جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

100 کاربر(ها) آنلاین هستند (54 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
98
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  252 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 15 خرداد 1385 16:38
نمایش جزئیات
آفلاین
سوروس جان اصل تاکید پیتر عزیز بر توهین های انجام شده و تمسخر ها بود.که من باز هم میگم:«اداس بیشتر توهین کرده.برید پست های سامانتا و دیانا و ایدی رو که عضو اداس هم هستند در فدراسیون بخونید.ژانگولر بازی در سطح هیول.انواع چرندیات رو نثار جوات ها کرده اند.برید پست سامانتا را در مجله ی شایعه سازی بخونید.گفته که پ.کوییرل عزیز اصلا ما رو نمیبینه.و راست هم گفته.کوییرل عزیز به اجاس اخطار حذف تاپیک رو داد ولی به اداس هیچ حرفی نزد.گفت مشکل رو بین خودتون حل کنید.باید هم این طور برداشت بشه که کوییرل ما رو ریز میبینه.هنوز هم پست های این سه عضو اداس در فدراسیون هست(اگر ویرایش نشده باشه)میتونید برید و بخونید.این قضاوت یک طرفه هست.این که ادم بگرده و با یه کلمه(کلفت) نتیجه گیری کنه نهایت قضاوت نادرسته.»
سوروس جان خیلی از موضوعات هست که سایت جادوگران هیچ ربطی به آنها نداره. برای چی به اجاس گیر داده میشه؟.گیم نت.دروغ سیزده.شهربازی.هالی ویزارد.ماجراهای کاشت مو.عمو حاج و....
شما میگید :« با اجاس کاملا مخالفید.چون توش بویی از جادوگری و دنیای هری پاتری به مشام نمیرسه» .
من دوست دارم این بو را در سایر تاپیک های لندن احساس کنم.کجا میشه این بو را پیدا کرد؟
اگر قرار باشه تاپیکی به دلیل غیر هری پاتری بودن پاک بشه یه سری تاپیک دیگر هم هستند که پاک شوند.
برید تک تک پست های اجاس رو بخونید.ایا این همه پست که اکثرش در همون سه روز اول زده شده باید پاک بشه؟این همه عضو که وقتشون رو برای نوشتن پست صرف کردند باید بهشون بی اعتنایی بشه؟اجاس هم مثل اداس میخواد فعالیت کنه.همین.
راستی اجاس رو عضو قدیمی تاسیس نکرد .اجاس را لرد بلوریچ که «بهترین عضو تازه وارد » هست تاسیس کرده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://www.jadoogaran.org//images/pictures/ketabe-Rael.zip]الوهیم مرا به
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 15 خرداد 1385 16:23
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشیدا ولی بازم یه چنتا مطلب میخوام بگم
من فکر نمیکنم منظور من و بقیه ی بچه ها در مورد عضو گیری فقط مربوط حذب باشه منظور همه ما ها تو کل سایته که الان دیگه فردی مثل من که عضو هیچ جائی نیست نمیتونه تو هیچ جا فعالیت کنه چون نه سیاهم نه سفیدم نه الف دالم نه آجاسم نه آداسم نه مرگخوار و نه چیز دیگه ای
همش شده دسته بندی و گروه بندی همش شده باند و باند بازی همش شده ضایع کردن اینو اون همش شده پستای طنز و مسخره کردن اینو اون همش شده کوبیدن تو سر اینو اون حالا واقعا یه اندازه اش لازمه ولی نه اینکه همش این قضیه باشه
مثلا خود ققی اولائی که من اومده بودم باز چنتا پست میزد که میشد خوند و لذت برد و به هیچ کسی هم برنمی خورد و کلا جالب بود ولی الان ققی شده همش حذب یعنی ققی بدون حذب وجود نداره تمام فعالیتش شده خود حذب تو تالار خودمون هم اصلا پست نمیزنه یا مثلا فردی که سیاهه تو همه جا فقط سیاهه و کسی که سفیده تو همه جا سفیده من فکر میکنم اگر یه دسته بندی بشه که مثلا من سیاهم فقط تو این قسمت و تو بقیه جاها من نقش خودمو دارم این قضیه حل میشه این چت باکس هم شده محل درگیری این گروهها اگر من مثلا مرگ خوارم فقط تو اون حیطه باید مرگ خوار باشم .اگر اینو هی گسترش بدیم تمام سایت میشه دسته بندی و گروه بندی و کم کم هم از شوخی خارج میشه و به سمت جدی میره که نمونه هاش رو هم دیدیم دیگه ژانگولر بازی میشه هسته ی اصلی فعالیت
در مورد امضا هم باید بگم دیگه خیلی شلوغ شده مثلا این امضای فلانی رو ببینید هزار تا توش رسم و عنوان و عکس و مطالب نصیحت کننده و سایت و از این حرفاس البته من به شخصه مشکلی ندارم چون سرعت اینتر نتم بالاست ولی قبلا که میخواستم وارد سایت بشم ده دقیقه طول میکشید تا صفحه ی اول بیاد بعد تا بخوای بری تو یه انجمن هم چند دقیقه طول میکشید کلا اعصابمو خورد میکرد ولی الان مشکلی ندارم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][color=0000FF]بينز نام
