جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

84 کاربر(ها) آنلاین هستند (76 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
84
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  33 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 5 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 23:15
نمایش جزئیات
آفلاین
هووووم....به نظر من اين تاپيك دعوا زياد جالب نيست....نحوه برخوردو كه داريم! بريد با ارامش مسائلتونو حل و فصل كنين!مشكلي نيست كه!

در مورد م.درهمي هم با هرمي موافقم....

در مورد لرد حلقه ها بازم با جيمز موافقم...

البته من پيشنهاد ميكنم يه قسمت هم براي دارن شان بذاريد....(كه ميدونم قبول نميكنيد)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 22:42
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا كسي به پيشنهاده من فكر نميكنه؟اين تاپيكه واجبه.البته من خودم مشكلم حل شد ولي به سختي.ولي آگه اون تاپيك باشه خيلي بهتره.


فكر كنم جناب مكگونگال گفته بودن كه بحث در مورده ليلا تموم شده.
حالا دوباره شروع شد

به نظره من((كه اصلا نظرم مهم نيست)) بايد فرصت داد.
ولي خوانوم درهمي بهتره شما هم مثل من يه شناسه جديد درست كنين.شما هم مثل من با اون شناسه قبلي ضايع شدين((البته من به زور ضايع شدم)).
بهتره شما هم يه شناسه بگيرين.نه اينكه طوري باشين كه كسي نفهمه شما همون قبليه هستين.
اعلام كنين كه شما همونين ولي بهتره يه شناسه جديد بگيرين.چون شناسه قبلي آلوده هست.هزار تا بحث و جدل الكي((يا ضروري))توش هست.شناسه جديد بگيرين و بگين كه دوباره ميخواهين شروع كنين.بهتره با اين شناسه با همه خدا حافظي كنين و با شناسه جديد بيايين((1000 بار دارم ميگم))

يكي زحمته اون تاپيكه دعوا رو بكشه.

شاهزاده جون.اصلا و عبدا من با شما نبودم.اون طرف خودش ميدونه كيه.
در ضمن آگه ميشه ديگه منو پاراگات صدا نكنين.السامور پاراگات ديگه نمياد.شايد يه اسمي از اون تو نمايشنامه هام بزارم ولي فكر نكنم ديگه بياد((شايدم بياد.اصلا چه اهميتي داره كه بياد))
من روماسلا هستم.ممنون.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط روماسلا در 1384/2/18 23:44:38
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 22:03
نمایش جزئیات
آفلاین
روماسلا نوشته:
يه پيشنهاد دارم
لطفا يه تاپيك بزنيد كه توش فقط به دعوا رسيدگي بشه.

هركي با هر كسي دعوا داره بره اون تو.
من خودم اهل دعوا نيستم ولي بعضي وقت ها بعضي نابرابري ها باعث ميشه كه آدم بايد يه جا جلويه همه حرفشو بزنه.

به نظره من تاپيكه خوبي ميشه.اين تاپيك ميدونم به نظر شما باعث ميشه كه اعضا به جونه هم بيافتن ولي نه.اتفاقا اگه اين تاپيكو بزنيد ميفهمين كه برعكسه.تمامه سوئ تفاهم ها برطرف ميشه.اگه كار به جايه باريك كشيد كه بايد اون پست پاك بشه.

مثلا من با يكي دعوا دارم ولي چون ناظره نميتونم چيزي بگم.آخه اون ياروه موقعي كه من داشتم فعاليت ميكرد اون خودشو الكي مينداخت وسطه سياه ها و حالا هيچي نشده ناظر شده مياد بينه سياه ها زور ميگه.
كلا منظورم اينه كه يكي لطف كنه كه از اين جور تاپيك ها بزنه.
يا اصلا يه تاپيكي به نام حل مشكله اعضايه سايت.

من چند مدت پيش يه همچين چيزهايي زده بودم ولي پلك شد


پاراگات عزیز من اگه منظورت منم من آدم بی طرفی هستم و هیچ وقت هم اهل زور نبودم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط شاهزادۀ دورگه (White Guy) در 1384/2/18 22:42:07
ویرایش شده توسط شاهزادۀ دورگه (White Guy) در 1384/2/18 22:43:57
Head of Detection and Confiscation of Counterfeit Pants Office
Emperor's Spokesman
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 21:27
نمایش جزئیات
آفلاین
اقا مگه نگفتین که این اسم ها مثل بدترین نویسنده و این جور چیزا برداشته میشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
وزیر ارتش مقدس جادوی سیاه
there is no good and evil ... there is only power
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 20:51
نمایش جزئیات
آفلاین
هوووم... در مورد ورژن جدید زوپس... متأسفانه یا خوشبختانه، باید گفت، همینیه که هست، هر کی می‌خواد بخواد، هر کی هم نمی‌خواد، نخواد (به حالت آستکباری خوانده‌شود!!). خوب منم متقاعد شدم که این ورژن، بهتره. سرعت رو هم بالاتر برده. با این حال، پس از رفع مشکلات، بهتره یه فکری هم به حال حداسازی لرد حلقه‌ها در بلاک‌های بغل صفحه بکنید. من دیگه دارم جون به لب می‌شم!! ضمناً نظرتون رو در مورد درازتر کردن کادر متن ادیتور پست‌ها، نگفتین. درازتر بشه بهتر نیست؟

