جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

82 کاربر(ها) آنلاین هستند (72 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
80
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: کدومیک از وسایل جادویی هری پاتر رو میخوایین داشته باشین؟ چرا؟
ارسال شده در: پنجشنبه 2 آبان 1392 22:50
نمایش جزئیات
آفلاین
شنل نامرئی تا بتونم بچه هارو باهاش بترسونم و یکمم فضولی کنم...
و همچنین یک آذرخش تا بتونم هر چند وقت یک بار باهاش پرواز کنم و از این دنیای...خودم رو نجات بدم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
به یاد روزهای هری پاتریمون
به یاد روزهایی که از طریق اینترنت،تلوزیون،رادیو،فامیل و یا حتی دوستان مدرسه ایمون با هری پاتر آشنا شدیم.به یاد روزی که چندین کتابفروشی رو گشتیم تا تونستیم هری پاتر و سنگ جادو رو بخریم.به یاد اون روزهایی که به بابامون التماس میکردیم تا ازش پول بگیریم و بریم کتاب هری پاتر بخریم.به یاد روزهایی که غصه میخوردیم که چرا هری پاتر تو ایران اکران نمی‌شه.کمی از اون روزها دور شویم...به یاد روزهایی که اینترنتو زیر و رو میکردیم و دنبال عکس و فیلم و خبرهای هری پاتری می‌گشتیم.به یاد فصل آخر کتاب شش (آرامگاه سپید)و گریه هامون برای مرگ مردی با نوای ققنوس.به یاد اشکهایی که برای مرگ دابی،فرد،سیوروس اسنیپ و خیلی های دیگه در کتاب آخر ریختیم و بیشتر از اینها برای پایان داستانمون.
به یاد این چند سال زندگیمون که هری پاتری گذشت.
حالا نوبت ماست...هرکدوم از ما باید یک هری پاتر در زندگی خودش باشه...این زندگی خنده ها و اشکهای زیادی داره اما ماهم مثل هری تا آخرش وایمیستیم تا به پیروزی و هدفمون برسیم تا برای خانواده هامون و جامعمون مایه ی افتخار باشیم. سدریک پاتر

ببخشید خیلی طولانی شد چون اولین امضام بود (موفق باشید)
پاسخ به: کدومیک از وسایل جادویی هری پاتر رو میخوایین داشته باشین؟ چرا؟
ارسال شده در: پنجشنبه 2 آبان 1392 22:36
نمایش جزئیات
آفلاین
اول چوبدستی که بتونم یه چندتا جادو انجام بدم.

بعد شنل نامريی که خیلی چیز بدردبخوریه میتونی باهاش به صحبتای بقیه درمورد خودت گوش بدی

اون نقشه غارتگرانم چیز خوبیه به شرطی که مدرسه مارو نشون بده تا معلما و مخصوصا ناظما عین ذرت بوداده جلوت ظاهر نشن

اون هدویگم میخوام خیلی ناز بود

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: کدومیک از وسایل جادویی هری پاتر رو میخوایین داشته باشین؟ چرا؟
ارسال شده در: پنجشنبه 2 آبان 1392 18:59
نمایش جزئیات
آفلاین
چیزایی که من می خوام :

خون جادویی : یک چند لیتری !
کوچه ی دیاگون با تمام ضمائم و تعلیقات : یک عدد بسه !
مقداری قلعه ی هاگوازتر به انضمام اساتید درونش : بسته به ذائقه !

و کلا برای چاشنی هم تمام وسایل جادویی توی کتاب .
چیزی جا نموند ؟ ! !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: کدومیک از وسایل جادویی هری پاتر رو میخوایین داشته باشین؟ چرا؟
ارسال شده در: چهارشنبه 1 آبان 1392 23:13
نمایش جزئیات
آفلاین
چووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووب
بزنم فک معلمارو بیارم پایین دوستامو بندازم تو جوب برم اوبامارو بکشم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: کدومیک از وسایل جادویی هری پاتر رو میخوایین داشته باشین؟ چرا؟
ارسال شده در: شنبه 16 شهریور 1392 14:52
نمایش جزئیات
آفلاین
شنل ومغازه جادویی ونقشه ودلومینتاور

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
مراقب خودت باش.
پاسخ به: کدومیک از وسایل جادویی هری پاتر رو میخوایین داشته باشین؟ چرا؟
ارسال شده در: شنبه 16 شهریور 1392 13:09
نمایش جزئیات
آفلاین
من بیشتر شنل نامرئی رو میخوام.دلیلش هم که نیازی به گفتن نداره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: کدومیک از وسایل جادویی هری پاتر رو میخوایین داشته باشین؟ چرا؟
ارسال شده در: شنبه 16 شهریور 1392 12:44
نمایش جزئیات
آفلاین
چرا هری؟این همه آدم تو دنیای هری پاتر هست شما گیر دادین به هری؟
مگه می خوایم خاله بازی کنیم که وسایل هری رو لازم داشته باشیم؟
حداقل وسایل دامبلی لردی اسنیپی...هری؟مرگ من هری؟ :vay:
همون کتاب معجون سازی پیشرفته امو که از سوروس بلند کرده پس بده چیز دیگه ای نمی خوام.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آیلین پرنس در 1392/6/16 13:03:05
پاسخ به: کدومیک از وسایل جادویی هری پاتر رو میخوایین داشته باشین؟ چرا؟
ارسال شده در: شنبه 16 شهریور 1392 11:51
نمایش جزئیات
آفلاین
من عاشق شنل جادویی هستم. البته به شرطی که آدم دستپا چلفتی نباشه. خیلی جاها به درد آدم می خوره. مخصوصا واسه جاسوسی. جاروی پرنده هم که اصلا بحثش جداس.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: کدومیک از وسایل جادویی هری پاتر رو میخوایین داشته باشین؟ چرا؟
ارسال شده در: دوشنبه 11 شهریور 1392 20:12
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

جاروی پرنده ی هری پاتر، وسیله ی خیلی خوبیه. باهاش هرجا که بخوام، می تونم برم. پرنده هم که هست... ترجیحاً آذرخش باشه.

بعد، ساعت هرماینی که به درد نمی خوره... بیوفته دست من، کل کره ی زمین به ملکوت می ره. ولی اون کیف جادویی ـش توی کتاب هفتم، خیلی چیز خفنی بود. هر چیزی رو می تونم بذارم توش.

شنل نامرئی هم جالب بود. اینم به لیستم اضافه می کنم .

ولی خب سوال این بوده که کدوم یک از وسایل "هری پاتر" رو می‌خوایم... اگه شخص هری رو می گید، که می شه همون جاروی پرنده و شنل نامرئی. ولی اگه منظور کتاب هری پاتر بوده، که کیف جادویی هرماینی هم حساب می شه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: کدومیک از وسایل جادویی هری پاتر رو میخوایین داشته باشین؟ چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 27 مرداد 1392 10:39
نمایش جزئیات
آفلاین
فقط چوب دستی میخوام چون باهاش میشه جادو گولید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
برای شرکت در بزگترین همایش جادوگران سال اینجا کلیک کنید .


زوپس! بلاک! زمستان! دیگر اثر ندارد!
حتی اگر شب و روز، بر ما برف ببارد!




تصویر تغییر اندازه داده شده


باشد که هیچ کس نباشد باشد که فقط که خودم باشم.

گروهک تروریستی الهافلیه ...