من اولین باره از یه سوسک حرف درست میشنوم
آقا راست میگه دیگه
الان فصف حجم سایت شده عکس های امضای ملت تا یه بار کوکی ها و ... سیستم رو پاک میکنیم باید برای باز کردن هر صفحه یه ساعت وقت بگذاریم تا یه سری عکس در پیت امضا لود بشه حالا کتاب های رو هم که ملت براش انتشارات پیدا نکردن گذاشتن تو امضا در نظر نمیگیرم
ولی خداییش وضع امضا ها خیلی بد شده هر کی حد اقل 3 تا عکس بزرگ گذاشته تو امضا یه یه متن که هیچ ربطی به سایت نداره گذاشته توی امضا
اصلا چه معنی داره مثلا فلانی عضو فلان تیم کویدیچه(خودم رو میگم) اسم تیم رو بگذاره برای امضا
تیم کویدیچ یه گروه که فقط توی انجمن کویدیچ اون هم دو یا سه تا از تاپیک ها کاربرد داره خوب چرا یه همچین چیز محدودی باید همه جای سایت دیده بشه
بازیکنا میتونن با هماهنگی برای هر تیم یه رنگ مشخص در نظر بگیرن که توی مسابقه پست ها با اون رنگ باشه
مورد دیگه:
بحث تاپیک های که عضو گیری میکنه
نقل قول:
الان من از وقتي اومدم در «ايفاي نقش» ، «وايت تورنادو» ، «الف دال» ، «محفل ققنوس» ، «آجاس» ، «حزب» ، «تيم كوييديچ دراگون» ، «آموزش بازيگري شون پن» (كه درش تخته شد!) و... عضو شدم و هنوز فكر مي كنم يك چهل، پنجاه تا جاي ديگه هم براي عضويت وجود داره: آداس، مرگخواران و... !
والا راست میگه
تمام این تاپیک ها و به قول این سوسکه 40 50 تا تاپیک دیگه فقط دارن عضو گیری میکنن هیچ کاری توشون انجام نمیشه
مثلا همین آجاس که همه ی بچه هاش از رفیقای خودم هستن
تا الان 4 صفحه پست خورده که غیر از3 یا 4 تا پست رول (که زیاد قابل قبئل هم نیست) بقیه یا پست عضویته یا اخطار ناظران و مدیران تازه کلی از پست ها هم پاک شده
هنوز هیچ کار خاصی هم انجام نشده
ملت اومدن یه پست عضویت زدن و رفتن دنبال کارشون پشت سرشون رو هم نگاه نکردن
از این تاپیک ها زیاده مثلا توی بحث مرگخوار ها
طرف اومده عضو مرگخوار ها شده دسترسی اضافی هم گرفته بعدش دیگه پیداش نیست
وقتی دلیل میپرسی طرف میگه امتحان دارم نمیتونم بیام تو سایت(اینو ارباب گفت) یکی نیست بهش بگه موقع عضو شدن مگه امتحان نداشتی؟ چطور برای عضو شدن پیت میزنی ولی برای فعالیت ها امتحان داری؟ اگه امتحان دارین چرا همش توی اینترنت یا توی این سایت هستین ؟
مگه زمان لرد قبلی هم امتحان داشتین
موقع عضو گیری( اوایل اسفند فکر کنم) هر کی از خونه ش قهر کرده بود اومد عضو مرگخوار ها شد بعدش موقعی که قرار شد ماموریت انجام بدیم یکی یکی جیم میزدن (من اون موقع مسئول تماس با مرگخوار ها بودم) باور کنید شاید با 15 نفر از بچه های فعال سایت تماس گرفتم که بیان پست بزنن طرف اصلا جواب من رو هم نمیداد بهش گیزر که میدادی میگفت میخوام برم مسافرت یا درس دارم یا وقت ندارم و... بعد همش آن بود یا جای دیگه پست میزد
من از حرف های بالا میخوام بگم یه سری میان توی این تاپیک ها فقط یه چیزی مینویسن قصد فعالیت ندارن فقط میخوان یه پست بزنن آمار پست هاشون بره بالا شما اگه این تاپیک های عضو گیری رو برسی کنید بعد از پایان عضو گیری هیچ فعالیتی ندارن
طرف حتی نمیاد ببینه توی اون تاپیک چی نوشته چه برسه به فعالیت
مثلا همین انجمن مرگخوار ها و خانه ی ریدل توش به طور کاملا روشن گفته شده هر کی مرگخواره نباید بره به حذب (من به درست و غلتش کار ندارم) ولی بعد میبینیم نصب درخواست عضویت توی حذب مال مرگخوار هاست
این نشون میده طرف حتی به خودش زحمت نداده بیاد دو تا دونه پست بخونه فقط دیده یه جا میشه پست زده فوری رفته پستش رو زده (مثل من که اینجا پست زدم

)
یا مثلا کنفرانس های که توی مسنجر هست ببینید چند تا از اعضای اون گروه یا دسته شرکت میکنن نصفشون حتی بعدا نمیان سراغ بگیرن چه خبر بوده اونجا
میشه همین حذب رو هم برسی کرد دیگه شما تابستون ببینید چند نفر میان توی حذب پست میزنن یا به عنوان عضو ی از حذب فعالیت میکنن فکر نکم حتی یک سوم این تعداد ثبت نامی ها هم بشن
فکر کنم هیمن مقدار کافی باشه ولی از این دست موارد خیلی زیاده تقریبا توی هر انجمن دو تا یا سه تا هست همه هم این وضع رو دارن
پیشنهاد من:
آقا کلا تمام این تاپیک های عضو گیری رو یا پاک کنید یا قفل کنید هر کی هر جا خواست عضو بشه با یه مسئول که برای اونجا انتخاب شده تماس بگیره ( از طریق پیام شخصی یا مسنجر) لازم هم نیست به هی اعلام مسول کیه یه بار توی تاپیک گفتگو با ناظر میزنید طرف خودش بگرده پیدا کنه بعد ش با یارو صحبت کنه بعد فعالیتش برسی بشه اگه فعال بود عضو بشه اگه هم نبود که هیچی نه مثل الان که یارو میاد عضو میشه حالا باید بدوی دنبالش فعالش کنی طرف هم هی ناز کنه
من فکر میکنم قبل از اون موردی که آقای پاتر و جناب لرد در باره موضوع رول گفتن (که من 100% قبواش دارم و کار خیلی خوبیه) باید به این موضوع رسیدگی بشه
نقل قول:
آقا بگذارين بچه ها راحت باشن! كار خودشون رو بكنن!
من کاملا مخالفم باید زور باشه بالای سر ملت وگرنه یا کار نمیکنن یا خراب کار میکنن فقط باید زور گفت به طرف حق انتخاب بدی میزنه همه چی رو خراب میکنه باید کاملا خشن برخورد کرد بگید یا فلان کار رو بکن یا بفرما بیرن خوش اومدی
______________________________________
من در مواقع عادی اینقدر خشن نیستم ها الان جور گرفته منو

هر کی تعداد غلط های منو پیدا کرد جایزه داره

ویرایش خودم":من قبل از زدن پست پیتر این پست رو زدم ولی تمام اون نکته ها رو که درباره آجاس گفت قبول دارم