نقل قول:
چو چانگ نوشته:
مملی،پیام، بلا، ونوس و خیلیای دیگه رفتن بسمونه..به اندازه کافی ناراحت شدیم هیچکی دلش نمیخواد رفتن یکی دیگه رو ببینه! اگه سایتو دوست داری، اگه جادوگرانو دوست داری، اگه با اعضاش حال میکنی، باید پای اینجور چیزا هم بشینی!
پاتر خیلـــــــــــــی نامردی!
کل کل به این خوبی راه انداختید به من خبر ندادی؟
چو عزیزم اینایی که گفتی اسامی بچه های زیرآب بود؟ باور کن من الان شیش ماهی هست که بهش سر نزدم!
بعدشم من کی نیستم! هر موقع بوی میتینگ بیاد هستم! ( دامبل جونم کجایی!) ولی کلا هستم!
بحث های متفرقه بسه بیایم سر اصل مطلب!
من نفهمیدم قضیه چیه؟ ویکی می خواد بره؟ مگه دست خودشه!
نمی شه گفت در سایتو ببندیم کسی نره بیرون! چون منی که کلا ...بزارید بشمرم... حدود پونصد بار از سایت رسما رفتم هنوز غیر رسمی هستم!
کلا مرخصی برای هر عضو قدیمی خوبه...میره خودش نادم میشه بر می گرده!
یادش بخیر یه روز یکی از نوه هام از ذوق این که شناسه شو تو سایت عوض کرده برام آف گذاشته بود: مادربزرگه بهم افتخار می کنی؟
منم بهش گفتم من همیشه به همه ی نوه های گلم افتخار می کنم!
ولی اینجا یه ولی داره!
اگه جا بزنند دیگه بهشون افتخار نمی کنم!
!!!
در مورد آداس!
هنوزم میگم چهار دیواری اختیاری!
پست چرند پرند بزنید تو اون دنیا یقه تون رو می گیرم! اون دنیا نشد تو یاهو رو سرتون خراب می شم...شوخی هم ندارم!
به پاتر عزیز تر از جانم!
خوبی گلم؟
در مورد این که میگی از قسمت های رول سایت بی خبری...یه مشکل کوچولو هست!
اونم اینه که این حرفت کلا به بچه های رول برخورنده ست!
شما برای هر بخشی از گالری گرفته تا اخبار و ... مدیریت تعیین کردید!
ولی قسمت رول سایت مدیر رسمی نداره!
هر کدوم از مدیران سایت میان دل به خواه بعضی وقتا یه دور تو رول می زنند می رند!
کافی نیست!
یه نفر باید باشه که تنها کارش نوشتن تو رول و نظارت به نوشته ها باشه...مثلا شماها اگه منظور کفی رو نمی فهمید برای اینه که بیننده اید نه بازیکن ! از دور دارید نگاه می کنید یا تشویق می کنید یا لطف می کنید گوجه فرنگی شوت می کنید!
گفتیم نقش وزیر باشه به رول برسه ولی وزیرم با اختیارات محدودش یه نفسی داره تا آخر که نمی کشه!
یه فکری به حال رول بکنید.
قربون همه ی نوه هام
مادربزرگه!