جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

18 کاربر(ها) آنلاین هستند (5 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
18
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  252 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: جمعه 5 خرداد 1385 00:17
نمایش جزئیات
آفلاین
پست های ونوس و دایی ماندانگاس در تاپیک آداس به دلیل غیر رول بودن حذف گردید ... اخطار میکنم که هر گونه پست غیر رول در تاپیک های رول که ببینم در جا دیلیت میکنم ... فعلا به پست هایی که خط هایی غیر رول دارن کاری ندارم ولی سعی کنید که حتی یک خط غیر رول و تفسیر و غیره در رول ننویسید چون امکان اینکه دیلیت بشه وجود داره
تاپیک رول جای صحبت با همدیگه یا نحوه برخورد نیست ... فقط جای نوشتن به صورت رول پلینگه و من تصور میکنم 200 نفر که از هفت خوان رد شدن و تایید در ایفای نقش شدن میتونن جای تاپیک نحوه برخورد و صحبت با همدیگه و پی ام زدن به همدیگه و نوشتن رول رو تشخیص بدن

اخطار به کریچر و سرژ تانکیان:
فورا نسبت به ادیت و حذف موارد غیر رول در پست هاتون اقدام کنید چون من هرگز پست ویرایش نمیکنم بلکه فقط دیلیت انجام میدم... و اگه تا مدتی دیگه همچنان ببینم اون پست ها اونجا هستن حتما دیلیت خواهند شد.


البته به نظر من برای تایید در رول پلیینگ هفت خوانی وجود نداره!!...ولی به هر حال بنده هم در امر از بین بردن خارج از رول در رول به شما کمک میکنم...چون بنده هم کاملا مخالفم!(آلبوس دامبلدور-ناظر انجمن)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هری پاتر در 1385/3/5 0:24:41
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/3/6 5:43:42
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 4 خرداد 1385 14:02
نمایش جزئیات
آفلاین
باشه اي باا چقدر اصرار ميكنين...واي چقدر من طرفدار دارم..چقدر ملت ناراحت شدن از رفتن من !! همينجور پي ام تو مسنجر پيام شخصي همينجور ميدادن كه سرژ تورو خدا برگرد...

كرام جان..باشه بابا حالا چون منت كشيدي برميگرديم

نه تشويق نكنيد..خواهش ميكنم...چرا اينقدر شلوغ شده؟ ميدونم بخاطر برگشتم خوشحالين...حالا زياد شولغش نكنيد..آخ...اين پوست هندونه رو كي زد؟ آخ گوجه فرنگي؟ آخ آه آخ تخم مرغ گنديده؟ نامردهاي بيكلاس..يدونه مز پرت نكردن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 3 خرداد 1385 17:03
نمایش جزئیات
آفلاین
خب
سلام
من برگشتم...فقط به خاطر مرگخوارای عزیزم برگشتم
چون خیلی زشت بود اونارو وادار به نمایشنامه نویسی کنم و بعد بذارم برم
البته یک شرطم داره که ققی و سرژ به فعالیتشون در ایفای نقش ادامه بدن
البته امیدوارم ققی و دوستانش دیگه گیزر الکی ندن چون جدا الان اعصاب گیزر هی الکی رو ندارم!!!

------------
به خاطر مشکلات روحی روانی جسمی سیاسی ورزشی اجتماعی و غیره(این غیره از همه مهمتره!!))....اعلام اسامی مرگخوارا به فردا صبح میفته
------------
البته اگه بشه میخوام برای مدتی از مدیریت بکشم کنار
چون احساس میکنم مدیریت هیچوقت محبوب نبوده و فقط برای خوردن فحش ساخته شده
-----------

به هر حال از همه کسایی که به من لطف داشتم متشکرم و ازشون عذر میخوام ولی باید بدون پشت این کار من دلیل محکمی بوده که نمیخوام موضوعشو ادامه بدم و اینجا تموم بشه بهتره
پس کسایی که گفتن اینا بچه بازیه لطف کنن نظر خودشونو پس بگیرن
-----------
همگی خوش باشید
ارباب لرد ولدمورت