هرمیون‌جان: این اتفاقات می‌تونست نیفته. خانم درهمی (اگه فامیلش واقعاً همین باشه!) هم می‌تونست، مثل تمام ملت، روال عادی ایفای نقش رو طی کنه و مثل بقیه، به اجرای صحیح اون بپردازه. ولی اون این کارو نکرد. با احساسات خیلیا بازی کرد. ولی خوب حالا که همه می‌گن، منم یه فرصت به ایشون می‌دم که گذشته رو جبران کنه. منتهی اگه قرار بر فرصت دادن و و فعالیت دوباره‌ی ایشون توی سایته، دیگه باید اون قضیه فراموش بشه و طوری وانمود کنیم که انگار ایشون یه عضو تازه وارد هستن (که تقریباً همین طور هم هست). تا ببینیم می‌تونن به این اعتماد ما پاسخ بدن یا نه. به هر حال من با فرصت دادن موافقم.
قیلیدا: من اصلاً قصدی نداشتم و نمی‌خواستم شما رو ناراحت و یا عصبانی (!) کنم. به طور کلی گفتم. اما با این حرفت هم موافق نیستم که می‌گی همه چی از اول مشخص بود. اگه باهاش چت کرده‌باشی، هیچ وقت چنین حرفی رو نمی‌زنی. من واقعاً اونو مثل خواهر کوچولوی خودم می‌دونستم. حرفاشو هم کاملاً هم باور کرده بودم. اصلاً بهش نمیومد دروغ باشه. درسته، منم یه تناقضاتی رو احساس می‌کردم. منتهی مثل هری فکر می‌کردم باید دلیلی براش وجود داشته باشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 18:30
نمایش جزئیات
آفلاین
هری زوپس جدید خیلی خوبه . خصوصا" برای کسی که سرویس پک دو نداره . من خودم کلی سرش عذاب کشیدم !!
--------------------------------

هووم .. بچه ها من مثل شما فکر نمیکنم .
من معتقدم به هر کس میشه فرصت دوباره داد و چرا نداد ؟
خانوم درهمی الان از کارش پشیمونه و حاضره هر کاری بکنه تا کارش را جبران کنه. چرا این قدر متعصبید (کلمه ی بهتری براش نیست)؟
در ضمن جیمز: دیر یا زود این اتفاق برای سایت می افتاد .. شاید با یوزر لیلا نه و شاید نه با سرطان خون .. ولی این اتفاقی که بود برای سایت می افتاد . مهم نحوه ی برخورد ما با این قضیه است که باید در جهتی باشه که جلوی جو بی اعتمادی را بگیره .
به نظر من میشه به لیلا فرصت دوباره داد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
world has changed...I feel it in the water...I feel it in the earth...I smell it in the air... much that once was is lost... for none now live to remember it
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 14:26
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

James Potter نوشته:


راستی فیلیدا اسپور جان: شما با این صحبت‌ها، داری به طور غیر مستقیم می‌گی که اگه تو خودت رو به دیگران معرفی کردی، ممکنه دروغ گفته باشی اونم بیش از 99٪. اگه بخوای جو صمیمی اینجا رو با جاهای دیگه‌ی نت یکی در نظر بگیری، باید بگم که سخت در اشتباهی. اینجا همه با هم رو راست هستن و هر کسی رو هم که بخواد این فضای صمیمی رو به هم بریزه و جو بی‌اعتمادی رو حاکم کنه، از خودشون طرد می‌کنن.

خوب ببین جیمز پاتر من جو صمیمی اینجا رو با جای دیگه اشتباه نگرفتم . از تذکرت ممنون ( ! )
مسائل معمولی مثل معرفی خودنمون اسم یا شهر ها عموما در سایت درسته . و من چیز دیگه ای نگفتم که 99 درصد دروغ و 1 درصد درست باشه اما چیزایی مثل ماجراهای اخیر از اولش هم مشخص بود !
به لیلا :
پیشنهاد می کنم حالا که از کارت پشیمون شدی و می خوای در سایت بمونی . بی خیال این موضوع شو . یعنی بحثو کش نده و بقول هری مرور زمان همه چی رو درست می کنه .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قابل توجه علاقمندان ریاضی لطفا برای رفتن به باشگاه ریاضی اینجا رو کلیک کنید
http:// mathclub.schoolnet.ir
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 14:08
نمایش جزئیات
آفلاین
هوووم....

مملي استكباري نشو! فقط شكلك خواستيم!!!! هيچ كس حوصلش نميكشه بره اديتور اصلي!

در مورد اين خانم درهمي.....من هم كاملا مثل هري ليلا رو باور كرده بودم.....به نظر من اين خانم بايد بياد دوباره تو سايت فعاليت كنه....ليلا دوست خوبي بود.....درسته با احساسات مردم بازي كرده ولي دليل نميشه كه ديگه نياد سايت!

فيليدا حرفات اصلا منطقي نيست!

منم زياد تغغييراتو نپسنديدم....البته من چنين قسمتي نديدم كه لرد حلقه ها جدا باشه....ولي اگه بود عالي ميشد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 07:56
نمایش جزئیات
آفلاین
ببین خانم درهمی مساله اینه که ما اینجا ایفای نقش رو در حالتی انجام میدیم که همه از شخصیت واقعی طرف خبر دارن یا مطمانا که قضیه ایفای نقشه دقیقا به همین خاطر یک تاپیک برای معرفی افراد تازه وارد گذاشتیم.
منم کاملا لیلا رو باور کرده بودم چون شما به مدیران پی ام میزدید و این طور چیز ها شوخی و الکی نیست که بشه از کنارش گذشت این رویه ای که شما در سایت اجرا کردی باعث بروز جو بی اعتمادی در سایت میشه. اگه فردا یمی واقعا مشکل داشت به نظر تو چن نفر حرفشو باور میکنن؟
تمام اینهاست که باعث میشه دلخوری ها نداوم پیدا کنه در هر حال به نظر من گذشت زمان میتونه در بر طرف شدن این ها کمک کنه

===========================
در مورد فروم:
ببینید بزرگترین مساله برای ما بالا بردن سرعت و امنیت و بعد از اون توجه به نیاز های اعضاس. وقتی سایت بالا نیاد برای یکی دیگه اصلا مهم نیست توش چیا هست و نیست به همین خاطر منو ها در حالت انتخاب قرار گرفته همونطوری که گفتم حالت شناور مثل سابق عمل میکنه. تو این فروم امکانات خوبی برای بروز بهتر فروم قرار گرفته مثل لینک همه پست ها:
http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewpost.php

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 04:14
نمایش جزئیات
آفلاین
هووم... نه خیر. همه چی تغییر کرد الا اون باکس‌های بغلی!! بابا همه رو اون تاکید داشتن نه این تغییرات!!
این گزینه‌ی شناور هم که منوها رو به شکل قبلشون برنمی‌گردونه. فقط شناور می‌کنه.
ضمناً هلنا، تاریخ عضویت که از اول هم بوده. یعنی چی؟ منظورت چیه؟ فقط روز هفته رو می‌نویسه. از سوی دیگر لازم نیست برای یه پاسخ یه سطری کل اون متن بلندبالای منو (!) نقل قول کنی. قابل خوندن‌تر می‌شه.

من نفهمیدم، چی شد که یاد تغییر قیافه‌ی سایت افتادین؟ سایت به این خوشگلی بود، چطور دلتون اومد این شکلیش کنین؟ درسته که بعضی جاهاش بهتر شده، ولی اون کمبوباکس‌ها رو اگه برگردونید به حالت اولیه بهتره!!! ضمناً آبرفورث. این‌قدر آستباری نشو. برات بده‌ها!! میفتی یه گوشه از حال می‌ری!! من نگران تو‌ام!! با خودت این کار رو نکن!

هووم.. منم با یه تاپیک دادگاهی موافقم!! بد به نظر نمیاد! هر کی مشکلات داره، دعوا کرده، بیاد اونجا تا در دادگاه عدالت، حق به حق‌دارش برسه!! !!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بابا این م. درهمی کیه دیگه. دست بردار نیست!! خوب آخه تو با چه رویی دوباره میای توی این سایت. هر کاری بکنی بازم در نظر اعضای سایت، به عنوان یه عضو معلوم‌الحال و شناخته‌شده‌ای که قابل اعتماد نیستی. از کجا معلوم که اینم یه توطئه‌ی دیگه بر ضد آسلام نباشه؟! من جای شما بودم، می‌رفتم و دیگه پشت سرمم نگاه نمی‌کردم.

راستی فیلیدا اسپور جان: شما با این صحبت‌ها، داری به طور غیر مستقیم می‌گی که اگه تو خودت رو به دیگران معرفی کردی، ممکنه دروغ گفته باشی اونم بیش از 99٪. اگه بخوای جو صمیمی اینجا رو با جاهای دیگه‌ی نت یکی در نظر بگیری، باید بگم که سخت در اشتباهی. اینجا همه با هم رو راست هستن و هر کسی رو هم که بخواد این فضای صمیمی رو به هم بریزه و جو بی‌اعتمادی رو حاکم کنه، از خودشون طرد می‌کنن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده