جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

102 کاربر(ها) آنلاین هستند (54 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
101
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  252 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 15 خرداد 1385 20:28
نمایش جزئیات
آفلاین
1- گيلدوري:
آقا همه اش تقصير گيلدوري است من شاهدم!

---
2- ارزشي نويسي:
ببخشيد مورد ديگه اي رو هم بايد تذكر بدم. من از وقتي اومدم در تمام انجمن ها با لغت هايي مثل «ديالوگ نويسي» ، «فضاسازي» و «ارزشي نويسي» مواجه شدم كه معني هيچ كدوم رو دقيقا متوجه نميشم! يك نفر Do you want to you يعني من رو روشن كنه!
در مورد ارزشي نويسي كه اين روزها خيلي بهش گير ميدن بايد بگم تمام يك پست به طنز بودنشه! در بسياري از موارد من در انجمن ها مشاهده كردم كه گفته ميشه : «پست طولاني بود كسي نمي تونه بخونش كوتاه تر بنويس همه استفاده كنن!» اين مورد با نوشتن طنز حله! وقتي آدم نوشته هاي گليدوري (كه بعد از من بزرگ ترين طنز نويس سايته! ) رو مي بينه دوست دارم تا صبح بشينه بخونه! سير نميشه! اما بعضي پست ها رو آدم حتي نمي تونه كامل بخون شون بس كه مسخره و بي سوژه ان! ميخواين يك نمونه شون رو بعدا براتون به صورت خصوصي لينك ميدم!

بعدش هم! بايد يك معني مشخص براي طنز، ارزشي نويسي، بي ناموسي نويسي مشخص بشه! حد هر كدوم رو بايد تعيين كرد! الان ارزشي نويسي يعني طنز يا بي ناموسي نويسي؟
طنز به معناي بي ناموسي نويسي نيست اما بي ناموسي نويسي ابزاري است براي نوشته هاي طنز كه اگر حدش رعايت بشه در يك نوشته (و حد بي ناموسي نويسي رو هم ناظرها و مديرها مي تونن مشخص كنن) باعث طنز تر شدن و جذاب تر شدنش متن ميشه!
چيزي كه مديران باهش مخالفن بي ناموسي نويسي است در حاليكه در بسياري از جاها معني ارزشي نويسي مساوي شده با طنز نوشتن! پيشنهاد مي كنم دقيقا معني «طنز» ، «بي ناموسي نويسي» و «ارزشي نويسي» مشخص بشه و حدي كه ما مي تونيم در نمايش نامه ها از اون ها استفاده كنيم تا هم پست هايي زيباتر داشته باشيم و هم انجمني جذاب تر و هم پست هاي ما الكي به جرم هاي نامعلوم هوتوتو نشه!
اين تعريف هاي منه از اين سه مورد:
1- طنز: نوشته اي كه باعث خنداندن مخاطب مي شود و معمولا در زير اين طنز حقيقتي تلخ از مسائل مختلف جامعه را متذكر مي شود. در پست ها محدوديتي براي طنز وجود نبايد داشته باشه.
2- بي ناموسي نويسي: نوشته اي كه در آن مسائل خلاف عرف جامعه (ديگه گوياتر از اين نمي تونم بگم!!) به عنوان ابزاري براي تقويت طنز استفاده مي شود. تا جايي كه به شخصيت فرد مقابل توهين نشه و به مسائل خلاف عرف به صورت مستقيم اشاره نشه و فقط در پشت پرده ي مطلب به صورت گذري و ضمني بيان بشه (واااي! چقدر سخته!) اشكالي نداره!
3- ارزشي نويسي: نوشته اي كه حد بي ناموسي نويسي در آن رعايت نشود. (نه نوشته ي طنز!) بايد بالافاصله پاك بشه!

والسلام عليكم و الرحمة الله و بركاة !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پس از هجده سال حبس به سبب ارتکاب جرائم جنسی، به میان شما بازگشته‌ام...
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 15 خرداد 1385 20:19
نمایش جزئیات
آفلاین
والا عزیزانم گل های باغ سایت
تمام این بحث ها از همون عضو گیری شروع شد دیگه
هی یه سری ارزشی مثل من اومدن پست های ارزشی تر از خودشون زدن همین میشه دیگه

نصف این توهین های هم که طرفین در موردش صحبت میکنن از همین جا شروع شد

یه تعدادی اومدن پست زدن جو رو خراب کردن بعدد هم دیگه پیداشون نشده خوب مشخصه که این وضع پیش میاد برادران و خواهران محترم

اگه از اول برای همین آجاس هم یه تعدادی به صورت غیر محسوس یعنی از طریق مسنجر و پیام شخصی انتخاب میشدن اینطور نمیشد
و بحث پست زدن و در خواست عضویت نبود یه سری از پست ها زده نمیشد و حرمت ها هم حفظ میشد

اون های که اومدن پست زدن و بعد هم غیب شدن بیشترین توهین ها رو کردن(اگه توهین شده باشه) بعدش هم پیداشون نشد

حالا هم اگه یقه ی طرف رو بگیری بگی چرا این کار رو کردی هدف ما این نبود جواب میده خوب من دیگه نیستم
کار رو خراب کرده کشیده کنار
نقل قول:
جناب ققنوس فرمودن :
خوب می دونید که بحث در مورد این مسائل زیاده ولی باید هر جوز شده تو زمانی که وقت همه اعضا بیشتره یعنی تابستون حل شه


به نظر من این مسائل باید قبل از تابستون حل بشه چون تابستون اعضا یجدید میان و یه سری که الان غیر فعالن هم اضافه میشن اون وقت جمع کردن این بحث مشکل تر میشه

ولی اگه ما الان این موضوع رو برای همیشه حل کینم دیگه تابستون یه سری عضو که در جریان نبودن دیگه نمیتونن دانسته یا ندانسته ای جور حرکات رو انجام بدن و بعدش بهانه بیارن که هنوز هی چی قطعی نشده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 15 خرداد 1385 19:48
نمایش جزئیات
آفلاین
خیلی سریع می خوام حرفامو بزنم چون اصلا دوست نداره در این جور موارد بحث کنم .

من تاپیک آداس رو زدم . و به نظر خودم واقعا به فعال شدن این سایت در زمان امتحانات کمک کردم . هدفم فقط فعال کردن تاپیکم بود و از اینکه دیدم چقدر استقبال شد لذت بردم . لطفا اینقدر منو نترسونین که تاپیکتو پاک میکنم . چون برام مهم نیست . من فقط قصدم فعالیت و خدمت به سایته . همین و بس . چه در تاپیک آداس و چه در انجمنی که ناظرشم .

من نه از ساحره ها بدم میاد و نه مثل بعضی ها که برای اظهار وجود اینجا پست میزنن قصد خودنمایی دارم . من هیچ انگیزه ای برای توهین به ساحره ها ندارم و اصلا دلم نمی خواد کسی از دست من ناراحت بشه .

در مورد توهین ها ، بجز چند مورد چیزی نمی بینم و در تمامی موارد به زننده پست تذکر دادم . البته بیشتر این موارد مربوط به خود ساحره هاست . به نظر من دلیل اینکه زیادی جنجال بپا شده اینکه این تاپیک تونسته تمام بحثهای این سایت رو در این چند روز به خودش اختصاص بده و زیادی به چشم اومده .