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 15 خرداد 1385 15:47
نمایش جزئیات
آفلاین
می بینم عده ای که حرف از عضویت می زنن گیر زیادی رو حذب می دن که عضو گیری داره...من یه توضیح بدم که انقدر رو حذب گیر نداشته باشید و مضوع رو کاملا روشن کنم...
اون طور که یادم میاد اولین برای که حذب زده شد گیلدی وزیری بود که فعالیت نمی کرد...وب مسترم فقط عله و مملی بودن...مدیر انجمنم حاجی و کرام بودن...البته گیلدی هم مدیر بود که وزیر شد و ما نفهمیدیم به چه دلیل تو ایفای نقش فعالیت نکرد و جز یه تاپیک به نام اچ سی او کس دیگه در جای خاصی از ایفای نقش فعالیت خاصی نداشت...که روز به روزم که گذشت اون تاپیک اچ سی او فعالیتش کم تر شد تا جایی که دیگه فعالیتی نداشت...و تنها فعالیت یه عده ای مثل منو سرژ و آلبوس آوریل برادر حمید و سدریک اینا توی تالارمون بود و اون موقع هم مثلا تو تالار ریون بحث جنگیدن با اچ سی او بود و محفلم بعد از سرپرستی سدریک با اسم سر رودریک البورا نمی دونم چیچی فعالیتی نداشت سیاها هم فعالیتی نداشتن...و اصلا ایفای نقش فعالیت نداشت...تالار ها هم به علت تاپیک های کمشون کم کم خسته کننده شدن...و بحث عوض کردن تلار ها به وجود اومد که ما خواستیم بریم و یعنی 6 نفر بودیم کلا تو تالار و اونورم تالار هافلپاف فقط سرژ و آلبوس یه صورت دو نفره در تالار فعالیت می کردن یعنی در اصل با هم دیگه دوتایی چت می کردن تا فعالیت...منظور این که اون تالارم هیچ عضوی نداشت و اونا هم می خواستن بیان ریون و همین مضوع قوانین تغییر گروها مشکل ما شده بود...که با یه حرف هرکی راضی نیست می تونه از سایت بره مارو مجبور به موندگار کردن تو همون وضع کردن...که بعد مدتی برای اینکه یه تغییری تو ایفای نقش به وجود بیاد و کسی به فکر بیفته فکمر کودتا و بر انداختن وزیر کردیم که حاجی و اسنیپ(قدیمی)اومدن کودتا کنن تا یکشون وزیر شن ما هم پست اسی بودیم تا به این نتیجه رسیدیم که چه بهتر خودمون یه تاپیکی بزنیم و همه اعضای بزرگ و کوچیک و تازه واردو قدیمی و جمع کنیم تا خودمون کودتا کنیم و یکی رو از بین خودمون وزیر کنیم...
تاپیک حذب در هاگزمید زده شد و زا همون روز اول عده ای مخالفت با تاپیک رو شروع کردن و گفتن نمی دونیم فلان می کنیم میگیم ببندن...منتقلش می کنیم یه جایی دستتون نرسه و همین موضع موجب شد این تاپیک هی بره تو هاگزمید بیاد دیگاون بره وزارت بیاد اونور بره اون ور تا این که کالینم اومد با ما و چون کالین خودش اون زمان مدیر بود بحثی نموند و تاپیک حداقل یه محافظ پیدا کرد...و تو هاگزیمد موند و ما یه رای گیری کردیم و ما یه برنامه عضویت گذاشتیم و حدودو 9 نفر ده نفر بودیم و هرشبم برای بهتر شدن رول جلسه گذاشتیم و تو هموت تاپیک چوچانگ رو به عنوان وزیر انتخاب کردیم...که با همون اوصاف هم کسی راضی نمی شد گیلدی بره و ما با نامه زدن و این حرفا 24 ساعت رول پیلینگ رو تحریم کردیم...تا خود گیلدی اومد کلاهش رو ورداشت و چوچانگ بدون کلا مثلا وزیر ایفای نقش شد و یه مدتی هم اسمش به عنوان وزیر بود تا غیب شد اونم ولی در هر صورت جاهایی مثل وزارت و... که سال به سال پست نمی خورد فعال شدن...و از اونجایی که گیلیدی خیلی بد از ایفای نقش رفت سرز عذاب و جدان گرفت و تاپیک حذب رو پاک کرد...
لازم به ذکر اون زمان حتی سفید و سیاها هم عضو گیری نمی کردن تنها تاپیکی که عضو گیری کرد حذب بود...و بعد از اون سرژ ولدی شد آلبوسم که اون موقع زاخی بود شد دامبلدور و سیاها و سفید ها راه افتادن و یه فعالیتی تازه ای دوباره تو رول را افتاد...
گذشت تا زمستون که من بازم خودم حبس شده تو تالار بودم و مثل بینز عزیز جایی برای پست زدن جز تالار نداشتم...که با صحبت با سرژ و حمید سدریک دوباره حذب و زدیم و انصافا هم نمیشه گفت بد بود دو ماه بعدش انتخابات وزارت رو برگذار کردیم که همین رول منظمی که یه کم داریم صدقه سر دراکو بید...جادوگر ماه که خیلی وقت بود برگذار نشده بود به اصرار منو سرژ دوباره برگذارش کردیم البته اون با اینکه خارج رول بود ولی خوب به اسم حذب تموم شد...
