جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

49 کاربر(ها) آنلاین هستند (36 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
48
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: یکشنبه 3 اردیبهشت 1385 06:13
نمایش جزئیات
آفلاین
خب در كل فكر نميكنم كه زياد به فروش كتاب لطمه بزنه چون تمام حال خوندن كتاب هايي مثل هري پاتر اينه كه شب روي تخت لم بدي و كتاب بخوني نه اينكه چشات رو به مانيتور باشه!!!

هر چند كه در مقابل وسوسه ي خوندن انگيليش رو نميشه بيخيال شد

----------

اينم يه اخطار از طرف ليلي:

پست ارزشي نزنيد و در مورد ويدا اينجا بحث نكنيد تاپيك مربوط به اين كار وجود داره!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

[url=http://us.battle.net/wow/en/character/burning-legion/
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: شنبه 2 اردیبهشت 1385 04:11
نمایش جزئیات
آفلاین
درست ترجمه كردن اسلاميه كه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوب چون من متن اصلي رو خوندم قبولش ندارم اونايي كه متن اصلي رو خوندن مييفهمن چي ميگم .
منظورم همون دست بردن تو داستان و هر جور خاتن تعغيير دادنه حالا اين بماند ولي يكي از دلايل مهمش اين بود خيلي ها قبل از خريد كتاب متوجه ي مرگ دامبلدور شدن و كتاب هري پاتر رو بوسيدن و گذاشتن كنار چند نمونش دوست هاي خودم.
ولي اي بوك هم تعصير داشت ولي نه براي من كه ميخوام كلكسيون كتاب هاي هري پاتر داشته باشم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خوشحالم كه دوباره برگشتم.
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: جمعه 1 اردیبهشت 1385 19:12
نمایش جزئیات
آفلاین
از چند aspect به قولی میشه این موضوع رو بررسی کرد مثلا اینکه اگه بابای شما انتشاراتی داشته باشه از اینکه میتونین همون کتاب انتشاراتی بابای شما رو با یه کلیک به چنگ اورد جوش میارین ولی اگه فقط مصرق کننده باشی، بابا این که سوال نداره. به راحتی کتابی رو که باید 10000 تومن بدی بگیری با 10 دقیقه اینترنت که تقریبا 15 تومن اینا میشه میخری.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[i][size=large][color=0000CC][font=Georgia]Lord Voldemort: Come out, Harr
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: جمعه 1 اردیبهشت 1385 14:19
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

بله ولي من هم كه كتابهاي داخل سايت رو خوندم فقط در 1 جا در كتاب پنجم ديدم كه قسمت سانسورنشده وجود داره ولي در بقيه موارد يك چنين چيزي مشاهده نكردم در ضمن من كه مخالف اين نيستم كه كسي كتابهاي داخل سايت رو نخونه بلكه ميگم كتابهاي داخل سايت حتي ميتونه كمك كنه كه افرادي كه دسترسي به كتابهاي اصلي رو ندارن راهت بشينن سر كتمپيوتر و هري پاتر رو بخونن فقط منظور من اين بود كه كتابهاي ويدا اسلاميه بسيار زيبا تر ترجمه شده اند مثلا يكي ديگه از كتابهايي كه ويدا ترجمه كرده سري كتابهاي آگاتا كريستي هستش كه يك شاه كار به حساب ميام
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صو


درسته من هم با شما موافقم كه ترجمه ي خانم اسلاميه واقعا بي نقصه
به نظر من اي بوك تنها مشكلي كه داره اينه كه كاربر مجبوره اونو عمودي بخونه
شركت سوني داره دستگاهي طراحي مي كنه كه از يك صفحه ي ال سي دي به شكل كتاب تشكيل شده كه اونو مي گيريم تو دستمون و مي خونيم
در اون صورت ديگه اي بوك خوندن هم ميشه مثل كتاب خوندن معمولي چون اون دستگاه دقيقا شبيه كتابه


ولي از اين حرفا گذاشته من معتقدم حتي در اي بوك هم بايد حق كپي رايت رعايت بشه
البته نه براي كتاب هاي خارجي بلكه براي كتاب هاي ايراني
چون ما در سطح بين المللي چيزي به اسم قانون كپي رايت سرمون نمي شه
هر كتاب يا برنامه يا بازي كه به دستمون برسه في الفور تكثيرش مي كنيم و اصلا هم نمي گيم كه اون نويسنده يا برنامه نويس بد بخت زحمت كشيده ولي نوبت خودمون كه مي شه خوب هواي كار خودمون رو داريم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I just Love Baran Kosari
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: یکشنبه 27 فروردین 1385 18:11
نمایش جزئیات
آفلاین
خوندن کتاب یه حال دیگه ای داره. می شه اونو تو ماشین یا مدرسه برد و خوند. ولی این امکان برای e-Book وحود نداره.e-Book به درد کارهای تحقیقاتی یا مقالات می خوره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: یکشنبه 27 فروردین 1385 17:32
نمایش جزئیات
آفلاین
بله ولي من هم كه كتابهاي داخل سايت رو خوندم فقط در 1 جا در كتاب پنجم ديدم كه قسمت سانسورنشده وجود داره ولي در بقيه موارد يك چنين چيزي مشاهده نكردم در ضمن من كه مخالف اين نيستم كه كسي كتابهاي داخل سايت رو نخونه بلكه ميگم كتابهاي داخل سايت حتي ميتونه كمك كنه كه افرادي كه دسترسي به كتابهاي اصلي رو ندارن راهت بشينن سر كتمپيوتر و هري پاتر رو بخونن فقط منظور من اين بود كه كتابهاي ويدا اسلاميه بسيار زيبا تر ترجمه شده اند مثلا يكي ديگه از كتابهايي كه ويدا ترجمه كرده سري كتابهاي آگاتا كريستي هستش كه يك شاه كار به حساب ميام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هریپاتر را هنوز هم دوست میداریم
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: یکشنبه 27 فروردین 1385 16:59
نمایش جزئیات
آفلاین
من كه فكر نمي كنم لطمه اي بزنه . خود من شخصا بارها شده كه كتابي رو توي يه سايتي به صورت e.book ديده م و با خوندنش مشتاق شدم تا اون رو بخرم . از طرف ديگه خوندن يه كتاب از طريق كامپيوتر واقعا سخته و آسيب فراواني به چشم ميزنه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
The power behind you is much greater than the task ahead of yo

JUST JUST HUFFELPUFF !
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: یکشنبه 27 فروردین 1385 12:38
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
نه هرگز يك چنين چيزي نيست چون واقعا اگر كه بخوايم از كامپيوتر كتابها رو بخونيم هم به چشم هامون ضرر ميزنه و هم خسته كننده هست من به شخصه كتاب 5 رو از كامپيوتر خوندم البته بعد رفتم و كتابش رو هم گرفتم چون واقعا ترجمه ويدا اسلاميه يا مترجمان ديگر با افرادي كه داخل سايت هستند و ترجمه مي كنند فرق داره و بسيار عالي تر هستش من الا تمام كتابهارو نه تنها دارم بلكه هر كدام رو 2 بار خوندم و تفاوت بين ترجمه سايت و ترجمه حرفه اي رو ميدونم زيبايي كه ترجمه ويدا اسلاميه داره هيچ ترجمه ديگه اي در ايران نداره

دوست خوبم درسته كه ترجمه ي خانم اسلاميه واقعا از نظر فني عاليه(البته ترجمه ي خانم سميه گنجي از نشر زهره هم عاله) ولي ترجمه هاي خانم اسلاميه علي الخصوص تا جلد چهارم خيلي سانسور داره و هواداراي هري پاتر مجبورن براي بيشتر لذت بردن و خوندن قسمت هاي سانسور شده به اي بوك ها و سايت جادوگران مراجعه كنن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I just Love Baran Kosari
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: یکشنبه 27 فروردین 1385 12:20
نمایش جزئیات
آفلاین
نه هرگز يك چنين چيزي نيست چون واقعا اگر كه بخوايم از كامپيوتر كتابها رو بخونيم هم به چشم هامون ضرر ميزنه و هم خسته كننده هست من به شخصه كتاب 5 رو از كامپيوتر خوندم البته بعد رفتم و كتابش رو هم گرفتم چون واقعا ترجمه ويدا اسلاميه يا مترجمان ديگر با افرادي كه داخل سايت هستند و ترجمه مي كنند فرق داره و بسيار عالي تر هستش من الا تمام كتابهارو نه تنها دارم بلكه هر كدام رو 2 بار خوندم و تفاوت بين ترجمه سايت و ترجمه حرفه اي رو ميدونم زيبايي كه ترجمه ويدا اسلاميه داره هيچ ترجمه ديگه اي در ايران نداره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هریپاتر را هنوز هم دوست میداریم
Re: آیا گذاشتن کتاب روی نت به صورت ebook و مجانی به فروش آن لطمه میزند؟
ارسال شده در: یکشنبه 27 فروردین 1385 12:02
نمایش جزئیات
آفلاین
من ميگم كه امكان نداره فروش رو پايين بياره
چون خوندن كتاب بصورت عمودي (يعني از روي مونيتور)خيلي به چشم آسيب مي رسونه و خسته كننده است

من كه عادت دارم براي خوندن كتاب لم بدم و دراز بكشم روي زمين
حتي روي ميز هم نمي تونم كتاب بخونم يعني اون حالي كه با لم دادن و خوندن بهم ميده رو از دست ميدم

البته كارشناساي امر اي تي معتقدن كه اي بوك ها فروش نسخه هاي كاغذي رو پايين مياره
براي همين هم به گوگل كه ميخواست كتاب خونه ي ان لاين بسازه گفتن كه از كتاب هاي بدون حق كپي رايت و اون هايي كه بيش از 100 سال از زمان انتشارشون مي گذره استفاده كنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I just Love Baran Kosari
تصویر تغییر اندازه داده شده