در مورد صحبت های اسنیپ : سوروس اسنیپ با چنان اشتیاقی از بسته شدن این تاپیک حرف میزنه که انگار زندگیش در خطره و چقدر در این سایت فعالیت میکنه .
ولی جناب سوروس اسنیپ به نظر من اون چیزی که قفل شدنش به نفع این سایته شناسه شماست نه تاپیک آجاس . میشه بگین فعالیت شما در رول در چه حده . واقعا بده که یکنفر از بهمن 83 عضو بشه ولی 300 تا پست بزنه . خودتون فکر کنین اگه تمام عضوها مثل شما فعالیت کنن این سایت به چه وضعی میفته . اونوقت در مورد ضررهای آجاس نظر میدین . میشه بگین چه کاری برای این سایت انجام دادین تو این مدت . به نظر من شما صلاحیت اظهار نظر رو ندارین . شما حتی اینقدر به خودتون زحمت ندادین که ببینین تاپیک آجاس رو من تازه وارد زدم نه یک عضو قدیمی .
من شخصیت مورد علاقم در کتاب هری پاتر اسنیپه و بجز اسنیپ دوست ندارم شخصیت دیگری رو قبول کنم ، ولی افسوس که این شخصیت رو شما دارین . مطمئنن من در لیست انتظار شخصیت شما رو درخواست میدم .

همینجا بازهم به همه میگم که برام مهم نیست تاپک آجاس تعطیل بشه یا نه . چون هدف من فقط و فقط فعالیت در این سایت و لذت بردنه . به هیچ وجه هم قصد توهین به ساحره ها رو نداشتم . اگرم دیدین همچین تاپیکی زدم برای اینم بود که به نظرم اومد این بهترین ایده برای فعال کردن سایته و به هدفم هم رسیدم .

دیگه بقیش با خودتون . هر جور صلاح میدونین . اینقدر هم با مسائل جدی برخورد نکنین . پست بزنین و بخندین و از پست زدنتون لذت ببرین .

لطفا دیگه این بحث رو ادامه ندین . من تصمیم دارم در کنفرانس آجاس که امشب ساعت 10 برگذار میشه ، ائتلاف رو کاملا جادوگری کنم و با همفکری بقیه راه حلی برای بهتر کردن آجاس پیدا کنیم اگر مدیران هم در جلسه شرکت کنن بد نیست . اصلا آداسی ها هم می تونن شرکت کنن و نظر بدن .

ممنون ... بلرویچ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد بلرویچ در 1385/3/15 20:02:05
دلبستگی من به پیکان جوانان گوجه ایم [size=large][color=000066]و[/color
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 15 خرداد 1385 18:26
نمایش جزئیات
آفلاین
آرشام عزيز!
مخالفتي اينجا با كليت آجاس نيست! گرچه بايد بگم شخصا مخالف اين تاپيكم اما بحث در اين مورد نيست! شايد يك سري به قول خودتون توهين نسبت به شما از طرف چند تا ساحره شده باشه..كه چون من هم مثل آوريل نخوندم نمي تونم نظري بدم..اما من هم الان در مورد توهين به ساحره ها حرف نمي زنم!! گرچه آجاس بر ضد ساحره ها بود و قطعا نميشه انتظار سكوت رو از اون ها داشت!!
صحبتي كه من كردم در اين مورد بود كه كلا الفاظي كه مورد استفاده اند مناسب نيستند! اين كه تمام مدت صحبت از پشت مو و پيكان جوانان و ضعيفه و شلوار كرديو...اينا واقعا مناسب يك سايت هري پاتري نيستند!
ميشه آجاس رو داشت...آنتي ساحريال رو داشت آداس رو هم داشت! اما نه به اين صورت! ما توي اين سايت عضو نيستيم كه همديگرو تحقير كنيم و يا به باد تمسخر بگيريم.
واقعا لازمه كه توي طرز نوشته ها دقت بشه.


پيتر پتي گرو

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=large][color=003300][font=Georgia]و ازش پرسيدم كه:خ
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 15 خرداد 1385 18:14
نمایش جزئیات
آفلاین
هوم... هر کی سرژو دید از قول من بپره ریششو گاز بگیره. ماشاللاح ماشاللح چه قدر روحیاتش لطیفه!

===========================

من نمفیهمم چرا شما ملت غیور و ارزشی انقدر به مسائل فرهنگی-ورزشی اهمیت میدین؟!! فردا که پای پاتر رفت رو سیم سرور، تازه میفهمین همون عکسای توی امضای مردم چه قدر دوست داشتنی بودن و کلا بدون اونا احساس پوچی خواهید کرد. و من خودم به عنوان یک عضو ارزشی، بهترین خاطراتی که از این جادوگران دارم مربوط میشه به سرعت بالا اومدنش و همیشه آّبر رو توی دلم تحسین میکردم که چه قدر برای اینکه تم (که البته جدیدا بچه ماسکیماهای جیگول بهش میگن ثیم) هایی طراحی کنه که حتی با فیبر نوری بابای ویلیام ادوارد هم بالا نیاد، زحمت میکشید. اما متاسفانه فعلا در غیابش عوامل خارجی سرعت فرومو افزایش دادن و این اصلا حال نمیده و یکی از علت های اصلی اینکه برای رول زدن انگیزه ها از بین رفتن همینه.

شما هم الان گرمید، فکر میکنین با سرعت بالای فروم ممکنه زندگی شیرین تر بشه، ولی مطمئن باشید که سخت در اشتباهید.

============================

هوم... در ضمن بینزی جون، اگه همش شده بود پستای طنز که خیلی توپ بود!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 15 خرداد 1385 18:03
نمایش جزئیات
آفلاین
من جواب بلیز عزیز(وزن رو داشته باشید) را در پیام فوری دادم.
ولی چون خیلی ها پیام فوری را نگاه نمیکنند گفتم در خود تاپیک هم جواب بدم.
هیچ فردی به من تا به حال توهین نکرده که ناراحت بشم.من منظورم چیز دیگری بود.
میخواستم بگم:وقتی قراره در مورد مسائلی مثل پاک کردن و قفل کردن و ...یک تاپیک نظر بدید یک طرفه نظر ندید.یه نگاهی هم به سایر تاپیک ها بندازید.اگر اجاس اشتباهی کرده که باید گفته بشه.اداس هم قطعا اشتباهاتی داشته.اجاس تاپیکیه که عمرش خیلی کمه.و میتونه خیلی بیشتر از اینی که هست بشه.در سه روز حدود 20 نفر عضوش شدند.
من فقط منظورم همین بود.
در مورد ناراحت شدن هم اصلا ناراحت نمیشم.ولی میبینم که بعضی ها ناراحت میشن.من برای اونا ناراحتم.
گواه ناراحت نشدنم هم اسمم در اجاسه. در اونجا اسم ارشی جفنگ رو دارم.هیچ کدوم از اسم ها به این ضایعی نیست.
با تشکر از بلیز عزیز که شرایط رو به وجود اورد تا این موضوع را توضیح بدم.
آوریل جان در مورد فدراسیون اشتباه میکنید.ولی چون قرار شد دیگر در این مورد بحث نکنیم.موضوع را ادامه نمیدم.
پست را تا فردا پاک میکنم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://www.jadoogaran.org//images/pictures/ketabe-Rael.zip]الوهیم مرا به
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 15 خرداد 1385 17:49
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام دوباره به دوستان :

توی این پستایی که زده شده و گفته شده که هی گروهها و حذبهای مختلف عضوگیری میکنن و بعدش هیچ کاری نمیکنن، من دیدم اسم آداس هم برده شده، لازم دیدم یه نکته ای رو بگم :

هیچ پستی توی تاپیک آداس وجود نداره که گفته باشه ملت، این فرم رو پر کنین، عضو آداس شین!! حتی پستهای اوایل تاپیک هم به این صورت نبوده که ملت فرم پر کنن و درخواست بدن!
الانم همینجوریه، خود من ادامه یه رول رو نوشتم به صورت رول و حتی هیچ توضیحی در مورد اینکه منم میخوام عضو باشم ندادم، و خیلی ساده از اون به بعد جزء اعضای آداس به حساب اومدم!

و توی آداس دقیقا کارها هم انجام میشه، یعنی وقتی که آنتی ساحریال بود هم کار انجام میشد، الانم که آجاس اومده فعلا برنامه ریزی شده و کارهایی قراره انجام بشه، فقط من ترجیح میدم که با یه نماینده از آجاس یه صحبتی داشته باشم تا این سری مثل بعضی مواقع پستها بی محتوا نشن و حداقل اهدافمون رو بدونیم و کل کلهای همیشگی شکل نگیره!!