تا همین چند روز پیش که دیدم همه اعضا عوض شدن و هیشکی اونایی میست که تو زمشتون عضو شده بودن و عملا جز آوریل و آنیتا و خودمون کسی برای حذب فعالیتی نمی کرد یه جلسه همین هفته پیش با هرپوی عده ای دیگه گذاشتیم که بینز عزیز هم حضور داشتن...و برنامه ای هایی برای 3 ماه حذب گذاشتیم و تصمیم گرفتیم از اول عضو گیری کنیم برنامه ای که سال پیشم انجام دادیم...پس الان اگه آداس و آجاس فلانی و بهمانی عضو گیری می کنن تقصیر ما نیست...ما سنتمون از سال پیش بوده و تو رول می گیم دشمن مدیراییم و لی هر وقت وقتی باشه برای رول و ایفای نقش با عده ای از بچه ها جلسه می ذاریم...حرف کلم این بود عضو گیری حذب مربوط به الان نیست که بگیم تا دیدیم بقیه عضو میگیرن ما هم عضو بگیریم البته مواقم که این عضو گیری های زیاد باعث آشفتگی هم شده...در هر صورت ما هر کاری کردیم بد و بیراه شنیدیم همه به هر چیزی گیر میدین آخرش حذب جز عده ای که تو حذبن نمی دونم چرا بقیه مخالف مان...کم کار کردیم برا رول همین الان منو سدریک داریم برای ایفای نقش و وزیر وزارت خونه این حرفا قوانین می نیوسیم تا اونایی که مورد تایید علی هست تو قوانین سایت قرار بگیر کمر ما شکست برای این رول و آخرش همینه فقط جنبه های منفی رو می بینید...خواهش می کنم یه کم به کارایی که حذب برای رول کرده فکر کنید تا اشتباهایی کرده...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][color=FF0099]كتاب خاطرات من از ققنوس:[/colo
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 15 خرداد 1385 15:40
نمایش جزئیات
آفلاین
با پتی گرو موافقم. سایت جادوگران هیچ ربطی به این موضوع نداره و من اگه ناظر بودم جلوی این تاپیک رو میگرفتم. به نظر من یکی از مشکلات اصلی سایت اینه که به اعضای قدیمی یا با سابقه فورژه (فورجه؟) الکی میدیم.. مثلا یک تازه وارد اگه بیاد درخواست تاپیک بیربطی بکنه عمرا بهش مجوز نمیدین ولی اگه یه عضوی که مثلا تو سایت جا افتاده باشه درخواست مجوز همون تاپیک رو بکنه بهش مجوز رو میدین ، حتی شده اون طرف بدون مجوز هم تاپیک زده و باز هم ناظر چیزی نگفته ، و دیدم یه عضو تازه وارد یه تاپیک خوب رو بدون مجوز زده و ناظر بخاطر همین مجوز جلوش رو گرفته. رو هوا حرف نمیزنم ، واقعا دیدم و یادم هست کدوم ناظر بوده. باور کنید یکی از مشکلات همینه ؛ رو حساب قدیمی بودن و این حرفا هر تاپیکی رو قبول میکنید. من خودم اون روزی که تایپک دامبل و خانواده زده شد من مخالفش بود چون میدونست بالاخره به خالی بازی و این جرفا کشیده میشه(که شد) و اخظارم هم زیر اولین پستش هست ولی چون بقیه ناظرا وافقش بودن در نتیجه تاپیک باقی موند سر جاش.البته این فقط یه نمونس.
خلاصه یکی از مشکلات همینه ، این که فورجه الکی به قدیمی ها داده میشه. در مورد این آجاس هم همین طور . اولین بار تاپیکی بود به اسم "زه زه بازار" تاپیک خوبی بود و ملت ضد ساحره ها و ساحره ها در مورد ذلیلی مرهاشون پست میزدن... که نمیدونم چی شد و الان اثری ازش نیست!! بعد از چند ماه تاپیک "آنتی ساحریال " زده شد که البته زیاد موفق نبود ... یعنی همون چنذد روز اولش پست های خوبی میخورد که یادمه 14 تا پست بیشتر نداشت و من قفل کردم و بعدا نمی دونم کی پاکش کرد!! و حالا هم "آجاس" من به شخصه با اون دو تای قبلی موافقم و با این آخری شدیدا مخالف ، چون توی پست هاش بویی از جادوگری و کلا دنیای هری پاتر به مشام نمیرسه! و بهتره قفل و حذف بشه. البته این نظر منه و شاید خیلی ها باهاش موافق باشند. با 15000 تومان میشه هاست خرید و سایت زد مخصوص بلاگ نویسی.www.javadha.com !! البته این هاست وجود داره اما شما میتونید نت بخرید یا اوآر جی و یا نت !
خلاصه که من با تاپیک آجاس و نحوه رول زنی دَرِش مخالفم.چون هیچ ربطی به جادوگران . او آر جی نداره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شک نکن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 15 خرداد 1385 15:21
نمایش جزئیات
آفلاین
من اولین باره از یه سوسک حرف درست میشنوم

آقا راست میگه دیگه
الان فصف حجم سایت شده عکس های امضای ملت تا یه بار کوکی ها و ... سیستم رو پاک میکنیم باید برای باز کردن هر صفحه یه ساعت وقت بگذاریم تا یه سری عکس در پیت امضا لود بشه حالا کتاب های رو هم که ملت براش انتشارات پیدا نکردن گذاشتن تو امضا در نظر نمیگیرم

ولی خداییش وضع امضا ها خیلی بد شده هر کی حد اقل 3 تا عکس بزرگ گذاشته تو امضا یه یه متن که هیچ ربطی به سایت نداره گذاشته توی امضا

اصلا چه معنی داره مثلا فلانی عضو فلان تیم کویدیچه(خودم رو میگم) اسم تیم رو بگذاره برای امضا
تیم کویدیچ یه گروه که فقط توی انجمن کویدیچ اون هم دو یا سه تا از تاپیک ها کاربرد داره خوب چرا یه همچین چیز محدودی باید همه جای سایت دیده بشه
بازیکنا میتونن با هماهنگی برای هر تیم یه رنگ مشخص در نظر بگیرن که توی مسابقه پست ها با اون رنگ باشه

مورد دیگه:

بحث تاپیک های که عضو گیری میکنه

نقل قول:
الان من از وقتي اومدم در «ايفاي نقش» ، «وايت تورنادو» ، «الف دال» ، «محفل ققنوس» ، «آجاس» ، «حزب» ، «تيم كوييديچ دراگون» ، «آموزش بازيگري شون پن» (كه درش تخته شد!) و... عضو شدم و هنوز فكر مي كنم يك چهل، پنجاه تا جاي ديگه هم براي عضويت وجود داره: آداس، مرگخواران و... !


والا راست میگه
تمام این تاپیک ها و به قول این سوسکه 40 50 تا تاپیک دیگه فقط دارن عضو گیری میکنن هیچ کاری توشون انجام نمیشه

مثلا همین آجاس که همه ی بچه هاش از رفیقای خودم هستن
تا الان 4 صفحه پست خورده که غیر از3 یا 4 تا پست رول (که زیاد قابل قبئل هم نیست) بقیه یا پست عضویته یا اخطار ناظران و مدیران تازه کلی از پست ها هم پاک شده
هنوز هیچ کار خاصی هم انجام نشده
ملت اومدن یه پست عضویت زدن و رفتن دنبال کارشون پشت سرشون رو هم نگاه نکردن
از این تاپیک ها زیاده مثلا توی بحث مرگخوار ها

طرف اومده عضو مرگخوار ها شده دسترسی اضافی هم گرفته بعدش دیگه پیداش نیست
وقتی دلیل میپرسی طرف میگه امتحان دارم نمیتونم بیام تو سایت(اینو ارباب گفت) یکی نیست بهش بگه موقع عضو شدن مگه امتحان نداشتی؟ چطور برای عضو شدن پیت میزنی ولی برای فعالیت ها امتحان داری؟ اگه امتحان دارین چرا همش توی اینترنت یا توی این سایت هستین ؟



مگه زمان لرد قبلی هم امتحان داشتین
موقع عضو گیری( اوایل اسفند فکر کنم) هر کی از خونه ش قهر کرده بود اومد عضو مرگخوار ها شد بعدش موقعی که قرار شد ماموریت انجام بدیم یکی یکی جیم میزدن (من اون موقع مسئول تماس با مرگخوار ها بودم) باور کنید شاید با 15 نفر از بچه های فعال سایت تماس گرفتم که بیان پست بزنن طرف اصلا جواب من رو هم نمیداد بهش گیزر که میدادی میگفت میخوام برم مسافرت یا درس دارم یا وقت ندارم و... بعد همش آن بود یا جای دیگه پست میزد


من از حرف های بالا میخوام بگم یه سری میان توی این تاپیک ها فقط یه چیزی مینویسن قصد فعالیت ندارن فقط میخوان یه پست بزنن آمار پست هاشون بره بالا شما اگه این تاپیک های عضو گیری رو برسی کنید بعد از پایان عضو گیری هیچ فعالیتی ندارن
طرف حتی نمیاد ببینه توی اون تاپیک چی نوشته چه برسه به فعالیت
مثلا همین انجمن مرگخوار ها و خانه ی ریدل توش به طور کاملا روشن گفته شده هر کی مرگخواره نباید بره به حذب (من به درست و غلتش کار ندارم) ولی بعد میبینیم نصب درخواست عضویت توی حذب مال مرگخوار هاست



این نشون میده طرف حتی به خودش زحمت نداده بیاد دو تا دونه پست بخونه فقط دیده یه جا میشه پست زده فوری رفته پستش رو زده (مثل من که اینجا پست زدم )

یا مثلا کنفرانس های که توی مسنجر هست ببینید چند تا از اعضای اون گروه یا دسته شرکت میکنن نصفشون حتی بعدا نمیان سراغ بگیرن چه خبر بوده اونجا


میشه همین حذب رو هم برسی کرد دیگه شما تابستون ببینید چند نفر میان توی حذب پست میزنن یا به عنوان عضو ی از حذب فعالیت میکنن فکر نکم حتی یک سوم این تعداد ثبت نامی ها هم بشن

فکر کنم هیمن مقدار کافی باشه ولی از این دست موارد خیلی زیاده تقریبا توی هر انجمن دو تا یا سه تا هست همه هم این وضع رو دارن


پیشنهاد من:

آقا کلا تمام این تاپیک های عضو گیری رو یا پاک کنید یا قفل کنید هر کی هر جا خواست عضو بشه با یه مسئول که برای اونجا انتخاب شده تماس بگیره ( از طریق پیام شخصی یا مسنجر) لازم هم نیست به هی اعلام مسول کیه یه بار توی تاپیک گفتگو با ناظر میزنید طرف خودش بگرده پیدا کنه بعد ش با یارو صحبت کنه بعد فعالیتش برسی بشه اگه فعال بود عضو بشه اگه هم نبود که هیچی نه مثل الان که یارو میاد عضو میشه حالا باید بدوی دنبالش فعالش کنی طرف هم هی ناز کنه



من فکر میکنم قبل از اون موردی که آقای پاتر و جناب لرد در باره موضوع رول گفتن (که من 100% قبواش دارم و کار خیلی خوبیه) باید به این موضوع رسیدگی بشه

نقل قول:
آقا بگذارين بچه ها راحت باشن! كار خودشون رو بكنن!


من کاملا مخالفم باید زور باشه بالای سر ملت وگرنه یا کار نمیکنن یا خراب کار میکنن فقط باید زور گفت به طرف حق انتخاب بدی میزنه همه چی رو خراب میکنه باید کاملا خشن برخورد کرد بگید یا فلان کار رو بکن یا بفرما بیرن خوش اومدی

______________________________________

من در مواقع عادی اینقدر خشن نیستم ها الان جور گرفته منو

هر کی تعداد غلط های منو پیدا کرد جایزه داره


ویرایش خودم":من قبل از زدن پست پیتر این پست رو زدم ولی تمام اون نکته ها رو که درباره آجاس گفت قبول دارم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آناکین مونتاگ در 1385/3/15 15:24:17
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 15 خرداد 1385 14:55
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
لوتي ها معمولا كتو شلوار ميپوشن و يقه پيرنشوم يه سه چهر تا دكمشو نميبندن ام جوات ها اين گونه نيستن لوتيها سيبيل دارن اين هوا اما جواتها تو مرامشون سيبيل گذاشتن نيست كه نيست

نقل قول:
جواتها قشر اندكي از جامعه هستيند كه چند شناسه مهم دارن كه به راحتي ميشه اونا را شناسايي
شناسه ها به ترتيب ذيل هستند
1.مو پشت بلند(الزامي)
2.چوب جاروي گ.ج(فوق الزامي)
3.شلوار كرديه كه چوبدستي ائتلاف توش جاشه(تقريبا الزامي اگه فقط شلوار كردي م بپوشين حله)
4.مخافت با ساحره ها

نقل قول:
با کلفتم ( زنم) رفته بودیم بیرون لباس بخرم برا خودم از خیابون رد شدیم بعدش جوب بود از جوب پریدم کلفتم اومد بپره هولش دادم با مغز رفت تو جوب خلاصه حسابی خندیدم بعد رفتیم مغازه خرید کنیم یه پیرهن گوجه ای برداشتم کلفتم زمزمه کرد چه جوات! منم کفری شدم سرشو کوبیدم تو شیشه ویترین . حیفه شیشه!

نقل قول:
صبح زود، ساعت 11:30 از خواب ناز بيدار شدم. تو خواب با آرشي جفنگ و هدي نوك طلا رفته بوديم تپه عباس آباد. جون داش حال چند تا ضعيفه رو گرفتيم.


اينا چندتا نمونه از پست هايي هستن كه توي تاپيك آجاس زده شدن!!
يعني واقعا يك سايت "هري پاتري" لازمه توش همچين نوشته هايي باشه؟ توي اين مطالب به جز تمسخر چيزه ديگه اي پيدا نمي شه! اگر قصد مخالفت با آداس و ساحره هاست كه خب آنتي ساحريال هم قبلا بود...ولي ديگه به اين وضع نبود!!
يادمه اوايل وقتي چندتا پست توي آداس خورد كه جادوگرا ساحره ها رو مي زدن و مي گفتن شما هيچي نمي فهمين كلي بحث پيش اومد..ولي الان با اين وضع نوشته ها هيچ كاري صورت نمي گيره!
ميشه اون بحث رو ادامه داد...كلا آداس هم براي همين زده شده ولي يك مقدار رعايت كردن خوبه! حالا شما بيايين همش بگين شلوار كردي و پيكان جوانان و پشت مو و ....در هر حال عده اي از آدمايي كه توي همين كشور زندگي مي كنن همين وضعيت رو دارن! اين نوشته ها بجز تمسخر اونها چيزه ديگه اي هم دارن!؟ درسته كه شايد اين مطالب توسط اين عده خونده نشه...ولي توي سايتي كه اين همه بازديدكننده و عضو داره جالب نيست!
و بعد در مورد ساحره ها..." كلفتم" !؟ درسته كه شايد اينها جنبه ي شوخي داشته باشن...ولي با اين حال نوشتنشون خوب نيست! توي آداس به پست هايي بر مي خوريد كه توش نوشته جادوگرا ظرف مي شورند جارو مي كنند....ولي ديگه از اين الفاظ استفاده نمي شه!
مي خواهيد طرف رو ضعيف نشون بديد راه هاي ديگه اي هم هست!

با تشكر و آرزوي موفقيت!!
پيتر پتي گرو!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=large][color=003300][font=Georgia]و ازش پرسيدم كه:خ
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 15 خرداد 1385 14:53
نمایش جزئیات
آفلاین
بنده هم یه مطلبی در خصوص این عضو گیری بگم
من الان هر جا که میخوام یه فعالیتی بکنم میبینم باید عضو یه دسته ای حذبی گروهی چیزی بشم و برای عضویت هم هی باید بری پستای قبلی رو بخونی بعد بیای یه پست بزنی حالا قبولت کنن یا نه معلوم نیست به خاطر همینه که تمام فعالیت من خلاصه شده تو تالار گروه خودمون چرا تو این سایت هر کسی یه دسته و گروهی راه میندازه ؟ این طوری الان سایت مثل توپ چهل تیکه شده هر کسی یه دسته و گروهی راه انداخته عضو گیری میکنه و هی در گیری و جنگ بین این گروه و اون دسته و حذبه هر کسی هم که وارد میشه سریع میره جذب یه دسته و گروه میشه و اگر شما دقت کنین همیشه این درگیریها به جای خوبی ختم نمیشه اکثر این ژانگولر بازیها هم به همین دلیل بوجود میاد یکی مثلا میخواد گروهش رو بالا ببره میاد ژانگولر بازی در میاره به نظر من یه فکری رو این دسته بندی ها باید بشه کم کم اینجا داره مثل جدول میشه هر کسی یه خط کشی کرده برا خودش مرز بندی کرده
یه مطلب هم در مورد این رل نویسی دارم که چی شده اینجوری به ژانگولر بازی کشیده شده
به نظر من اگر جنگی درگیری چیزی بین دو گروه بوجود میاد باید دقیق و هماهنگ شده باشه یعنی رئیس اون گروه و دسته باید حتما هماهنگ کنه که کودوم عضو تو کجا پست بزنه و حدش تا کجا باشه اگر فقط دستور جنگ صادر بشه بدون اینکه هدف مشخص باشه کار به اینجاها کشیده میشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][color=0000FF]بينز نام
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 15 خرداد 1385 12:56
نمایش جزئیات
آفلاین
السلام علي الشهدا و الصديقين! (هيچ ربطي به متن پايين نداره!)
خب همه مي دونن كه عشق من كل كل با مديرانه و تجربه زيادي در شوت شدن از سايت دارم! از همينجا سلام خود را نثار مديران مي كنم و اعتراضات ارزشي خود را آغاز مي نمايم!

---
1- قانون شماره 11 انجمن هاي سايت
نقل قول:
11- در اين انجمن ها طول و سايز امضا محدوديت دارد پس لطفا از به كار بردن امضا هاي طولاني خود داري كنيد.
(حداکثر سایز امضا 350 کاراکتر است)

ببينم هر عكس چند كاراكتر به حساب مياد؟ ماشاءالله به كار بردن عكس (مثال: تصوير عضويت وايت تورنادو، محفل، الف دال، تيم هاي كوييديچ و...) ، شعر (مثال: شعر در مورد جواتي در امضاي يكي از اعضاي جوات هاي آنتي ساحريال نه يكي دو تا!) ، داستان (بيوگرافي يكي از شخصيت هاي ارباب حلقه ها كه 33500 كاراكتر رو هم رد كرده) و... صد در صد طبيعي است! اگر كمي بگرديم چيزهاي وحشتناك تري هم پيدا مي كنيم!

---
2- عضويت در احزاب
نكته ي دومي كه به نظرم بايد در موردش فكر بشه عضويت در احزابه! الان من از وقتي اومدم در «ايفاي نقش» ، «وايت تورنادو» ، «الف دال» ، «محفل ققنوس» ، «آجاس» ، «حزب» ، «تيم كوييديچ دراگون» ، «آموزش بازيگري شون پن» (كه درش تخته شد!) و... عضو شدم و هنوز فكر مي كنم يك چهل، پنجاه تا جاي ديگه هم براي عضويت وجود داره: آداس، مرگخواران و... ! اين شكلكي كه مي بينيد قيافه ي منه بعد از روبرو شدن با اين همه تايپيك عضويت! واقعا فكر مي كنين وجود اين همه جا براي عضويت لازمه؟ درسته بايد در عضوگيري كمي سخت گيري كرد ولي ايـــــــــن همه؟

---
3- در مورد بحث هاي آخر اين تايپيك
خب در اين مورد يك چيزي بگم!
اگر قرار باشه دقيقا طبق رول پلينگ پيش بريم نميشه! چون خب ما كه دامبل نداريم زور هيچ كس هم به ولدمورت نمي رسه پس ولدمورت اينا بايد هميشه برنده باشن!
از طرفي من كه سوسكم (و امثال من ) خب هميشه كتك مي خورن، اون زير له مي شن، مي تركن، دمپايي مي خورن و... !
خب اين نامردي است آقا من قبول ندارم!
از طرفي! در اين موارد هيچ وقت ولدمورت خودش با چند تا بچه مبارزه نمي كنه و...
مي بينيم كه اگر بخوايم واقعا طبق رول پلينگ پيش بريم از طرفي خيلي از مشكلات حله!
و از طرفي جا براي كار وجود نداره! نميشه كل كل و دعوا كرد!

اما اين پيشنهاد من:
آقا بگذارين بچه ها راحت باشن! كار خودشون رو بكنن! البته در پناه اسلام و در پرتو فرامين الهي!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پس از هجده سال حبس به سبب ارتکاب جرائم جنسی، به میان شما بازگشته‌ام...
Re: نحوه برخورد
ارسال شده در: دوشنبه 15 خرداد 1385 02:40
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب منم بیام ابراز وجود کنم!
از نظر من این مسئله ی ژانگولری بودن یا نبودن پستها، که بیشتر موقع جنگها یا کلا بین دو جبهه ی مخالف خیلی زیاد شده، به خاطر اینه که ما توی پستهامون، می خوایم همیشه جبهه ی مقابل رو تضعیف کنیم، بدون این که توجهی به خود شخصیت ها کرده باشیم!
منظورم اینه که، مثلا، بین جنگی که بین جبهه ی سیاه و سفید در می گیره ، جبهه ی سفید، می خواد جبهه ی سیاهو ضعیف نشون بده، یا ضعیفش کنه ، بدون این که توجه کنه که لرد ولدمورت، بنا بر شخصیتش یک سری کارا رو نمی کنه، یا خوب به این راحتی ها گول نمی خوره !
خوب این مثال برای شخصیت های کتاب بود. ما خیلی شخصیت در سایت داریم که در کتاب نیستند، یا خوب کلا جو همه ی تاپیکها ، در جهت کتاب نیست، چون این واضحه که ما آداس و آجاس و حزب تو کتاب نداریم!
منظور من اینه که ،باید هر کسی در هر پستی که می زنه، از شخصیت ها درست استفاده کنه، چه اون شخصیت، از شخصیت های کتاب باشه، چه ازشخصیت هایی مثل شخصیت سرژ و ...باشه که در کتاب حضور ندارند. مشکل این ژانگولر نویسی، عمدتا به این مسئله ضعف شخصیت پردازی بر می گرده. البته بازم از نظر من!
این که در پستهای جنگ، دو جناح سعی کنند طرف مقابلشون رو قوی کنند، خیلی خوبه، ولی کلا باید توجه کرد که همه چیز باید در حد تعادل باشه.
وقتی که دو جبهه دارند با هم می جنگند یا حالا به هر صورتی در جهت مخالف هم فعالیت می کنند، باید با هم هماهنگ باشند.
تقریبا این که هر کسی بخواد خودش پست بعدی یه جنگ رو بزنه، اونم در صورتی که قضیه کمی رسمی باشه (مثل جنگهای بین مرگخواران و محفل) اوضاع رو به هم می ریزه مگر این که قوانین قبل جنگ انقدر مشخص و خوب باشند و مو لای درزشون نره و هر کسی که عضو این دو جناح باشه، بتونه با ایده ی خودش، پست بعدری رو بزنه. در غیر این صورت، حتی اگه قوانین هم بگند که فروم آزادند، در فضا و جو کلی بین اعضا، نارضایتی پیش میاد.
علاوه بر این که، یه هماهنگی مختصر، می تونه باعث بشه که دو جناح، یه سوژه ی هوشمندانه برای روند کلی داستان داشته باشند که با رعایت کردن یک سری اصول دیگه توسط افراد پست زننده، داستان قشنگ پیش بره.
به نظر من، حد تعادل، همون طور که همه ی دوستان گفتند، باید رعایت بشه، به موقع شکست بخوریم، به موقع تو مخمصه بیفتیم، به موقع نجات پیدا کنیم و ...
مثلا اگه همه چیز برای یه فرار خوب محیاست، و واقعا هیچ جای نقشه مشکل نداره ، خوب دلیلی نداره که در پست بعدی، یه دفعه به افراد طرف مقابل الهام بشه که زندانی ها دارند فرار می کنند!
یا اگه هیچ راهی برای فرار کردن وجود نداره، دلیلی نداره که یک دفعه، همه ی افراد نجات پیدا کنند.
دقت کنید! دارم می گم یه دفعه ای!
همه ی این اتفاقهای بالا رو که اگه همین جوری در پستی دیده بشند بهشون می گیم ژانگولر، اگه با یک سری مقدمه چینی در پستهای قبلی صورت بگیرند، خیلی هم شدنی هستند و خیلی هم داستان رو جزاب می کنند، در صورتی که یه نفر نیاد خودش داستانو بسازه و سوژه بده و بعدم تمومش کنه بره!
میشه پستها درز داشته باشند! اشکالات هوشمندانه که نفر بعدی با کمی دقت، متوجه اونها بشه و ازشون استفاده کنه، چه تو متن طنز، چه تو متن جدی.
مسئله ی دیگه ای که وجود داره اینه که شاید ، افرادی که تازه قدم به عرصه ی جادوگرانی ها می ذارند، هنوز کامل با همه چیز آشنا نباشند. خواهش می کنم، با دیدن یک اشتباه، کسی رو ترور نکنید!
جای تذکر داره ؛ ولی وقتی که دیگه تموم شد، تموم شده! ما اینجاییم که یاد بگیریم.
سارای عزیز شاید کمی در انتحاری نجات دادن خودش زیاده روی کرده باشه، اما خوب انصاف هم خوب چیزیه! اونم اینه که با این که خودش ادعا می کنه 5، 6 ماه وارد سایت شده و تازه وارده ، بازم خوب می نویسه. پس خواهشا بیاید به هم کمک کنیم، با کور کردن شور و شوق هم دیگه، هیچ کدوم به جایی نمی رسیم.
فکر می کنم تا همین جا هم زیاد حرف زدم!
فقط چیز دیگه ای که تو این تاپیک کمه، راهکاره! همه میاین نارضایتی و عقیده شون را بیان می کنند و ولی خیلی کم پیش میاد که راه کار اساسی ارائه بشه ، یا تلاش بشه که از چکیده ی این بحث ها ، یه ایده ی جدید و همگانی که تقریبا نظر همه رو در بگیره
داده بشه. اگر قرار نیست به نتیجه برسیم، پس چرا اینجا نظر می دیم؟ که فقط عقیده مون رو گفته باشیم؟! خواهش می کنم بیشتر روی این قضیه ی راهکار دقت کنید!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط رومسا در 1385/3/15 2:58:10
Re: نحوه برخورد
ارسال شده در: یکشنبه 14 خرداد 1385 21:39
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

ادی ماكای نوشته:
با توجه به اينكه هري هميشه ميگه منتظر كسي نباشيد و كار خودتون رو انجام بدين، هركي خواست ميياد؛ هركي نخواست نميياد!
تكليف اين وسط چي ميشه؟

ببین ادی جان
سلایق آدما با هم فرق میکنه و اتفاقا در بعضی مواقع سلیقه من و هری عزیز کاملا متضاد هست
تو میتونی به روشی که میخوای عمل کنی
من فقط پیشنهاد دادم و نظرمو گفتم
فکر میکنم از نظر من مشکل ماها در این موارده

من علاقه به پست زنی به صورت مشارکتی دارم
هری عزیز علاقه به زدن پست به صورت فردی داره
اینها امر سلیقه ایه

نقل قول:

ادی ماكای نوشته:
مثلاً توي همون كل كل چهار تا مرگخوار، اومدم يه پست زدم به همين صورت كه توش شل و پل شدم!
و به عنوان مرگخواري هم قبول نشدم (حالا علتش رو نميدونم همين بود يا نه )البته مهم نبود، چون قبول هم ميشدم به عنوان حذبي ميومدم بيرون!


دقیقا به خاطر این رد شدی که فقط یک پست زدی و پستی که نظر منو به شخصه جلب نکرد
من گفتم بعدها بهتون باز فرصت جبران برای عضویت میدم
حالا که میخوای به حذب بپیوندی اشکال نداره..نمیتونی مرگخوار بشی و در عضو یک عضو شریف حذب خواهی شد
و این هیچ مشکلیرو ایجاد نمیکنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/3/14 21:42:35
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت