جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

19 کاربر(ها) آنلاین هستند (9 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
15
مهمانان
4
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: جمعه 6 مرداد 1385 04:06
نمایش جزئیات
آفلاین
البته من یه چیزی رو باید برای استبنز(مونتاگ) عزیز روشن کنم!


مونتاگ عزیز!
اون "می توانید" و "نمیتوانید" ها فقط مخصوص شماست نه بقیه ی اعضای سایت!

یعنی هر کسی براش اون میتوانید ها و نمیتوانید ها فرق داره!

یک عضو مهمان سایت بیشتر اونها رو "نمیتوانید" میبینه!



یعنی اونا مخصوص خود شما هستن نه کل اعضای سایت و هیچ ربطی به موضوع ندارن!

بهتره در مورد اونها به پرسش های همگانی سایت مراجعه کنی!
سریع این مورد رو پیدا میکنی


همین!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 5 مرداد 1385 21:26
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید که من میپرم وسط دعوا (اخه خیلی حال میده)

راستش من یه چیز رو متوجه نمیشم
تا جایی که من میدونم وقتی زیر تاپکی نوشته

نقل قول:

شما می ‌توانید مطالب را بخوانید
شما می ‌توانید عنوان جدید باز کنید
شما می ‌توانید به عنوان‌ها پاسخ دهید
شما می ‌توانید پیام‌ها ی خودتان را ویرایش کنید
شما می ‌توانید پیام‌ها ی خودتان را پاک کنید
شما می ‌توانید نظر سنجی اضافه کنید
شما می ‌توانید در نظر سنجی ها شرکت کنید
شما نمی توانید فایل‌ها را به پیام خود پیوست کنید
شما می ‌توانید پیام بدون نیاز به تایید بزنید


فکر میکنم معنیش مشخص باشه یعنی هر کسی که طبق دسترسی های بالا میتونه پست بزنه یا پست بدن تایید بزنه
اگه دلش بخواد میتونه اونجا داستان یا سوژه رو ادامه بده

فکر نکنم تا وقتی این دسترسی ها توی هر تاپکی داده شده باشه هیچ احدی حتی مدیر سایت بتونه شخص یا اشخاصی رو از پست زدن در اونجا منع کنه

و همچنینی هر سایتی یه سری قوانین مشخص داره تا وقتی اون قوانینی از طرف زننده ی پست رعایت بشه کسی حق نداره به اون فرد ایراد بگیره که چرا پست زدی

با توجه به مطالب بالا من فکر نمیکنم کسی بتونه جایی رو ملک اختصاصی خودش بدونه یا اونجا رومتعلق به خودش بدونه

هر تاپیک با توجه به سطح دسترسی تعریف شدش متعلق به تمام افرادیه که بهش دسترسی دارن

و هیچ کس حق نداره برای چگونه پست زدن توی یه تاپیک تایین تکلیف کنه مگر ناظر یا مدیر انجمن
اون هم زمانی که قانونی نقض بشه یا احتمال نقض قانون وجود داشته باشه

ولی در مورد آداس
من قبلا زیاد اونجا نمیرفتم
ولی بعد از باز شدن تاپیک آجاس اونجا چند تا پست زدم
که جز همون پست های که در بالا بهش اشاره شد

من هم مثل بقیه در اون زمان طبق روند داشتانی که توی رول سایت وجود داشت اونجا پست میزدم
و هیچ وقت با عدم دسترسی به اونجا مواجه نشدم در نتیجه اونجا پست زدم

البته قبول دارم که اون موضوع آجاس زیاد جالب نبود ولی خوب در مورد همه ی تاپیک ها این اتفاق می افته نه فقط آداس

فکر نمیکنم وقتی تاپکی میزنید که همه بهش دسترسی دارن شما بعدا حق داشته باشین برای اون افردا محدودیت ایجاد کنید

باز هم ببخشید که من دخالت کردم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 5 مرداد 1385 20:51
نمایش جزئیات
آفلاین
خب ، باید ما هم دو پایی بپریم وسط ماجرا !


خب ، در مورد اون ناظر قبلی که هری عزیز گفتش ، که خب ، فکر کنم بیشتر فعالیتش رو به آداس معطوف کرده بود ، وقتی تاپیک رو قفل کرد ، حتی اصلا به من چیزی نگفت !

واقعا یک چیزی رو الان بگم ، به تکی کار کردن توی اون فروم عادت کرده بودم . کلا خودم بودم ، یک بار بیشتر با دانگ عزیز حرف نزدم ، اونم فقط اومد گفت چرا پست های حذبی ها رو پاک کردی و اون ماجرا های چند ماه پیش نحوه برخورد .

من کلا از کارهای دایی عزیز ، مطلع نبودم چون توضیحی به من نمی دادن . در هر حال ، وقتی که دایی از نظارت لندن برکنار شد و به جای اون ، فرانگ ( هاگرید ) اومد ، نه من که قدیمی بودم از ماجرای قفل شدنش خبر داشتم ، نه اون !

پس قبول کنید که یک کمی سخت بود این که حدس بزنم چرا این تاپیک قفل شده !

یک مدت ساحره های محترم سایت ، مثل آوریل و پیتر و اینا اومدن گفتن که آداس چرا قفله و یک سری صحبت ها که آداس رو باز کنید !

اون موقع ونوسی نبود که باهاش حرف بزنیم و بپرسیم چی شده بوده قبلا !؟ پس باز شد و اون طوری شما ما را شرمنده کردی با اون پستت که به حقیقتی اشاره کردی که ما می خوایم تاپیک رو به نابودی بکشونیم !

در هر حال ، اون جا دو تا ناظر داره و میبینید که اگر کوتاهی بوده ، قطعا از طرف این دو تا ناظر حال ، یعنی من و هاگرید نبوده .

خود من به شخصه یک پست هم توی آداس فکر کنم نزدم !!
ولی خوشم می اومد بخونمش . اگر شما به فکر تاپیکت بودی ، یهویی اون طوری نمی ذاشتی بری !

لا اقل یه ندایی میدادی بعدش می رفتی تا این وضعی که الان میبینی پیش نیاد .


با تشکر ، زاخار ، ناظر لندن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 5 مرداد 1385 17:07
نمایش جزئیات
آفلاین
بزارید ببینم بحث آداسه و منم جزیی از وجود آداس و سازنده ی یک سلاح مرگبار باید بگم

هری حق مالکیت با حق مالکیت یک تاپیک فرق داره منظورم اینکه تاپیک یک جایگاه هست که باید یک مدیر داشته باشه و بدون مدیر بهم می ریزه خودت دیدی که آداس رو ونوس زد و بعد همه یساحره هارو جمع کرد و همیشه سعی می کرد هماهنگ باشیم و اینا این یعنی مدیریت وقتی ونوس نبود خودت برو آداسو بخون میل داری بخونی؟ همه یک سازی می زنن! منکه با رفتن بعضی ها یکم میل نداشتم بخونم چون داشت می رفت ناکجا آباد ونوس حق داره درباره ی تاپیکی که براش زحمت کشیده یک حق کوچولو داشته باشه! اون دید آداس آداس نیست و گفت بزار تا اسم آداس خراب نشده با خاطره هاش قفل بشه تا همیشه یاد یک تاپیک زیبا و مانگار توی ذهن همه باشه کارش به نظرم درست بود

من در حدی نیستم بگم چی درسته چی غلط ولی یکم آروم تر! اوکی آداس باز شد حالا برنامه اش چیه؟

من به عنوان عضوی آداسی دوست ندارم دوران قشنگ آداس با بی هماهنگی بهم بریزه

آداس حیفه .......و حیفه ونوس نباشه وحیفه بقیه نباشن!یا بزارید خاطراتش بمونه یا در زیبا کردنش سعی کنیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 5 مرداد 1385 16:55
نمایش جزئیات
آفلاین
با این حرف که مالکیت معنا نداره به شدت مخالفم ... یک تاپیک دقیقا مثل یه وبلاگ شخصی متعلق به افرادیه که توش می نویسند...

برای کسانی که گوش شنیدن ندارند واقعا متاسفم!

بله نظارت جدید رو قبل از قفل شدن آداس دیدم!

خداییش کدومتون حاظرید بشینید صفحه های آخر آداس رو بخونید؟

منم که گفتم ... آداس رو سپردم به مدیران! هر گلی زدید به سر خودتون زدید!

من همین جا از تمامی حق و حقوق و مسئولیت هام در قبال آداس استعفا می دم!

و ...
درضمن پاتر عزیز!

تا صبح می تونی هوق هوق کنی! ولی من دقیقا یادمه که شخصیت اصلی هوق رو اولین بار حاجی تو پستش پروروند!

خوش باشید فقط لطف کنید اسم دفتر ونوس رو از روی آداس بردارید بزارید دفتر پاتر !

قربانتان
یکی از دو مدیر سابق آداس!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 5 مرداد 1385 15:08
نمایش جزئیات
آفلاین
حق با هری عزیزه ولی من هم موافقم و اونشب تو کنفرانس گفتم که آداس باید باز بشه و من هم اعلام آمادگی برای همه ی مدیریت هاش تا به هم نریزه میکنم فقط ونوس جان شما هم یه اعلام آمادگی برای اداره ی آداس بکن تا مسئله تموم شه با تشکر ناظر لندن !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه قبلیم
اگه میخواین سوابقمو بدونید حتما یه سر به اطلاعات اضافی من بزنید !
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 5 مرداد 1385 14:57
نمایش جزئیات
آفلاین
ونوس عزیز اینجا فروم عمومیه نه وب لاگ شخصی
تاپیک هایی هم که زده میشن متعلق به شخص نیستن تا شخص راجع به باز شدن موندن یا دیلیت شدنشون تصمیم بگیره

تصمیم گیرنده فقط ناظر فرومه و بس و مدیر هم ممکنه در بعضی موارد دخالت کنه

این مطلب رو حداقل 5 بار تا الان تکرار کردم ولی به نظر میرسه شما همچنان در فهم قضیه به مشکلات عدیده ای برخورد کردی

اینجا فقط مالکیت معنوی روی سوژه ها وجود داره مثلا اینکه آداس رو اولین بار کی پیشنهاد داده یا اولین بار چه کسی سوژه مادربزرگو مطرح کرد یا هوق رو اولین بار چه کسی سوژه کرد و غیره
و این مالکیت معنوی هم مشخصه که رعایت کردنش یعنی اینکه کس دیگه ای نیاد ادعا کنه اون این سوژه ها رو مطرح کرده همین

من اون تاپیک رو باز کردم . ناظر قبلی اون فروم فاقد اراده و تصمیم گیری بوده و به جای تصمیم گیری درست گوشش به دهن بقیه بوده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هری پاتر در 1385/5/5 15:30:19
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 5 مرداد 1385 08:39
نمایش جزئیات
آفلاین
مجددا سلام!

حالا که بچه بازی هاتون سر وزارت تموم شد بریم سر یه بحث خوشگل تر که اسمش آداسه!

آداس به در خواست خودم بسته شد ولی مثل این که طرفدار هاش خیلی بیشتر از اونی بودن که فکر می کردم.

اگه واقعا می خواید که باز شه من حرفی ندارم ... منتها به شیوه ی استکباری می گم که یکی از بچه های اصلی آداس باید ناظر شهر لندن بشه که ما قدرت کنترل رول رو داشته باشیم.

چون به هر حال می دونید که آداس خواه نا خواه ممکنه باعث دعوا بین بچه خارج رول بشه که اصلا قشنگ نیست بنابراین باید مطالبش در حد طنز بمونه.