-------------------------------------------------------------------------
خب مجبور شدم دو تا پست پشت سر هم بزنم
ولی بعدا ناظر اینا رو یکی کنه...ازش ممنون میشم
-----------------
من با سرژ و ققی صحبت کردم و گفتم دلیلی نداره که از ایفای نقش بکشن کنار...مخصوصا حالا که هم طرفدارای زیادی دارن و هم سایت به وجودشون احتیاج داره

خلاصه با مسنجر باهاشون صحبت کردم که به ایفای نقش برگردند
ولی کلا هدف از زدن این پست جدا از اینکه خبر برگشتن ققی و سرژ رو بدم اینه که دوستان اگه از هم دلخور میشن!!!!نذارن از سایت برن!!!

روی اصلی این حرف با خودمه
که به نظرم نباید میدون رو خالی میکردم اگرچه دلایلم محکم بود و قانع کننده

به هر حال هر سه نفرمون برگشتیم!!!


دو پست پشت سر هم یکی شدند!(ناظر انجمن-آلبوس دامبلدور)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/3/3 17:07:22
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/3/5 2:39:10
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 3 خرداد 1385 16:24
نمایش جزئیات
آفلاین
خب دوستان ؛ هر چیزی که باید گفته میشد ، گفته شد . تمام انتقادها و نظرها داده شد . همه دلایلشون رو برای ناراحت شدن ، ناراحت نشدن ، رفتن ، موندن و بوجود اومدن این مسائل گفتن . من فقط یک چیز دیگرو بگم :

- سرژ می گفت (( پست بزن و بخند )) . من هر چی میگذره بیشتر متوجه حرف سرژ میشم . ولی خود سرژ ، کرام و ققی دارن این مسئله رو فراموش میکنن .
یه نگاه به انجمن ها بکنین . یه تاپیک رو انتخاب کنین و پست بزنین و بخندین و از زدن پستتون لذت ببرین . ( اگه ارزشی باشه که حالش بیشتره ) . این تمام انگیزه برای فعالیت تو سایته . من از زدن پست لذت میبرم و مطمئنم هموتون هم لذت میبرین . هر کی می خواد بره بره ، شاید خسته شده ، شاید مشکل داره ، ولی قبل از رفتن دیدتون رو نسبت به سایت عوض کنین . با سایت و اعضا راحت باشین و از حضورتون لذت ببرین .

این انگیزه من از فعالیت در این سایته ، مطمئنم خیلی هاتون مثل من فکر می کنین . اونهایی هم که به حاشیه کشیده شدن دیگه سایت براشون جذاب نیست و این خیلی بده .

همین . خلاص .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگی من به پیکان جوانان گوجه ایم [size=large][color=000066]و[/color
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 3 خرداد 1385 14:30
نمایش جزئیات
آفلاین
هوكي جان..از شما ديگه انتظار نداشتم كه اينجور سطحي قضاوت كني...با چه زبوني بگم كه اصلا مشكل من كرام نيست..يه سري مسائل رو هم جمع ميشه و نتيجش اين تصميم من بوده...سينا هم رفتنش دليل داره ، پويان هم اتفاقا دليلش از همه ما موجه تره ولي با اين وجود من تمام تلاشمو ميكنم كرام رو برگردونم چون اصلا دليل رفتن من كرام نبود كه...چقدر شماها خنگين اه

البته يه سوء تفاهمي بود بين من و كرام كه اونم به دليل نگفتن نقشه هاي طرفين به هم ديگه بوجود اومد..اگر هر دوتا قبل از حركتهامون به هم ميگفتيم كه قصدمون چيه اين سوءتفاهم بوجود نميومد كه البته تو مسنجر حل شد

من فكر ميكنم كرام حق داره كه يك هفته استراحت كنه..چون واقعا اداره نقش ولدمورت خيلي سخته در حالي كه طرف مقابل(محفل) تلاش خاصي نكنه و هم بايد به فكر محفل باشه هم مرگخوارها...كرام جان..يك هفته بيا شمال پيش خودم ميريم دريا روحي هر دومون عوض ميشه

فقط يك خواهشي دارم...اينقدر سريع و از يدد خودتون قشاوت نكنيد چون مطمئنا خيلي ها از خيلي چيزها بيخبرند و خيلي حركتهارو بچه بازي بدونند!!

كلا فكر كنم همه تصور كنن باعث تمام اين مشكلات من هستم در صورتي كه من نميدونم من ميخواستم اونايي كه پستهاي منو سانسور ميكردن يا از خوندن پستهاي من منحرف ميشدن راحت كنم و ديگه منحرف نشن و اين كار رو هم دارم ميكنم...حالا اگر بايد براي اين كارم معذرت بخوام خب معذرت ميخوام

آخ جون فعاليت در بحث هاي هري پاتري

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 3 خرداد 1385 13:51
نمایش جزئیات
آفلاین
واقعا باورم نمي شه سر يه دعواي كوچيك، يا بهتر بگم يه بگو مگوي كويچك، سه تا از اعضاي مهم سايت، اعضاي كليدي و شناخته شده كه هر سه شون كلي دوست و علاقه مند دارن بخوان برن.
من موضوع رو خوندم. درسته، حق با هر سه نفرشونه كه عصباني بشن، ولي اگه يه دور كلش رو نگاه كنيم اين طور به نظر نمي رسه كه خيلي جدي باشه:
يكي اومده به اون يكي گفته از اول باهام لج بودي، اونم گفته تو به خاطر پاك شدن پست هات ناراحتي، اونم گفته نه! بعد يكي ديگه هم از پستاي اون يكي شكايت كرده و ناراحت شده، اين دو تا موضوع قاطي شدن و يكي اعصابش خورد شده، خواسته بره، بقيه هم دنبالش!
همين!
به نظرتون مشكل بزرگيه؟ من هميشه معتقدم حتي مشكل ها و دعواهاي بزرگ تر هم نبايد باعث رفتن بشن، حالا چه برسه به اين.
با چو موافقم... من نمي خوام و نمي تونم مجبور كنم برگردين(هر سه نفر- كه فعلا يكيشون شناسه ش بسته شده) ولي مي تونم ازتون «بخوام» كه برگردين... اگه از مسائل رول و اينا بگذريم كه لطمه مي خورن، مسئله اعضاي سايته كه به قول چو، بعد از اون همه عضو محبوب كه رفتن(كه البته من تو زمان چندتاشون خودم نبودم) ، ديگه تحمل سه نفر ديگه سخته...
به نظر من رفتن سينا بي خود تر از همه هستش، بعدش سجاد، بعدش پويان (البته... مي شه گفت رفتن پويان بي خود تر از همه هستش، چون بيخودي اعصابش خرد شده... سجاد ناراحت شده از حرفايي كه پويان زده ولي عصبانيت دليل رفتن نيست... سسنا هم كه همين جوري مي خواد بره!
البته، يه مسئله ديگه هم هست... اگه به رول و مهم تر از اون، اعضا، اهميت نمي دين و براتون مهم نيست، نمي شه مجبورتون كرد... بريد به سلامت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
به سراغ من اگر می آیید، نرم و اهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد، چینی نازک تنهایی من...
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 3 خرداد 1385 13:20
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
آخه چرا ما با حذب مخالف باشيم؟اگه مخالف بوديم اصلا تاپيكي به اسم حذب نبود!


شما مخالف نیستی ولی باید به کار مدیراتون دقت بیشتری داشته باشی برای nاُمین دفه در این هفته اعلام می کنم من از پاک شدن پستم ناراحت نیستم فقط می تونم به علی بگم مدیراشو با دقت بیشتری انتخاب کنه تا یه روز همچین اتفاق هایی نیفته...مشکل لرد عزیز نبود و من دوست ندارم دوستی منو پویان سر کار خطای یه نفر دیگه بهم بخوره...در هر صورت من من اگه بودم می دیدم فقط سر یه حرف، یه مدیر این کارو می کنه، قطعا باهاش حرف نمی زدم...

نقل قول:
خب اعصاب ادم داغون ميشه..هي ميگي آقا جون اينا مخالفن اينا مخالفن


اعصاب ما هم سر بچه بازی ها داغون شد

هوووم امیدوارم برگشتی مثل همیشه به درد رول سایت بخوری...بخوایم هم درست نگاه کنیم همه این اتفاقات دعوا ها و... سر حرکت بچگانه یه نفر پیش اومد در هر صورت...واسه من دیگه نه رول مهمه نه بودن خودمو سجاد و پویان نه جادوگران هر گلی زدید به سر خودتون زدید...

به سلامت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][color=FF0099]كتاب خاطرات من از ققنوس:[/colo
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 3 خرداد 1385 11:58
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

سرژ:

چو عزيز!! پستاي منو نميخونين بيخيال ولي حد اقل اون پستم تو حذب رو ميخوندي!! كجاي پستم در حذب اصلا اشاره كردم كه به اون دو پستي كه پاك شد؟...يه چيزي بگم در اين مورد
هميشه وقتي كه آدم خفن دپرس ميشه بخاطر يه مسئله نيست...يه سري مسائل پشت سر هم باعث ميشه كه آدم دپرس بشه و البته براي فرار كردن از دپرسي بايد خودكشي كني ولي خوبي سايت اينه كه براي فرار كردن ميتوني از رول خارج شي و...


خداروشکر تقریبا پستهای همه ملت جادوگرانو میخونم...اونم خوندم...ولی چون یه بار رفتی و برگشتی جدی نگرفتم...گفتم سرژ حتما برمیگرده...
لطفا از خودکشی حرف نزن...من متنفرم از این کار...و در ضمن، همیشه یه راه دیگه هست! میشه به جای فرار، مبارزه کرد...

در کل امیدوارم هردو بیخیال رفتن شین...چه تو چه کرام...


نقل قول:

ونوس:
بعدشم من کی نیستم؟

اوکی. از لیست حذف شدی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1385/3/3 12:02:03
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 3 خرداد 1385 11:50
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

چو چانگ نوشته:
مملی،پیام، بلا، ونوس و خیلیای دیگه رفتن بسمونه..به اندازه کافی ناراحت شدیم هیچکی دلش نمیخواد رفتن یکی دیگه رو ببینه! اگه سایتو دوست داری، اگه جادوگرانو دوست داری، اگه با اعضاش حال میکنی، باید پای اینجور چیزا هم بشینی!


پاتر خیلـــــــــــــی نامردی!
کل کل به این خوبی راه انداختید به من خبر ندادی؟
چو عزیزم اینایی که گفتی اسامی بچه های زیرآب بود؟ باور کن من الان شیش ماهی هست که بهش سر نزدم!
بعدشم من کی نیستم! هر موقع بوی میتینگ بیاد هستم! ( دامبل جونم کجایی!) ولی کلا هستم!
بحث های متفرقه بسه بیایم سر اصل مطلب!

من نفهمیدم قضیه چیه؟ ویکی می خواد بره؟ مگه دست خودشه!
نمی شه گفت در سایتو ببندیم کسی نره بیرون! چون منی که کلا ...بزارید بشمرم... حدود پونصد بار از سایت رسما رفتم هنوز غیر رسمی هستم!
کلا مرخصی برای هر عضو قدیمی خوبه...میره خودش نادم میشه بر می گرده!

یادش بخیر یه روز یکی از نوه هام از ذوق این که شناسه شو تو سایت عوض کرده برام آف گذاشته بود: مادربزرگه بهم افتخار می کنی؟
منم بهش گفتم من همیشه به همه ی نوه های گلم افتخار می کنم!
ولی اینجا یه ولی داره!
اگه جا بزنند دیگه بهشون افتخار نمی کنم!

!!!

در مورد آداس!
هنوزم میگم چهار دیواری اختیاری!
پست چرند پرند بزنید تو اون دنیا یقه تون رو می گیرم! اون دنیا نشد تو یاهو رو سرتون خراب می شم...شوخی هم ندارم!

به پاتر عزیز تر از جانم!
خوبی گلم؟
در مورد این که میگی از قسمت های رول سایت بی خبری...یه مشکل کوچولو هست!
اونم اینه که این حرفت کلا به بچه های رول برخورنده ست!
شما برای هر بخشی از گالری گرفته تا اخبار و ... مدیریت تعیین کردید!
ولی قسمت رول سایت مدیر رسمی نداره!
هر کدوم از مدیران سایت میان دل به خواه بعضی وقتا یه دور تو رول می زنند می رند!
کافی نیست!
یه نفر باید باشه که تنها کارش نوشتن تو رول و نظارت به نوشته ها باشه...مثلا شماها اگه منظور کفی رو نمی فهمید برای اینه که بیننده اید نه بازیکن ! از دور دارید نگاه می کنید یا تشویق می کنید یا لطف می کنید گوجه فرنگی شوت می کنید!
گفتیم نقش وزیر باشه به رول برسه ولی وزیرم با اختیارات محدودش یه نفسی داره تا آخر که نمی کشه!
یه فکری به حال رول بکنید.
قربون همه ی نوه هام
مادربزرگه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 3 خرداد 1385 11:40
نمایش جزئیات
آفلاین
ماروولو گانت عزيز..كسي با شما مشكلي نداشت!! شما گفتي پاك نكردي و تموم شد...

پست كرام در حذب طوري بود كه انگار من بخاطر اين پست پاك شدن رفتم و اين يجور توهينه به من كه البته بيخيال!!

كاملا پست من در حذب واضح بود و مشخص بود بخاطر چي رفتم بار ديگه ميگم بخاطر اينكه پستم پاك شده نرفتم و باز هم اينجا ميزارم تا ديگه مشكلي نباشه:

نقل قول:
اگر اين همه با پست زدن من مشكل دارين...باشه...خودتون رو ناراحت نكنيد...بحث نداره...من ديگه پست نميزنم تو رول ...به همين راحتي(البته تو رول)


كوييرل نوشته:
3-از کی تا حالا دامبلدور ساحره کش شده.مگه نه اینکه این سایت هری پاتریه؟پس آخه تو کتاب که همچین چیزی من ندیدم.بهتره داستانها به واقعیت نزدیک تر باشن.


من نميدونستم ، چه جالب..باشه از فردا كوييرل رو مدير مدرسه هاگوارتز نميكنم ، البته تو وبلاگ پنج عصر!!

كوييرل:
نقل قول:
6-ببخشید که فکر بنده بعد از خوندن پستها منحرف میشه.شما باید طوری بنویسید که حتی یه درصد هم همجین اتفاقی برای خواننده رخ نده.بنده که تو سر شما نیستم که منظورتون از فلان حرف چیه.


اگر ما بخواييم بر طبق اينكه فكر شما چقدر منحرف ميشه و منحرفش نكنيم عمل كنيم پس اصلا نبايد پرچم فتح «اچ سي او »بره تو سوراخ پرچم ، ممكنه يموقع يكي فكرش منحرف بشه از راه بدر بشه اااا....بده...ميره جهندم نويسنده!!

نقل قول:
1- تیترت مشکل داشت.میتونستی یه اسم دیگه بزاری.اصلا لزومی نمیبینم که همچین نمایشنامه هایی تو سایت دیده بشه.


بايد حتي كتاب هاي احكام اسلامي هم حذف بشن و نويسنده هاش حذف كاربر؟

ماروولو گانت:
نقل قول:
اصلا حذبی ها روی سر ما جا دارن !


قربونت ، حذب يعني صداقت ، تو هم صادق بودي ، پس مشخصه خون حذب در رگهاته!!

