جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

17 کاربر(ها) آنلاین هستند (6 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
17
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  24 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  299 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  286 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  360 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: شنبه 25 شهریور 1385 00:13
نمایش جزئیات
آفلاین
ناظرین محترم انجمن جادو و جادوگری :فکر کنم همونطور که به من اطلاع دادن با شما هماهنگ شده من مدیر سازمان معجون سازان قرن باشم.لطفا منو از تصمیمتون بی خبر نذارین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همیشه یه گیری وجود داره

Module Hammer System v. 4.0.0.118
Module Aftabeh System v. 3.0.2.512


مدیر سازمان معجون سازان قرن
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: دوشنبه 20 شهریور 1385 20:17
نمایش جزئیات
آفلاین
اقا ببخشین من یادم رفت اینو هم بگم. می خواستم یه تاپیک بزنم با عنوان تخیل. برای اینکه بدونم افراد سایت چقدر تخیلشون کار می کنه. هر دفعه اونا رو در یه موقعیتن قرار میدم.
میشه بذاری؟؟؟ بزنم؟؟
ایلیا

ايليا جان. سلام
اين تاپيك مربوط به اين انجمن نيست.
برو به انجمن مطالب اشتراكي سري بزن.
اونجا بهت جواب ميدن
سوروس اسنيپ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سوروس اسنیپ در 1385/6/20 23:04:42
من به ان?
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: دوشنبه 20 شهریور 1385 20:03
نمایش جزئیات
آفلاین
نیکی جان میشه این نظر سنجی بغل سایت رو عوض کنی؟؟
حالم دیگه داره بهم میخوره ها. براش پیشنهاد هم دارم به نظر من بهتره الان در مورد تعداد صفحات کتاب کمی بحث داشته باشیم. تخمین بروبکس. اوکی؟؟
خواهشا زودتر و در اسرع وقت من دیگه حالم از صفحه اول به هم میخوره.
ایلیا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من به ان?
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: دوشنبه 20 شهریور 1385 17:02
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.من مجوزه یه تایپیک میخواستم که موضوعش مربوط به خرابکاریهای
فرد و جرج میشه.در واقع داستان نویسیه.با تشکر

جرج عزيز.
به شما هم همون جواب ايليا رو ميدم.
داستان نويسي مربوط به مطالب اشتراكي هست.
لطفا درخواستت رو اونجا بده
اسنيپ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سوروس اسنیپ در 1385/6/20 23:13:15
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: شنبه 11 شهریور 1385 17:16
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام نیکلاس عزیز.هدف من از زدن ایت تاپیک این هستکه ببینیم اگه یه دفعه افراد در این موقعیت قرار بگیرن چه عکس العملی انجام میدن وچه قدر شهامت دارن.همین

سلام پروفسور عزيز.
مجوز داده ميشه. ولي اينو هم بدون كه اين تايپيك رو تو داري ميزني و در مورد پستهاش مسئولي.
اين اخطار و هشدار رو به تو‌ام ميدم.
من به پستهاي ارزشي و تك خطي حساسم. پس نهايت سعيت رو بكن تا تايپيكت به اون سمت كشيده نشه. ميتوني در مورد اين قضيه با ادوارد صحبت كني.
مطمئن باش كه اگه تايپيكت يك كمي ارزشي بشه و پستهاي بيخود توش بخوره حتما قفل ميشه.

مجوز داده ميشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط نيكلاس استبنز در 1385/6/11 21:50:16
فریا
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: شنبه 11 شهریور 1385 12:55
نمایش جزئیات
آفلاین
يك كمي بيشتر توضيح بده.
منظورتو نفهميدم.
منظورت از زدن اين تايپيك چيه؟
چي رو ميخواي بفهمي؟
لطفا كامل توضيح بده

نيكي

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: شنبه 11 شهریور 1385 11:44
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام خدمن نیکلاس عزیز.اقا غرض از مزاحمت من میخواستم یه تا پیک بزنم با عنوان: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟ که راجع به عکس الغمل شما در برابر ولدمورت اگه جلوش قرار بگیرین بحث میکنه.میشه مجوز بدین؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فریا
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: جمعه 10 شهریور 1385 21:45
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام ميخواستم تاپيكي با نام
گاف هاي سينايي پاتر بزنم كه در مورد اينكه چه اشكالاتي فيلمها دارن بحث كنيم

ادوارد جان. اين درخواست رو تو انجمن سينماي جادويي بده تا بررسيش كنم.
نيك

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ادوارد جک در 1385/6/10 21:50:25
ویرایش شده توسط نيكلاس استبنز در 1385/6/10 21:53:18
روح جنمار قديم ميكند:

[url=http://ww
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: شنبه 4 شهریور 1385 16:30
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
مک بون عزیز تعدادی تاپیک زده شده که بی ربط هستن و در مورد انجمن بازی هست .
مدیران چنینی ایده ای رو که از طرف من داده شده بود لغو کردن پس یعنی این زده نمیشه.
بهتره تاپیک هاش هم پاک شه مممنون .

پرسي عزيز. سه تا از پستهاي تكراري شما رو پاك كردم. چرا يه پست رو چند بار ميفرستي؟
در مورد پاك كردن تايپيكها هم بايد با مديران صحبت بشه.
نيكلاس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط نيكلاس استبنز در 1385/6/7 13:13:16
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: دفتر ناظر انجمن جادو و جادوگری + نظرسنجی
ارسال شده در: دوشنبه 30 مرداد 1385 19:29
نمایش جزئیات
آفلاین
من يه پيشنهاد به مديران سايت در باره ي ايجاد انجمن بازي هاي هري پاتر دادم و قرار شد در باره ي بعضي از موضوع هاي بازي تو يك انجمن چند تا تاپيك بزنم كه اگر از اون استقبال شد ، انجمن تاسيس بشه . منم با اجازتون مي خوام تو اين انجمن در باره ي بازي ها چند تا تاپيك بزنم . ببخشيد اجازه نگرفتم چون كار عجله اي هست . اميدوارم شما هم در اين امر كمك كنيد .
با تشكر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
morsmordre ( هر مرگ خواری می دونه این چیه )

تصویر تغییر اندازه داده شده