
چرا مديران با درخواست اعضاي لوتر رو در انجمن جادوگر ماه جواب ندادن؟ من چند بار بايد بيام اينجا پيام بد يادآوري كنم؟ در ضمن يك نكته: در يكي از تايپيك هاي گريفندور يك انسان ×××توهين××× اومدي قسمتي از قضاياي كتاب هري پاتر رو گفته كه انشاء الله خدا بزنه توي كمرش. يك بار ايليدان اومد لو داد (توي مسنجر) حالا هم اين اومده اينجا لو داده...
نظر شما كاملا متينه جناب كرام. ولي فكر نمي كنم كسايي كه دارن كتاب رو مي خونن 1 ماه طول بدن. 2 هفته ديگه فكر كنم بشه چنين تاپيكي رو باز كرد در هر صورت نظر -نظر مديران هست.ما مطيع هستيم ولي كسايي كه دارن كتاب رو مي خونن مي فهمن من چي مي گم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Remember, if the time should come when you have to make a choice between what is right and what is easy
اماي عزيز پستا كه بيخور پاك نميشه..الكي هم كم نميشه!!...من خودم چندتا پست بيربط شمارو از تالار اسرار پاك كردم((دو يا سه تا پستو فكر كنم))..در ضمن با افزايش پست به كسي مدال نميدن!!..سيستم رنكينگ هم برداشته شده پس جاي نگراني نيست
Gandalf The White عزيز در حال حاظر بنده با اين تاپيك شخصا مخالفم..نظر بقيه مديرانو نمي دونم دليل من اينه:در حال حاضر افراد مختلف كتابو به صورتهاي مختلفي خوندن..يكي 5 فصل..يكي 10 فصل خونده..در نتيجه در حال حاضر زدن تاپيك بي مورد
چنانچه گروه ترجمه... كتابو ترجمه كنه...تاپيكي زده ميشود و در مورد مواردي كه گروه ترجمه ترجمه كردن ...بحث ميشود((يعني همگام با گروه ترجمه پيش خواهيم رفت))
از ببر عزيز هم به خاطر لطفي كه به سايت جادوگران دارند..بسيار سپاس گذاريم
بابت پیش فروش می تونید با ای میل زدن به آدرس: info.zohreh@gmail.com و دادن یه شماره تماس خیالتون رو راحت کنین. عزیزانی که ثبت نام کنن 30 درصد در این مرحله تخفیف دارن. در ضمن سعی می کنیم که با مساعدت وزارت ارشاد کتاب رو در حداکثر 45 روز به صورت کامل و در یک مجلد تقدیم کنیم.
من پيشنهاد مي كنم يك تاپيك براي كسايي كه كتاب رو دارن مي خونن و دوست دارن در موردش با هم صحبت كنن باز كنيد. خيلي سخته كه نمي تونم در مورد وقايع در حال وقوع در كتاب حرف بزنم. خصوصا فصل 2
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Remember, if the time should come when you have to make a choice between what is right and what is easy