كرام:
نقل قول:
سوم میشه به من بگی اول پست سرژ رو چجور میشه عادی خوند؟کارهای خصوصی مادر و پدر چی میتونه باشه؟


اينو در نحوه برخورد در جواب كرام چند روز پيش نوشته بودم ، واقعا از دقت وب مستر لذت ميبرم ، و همچنين خسته ميشم يه چيزي رو چند بار بگم...:
سرژ در نحوه برخورد:
نقل قول:
1- من اگر ديديم مثبت باشه، هيچ چيز بيناموسي توش نميبينم !! مادره براي گرفتن پول كلاس ورزش به اتاق پدر رفته (در حالي كه پول كلاس ورزش نيست پول خريدن فلان گردنبنده ولي به شوهرش دروغ گفته) براي همين جلوي بچش نبوده تا بچش لو بده ...بچش هم براي همين به خواهرش گفته كه كار خصوصيت ورزشيه؟


نقل قول:
5-والا ما شل و سفت نکردیم...فقط در مورد یه نفر اغماض کردیم اونم گیلدیه....اونم بلده چجور بنویسه....از اول بلد بوده.....اینا بلد نیستن...حد رو نمیدونن


اول:نخير...شما مشكلت با الساموره هيچ وقت هم درست نميشه و اصلا صحبت هاي من در اين مورد بي فايدست ، بجاي انرژيش بهتره برم به وبلاگم برسم ، نتيجه ميده!!
دوم: گيليدي؟ من فقط يك نمونه پستش رو ميگم كه حتما يادته.، همون موقعي كه از يك سوراخ تاپيك وارد شد و شلوارش پاره شد و پرچم رو كرد تو يك سوراخي و صداي داد كينگزلي(فكر كنم) در اومد و بعد كينگزلي فرار كرد و گيليد هم پارچه پرچم رو گرفت دور كمرش بست تا مثلا شلوار بشه!! اين فقط يك نمونه بود كه البته من چاكر گيليد هم هستم فقط اين وسط مشكل منم؟ باشه...و كسي با خوندن اون پست نميره جهندم؟ يا نويسندش نميره جهندم؟

نقل قول:
7-اصلا ما میخوایم زورمونو رو نشون بدیم
به خدا خسته شدم از دست همتون
نمیدوم حرف ادمای غیر منطقی رو چجور باید داد
هر جور صحبت میکنی یه بامبول دیگه در میارن


جواب اين به اخر پست من مراجعه شود!!

كرام:
نقل قول:
دوم در مورد پست آنیتا حق باشماست ولی پست تو و سرژ مستحق (حذف شناسه) بود و نه فقط (حذف پست)


من وقتي كوچيك بودم ، كوچيك تر از الان ، وقتي عصباني ميشدم همه از جلوم ميرفتن كنار البته اون زمان ميگفتن اين حركت خشانت بار من«جوش سيد بودنه» مثلا ميگن يارو سيده قاطي ميكنه ، براي همين مثلا اگر از شخصي عصباني بودم اگر چاقو بود دستم ميكردم تو شكمش ، البته با توجه به نصيحت هاي پدر مادر و همچنين سرخودرگي سن بلوغ و كلا بدبختي هاي زندگي اين خشانتم كمتر شده ولي از بين نرفته ، البته الان هنوز جوش سيديم گل نكرده ، پس بهتره قبل از اينكه فوران كنه شرمو كم كنم و البته:

كرام جان ، پست من مستحق حذف شناسه بود؟ ممنون ميشم حذف شناسه كني...چون اون زماني كه از حذف شناسه شدن خوشم نميومد(وقتي ولدي بودم) و براي همون برگشتم كه حذف شناسه نشم براي اين بود كه دوست داشتم وقتي نيستم اثري از من باشه در سايت ، ولي الان همچين اثري رو نميخوام و خوشحال ميشم حذف شناسه شم!!


اگر حذب دست خودم بود يعني سه بنيانگذار ديگه نبودند كلا حذب رو حذف ميكردم چون چنين هدف مقدسي حيفه اينجوري لگد بشه و ... و ... .
ولي حيف كه سه بنيانگذار ديگه هستن و همنين اعضاي عادي حذب كه نظرشون به اندازه بنياگذاران ارزشمنده پس نظر من نميتونه حذب رو حذف كنه...وگرنه ميكردم!!حيف كه اختيار حذب دست من نيست!!

خسته شدي از دست هممون ؟ بخدا؟ چون منم جز اين همه هستم بايد بگم كه:
اولا خسته نباشي ، دوما يك خبر خوش كه قسمتي از خستگيت برطرف شه:سرژ تانكيان كه جز كسايي بود كه خستت كرد شرش كم ميشه و ديگه راحت ميشي!! من بعد از السامور وقتي با سرژ اومدم و يخورده برخورد ها خوب بود تصور كردم كه شماها عوض شدين(البته كرام كه ميگه من عوض شده بودم) ولي من تصور كردم برخورد شما عوض شده ولي الان متوجه شدم كه نه!! شما همون كرام هستيد تنها فرق السامور با سرژ اينه كه سرژ كور شده بود!! يا خودشو به كوري ميزد...البته اينم فرقي نداره.


اها داشت يادم ميرفت..خوشحال يمشم حذف شناسه بشم تا اثري نباشه ازم...

كوييرل عزيز شرمنده كه با خوندن پستهاي من فكرت منحرف شد ، بجاش تو جهندم عذاب ميكشم بخاطر منحرف كردن ملت!!


ويرايش:
وقتي اينو دوباره خوندم ياد اين شعر از خيام افتادم:
از رفته قلم هيچ دگرگون نشود....وز خوردن غم بجز جيگر خون نشود
گر در همه عمر خويش خونابه خوري....يكقطره از آن كه هست افزون نشود

به اين شعر اخري دقت كنيد

نقل قول:
كرام:همه سايت و رول و ايفاي نقش و همه و همه رو به تو و حذب عزيزت سپردم

من كه گفتم رفتم بعد شما چطور سپردي دست من؟

در مورد پست اخر كرام باي بگم كه من شديدا به اين استعداد حق به جانب كردن كرام غبته ميخورم ...اي كاش منم همچين استعدادي داشتم چون خيلي كمك ميكنه...

كرام جان..خواهش ميكنم بمون براي بچه ها...چون كه رفتن من و امثال من هيچ تاثيري نداره و اتفاقا من و امثال من ويروسيم...ولي رفتن شما باعث بد تر شدن سايت ميشه...

نقل قول:
آقا من آدمم...الان هيچكس نميدونه چه تو چه وضعيتي هستم
تحمل من هم حدي داره..هيشكي شرايط الان منو نميدونه

بله!! و شما هم نميدوني من تو چه وضعيتيم

نقل قول:
فقط به اين خاطر كه گفتم!!!سرژ جان...توي رول من مخالف حذبم


هزار بار جواب اينو دادم كه اين مخالفت رول به عمد با غير رول قاطي شده...كلا حركت زيركانه اي بود...عقل من فقط قدرت كشفش رو داره فكر نكنم تا ده بيست سال ديگه بتونم همچين حركتي از خودم نشون بدم!! هزار بار گفتم كه اين ماموريتي كه دادي با غير رول حذب كار داشت!!
در ضمن..من بخاطر اون حالا نرفتم...فقط شما منو اخراج كردي از مرگخواريت و همين!! ولي يه سري مسائل كه در پستم توي حذب اشاره كردم باعث اين تصميم شده

نقل قول:
من كه هميشه سعي كردم خارج از سايت با تو دوست باشم و هستم


براي من كه دوست بهتر از آقا پويان پيدا نميشه...من عاشق مزين جان گفتنتم

نقل قول:
ولی واقعا درست نیست به خاطر دو تا پست یکی بره! در تمام عضویتتون این همه پست پاک شده، به یکیش آخ نگفتید و به این گیر دادید؟اصلا دو تا پست چه اهمیتی داره اخه؟

چو عزيز!! پستاي منو نميخونين بيخيال ولي حد اقل اون پستم تو حذب رو ميخوندي!! كجاي پستم در حذب اصلا اشاره كردم كه به اون دو پستي كه پاك شد؟...يه چيزي بگم در اين مورد
هميشه وقتي كه آدم خفن دپرس ميشه بخاطر يه مسئله نيست...يه سري مسائل پشت سر هم باعث ميشه كه آدم دپرس بشه و البته براي فرار كردن از دپرسي بايد خودكشي كني ولي خوبي سايت اينه كه براي فرار كردن ميتوني از رول خارج شي و... .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!