جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

104 کاربر(ها) آنلاین هستند (94 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
104
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: دوشنبه 17 فروردین 1388 16:41
نمایش جزئیات
آفلاین
من اصلا هیچ وقت کتابا واسم تموم نمیشن. آخه من هی از اول میرم میخونمشیون . از سال سوم دبستانم که خیییییییلی کوچولو بودم شروع کردم !خوب معلومه وقتی حتی 1 بار هم هری پاترو زمین نذاشتم و حتی 1 روزم نشد که اونو نخونم الان همه ی اونو از حفظ باشمممم!
بای بای

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من اومــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم!!!
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: شنبه 3 اسفند 1387 18:31
نمایش جزئیات
آفلاین
تا حالا لا اقل سه بار دوره شون کردم ، دوبار محفل رو از ته به سر و از سر به ته خوندم ، آزکابان رو سه بار از اول خوندم،جام آتش رو پنج بار بررسی کردم، یادگاران رو دوبار خوندم چون طاقت آخرش رو نداشتم، و سراغ شاهزاده هم دیگه نمی رم چون از تحملم خارجه .
آدم معتاد میشه بهشون انگار. هر چند وقت یه بار دوست داره بشینه دوره شون کنه .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دامبلدو?
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: پنجشنبه 1 اسفند 1387 22:45
نمایش جزئیات
آفلاین
همین یه ماه پیش برای سومین بار کتابای هری پاتر رو به آخر رسوندم.

هر وقت کتابای هری پاتر رو تا آخر میخونم یه مدت - حدود هفت هشت ماه یا حتی بیشتر - ولش میکنم و بعد از یه مدتی دوباره دلم می تنگه از اول تا آخرش میشینم میخونم.

کتابای هری پاتر هیچ وقت خسته کننده نیستن و من همیشه اونو میخونم ، حتی اگه برای صدمین بار باشه!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: پنجشنبه 1 اسفند 1387 19:27
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب... هر وقت حوصله ام سر رفت می رم سرش.
ولی خود من به شخصه هر وقت دلم خواست گریه کنم می رم سر کتاب شش.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
"دایره زندگی مربعی است که سه ضلع دارد ، عشق و
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: پنجشنبه 1 اسفند 1387 12:31
نمایش جزئیات
آفلاین
زیاد یه هفت هشت باری خوندمش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی قبلیم که بعد از این ساختمش ولی دوباره برگشتم به این

اینه

عمرا اگه فهمیده باشی چی گفتم

چاکر همه بچه های قدیمی (کینگزلی شکلبوت ، پیوز ، رفوس ، زاخاریاس ، دادالوس دیگل و خیلی های دیگه که حال ندارم بنویسم اسمشون رو )

Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: چهارشنبه 30 بهمن 1387 01:17
نمایش جزئیات
آفلاین
من همه ی کتابام را ندارم ولی از خواندن آن هایی که دارم لذت می برم .من وقتی یک مجموعه را تمام می کنم دوباره آن را می خوانم و هر دفعه که می خوانمش یک چیز جدید و قشنگ درش می یابم و بیشتر بهش علاقه مند می شوم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

[i][size=small][color=FFFF00]If you wish for something long enough, it will definitely
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 بهمن 1387 23:04
نمایش جزئیات
آفلاین
من در واقع کتابها برام تموم نشدن چون وقتی به آخرشون میرسم از اول شروع میکنم .. دست خودم نیست یه عادته!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][color=000066]نان و ستاره
نان در کنارم و ستاره ها دور،
آن دورها...
به ستاره ها نگاه می کنم و نان می خورم!
چنان غرق
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 بهمن 1387 22:01
نمایش جزئیات
آفلاین
در واقع خیلی.من زندانی آزکابان رو دوست دارم با یادگاران مرگ رو.
وهر کدوم رو چندین بار تا به حال خوندم.
هههههههههههههههههههههههههههههرررررررررررییییییییی رو نمیشه ازش گذشت!

نه جینی رو!!!!!!!!!!!
نه هرمیون!!!!!!!!!!!بابا من پسرم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 بهمن 1387 14:11
نمایش جزئیات
آفلاین
هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی هر وقت دلمون واسه این دنیای فانتزی بی نظیر تنگ بشه.

کاش میشد تو همچین دنیایی بودیم

دنیایی که ارزشاش از ارزشای این دنیا خیلی فرا تر و قوی تره

من هر وقت دلم هوای اون ارزشارو میکنه میخونمشون تا حداقل تو خیالم بهشون برسم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
seems it never ends... the magic of the wizards :)
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 بهمن 1387 09:59
نمایش جزئیات
آفلاین
منم در تمام مواقع بیکاری و دسترسی به چیزی نداشتن در حال خوندن هری پاترم .منم فکر می کنم بیشتر از 20 بار کتابارو خوندم .هنوزم می خونم . همین چند و قت بیش بار آخری که کامل خوندم تموم شد .
فراموش نشدنیه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Can You Forgive Me Again, You're My One True Friend, And I Never Ment To Hurt You

[url=http://meadowsisadorc.livejournal.com/profile]حقایق ت