جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

48 کاربر(ها) آنلاین هستند (42 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
48
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: جمعه 14 بهمن 1384 09:27
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: بین بن

سن: یادم نیست

مو: مشکی

جنس: مذکر

علاقه: ماجراجویی

گروه:ریونکلاو

چوب جادو: 19 اینچ ریسه ی جگر اژدها موی تکشاخ چوب بید جادو یی و افزودنیها ی مجاز (و غیر مجاز)

جاروی پرنده: اذرخش(ورژن جدید)

معرفی کوتاه: من پسری هستم به نام بین بن

===================================
در صورت تایید شدن شناسه ی نمایشیم رو به نام بین بن تغییر می دم
====================================
بابا دیگه کامل بد تایید کنید بیام ایفای نقش.....!
====================================

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
رخنه ای نیست در این تاریکی
در و دیوار به هم پیوسته
سایه ای لغزد اگر روی زمین
نقش وهمی ست ز بندی بسته.



1.618
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: پنجشنبه 13 بهمن 1384 09:21
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: جیمز
نام خانوادگی:پاتر(پدر هری پاتر)
علاقه ها: علاقه به هری و اذیت کردن اسنیپ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
به امید تماس با اما واتسون :bigkiss:
برایم دعا کنید
جادوگری که در دنیای جادوگری تنهاست
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: چهارشنبه 12 بهمن 1384 17:23
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام
اگر شخصیت داکبلدور رو به من نمی دید پس هرمیون گرنجر رو بدید.ممنون می شم اگر این لطف رو به من بکنید!


ای آلبالو
ای شفتالو
ای پامادور
ای لطف بکن
ای موهربان

(طرح پاچه خواری از گلوری گرنجر)

اصرار عجیبی داری...من که دارم کم کم به تائیدیه همین گلوری گرنجرت هم شک می کنم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ریموس لوپین در 1384/11/12 22:38:49
[size=small][color=FF0000]عضو افتخاری ارتش الف د
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: چهارشنبه 12 بهمن 1384 01:42
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:جرج
نام خانوادگی:ویزلی
سن:17یا18
ولم کنید بابا اگر من رو نشناسید پس شما به چه دردی می خورید؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Only Raven
شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: سه‌شنبه 11 بهمن 1384 22:08
نمایش جزئیات
آفلاین

please pay attention to me...
نام:Aidy
نام خانوادگی:Malfoy(خواهر دراکو...)
عضو گروه:اسلایترین
جنس:دختر
سن:16
چوب جارو:نیمبوس2008
مشخصات:موهای بلوند,چشمان سبز,قد بلند,مغرور و متعصب,شیطون , مودب,درسخوان وبسیار شبیه دراکو...
توانمندیها:تغییر شکل و جسم یابی
علاقه مندیها:غرور,قدرت,توانایی انجام هر کاری و برتری(وتاحدی اذیت کردن هری!)
مایه نفرت:خوار شدن,باختن(بویژه در برابر گریفندور),نمره کم و احساس عجز...
معرفی:خواهر دراکو که تا حالا از قدرتش با خبر نبوده ...باهوش,سرزنده و مغرور که مانند برادرش احساس میکنه کسی جز او وجود ندارد..در عین حال مودب ,ریزبین و تا حدی زیرک و موذیه و در مواردی چاپلوسی هم مجازه...در ضمن خیلی هم ناز و خوشگله...!
قبلا از توجه شما کمال تشکر را دارم...!

A.M
Thank you MR dambeldore,MR Snape &All of Hagvartz personals...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1384/12/3 22:29:00
"صبحدم مرغ چمن با گل نو خاسته گفت...ناز کم کن که در این باغ بسی چون تو شکفت"


[b][color=006600]"گل بخندید که از ر
شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: سه‌شنبه 11 بهمن 1384 20:10
نمایش جزئیات
آفلاین

1- نام:آماندا رابینسون
2-سن:13
3-تاریخ تولد:6/6/1993
4-رنگ چشم:آبی تیره
5 -مو:سیاه رنگ و بلند
6-ظاهر کلی:قد بلند و دارای صورتی بسیار زیبا(اگه منو با اما پیش هم ببینید نمیتونید تشخیصمون بدید)
7-چوب جادو:23 اینچ از تنه ی درخت بائوباب از تار موی سر کامرون آتش اژدها
8-علاقه: اذیت کردن خواهرم اما رابینسون

