جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

11 کاربر(ها) آنلاین هستند (4 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
11
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: سه‌شنبه 22 فروردین 1385 13:57
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر همه من سر نیکلاس دو میمسی پورنپینگتون هستم روح مقیم برج گریفیندور بعضی ها منو نیک تقریبا بی سر یا نیک سربریده صدا می کنن چون من موقع مرگ سرم تقریبا به طور کامل جدا شد به همین خاطر به من نیک تقریبا بی سر می گن اما من ترجیح می دم منو همون سر نیکلاس دو میمسی پورنپینگتون صدا کنین یا همون نیک امیدوارم که با هم زودتر آشنا بشیم به امید دیدار

این شخصیت گرفته شده!

آقا اگه این شخصیت گرفته شده پس چرا تو لیست شخصیت های گرفته نشده هست چارلی ویزلی ام هست شما اول بهتره تکلیف خودتون رو روشن کنین
با کمال احترامات SHURIKEN

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/1/22 15:06:40
ویرایش شده توسط SHURIKEN در 1385/1/22 21:30:21
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: سه‌شنبه 22 فروردین 1385 12:44
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:فرانگ لانگ باتم
سن:45
رنگ مو:مشکی بوده اما حالا داره سفید میشه
رنگ چشم :قهوه ای
چوب جادوگری:بید 6/27
گروه گریفیندر
من یک موقع ای کسی بودم اما حالا با لطف بلاتریکس در بیمارستان ستن مانگو بستری هستم
فکر نکنم گسی این را انتخاب کرده باشه نه؟

این شخصیت گرفته شده!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: دوشنبه 21 فروردین 1385 22:03
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: جاگسن
گروه: مطمئنا اسلایترین
سن: درست نمیدونم ولی از همون اولا همراه لرد سیاه بودم
چوب:23.4 سانتیمتر دارای موی گرگینه ی وحشی
کوییدیچ: هیچ وقت ازش خوشم نیومد
شگرد: اجرای طلسم های نا بخشودنی در سخت ترین شرایط
آهنگ مورد علاقه: تمام آهنگ های گروه برادران بیچ بویز
آرزوی بزرگ: همراهی لرد سیاه تا لحظه ی مرگ...


دوست من از این شخصیت باید بیشتر برامون بگی من به شخصه با این معرفی تو هیچی دستگیرم نشد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/1/21 23:05:49
تا لحظه ای که جان در بدن هست خواهم جنگید
به امید پیروزیه لرد سیاه

جاگسن
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: دوشنبه 21 فروردین 1385 17:22
نمایش جزئیات
آفلاین
باشه بابا حق با تو...ولی حداقل یکی رو بهم معرفی کن که خیلی عظمت داشته باشه.... چون دیگه واقعا نمی دونم کی رو جانشین کنم...البته یه چیزی بگو که بعد گیر ندی دوباره...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تا لحظه ای که جان در بدن هست خواهم جنگید
به امید پیروزیه لرد سیاه

جاگسن
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: دوشنبه 21 فروردین 1385 15:37
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:راهب چاق
جنسيت:مذكر
علايق: همه ي بچه هاي هافلپاف
ظاهر كلي: شيشه اي -شفاف-مهربون-مؤدب
سن: متاسفانه يادم رفته ولي بايد يه 400-500 سالي داشته باشم(آخه من شبح هستم)
گروه: هافلپاف

متاسفانه چوب جادو ندارم و اون موقعي كه براي نجات جون يكي از بچه هاي هافلپاف شجاعانه مي جنگيدم نا جوانمردانه از پشت اول شكنجه شدم بعدش هم مردم ولي متاسفانه قاتل هيچ وقت شناسايي نشد.من اميدوارم اون يارويي كه منو كشت (كه الان خودش بايد مرده باشه) در آتش جهنم بسوزه
(من قبلا قبول شدم ولي در ايفاي نقش نيستم براي همين دوباره زدم)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط عشق به ارباب وجود دارد وکسانی که از ورزیدن آن عاجزندتصویر تغییر اندازه داده شده
شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: دوشنبه 21 فروردین 1385 14:59
نمایش جزئیات
آفلاین
دو باره خودمو معرفی می کنم:
نام:جنی
نام خا نوادگی:مک فالین
گروه: گریفیندور(دوست مکاتبه ای لوپین بوده که برای کمک هری از بوباتون اومده و سال آخر بوباتونم بود و حالا هم سال آخیه)
سن:6جون1989
قد:155
وزن: 47
ظاهر:چشم قهوه ای مو خرمایی صورت گرد
(لطفا اگه قبول کردین یا نکردین یه چیزی بنویسین و لطفا حذفشم نکنید!)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/1/26 23:27:55
مگه آدم باید همیشه امضا داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: دوشنبه 21 فروردین 1385 14:31
نمایش جزئیات
آفلاین
خوشتیپ رو خوب اومدی...ولی به جان تو من عمرا نمی تونم شخصیت رو عوض کنم...
از 13 به بعد کلی اسم و رسم واسه خودم بر هم زدم...کلی مرده خوار تحت فرمان پیدا کردم...حالا مخوای مثلا با یه شخصیت مثل گویل بیام سره کار؟
وجدانا یارام بهم نمیخندند...بابا رو من حساب باز شده...حالا تو کوتاه بییییا...
راستی اگر می شه به اون ملکه ی مارها دیگه گیر نده...چون اولین نفری بود که وفاداریشو اعلام کرد...نمیبینی نوشته طرفدار همیشه ی لرد سیاه...
نذار دیگه اینطور ازت بخوام...زشته...لردی گفتند...
راستی اگر هم نشد ولذی جون رو دیگه قبول کن


عزیز برادر الان لرد داریم که دست بر قضا اونم کلی طرفدار داره نمیشه که دو تا لرد داشته باشیم حالا شما این خفت رو به جون بخر یک شخصیت دیگه رو بردار

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/1/21 15:21:36
تا لحظه ای که جان در بدن هست خواهم جنگید
به امید پیروزیه لرد سیاه

جاگسن
شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: دوشنبه 21 فروردین 1385 12:08
نمایش جزئیات
آفلاین
به ناچار :
نام :الستور مودی
نام پسرم:دارتن مودی
نام جد عزیزم:دارتن یان
سن:45-50
چوب دستی:21سانتی-از چوب درخت راش-با موی سر اژدهای دریای
توضیحات:این جانب پروفسور مودی معرف حضور همه عزیزان هستم.البته اطلاعات شما در باره من ناقصه.همتون میدونید که من کاراگاه بودم. ولی نمیدونید که من توی 25 سالگی با جرجینا واتسون ازدواج کردم.جریان این اشنای این طوری بود که یه روز جرجینا به من مراجعه کرد و خواست از اون در برابر مرگ خوار های که دنبالشن محافظت کنم. منم پیشنهادش رو قبول کردم و در اخر فهمیدم که یه مشت مردم اذار خودشون رو به شکل مرگ خوار ها دراوردن و از جرجینا باج خواهی میکردن و چون جرجینا زیر بار نمیرفت توی خونش بمب جادوی نامری کار گذاشتند.منم اونها رو دستگیر کردم ولی موقع خنثی کردن بمب بمب منفجر شد و من چشمم رو از دست دادم و این اولین اسیب مهم جسمیم بود.بعد رابطمون صمیمی تر شد و من چون دل داشتم از جرجینا خواستگاری کردم و اون هم قبول کرد.حاصل ازدواجمون هم پسری به اسم دارتن مودی بود که حالا مردی شده.5 سال بعد از ازدواجمون جرجینا رو مرگ خوار ها کشتند و من از اون موقع انواع و اقسام دشمن یاب و ... رو دور خودم جمع کردم به طوری که همه فکر می کردند من خیالاتی شدم و توئطه های که هر روز کشف میکنم خیالی!در حالی که همش راست بود و بااخره بارتی من رو دزدید و اون افتضاحات به بار اومد.ولی خوشبختانه به کمک دامبلدور و هری نجات پیدا کردم.


تایید شد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط الستور مودی در 1385/1/21 13:14:23
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/1/26 23:44:21
ببین در مورد دیشب.
دعا رو اگر دوست
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: دوشنبه 21 فروردین 1385 00:53
نمایش جزئیات
آفلاین
عذر ميخوام دوست عزيزم عوضش نميكنم باشه منم صبر ميكنم و چند وقت ديگه دوباره خودم رو معرفي ميكنم .
اينم شانس من بوده كه تا من وارد سايت شدم تصميم هاي جديد گرفته شده.
ازت مچكرم.


دوستم من در واقع جواب شما چیزی جز جوابیه که همکار عزیزم دادن شخصیتهای غیر کتاب رو من به شخصه تائید میکنم ولی بستگی داره که اون شخصیت چی باشه اگه چی چانگ باشه مطمئنا تائید نمیشه ولی اگر یکی بیاد شخصیتی از خودش خلق کنه روش کار کنه و یک معرفی خوب ازش بدهحتما تائید میشه از طرف دیگه یک سری شخصیت ها مثل اسم شما قابل تائید نیستن فکر کنید یکی اسم شخصیتش سلطلان خون آشام باشه یا مرد برتر یا ارباب سایه ها همه ی اینا به یک شخصیت نکره برمیگردن نه معرفه اما در مورد اسم خود شما یعنی ملکه ی مارها فکر نمیکنم جالب باشه که تو نمایش نامه ها مدام نوشته بشه ملکه مارها این رو گفت ملکه ی مارها اینو گفت در واقع این اسم نیست لقبه نمیدونم منظورم رو فهمیدید یا نه پس اگر دوباره هم معرفی کنی تائی نمیشه باید یک اسم داشته باشی که با اون شناس باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/1/21 15:11:34
براي دامبلدور نازنين..
چارلی ویزلی
ارسال شده در: دوشنبه 21 فروردین 1385 00:03
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر همه من چارلی ویزلی هستم برادر بزرگ رون
خوب البته کار اصلی من تربیت موجودات شگفت انگیزه و بیشتر وقتمو در رومانی در حاله سر و کله زدن با اژدها بسر می برم،روی سر و صورت و بدنم جای سوختگیه چون به همین راحتی نمیشه از دست شعله های آتش فرار کرد من بیشتر به موسیقی راک مخصوصا متالیکا علاقه دارم در زمان مدرسه جزء بهترین جستوجوگر بودم الانم عضو محفلم و گروهم در هاگوارتز گریفیندور بود امیدوارم که بیشتر با هم آشنا بشیم در ضمن از پیازم خیلی بدم می یاد

دوست عزیز چرا هی پستت رو ویرایش می کنی برای هر معرفی یه پست جدید بزن تا ما اونو ببینیم.شرمنده این شخصیت هم گرفته شده.لطف کن به لیست شخصیتهای گرفته نشده یه نگاهی بنداز

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط SHURIKEN در 1385/1/21 0:33:59
ویرایش شده توسط SHURIKEN در 1385/1/21 0:38:02
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/1/21 10:58:38
ویرایش شده توسط SHURIKEN در 1385/1/21 23:38:44
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/1/22 11:23:53