دیگه بقیش با مدیران ... من نمی گم خودم ناظر شهر لندن شم
( که حتی اگه بشم فقط رو پست های تاپیک خودم نظارت می کنم ) ولی تاکید می کنم که یکی از بچه های آداسی که قدرت مدیریت داشته باشه و منم کارشو قبول داشته باشم ( مثل خود عمو دانگ ) باید مجددا ناظر شه.

بچه هایی که منو برای باز شدن آداس خفه کردید! من رضایتم رو _هر چند که دلم نمی خواد _ دادم!
بقیه ش با مدیران! گلیه که به سر خودتون می زنید! می خواید باز شه نمی خواید نشه ... من تو تصمیمتون دخالتی نمی کنم!
مرسی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 4 مرداد 1385 22:19
نمایش جزئیات
آفلاین
با تمام این جریاناتی که پیش اومد و هر چیزی که شد به هر حال باید درست حرف زدن رو هممون یاد بگیریم!

صد البته تهمت و با انگشت نشان دادن دور از ادبه!!!

حرفهایی از طرف دوستم(شاید هم دوستام!) دارم میبینم که ناراحتم میکنه!....ولی بهتره ادامه پیدا نکنه و من هم در شخصیتم نمیبینم که با کس یا کسانی درگیر بشم و خودمو کوچک کنم

ولی خوبه آدم بعضی چیزارو این شکلی میفهمه!



به هر حال تصمیم گیری ای که شد همینی بود که لرد گفت:

نقل قول:
تکلیف همه در رول مشخصه:
وزیر استعفا داده و انتخابات وزارت به زودی برگزار میشه و اسامی افراد بر گزار کننده این انتخابات به زودی اعلام میشوند




شعار امروز و فردای ما:


آزادی فروم و چت باکس و .... حق مسلم هر جادوگرانیست!!!



و در ضمن یک تشکر از تمام کسایی که اعصابشون داغون شد یا داغونه و هر چی میخوان میگن و یه تشکر از کسایی که هیچ چیزی نمیگن!!....کلا متشکرم!

آلبوس دامبلدور-مدیر مردمی!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط روبیوس هاگرید در 1385/5/4 23:33:16
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: چهارشنبه 4 مرداد 1385 11:20
نمایش جزئیات
آفلاین
متاسفانه کار به جایی رسیده که باید دخالت کنم
من این پست رو میزنم و بعد از این نباید هیچ پستی در ارتباط با وزارت و انتخاب وزیر و دراکو و ققی زده بشه
دلیلش هم کاملا معلومه:

این موضوع مسخره خیلی طول کشیده والکی الکی داره به جنجال کشیده میشه

-----------------------
تکلیف همه در رول مشخصه:
وزیر استعفا داده و انتخابات وزارت به زودی برگزار میشه و اسامی افراد بر گزار کننده این انتخابات به زودی اعلام میشوند

------------------------
در مورد انتخابات وزارت:
متاسفانه یکی از مدیران که تازه مدیر شده از چند و چون انتخابات خبر نداشته و خواسته به تنهایی تصمیم بگیره که سعی میکنم توجیهش کنم

حدود اول تیر ماه بود که ققی به من پیام میده که حذب میخواد انتخابات وزارت رو برگزار کنه
من بهش میگم در این سایت هر کس هر کاری رو که مغایر با قوانین نباشه میتونه انجام بده...شما هم میتونید این انتخابات رو برگزار کنید به دو شرط:
1-افراد از این انتخابات استقبال کنند
2-دراکو راضی به استعفا بشه
یعنی تا وقتی دراکو راضی به رفتن نباشه این انتخابات بی معنیه

در مورد زمانش انتخابات پس از مشورت با کوییرل و کریچر قرار بر این شد که اینتخابات به مرداد موکول بشه
((در این موقع دامبلدور مدیر نشده بوده و از قضیه خبر نداشته))

وقتی ققی دو هفته پیش باز موضوع رو مطرح کرد
من با وزیر((دراکو ))صحبت کردم.... گفتم حذب میخواد انتخابات وزارت رو برگزار کنه و میخواد وزیر جدید بیاره...تو اگر موافق این کاری که بسم الله راه میندازیم اگر مخالفی محکم برخورد کن......
((دراکو تا وقتی وزیر بود میتونست اعلام کنه که این انتخابات شرعی نیست ..در این صورت هیچکس نمیتونست انتخابات رو برگزار کنه
دقیقا همون کاری رو که کینگزلی با مرلین کرد
مرلین سه بار کودتا کرد و بار آخر موفق شد انتخابات رو برگزار کنه))

اما متاسفانه دراکو یه راه دیگه رو انتخاب کرد اگر چه دیروز با من صحبت کرد ولی نتونست منو متقاعد کنه که راه مناسبی رو انتخاب کرده
دراکو استعفا داد..تا اینجا درست!!ولی گفت به خاطر حرفای ققی بوده که استعفا داده!!!
من نمیتونم اینو قبول کنم...این مسخره ترین دلیلی هست که شنیدم(با عرض معذرت از دراکو)...چون من از قبل دراکو رو از ماجرا خبردار کرده بودم و دلیلی نداشت که اینجور برخورد کنه و حساسیتها رو افزایش بده
به طوری یک مدیر رای منو نقض کنه..مدیری که از جریانات خبر نداشته..دقیقا منظورم دامبلدور هست که اعلام کرده بود جلوی انتخابات می ایسته
-----------------------------------

الان تک تک حرفا بوی جنجال گرفته و من متاسفم که شاهد بچه بازیهای خیلی ها هستم:

یکی ازسایت خداحافظی میکنه
یکی استعفا میده
یکی تهدید میکنه
یکی افسرده میشه

آقایون....اینجا که ما واقعا وزارتخونه نداریم....ما اومدیم برای تفریح...اگر شما تفریح رو اینقدر جدی گرفتید ....متاسفم براتون
این سایت با عدم فعالیت یکی دو نفر نمیخوابه همونطور که منم اگه فعالیت نکنم خیلی ها هستن که بهتر از من میتونن فعالیت کنن....در نیجه سر سایت منت نذارید که میخواهید برید

من در اینجا ختم موضوع رو اعلام میکنم و متاسفم که باید استکباری عمل کنم
واقعا متاسفم...فکر میکردم اونقدر عاقل و بالغ هستید که موضوع رو بین خودتون حل کنید
-----------------------
مورد بعدی در مورد سختگیریهایی بوده که در چت باکس بوده:
قرار شد دیگر در چت باکس مثل گیر ندیم

اما سختیگری هایی باید در رول بشه چون به نظر میرسه کنترل از دست خیلی از مدیرا خارج شده و افراد سایت میخوان به تنهایی برای رول و سایت تکلیف معین کنن

در جواب باید بگم که حتی یک مدیر به تنهایی قادر نیست که برای سایت تکلیف معین کنه
من متاسفانه احساس میکنم بعضی از دوستان....دارن از موقعیت سو استفاده میکنن
شدیدا بهشون اخطار میکنم...اخطار میکنم که تا حدی تحمل دارم...اگر ببینم که بخواین نظر دو نفر و نصفی رو به نظر کل سایت ترجیح بدید باهاتون برخورد میکنم

در مورد برگزاری انتخابات که تازگی دچار حساسیت شدیم نیز باید برنامه ای منظم تعیین بشه تا این همه برخورد رو نداشته باشیم

مثلا همه پرسی بشه که با انتخاب وزیر جدید موافق هستید یا نه
این مشخص میکنه که وزیر قدیم چقدر موفق عمل کرده..چیزی مثل استیضاح!

دیگه حرفی ندارم خداحافظ همگی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر در 1385/5/4 11:31:12
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت