جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

13 کاربر(ها) آنلاین هستند (7 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
11
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  30 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  362 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: یکشنبه 24 اردیبهشت 1385 07:40
نمایش جزئیات
آفلاین
افرادي كه تا اكنون خودشون رو به لرد معرفي كردند و بايد منتظر ماموريت باشند:
1-جرج ويزلي
2-سامانتا ولدمورت
3-لارا لسترنج
4-سرژ تانكيان
5-رودولف
6-ماروولو گانت
7-پيتر پتي گرو
8-ادي ماكاي
9-گتافيس
10-بارتيموس


همچنان منتظر افراد بيشتري هستم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: شنبه 23 اردیبهشت 1385 18:54
نمایش جزئیات
آفلاین
-نام: بارتیموس


2-نام گروه در هاگوارتز: چاکر شما اسلیترین !


3- سابقه كار با جادوي سياه(از طفوليت تا بزرگسالي))..توضيح دهيد(داستاني لطفا) : والا بشه که بودم بابام برا کشتن ماگل ها منو هم میبرد یاد بگیرم !
منم به روح لطیف کودکیم برخورد و یه بعد از ظهر افتابی که بابام خوابیده بود چوبدستی شو بلند کردم و رفتم تو کار خودم ! وبعضی وقتا که بابام ماگل ها رو میکشت یه چیزی میگفت و از چوبش نوری میخورد به ماگل ماگل هم شپلخ میشد ! منم همون کلماتو گفتم و چوب رو طرف خودم گرفتم ! درد شدیدی در بدم احساس میکردم از نک پاهایم تا مغز سرم بعدم شپلخ شدم!
بابام گفت اگه یه ذره دیر تر بهم میرسید مرده بودم.

4-طلسمهاي نابخشودني را بلد هستيد؟يا كه خير((اگه بلد هم نباشيد شخصا به همتون ياد خواهم داد پس نگران جواب به اين سئوال نباشيد)) : در دو دورهی پیش یه چیزهای یاد گرفتم . ولی هنوز محتاج راهنمایی شما هستم .

5-دامبلدور را در يك جمله تعريف كنيد!
یه کوه موی سفید ! که فکر میکنه همه چی عشقه!

6-عشق چيست؟و چه كاربردي دارد!
عشق مانند کوهی است که هر خری از آن بالا می رود!

7-به چه كساني بي اعتماد هستيد:
عقل شرط میکنه که به همه بی اعتماد باشی!

8-گندزاده ها را چگونه مبينيد؟
اصلا نمیبینم برا کشتنم از ذره بینه x1000استفاده میکنم.

9-اگر ارباب لرد ولدمورت دستوري دهد كه به ضرر شخص شما باشد..اجابت ميكنيد؟حتي اگه در اين دستور ممكن باشد از بين برويد؟
تو مرام ما نیست اجابت نکنیم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بارتیموس در 1385/2/23 20:57:32
[مواظب افکارت باش که تبدیل به گفتار می شود.
مواظب گفتارت باش که تبدیل به رفتارت می شود.
مواظب رفتارت
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: شنبه 23 اردیبهشت 1385 17:50
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:گتافيكس

2-نام گروه در هاگوارتز:هافل پيف پاف


3- سابقه كار با جادوي سياه(از طفوليت تا بزرگسالي))..توضيح دهيد(داستاني كوتاه):

نميدونم كي فهميدم جادوگرم اما قبل از اون هميشه از وسايل ماگلي براي كشتن استقاده ميكردم و به قول اونا يه تبهكار بودم اما تا وارد دنياي جادگري شدم اولين طلسمي كه اجرا كردم طلسم مرگ و روي يكي از دانش اموزا بود فقط برا اينكه بفمم اين طلسم چجوريه...



4-طلسمهاي نابخشودني را بلد هستيد؟يا كه خير((اگه بلد هم نباشيد شخصا به همتون ياد خواهم داد پس نگران جواب به اين سئوال نباشيد))

بله بلدم اما فقط كروشيو و اوادكداروا را كه البته مورور زمان ذهنه منو كهنه كرده و اسما را درست به ياد نيارم يه ياد اوري حتما لازمه


5-دامبلدور را در يك جمله تعريف كنيد!

يه ريشو پرو كه برا مطرح شدن امده ميگه حريف لرده

6-عشق چيست؟و چه كاربردي دارد!

عضق مرض فلج مغزه و تا بياد سراغت مغزت فلج ميشه


7-به چه كساني بي اعتماد هستيد:

من به همه به جز لرد حتي خودم

8-گندزاده ها را چگونه مبينيد؟

كساني كه لايق زندگي نيستند و با اجنه خانگي فرقي ندارند


9-اگر ارباب لرد ولدمورت دستوري دهد كه به ضرر شخص شما باشد..اجابت ميكنيد؟حتي اگه در اين دستور ممكن باشد از بين برويد؟

من كه قبولش ميكنم چون اگه نكنمم ميميرم در ضمن اين قدر علاقه به لردم دارم كه برا به قدرت رسيدنش البته هميشه در قدرتند ايشون همه كاري ميكنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

هافلپاف هرم نبض زندگي ماست در شرجي عشق و اشتياق
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: شنبه 23 اردیبهشت 1385 17:13
نمایش جزئیات
آفلاین
1-نام و نام خانوادگي:ادی ماكای

2-نام گروه در هاگوارتز:ريونكلاو


3- سابقه كار با جادوي سياه(از طفوليت تا بزرگسالي))..توضيح دهيد(داستاني لطفا)
بچه كه بودم، خيلي بچه بودم! يه گربه كوچولو داشتم، كه خيلي كوچيك بود! يه روز آقا يگه اومد اونو خورد. منم كلي گريه كردم و بعد از يكمي فكر رفتم چوبدستي بابام رو از توي جيب كتش برداشتم. رفتم و رفتم تا اينكه به كوهي رسيدم، سگي رو اونجا ديدم و با طلسمي كه تازه ياد گرفته بودم شكنجش دادم! ولي نميدونم چرا صداي مار در نيورد!خيلي دلم سوخت كه نتونستم بكشمش! تا اينكه چند روز بعد طلسم كشتن رو هم بلد شدم!
بعد رفتم پيش لردسياه و هرچي التماس كردم نپذيرفت. ولي اجازه داد كه بزاره جوراباي مرگخوارا رو بشورم! براي اون روزي لحظه شماري ميكنم كه لرد اجازه بده جوراباشو بشورم!!!

4-طلسمهاي نابخشودني را بلد هستيد؟يا كه خير((اگه بلد هم نباشيد شخصا به همتون ياد خواهم داد پس نگران جواب به اين سئوال نباشيد))
به جز كرشيو و آواداكدورا ديگه چيزي بلد نيستم.

5-دامبلدور را در يك جمله تعريف كنيد!
بچه سوسولي كه از هيچ فرصتي براي بندري زدن غافل نميشود!

6-عشق چيست؟و چه كاربردي دارد!
عشق چيزيست بيخود! وسيله ايست كه به وسيله آن، دامبلدور محفليها را مطيع خود ميكند!
كاربرد آن هم جز كشته شدن نيست! البته كاربردهاي ديگري از جمله ازدواج را نيز در بر ميگيرد!

7-به چه كساني بي اعتماد هستيد:
به همه، حتي خودم! فقط و فقط به لرد سياه اعتماد دارم ...

8-گندزاده ها را چگونه مبينيد؟
ريز ميبينم

9-اگر ارباب لرد ولدمورت دستوري دهد كه به ضرر شخص شما باشد..اجابت ميكنيد؟حتي اگه در اين دستور ممكن باشد از بين برويد؟
به دليل نداشتن اعتماد به خود، با كمال ميل ميپذيرم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جي.كي رولينگ نقاش مصري قرن پنجم هجريه
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: شنبه 23 اردیبهشت 1385 16:05
نمایش جزئیات
آفلاین
-نام و نام خانوادگي!: پيتر پتي گرو! ملقب به دم باريك!!

-گروه هاگوارتز: هافلپاف!

-سابقه كار: تا جايي كه يادمه اون زمونا! از جيمز و سيريوس و گاهي ريموس يه چيزايي ياد ميگرفتم! يكي دوتا هم طلسم اختراع كردم!! ولي جيمز به اسم خودش ثبت كرد! بعد هم كه ديگه رفتم در خدمت لرد و تونستم جيمز و ليلي و هري!! رو بهش تحويل بدم! تازه توي برگشتن دوباره ي لرد هم همه كاره خودم بودم!براي همين هم پاداش گرفتم!(دستش رو نشون ميده!!) در كل فعال بودم!

-طلسمهاي نابخشودني را بلد هستيد؟يا كه خير((اگه بلد هم نباشيد شخصا به همتون ياد خواهم داد پس نگران جواب به اين سئوال نباشيد)) بله! همين چند وقت پيش بود زدم اين ديگوري رو با آوادا كشتم! بلدم ديگه!

-دامبلدور را در يك جمله تعريف كنيد!
بسي و همي!!ماگل!

-عشق چيست؟و چه كاربردي دارد!
كيلوييه؟ اگه كيلوييه كه مي تونه كاربرد هاي زيادي داشته باشه!!

-به چه كساني بي اعتماد هستيد:
به اونهايي كه جن خونگي ندارن!

-گندزاده ها را چگونه مبينيد؟
اونها هم جن خونگي ندارن! تازه بلدم نيستن حرف بزنن!

-اگر ارباب لرد ولدمورت دستوري دهد كه به ضرر شخص شما باشد..اجابت ميكنيد؟حتي اگه در اين دستور ممكن باشد از بين برويد؟
از بين رفتن براي خدمت به لرد معنايي ندارد!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=large][color=003300][font=Georgia]و ازش پرسيدم كه:خ
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: شنبه 23 اردیبهشت 1385 13:31
نمایش جزئیات
آفلاین
-نام و نام خانوادگي: ماروولو گانت


2-نام گروه در هاگوارتز: اسلیریتن


3- سابقه كار با جادوي سياه(از طفوليت تا بزرگسالي))..توضيح دهيد(داستاني لطفا)
از وقتی چشم باز کردم ، کارهای غیر عادی زیاد داشتم . با توجه به خاندانی که من در اون به دنیا اومده بودم ، این کار ها زیاد هم غیر عادی نبود . کمی که با جادوی سیاه آشنا شدم و قدرت و حد و مرز آن را درک کردم ، به سوی فراگیری و پشت سر گذاشتن مراحل سخت برای دستیابی به آن رفتم .
در مراحل و سطوح مختلف تحت آموزش جادوی سیاه لرد سیاه قرار گرفتم و به این جا رسیدم (!)


4-طلسمهاي نابخشودني را بلد هستيد؟يا كه خير((اگه بلد هم نباشيد شخصا به همتون ياد خواهم داد پس نگران جواب به اين سئوال نباشيد))
فقط اواداکداورا !

5-دامبلدور را در يك جمله تعريف كنيد!
هوووم .... ارزش جمله بیش تر از اونیه که بخوام واسه دامبلدور حرومش کنم ! با یک کلمه ... خرفت !

6-عشق چيست؟و چه كاربردي دارد!
عشق ، لفظی است که سفیدان به احساسات و عواطف خود می نهند ، چیزی بلا استفاده که فقط در موارد لازم به آن می رسند !

7-به چه كساني بي اعتماد هستيد:
تمامی سفیدان !
8-گندزاده ها را چگونه مبينيد؟
گند زاده ها رو اصلا نمیبینم !


9-اگر ارباب لرد ولدمورت دستوري دهد كه به ضرر شخص شما باشد..اجابت ميكنيد؟حتي اگه در اين دستور ممكن باشد از بين برويد؟
عهد ما ، اطاعت بی چون و چراست ! در اجرای آن می کوشیم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آن چه ثابت و برجاست ، ثابت و برجا نیست . دنیا این چنین که هست نمی ماند .
برتول برشت


Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: شنبه 23 اردیبهشت 1385 13:20
نمایش جزئیات
آفلاین
الهی خشانت من ثبت نام کرد
******************************************
1-نام و نام خانوادگي:رودولف لسترنجس


2-نام گروه در هاگوارتز:اسلایترین


3- سابقه كار با جادوي سياه(از طفوليت تا بزرگسالي))..توضيح دهيد(داستاني لطفا):
یک روز من امدم اینجا دیدم همه هستند ماهم اومدیم اون موقع من شارزاس بودم یک عد شیطان بودم به چه ماهی بعدش استکبار دامنگیرماشد-البته واضح است که من دامن تنم نمیکنم این یک اصطلاح است-وگفتند شناسه خویش راباید عوض کنی...آن زمان ما عاشق لارا بودیم وهستیم الان هم برای همین رفتیم شدیم مرجوم رودولف ودرسایت پست زدیم ولی هنوز مارا به شارزاس میشناسند اینها وخیلی خشن بودیم در حملات ودراکو شاهداست من خشانتم زیادبود وحالا اینکه مادر خانه هم خشانت داریم یعنی لارای عزیز منرا کروشیو میکند من حال میکنم!!!!


4-طلسمهاي نابخشودني را بلد هستيد؟يا كه خير((اگه بلد هم نباشيد شخصا به همتون ياد خواهم داد پس نگران جواب به اين سئوال نباشيد))

صددرصد...من درحال زندگانی با یگانه خشانت عالم هستم پس مسلما باید اینهارا بلدباشم!!!


5-دامبلدور را در يك جمله تعريف كنيد!

بوق!!!

6-عشق چيست؟و چه كاربردي دارد!

عشق یعنی لارا ولارا یعنی عشق ومن دیگر جرات ندارم بیشترازاین توضیح بدهم!!!!

7-به چه كساني بي اعتماد هستيد:
همه بجزلارا

8-گندزاده ها را چگونه مبينيد؟

اصولا چیزند!!!


9-اگر ارباب لرد ولدمورت دستوري دهد كه به ضرر شخص شما باشد..اجابت ميكنيد؟حتي اگه در اين دستور ممكن باشد از بين برويد؟

ایرادی نداره فقط لارای من چیزیش نشه من هرکاری میکنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بزودی در این مکان یک امضایی بگذاریم که ملت کف کنند!!!
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: شنبه 23 اردیبهشت 1385 12:45
نمایش جزئیات
آفلاین
1-نام و نام خانوادگي:سرژ و تانكيان


2-نام گروه در هاگوارتز:هافل پيف پاف


3- سابقه كار با جادوي سياه(از طفوليت تا بزرگسالي))..توضيح دهيد(داستاني لطفا):

وقتي بدنيا اومدم (يادمه اون زمان رو چون 9 ماهم بود)در همون لحظه اول يادمه چون گريه نميكردم پرستاره هي محكم ميزد به نشيمنگاهم..منم عصباني شدم و از جيب رداي بابام چوبدستيشو كش رفتم و آوداكداورا و بعد گريه كردم...البته يادمه سر قبر بابام ميگفتند كه بچه به پدر پنجمش رفته...يخورده خشنه...
وقتي 35 سالم شد افسون«جريوس » رو با سس هاي دلپذيري مثل:مكزيمم ، مينيمم و غيره...اختراع و به ثبت رسوندم!! يه بار وقتي ميخواستم توي كافه با چو چانگ سخت وارد گفتگو بشم مجبور شدم هفت هشتا آدم بكشم!! راستي من جانور نما هم هستم...بروبچز بهم ميگن سرژي مورچه!!


4-طلسمهاي نابخشودني را بلد هستيد؟يا كه خير((اگه بلد هم نباشيد شخصا به همتون ياد خواهم داد پس نگران جواب به اين سئوال نباشيد))

جريوس مكزيمم هم نابخشودنيه؟


5-دامبلدور را در يك جمله تعريف كنيد!

دامبلدور كيه؟ من همچين اسمي تاحالا حتي به گوشم هم نخورده!!

6-عشق چيست؟و چه كاربردي دارد!

عشق مانند كلاغي است كه هر چند ثانيه سكته مغزي ميكند
كاربرد:ميتوان از قلب ، كليه ، چشم ، اونجا ، گوش ، غبقب ، زير بقل ، پر ، نوك و كلا از همه چيش ميشه براي پيوند به كلاغان نيازمند استفاده كرد...كلا چيز مفيديه

7-به چه كساني بي اعتماد هستيد:

من چون از طفوليت تو خوانواده هاي مختلف دست به دست شدم(كه خود جرياني بس شديد دارد) كلا سايه درست حسابي خانواده بالاي سرم نبود براي همين علاقه شديدي به شير اژدها دارم

8-گندزاده ها را چگونه مبينيد؟

موجوداتي كه از گند زاده شوند


9-اگر ارباب لرد ولدمورت دستوري دهد كه به ضرر شخص شما باشد..اجابت ميكنيد؟حتي اگه در اين دستور ممكن باشد از بين برويد؟

لرديا ، ريش نكو نام نريزد هرگز

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: شنبه 23 اردیبهشت 1385 11:37
نمایش جزئیات
آفلاین
فرم درخواست مرگخواري!

1-نام و نام خانوادگي:لارا لسترنج

2-نام گروه در هاگوارتز: صد در صد اسلیترین


3- سابقه كار با جادوي سياه(از طفوليت تا بزرگسالي))..توضيح دهيد(داستاني لطفا)
من(لارا)از لحظه ای که به دنیا آمدم با جادوی سیاه سرو کار داشتم و به محض به دنیا آمدن برای تمرین وردهایی که در شکم مادر یاد گرفته بودم پزشک خود را به هزار تکه مساوی تقسیم کردم و بعدها از این تکه ها به عنوان اسباب بازی استفاده کردم.بعد از 11 سالگی که در پی اصرارهای شدید دامبلدور مبنی بر با استعداد بودن من درهاگوارتز ثبت نام کردم اوضاع بهتر شد.دانش آموزان(به غیر از اسلیترینی ها)تمام وقت خودشان رو برای خلاص شدن از طلسمهای سیاهی که من روی آنها امتحان میکردم صرف میکردند.بارها به خاطر اجرای این طلسمها توسط دامبلدور و ماموران وزارتخانه تحت بازجویی قرار گرفتم ولی هرگز کسی نتوانست چیزی را ثابت کند چون من مهارت زیادی در اجرای مخفیانه طلسم داشتم.بعد از اخراج از هاگوارتز دست از اجرای جادوی سیاه (تا حدی که بلد بودم)بر نداشتم.و تا ÷ایان عمو از این جادوی مقدس برای خدمت به سرورم لرد سیاه استفاده خواهم کرد.



4-طلسمهاي نابخشودني را بلد هستيد؟يا كه خير((اگه بلد هم نباشيد شخصا به همتون ياد خواهم داد پس نگران جواب به اين سئوال نباشيد))
در طی دوران تحصیل در هاگوارتز از او نجایی که دامبلدور و استادهای بی سوادش چیز به درد بخوری به ما یاد نمیدادن خود ما با علاقه زیاد به دنبال یاد گرفتن طلسمهای نابخشودنی میرفتیم و با همون شدت علاقه این طلسمها رو روی دورگه ها امتحان میکردیم.البته این موضوع باعث اخراج من در سال هفتم شد ولی مهم نیست.کشتن 53 ماگل زاده و دورگه ارزشش را داشت


5-دامبلدور را در يك جمله تعريف كنيد!
یک جمله برای تعریف دامبلدور خیلی زیاده.من میتوانم دامبل رو با یک کلمه تعریف کنم...شوت.

6-عشق چيست؟و چه كاربردي دارد!
عشق فرآیندی هست بی مزه-بی فایده-بی نتیجه-به دردر نخور-مایه دردسر-زاید و بی مصرف.تنها کاربرد عشق تضعیف سفیدهاست چون اصولا سفیدها در برابر این فرآیند از خودشان ضعف نشان میدهند با استفاده از این موضوع ما قادر خواهیم بود
به سفیدها ضربه بزنیم.

7-به چه كساني بي اعتماد هستيد:به همه وهمه وهمه...حتی خودم حتی شما.

8-گندزاده ها را چگونه مبينيد؟نمیبینم.اونها عددی نیستن که من ببینمشان.فقط نیست و نابودشان میکنم.


9-اگر ارباب لرد ولدمورت دستوري دهد كه به ضرر شخص شما باشد..اجابت ميكنيد؟حتي اگه در اين دستور ممكن باشد از بين برويد؟ارباب هر دستوری صادر کنند من صد در صد اطاعت خواهم کرد حتی اگر از بین بروم.چون بعد از مرگخوار شدن دیگر من مطرح نیستم.فقط و فقط لرد سیاه. همه ما برای پیروزی سیاهان و لرد سیاه از هیچ کاری دریغ نخواهیم کرد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست براي عضويت در باند مرگخواران)
ارسال شده در: شنبه 23 اردیبهشت 1385 11:35
نمایش جزئیات
آفلاین
1- سامانتا ولدمورت
2- اسلیتیرین
3- برادر و خواهر از جیک و پیک هم خبر دارن ( جادوی سیاه رو خودت بهم یاد دادی)
4- بلدم.... زیاد روت تمرین کردم!
5- یه پیرمرد با ریش بلند و عینکم می زنه ! خب من توصیفش کردم!
6- عشق یعنی ترس از دست دادن تو! کاربرد عشق در شیرین عسل گری نزد تو می باشد.
7- به هر کسی که یه فرم بده بگه پرش کن!
8- ریزمیبینم!
9- روش فکرمی کنم !حالا دیگه آدم کارای خطری رو که به نزدیک ترین عضو خونوادش نمی ده که مردم حرف در میارن می گن بیا ببین به خواهرش رحم نکر!!!!


____________________________________________

سامانتا ولدمورت........................!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
از دفتر خاطراتم :

از او می ترسم... گاه تصور می کنم با هیبتی عظیم در مقابل من ایستاده و م