جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

21 کاربر(ها) آنلاین هستند (15 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
21
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  172 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 دی 1384 18:16
نمایش جزئیات
آفلاین
منم اومدم!!!بوووووووق!

به نظر من طنز و جدی هرکدوم جای خودشونو دارن...مثلا شما بیاین تو برج وحشت طنز بنویسین خودتون تصور کنین عواقبشو!

بعضی تاپیکا موضوشون طنزه...امکان جدی نوشتن توشون نیست! و بعضی هم برعکس! به نظر من خیلی بوقی میشه اگه مخلوط بشن! ولی بعضی تاپیکها هم متوسطن....کسایی که مشکل دارن مثل خود من میتونن اینجاها بنویسن! مجبورین همه جا باشین!؟ یاد بگیرین همه جور بنویسین!



با اینکه خاله بازی باشه هم اساسا مخالفم! تروخدا همون تابستون داشتیم بسمون بود! اه اه اه اه(تریپ برره)

با اینکه نمایشنامه ها کوتاه بشن هم موافقم(چقدر ارزشی!!!) بخدا من همون یه مدت کوتاهی هم که میام صرف خوندن نمایشنامه ها میشه! خودمم فرصت پیدا نمیکنم یکی بزنم!


در ضمن اگه رول جدی باشه و طنز نداشته باشه ضایع نمیشه!؟ من یکی که اگه همه جا جدی باشه حوصلم سر میره! همین طنزاس که باعث میشه ما اینجا شاد باشیم! هرکدوم جای خودش.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 دی 1384 16:50
نمایش جزئیات
آفلاین
منم گفتم بیام یه بوقی بزنم که منم موافقم
راستی توجه کردین تا یکی اینجا پست میزنه یهو بیست نفر بعدش میان انگار اینجا دارن چیزی پخش میکنن.خیلی جالببه من عاشق اینجور تاپیکام که بصورت انتحاری بهش حمله میشه.

در مورد کوتاه و یا بلند بودن نمایشنامه خب بنظرم اکثرا دارن درست میگن.من الان خیلی کمتر از گذشته پست میزنم اگه بزنم هم یا تو معجون عشقه یا من کیستم ؟من چیستم؟ و یا بازی با کلمات .با اینکه خیلیا میگن بیا فلان تاپیک پست بزن ولی وقتی میرم میخونم میبینم ای وای باید حداقل دو ساعت برای نوشتنش روش وقت بزارم و این خیلی بده چون هم نوشتن و هم خوندن پستهای طولانی یکم دردسر سازه
اما در مورد جدی بودن و یا طنز بودن.هر دوش در کنار هم خوبه .خب من واقعا طنز نوشتن برام سخته پس سعی میکنم بیشتر تو جاهایی بنویسم که توش زیاد طنز بکار نمیره مثل هالی ویزارد و یا خانه های هاگزمید.اگه کسی میتونه,بنویسه ولی واقعیتش برای من خیلی مشکله شایدم بخاطر سن و سال باشه چون بعضی طنزهاییم که بچه ها بکار میبرن من اصلا نمیفهمم
یه چیزه دیگه هم بگم و اون اینکه این دنباله دار بودن داستانها فکر نمکنید دیگه یکم تکراری شده تا حالا خیلی پیش اومده که همزمان با هم پست میزنن من فکر میکنم اگه بیان عنوان کنن که مثلا من دارم پست بعد از فلانی رو می نویسم و تا یه ساعت دیگم میفرستم بهتر از اینه که طرف بیاد ببینه ای بابا یکی دیگه قبل از اون نوشته.من الان نمیتونم اصلا تو این تاپیکها پست بزنم چون یه مدت که نمیایم یهو باید بشینیم ده تا پستو بخونیم تا بالاخره بفهمییم جریان چی شد و این خیلی وقت گیره.
ما الان یه تاپیک جدید در هاگزمید داریم به نام قدح زمان تاپیک خوبیه و من هم خیلی دوست دارم اونجا یه پست بزنم ولی به سبک خودم.دوست ندارم ماله یکی دیگرو ادامه بدم چون خیلی قروقاطی میشه و کلا از موضوع پرت میشه اگه بشه که هر کس تو اون تاپیک سفرش رو در قدح زمان بنویسه بنظرتون جالب تر از اینی که هست نمیشه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 دی 1384 13:58
نمایش جزئیات
آفلاین
من از يك بزرگي شنيدم كه جادوگرا وقتي ميميرن روز به روز ايكويشون كمتر ميشه تقصير خودت نيست متوجه نشدي