9-افتخارات:شاگرد اول مدرسه جادوگری سوئد
10-گروه: گریفیندور

معرفی کوتاه: خواهر دو قلوی اما رابینسون هستم.پدر و مادرم در 4 سالگیم طلاق گرفتند و من و مادر به سوئد رفته و من در مدرسه ی آن جا درس می خواندم.تو دنیا از دو نفر بدم میاد یکی خواهرم اما و هنا دوست دختر دیگه ی کامرون!از امسال به خاطر این که مادر و پدر آشتی کردن اومدم مدرسه هاگوارتز و مجبورم با اما باشم.و البته از طرف خانواده ی پدری خانواده ی ما پزشک پاتر ها بودند .از اولین پاتر تا آخرین پاتر خواهند بود...(منظور از اما ،اما رابینسون توی سایت هست)آخر خرخونم مثل اما!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1384/12/3 22:29:38
حتما قبل از این که تخم مرغ آسمونی رو نیمرو کنم به کامرون میرسم
فقط کامرون کارتیو "عشق من"
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: سه‌شنبه 11 بهمن 1384 18:46
نمایش جزئیات
آفلاین
توی قسمت قوانین رول پلینگ خونده بودم که می شه گروه نداشت! و نوشته بودم که ندارم! ولی خوب اگه لازمه فکرکنم که "گریفیندور" مناسب باشه! البته کلاه اسرار داشت(!!!!) / و یه سوئال! برای گرفتن نقش لرد سیاه هنوز همون نمایش نامه ی حمله به مالفوی ها که نوشتی کار سازه؟! این رو برای این می پرسم که شاید این " بووبو" ی خوب ما تایید نشه! بیچاره بووبو ی نگه بان!!!! بووبو ی باستانی!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: سه‌شنبه 11 بهمن 1384 18:33
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام، من همون د نیس کریوی هستم آقا می خوام شناسه دنیس کریوی رو روی این ای دیم بندازید حسش نیست با اون کار کنم بخاطر اینکه این شماره ی عضویت 4000 اون 12500 اگر عوض می کنید که می کنید اگر نمی کنید که نمی کنید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Head of Detection and Confiscation of Counterfeit Pants Office
Emperor's Spokesman
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: سه‌شنبه 11 بهمن 1384 15:33
نمایش جزئیات
آفلاین
با عرض سلام و خسته نباشيد من با توجه به اينكه فنر بر گري بك بيش از يك ماه وارد سايت نشده شخصيت اوون رو مي خوام

معرفي شخصيت:تمام نكاتي كه درباره ي اين شخصيت در كتاب هاي هري پاتر امده است

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: سه‌شنبه 11 بهمن 1384 13:25
نمایش جزئیات
آفلاین
1- نام:آنتونین دالاهوف
2-سن:45
3-تاریخ تولد:12/10/1955
4-رنگ چشم:سیاه
5 -مو:سیاه رنگ و بلند
6-ظاهر کلی:قد بلند و دارای صورتی وحشتناک
7-چوب جادو:14 فوت از تنه ی درخت بیدو از پوست تک شاخ
8-علاقه: مبارزه با اعضای محفل و نابودی کامل آنان

9-افتخارات:جزو پنج مرگ خواری بودم که گیدون و فبیان پریوت را به
قتل رساند.شکنجه دادن ماگل ها و دشمنان لرد سیاه.فرار از آزکابان
شرکت در نبرد سازمان اسرار و چند تن را به شدت مجروح کردم.

10-گروه: اسلایترین

معرفی کوتاه: آنتونین دالاهوف یک اسلایترینی و یک مرگ خوار وفادار است که بسیاری را کشته-شکنجهو مجروح کرده است او بعد
از سقوط لرد سیاه با اعتراف ایگور کارکاروف به آزکابان رفت و در سال
1996 به همراه دیکر مرگ خواران از ازکابان گریخت و در نبرد سازمان اسرار هم حضور داشت و هرمیون گرنجر را به شدت مجروح کرد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
درود بر لرد سیاه