آرشام گفته : آداس بیشترین توهین رو کرده، برید پست های سامانتا و دیانا و ایدی رو که عضو اداس هم هستند در فدراسیون بخونید.

نکته اول بگم من الا این پستها رو نخوندم پس نمیگم که توهین شده یا نه!! پستهایی جدید آداس رو هم اکثرش رو نخوندم چون سیستم همین ژانگولر و اینا بود.
ولی فکر میکنم شماها اون موقع به عنوان مرگخوار به اون تیم حمله کردین نه به عنوان اعضای آجاس، و اونها هم به عنوان اعضای تیم فمن پست زدن نه آداسی، درسته که کل قضیه خیلی فرق نداره، ولی همین فرق کوچیک باعث میشه این قضیه به خود تاپیک آداس ربطی نداشته باشه!

و بلیز گفته که من تا جایی که میدونم اگر کسی بخواد واقعا از وضع رول و این کل کل ها ناراضی باشه اون کریچره ! چرا که اگر دقت کنید توی تمام رول ها همه بهش فحش میدن ، کتکش میزنن ، شنکجش میکنن ، چندباری دیده شده که کشتنش و...... ولی در عوض رفتار کریچر کاملا منطقی بوده

این کریچر خیلی گله، خیلی باجنبه اس، و من همینجا میگم کریچ جان، خیلی گلی، خیلی با جنبه ای

با تشکر، آوریل

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=small]جادوگران برای هم?
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 15 خرداد 1385 17:25
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب می دونید که بحث در مورد این مسائل زیاده ولی باید هر جوز شده تو زمانی که وقت همه اعضا بیشتره یعنی تابستون حل شه...خوب یه گروهایی از قبل این کار ها رو می کردن که عضو گیری کنن...مثلا جوات ها هم می تونستن تو خود آداس پست بزنن مثل آنتی ساحریال شد که خیلی زود باعث شد ما ها بیخیل آداس بشیم کلا چون اون زمان هم اومدن به ما گفتن شما پست زدن بلد نیستین رول بلد نیستید برید بیرون و قطعا اینجوری به آدم بر میخوره مثلا آجاس رو قبل از اینکه زده بشه باید در موردش درست تصمیم گرفته میشد...در هر صورت حرفم برای هزارمین دفه باید یه نفر مثلا وزیر دسترسی کامل داشته باشه به رول که در این موارد خودش مستقیم نظر بده...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][color=FF0099]كتاب خاطرات من از ققنوس:[/colo
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 15 خرداد 1385 17:09
نمایش جزئیات
آفلاین
هووووم منم در این مورد نظر بدم.
آرشام جان این حرف شما برمیگرده به همون رقابت ها . والا من متوجه نمیشم چرا شما انقدر به یک موضوع حساس هستید که مثلا توی رول چه اتفاقی افتاده ؟ مثلا چرا فلانی از گل به شما کمتر گفته ! یا چرا گفته بچه چی چی و.......

من تا جایی که میدونم اگر کسی بخواد واقعا از وضع رول و این کل کل ها ناراضی باشه اون کریچره ! چرا که اگر دقت کنید توی تمام رول ها همه بهش فحش میدن ، کتکش میزنن ، شنکجش میکنن ، چندباری دیده شده که کشتنش و...... ولی در عوض رفتار کریچر کاملا منطقی بوده . نه تنها نیومده از خودش دفاع کنه حتی خودشم همین شخصیت رو بیشتر و بیشتر پرورش داده . همین موارد در ققی و آلبوس و.... هم دیده میشه .

حالا چرا شما نباید اینجوری باشید ؟ خوب یکی یه حرفی رو به شما زده . به خود شما که توهین چیزی نکرده . منظورش شخصیت شما بوده . به نظر شما اگر بیاید راجع به همین چند جمله کل کل کنید بهتره یا بیاید از این سوژه استفاده کنید و سعی کنید خودتونو نشون بدید و به عبارتی شخصیتتون رو در رول هر چه بیشتر مطرح کنید ؟ کاری که خیلی نویسندگان بزرگ سایت انجام دادن .

مسلما شما هم باید همین کار رو کنین . یعنی حرفی زدن دیگه دونبال این نگردید که فلانی به من توهین کرده من باید حالشو بگیرم . فلانی منو کشته باید بکشمش بلکه باید از هر سوژه ای به نفع خودتون استفاده کنید .
کلا به نظر من باید سعی کنید دیدگاهتونو نسبت به این قضیه تغییر بدید .

در مورد آجاس هم بگم که واقعا اگر بخوام منصفانه قضاوت کنم نمیتونم بگم که آجاس تاپیک بدون اشکالیه . یا بگم که فرقی با آداس نداره .

شاید آداس زیاد به دنیایه جادوگری ربط نداشته باشه . ولی بالاخره یه نشونه هایی در آن دیده میشه و یه قشنگی های خاص خودشو داره . ضمنا یادتون باشه که آداس یه تاپیک قدیمیه با بیش از سیصد پست یا همین حدودا . آجاس هم سوژش جالبه ولی واقعا از هری پاتر دوره . یعنی اگر آداس یکم به هری پاتر ربط داشته باشه آجاس اصلا ربط نداره . اینو دیگه حتی خود بلرویچم میدونه . ( طبق مشورت های دو نفریمون )

در مورد حرف های پیتر و سوروس هم تا حدی حق رو بهشون میدم چون به هر حال نمیتونن بگم حرفشون اشتباهه . بخصوص حرفهای پیتر کاملا درسته . اما شرط میبندم اگر پیتر طرفدار آداس نبود عمرا از این حرفا میزد

خلاصه اینکه در این موارد سعی نکنید همدیگر رو مقصر بدونید . سعی کنید با پستای قشنگ این کمبودها رو جبران کنید و هم آداس و هم آجاس ( بخصوص آجاس ) رو به وضعیت ایده آلش برگردونید .

پ ن : گیلدی در چند پست قبلی حرف قشنگی زد . اگر فکر میکنید کسی جنبه اش رو نداره در نمایشنامتون در موردش حرف نزنید تا از این مسائل پیش نیاد . ( امیدوارم همه جنبه داشته باشن ( روحیه بدم ))

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: دوشنبه 15 خرداد 1385 17:05
نمایش جزئیات
آفلاین
من فقط اومدم یه چیزی بگم برم

آقا یه وقت از حرف های برداشت نشه که من خدای نکرده قصد توهین به حذب یا اعضا ی محترمش رو داشتم یا دارم یا قصد دخالت در کار دوستان رو دارم
من حرفم یه چیز دیگس
من میگم هر جا که عضو گیری باشه یه سری میریزن اونجا درخواست میدن بعد (فقط به قصد پست زدن) بعدش هم دیگه پیداشون نمیشه
فقط با این عملشون روند کار اون مجموعه رو هم خراب میکنن
من حذب رو مثال زدم چون الان اونجا در حال عضو گیریه
و به نظر من یه تعداد از این افرادی که درخواست دادن بعدا دیگه سراغ حذب نمیان و باعث ضربه خوردن به حذب میشن

به نظر من ققنوس جان شما از همون روشی که برای دعوت من به حذب استفاده کردی برای دعت همه ی اعضا استفاده میکردی بهتر نبود
یا اون سوال ها رو میفرستادی به پیام شخص
یا میگفتی با پیام شخصی جواب بدن
اینطوری افراد ی که فقط به قصد پست زدن میان جلو فعالیت نیکردن و شما هم بعدا راحت تر بودین

باز هم میگم من قصد توهین به حذب یا اعضا رو ندارم و به خود عضو گیری حالا هر جا که باشه اعتراض دارم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!