اي امان...اي فغان(يادش بخير هاگريد)...مارو باش كه يكي از بنيان گذار هاي حزب اسم حزب رو مياره بعد ميگه رول پلينگ بدون نمايشنامه يعني چي؟

يادت رفته حزب قبلي اصلا كسي نمياشنامه نمينوشت؟
يا تاپيك قديمي كل كل بين سياه و سفيدا...برو پستاي گيلدي و بقيه رو بخون...كسي نمايشنامه نمينوشت...فقط نقششون رو بازي ميكردن...يا الان ميشه مخلوطي از نمايشنامه و غير نمايشنامه بوجود آورد...كه البته من يكي اين مدلي اولين پستم در حزب زدم...


رومسا عزيزم...با تك تك جملاتت موافق خفن...اصلا انگار اين حرفارو از ذهن من اومد...دقيقا درسته

جا داره بگيم:هوووم؟!چه مشكوك
رومسا...تابلوه كه عضو تازه وارد نيستي...اولا كه علامت تعجب خوراكه اعضاي قديميه...دوما كه يك نفر بايد حد اقل دو ماهي تو رول باشه تا بتونه مثل تو از رول بگه
حالا بگو ببينم كي هستي؟السامور؟نه...اها تو روماسلايي...

اقا اين رومسا براي من...من اينو ميخوام...عزيز..بدو بيا هافل عضو بشو...دوما برو تو حزب هم عضو بشو...ميخوام بهترين نويسندت كنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 دی 1384 13:28
نمایش جزئیات
آفلاین
مهم اینه که هرکس هر چی می نویسه خوب بنویسه!
به نظر من چون ما کلا بیشتر با متن های جدی سر و کار داریم و خوب اصولا بیشتر کتابهای خوب و معروف (دقت کنید گفتم بیشتر نه همه!) در مورد مسائل جدی هستند.. بنابراین بیشترمون می تونیم نمایشنامه های جدی رو قشنگ تر بنویسیم .چون طنز خوب نوشتن کار سختیه و کار هر کسی نیست و نیاز به تمرین داره...من با سدریک دیگوری و سرژ عزیز که می گویند طنز بهتر است در صورتی موافقم که اون طنزی که نوشته می شه (حالا چه 2 خط چه 20 خط!) تاثیر گذار و درستو حسابی باشه ..چون من فکر می کنم که ما همه مون واقعا نیاز داریم تا یاد بگیریم که چه جوری یک طنز خوب حسابی بنویسیم (البته اینو بیشتر در مورد خودم گفتم که استعداد زیادی در طنز نوشتن ندارم!)..طنزی که جوک یا لطیفه نباشه..و ارزش فکر کردن رو داشته باشه...به هر حال بیایید یک حالت تعادلی برقرار کنید که همه راضی باشند و افراد تازه واردی مثل من هم در رابطه با نمایشنامه نوشتن دچار مشکل و سردرگمی نشوند!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 دی 1384 12:15
نمایش جزئیات
آفلاین
خب اول همه بگم كه منم با فلور كاملا هم عقيده ام به نظر من اينكه يه نفر بياد يه رول بنويسه بيست خط هنر نكرده حالا هر چقدر هم كه اين نمايشنامش طنز و قشنگ باشه هنرمند اون كسيه كه بتونه با همون تعداد خط كم خواننده رو تحت تاثير قرار بده اين كار خيلي سختتر از كاره قبليه.

دامبل:در كل نظر شخصي من اينه كه اگه رول جدي باشه بهتر اينه كه همه جا طنز باشه.


اصلا موافق نيستم اگه دقت كني ما از صبح تا شب با هزارتا مسيله ي جدي سر و كار داريم حالا اومديم توي سايت تا يه كمي از اين مشغله ها دور باشيم باز بياايم اينجا جدي بخونيم و بنويسيم؟شايد يكي دو تا تاپيك براي جدي نويسي لازم باشه ولي اينكه بيايم جو رول سايت رو به اين سمت سوق بديم اصلا كار درستي نيست,شما ميتونيد بريد از كتابفروشي كتاب داستان بخري بخوني اگرم دلت خواست يه داستان بنويسي و بفرستي بخش مقالات سايت(كاري كه من ميكنم)ولي تمام مزه ي رول پلينگ سايت به همين طنز بودنشه من خودم خيلي كم رول ميزنم شايد يكي از دلايلش همين باشه كه ما ديگه طنزنويس خوبي بينمون نيست البته من كار سرژ مودي و اينارو قبول دارم ولي فعاليت چشمگيري از اونا نميبينم در كل هرچقدر نمك رول رو بيشتر كنيم و بتونيم سوژه هاي جديد(مثل همون وزارت يا حذب)جور كنيم خيلي بهتر از اينه كه بيايم شروع كنيم به نوشتن رولهاي جدي۔


نقل قول:

سرژ تانكيان نوشته:
بارتيموس كراچ.اي ارباب قديمي منو يادت نمياد؟
من ظور من از كارهاي ديگه در رول مثلا بحث در مورد نكات مبهم هري پاتر نيست كه...منظورم ايفاي نقش بدون نمايشنامه هست كه مثلا چند جا اينجوري باشه متنوع ميشه


در آخر بگم كه سرژ عزيز من منظورت رو نفهميدم ,ايفاي نقش بدون نمايشنامه يعني چي يعني فقط شكلك بزنيم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=medium][color=0000FF]غم و اندوه را مي ستايم زيرا همواره همراه من بوده ?
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 دی 1384 11:17
نمایش جزئیات
آفلاین
بله آلبوس عزيز...كاملا حرفت درسته كه سخته تعادل برقرار كرد ولي ميشه

اين كار يك هفته اي نيست...شايد حد اقل 3 ماه طول بكشه ولي در آخر نتيجه خوبي ميده

دامبل:در كل نظر شخصي من اينه كه اگه رول جدي باشه بهتر اينه كه همه جا طنز باشه.

دوست عزيزم.اين نظر شخصي توست و خيلي هم محترم.ولي من با عقل ناقصم نميفهمم كه چرا؟
تو دوست نداري كه بين 10 تا تاپيك طنز درست حسابي يك تاپيك جدي باشه؟ حرف من فقط و فقط همينه.من به اين ميگم تعادل.چون اگر حتي بگيم نصف نصف بازم به ظاهر تعادل هست ولي چون رول هاي جدي روي بچه ها تاثير گذار تره باز تعادل بهم ميخوره

بارتيموس كراچ.اي ارباب قديمي منو يادت نمياد؟
من ظور من از كارهاي ديگه در رول مثلا بحث در مورد نكات مبهم هري پاتر نيست كه...منظورم ايفاي نقش بدون نمايشنامه هست كه مثلا چند جا اينجوري باشه متنوع ميشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 دی 1384 10:52
نمایش جزئیات
آفلاین
بحث جالبي بود كه راه افتاد.
در مورد جدي نويسي و طنزنويسي اتفاقا تويه جشن سايت و همچنين جلسات قبل از جشن صحبت شده بود.اون موقع يادمه يكي از مديرا خيلي از اينكه همه طنزنويس شدن انتقاد ميكرد.
خود من به دليل همون انتقادش سعي كردم از اون به بعد رولهام رو جدي تر بنويسم.ولي خب سعي كردم تعادل رو حفظ كنم و در تاپيكهاي جدي پست جدي بزنم.ولي مطمئن هستم كه اگر همين شكلي ادامه بدم ديگه اون طنزنويسي اي كه قبلا داشتم رو فراموش خواهم كرد!

خب كي با تنوع مخالفه؟...فكر نكنم كسي مخالف تنوع باشه و من هم كاملا موافق اين موضوع هستم.

ولي در كل بايد بگم اين موضوع نبايد طوري بشه كه باز برگرده به همون اوضاع طنز قبلي.به نظر من اگر جدي جدي باشه خيلي بهتر از اينه كه طنز طنز بشه.چون تجربه ثابت كرده كه اين تعادلي كه شما ازش حرف ميزنن امكانش خيلي كمه.
مطمئن باشيد كه يا طنز طنز ميشه يا جدي جدي...بالاخره به يه سمتي ميره.
ولي با تلاش ميشه تعادل رو ايجاد كرد ولي باز هم ميگم مطمئن باشيد خيلي سخته.

در كل نظر شخصي من اينه كه اگه رول جدي باشه بهتر اينه كه همه جا طنز باشه.
به هر حال من هم به نوبه ي خودم همياري خودم رو در اين پروژه خوب اعلام ميكنم.

در مورد حرفي كه فلور گفت كه البته قبلا هم فكر كنم جاي ديگه اي اينو گفته بود هم بايد بگم كه... درسته فلور جان...در مورد اعضاي قديمي و نيمه قديمي حرفت صادقه....ولي در مورد اعضاي جديد اين كار رو نميشه صورت داد.چون بعد نوشتنشون ميشه دقيقا خاله بازي.
بنا بر حرف سرژ همون فضاسازي باعث ميشه نمايشنامه بلندتر بشه.پس اگر باشه بلند ميكنه نمايشنامه رو...و اگرم نباشه كه هيچي!
باز در اين حالت هم تعادل لازمه كه سخته ايجاد اين تعادل ولي شدني هست.كاري نيست كه نشه.

به هر حال به نظر من كه تمام اين قضايا رو ميشه با همكاري ناظرا با هم ديگه و ارتباطشون با هم در اين مورد درست كرد.مطمئنا اگر ناظرا به اين حرفا عمل كنن كل سايت به اين عمل خواهد كرد.چون به هر حال نقاد هاي سايت هم همين ناظرا هستن.

من خودم عاشق طنزم و تا مدتي پيش نمايشنامه جدي اصلا نمينوشتم...پس مطمئن باشيد خودم طرفدار پر و پا قرص اين پروژه هستم.
همياري خودم رو اعلام ميكنم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 دی 1384 09:11
نمایش جزئیات
آفلاین
من با این که سرژ(یعنی سرژ قبلی)را خیلی دوست داشتم ودارم ولی با این که تو ایفای نقش بجز رول هم کار های دیگه بکنیم موافق نیستم.تو یه سایت جاهای دیگه ای هم وجود داره برای کار های غیر رول

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[مواظب افکارت باش که تبدیل به گفتار می شود.
مواظب گفتارت باش که تبدیل به رفتارت می شود.
مواظب رفتارت
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 دی 1384 08:54
نمایش جزئیات
آفلاین
منم کاملا با نظر شما موافقم نمایشنامه ها نباید انقدر طولانی باشند چون شاید خیلی ها فرصت خوندن این همه نمایش نامه رو ندارند .
ولی اینجا یک مشکلی هست اونم اینه که همه رول نویسانی که توی این سایت برای خودشون نامی کسب کردند مثل نارسیسا و..... اینا همشون نمایشنامه های بلندی مینویسن و چون همیشه همه اعضای سایت مخصوصا اعضای جدید ( مثل خود من ) سعی در رقابت با آنها دارند آنها نیز سعی میکنند که نمایش نامه های خودشون رو به نمایشنامه های نمایشنامه نویس های حرفه ای نزدیک کنند . و اون وقت این مشکلات به وجود میاد . در حقیقت میشه اینطور گفت که کسانی مثل نارسیسا - سرژ و خیلی های دیگه در رول نویسی الگویی هستند برای بقیه بچه های سایت . طبیعه که هر جور بنویسن بقیه اعضای سایت نیز سعی میکنند از روی آنها تقلید کنند و اون وقت یکدفعه میبینیم همه نمایشنامه های بلند مینویسن یا همه نمایشنامه های ترسناک مینویسن .
درضمن منم با سرژ موافقم باید تو ایفای نقش یک تنوعی ایجاد شه و فقط نمایشنامه نویسی نباشه .
خلاصه اینکه باید از یک جایی شروع کنیم دیگه فقط حرف زدن کاری رو درست نمیکنه

با تشکر یکی از عضو های تازه وارد فوق ارزشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 دی 1384 04:49
نمایش جزئیات
آفلاین
رومسا جان فقط یک مورد رو می خواستم بگم که اونم اینه رولپلینگ یعنی نمایش نامه نویسی سایت قسمت هایه دیگه ایم داره مثلا مطالب اشتراکی داره برای داستان اشتراکی یا ترجمه داره برای ترجمه یا مقالات داره که می تونی اونجا فنفیکیشن هری پاتری بفرستی یا مقاله یا داستان یا هرچی ولی رولپلینگ یعنی ایفای نقش من من با اینکه یکسال و شش ماهه عضوم هیچ وقت از رولپلینگ خسته نشدم برایه من همیشه رولپلینگ جذابیتهایه خاص خودشو داره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید