جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

9 کاربر(ها) آنلاین هستند (6 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
8
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  99 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  178 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  295 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  282 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  357 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  257 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: یکشنبه 19 شهریور 1385 19:45
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:مادام فیگ
سن:خیلی پیر هستم
علاقه مندی:به گربه ها خیلی علاقه دارم
گروه:ریونکلاو
شغل:محافظت از هری در هنگامیکه در پرایوت درایو است
جنسیت:مونث
من یک پیرزن پیر هستم که دورسلی ها وقتی هری را نمیخوانستند با خود بیرون ببرند
او را به من میسپردند هم به او کیکی که بوی کهنگی میداد میدادم واو را با تماشای عکس گربه هایم سرگرم میکردم چون اگر به هری خوش میگذشت دورسلی ها نمیگذاشتند هری پیش من بیاید




تائید شد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/6/19 23:58:22
خورشید هم غروب کرد
احساس میکنم نور هم به من خیانت کرد
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: یکشنبه 19 شهریور 1385 16:41
نمایش جزئیات
آفلاین
با اجازتون من یه مدت پیش عضو ایفای نقش بودم ولی متاسفانه علاوه بر اینکه الان عضوش نیستم تمام پستام تو ایفای نقش هم پاک شدن. من مدتی به سایت سر نزدم شاید دلیلش این باشه ولی من قانونی مبنی بر این پیدا نکردم.
بهرحال دوباره خودمو معرفی می کنم.
نام: کورن
نام خانوادگی: اسمیت
سن:21
جنسیت: مذکر
علاقه مندی ها:کوییدیچ و....
گروه:ریونکلاو
معرفی کلی: من کاپیتان تیم کوییدیچ آلمان هستم و متولد کلن. عضو یه خانواده ی اصیل آلمانی به نام اسمیت هستم


تائید شد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/6/19 23:57:32
[b][size=medium][color=336600][font=Arial]ما همگی اعتقاد داریم که باید خدا را کشف کرد.دریغا که نمی دانیم هم چنان که در انتظار او به سر می بریم ، به کدام درگاه
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: یکشنبه 19 شهریور 1385 13:26
نمایش جزئیات
آفلاین
نام : نوربرت
نام خانوادگی : نوربرتیان
نام پدر : نور ممد !
نام مادر : ترابرت !
نام پدر + نام مادر : نوربرت !
سن : 17
تحصیلات : دکترای ارزشی نویسی از دانشگاه جادوگران
گروه : ریونکلا
علاقه مندی ها : نفس آتشینم را به خاطر بسپار و بر حذر باش این موجود حقیر ! ... فکر کنم منظورمو فهمیده باشید !
وضعیت ظاهری : اژدهایی آبی رنگ ... رنگ چشم جیگری ... دست ها و پاهای کوچولو موچولو و خیلی ناز ! ... یه دم خوشگل که روش فلس های بنفش رنگ هست ... دارای دهنی گشاد برای بیرون دادن نفسهایی بس آتشین !
وضعیت باطنی : مهربون و خشن ! ... آرام و طوفانی ! ... زیبا و کریه ! ... سفید و سیاه ! ... تضاد در تضاد !
وضعیت ظاهر در باطن : عمرا اگه بتونی سر در بیاری از من !


در راستیا این که افراد مرتب شناسه هاشون رو عوض میکنن و می یان ریون شما متاسفانه تائید نمیشین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/6/19 14:54:16
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: یکشنبه 19 شهریور 1385 03:35
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من دو سه بار معرفي كردم تاييد نشد چي كار كنم؟

یه بار دیگه معرفی کن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/6/19 13:13:13
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: یکشنبه 19 شهریور 1385 00:55
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:مادام فیگ
سن:خیلی پیر هستم
علاقه مندی:به گربه ها خیلی علاقه دارم
گروه:ریونکلاو
شغل:محافظت از هری در هنگامیکه در پرایوت درایو است
جنسیت:مونث
من یک پیرزن پیر هستم که دورسلی ها وقتی هری را نمیخوانستند با خود بیرون ببرند
او را به من میسپردند هم به او کیکی که بوی کهنگی میداد میدادم واو را با تماشای عکس گربه هایم سرگرم میکردم چون اگر به هری خوش میگذشت دورسلی ها نمیگذاشتند هری پیش من بیاید

گروهت رو بنویس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/6/19 13:14:46
ویرایش شده توسط nhk در 1385/6/19 18:11:53
خورشید هم غروب کرد
احساس میکنم نور هم به من خیانت کرد
شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: شنبه 18 شهریور 1385 22:08
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: اسنيپ
سن:46
جنسيت: مرد
گروه: اسلي
شغل: معلم درس معجون سازي
علاقه‌ها: تدريس درس معجون سازي و درس دفاع در برابر جادوي سياهو اذيت كردن هري
توضيحات: من از بچه‌گي همينجوري بودم. همش تو خودم بودم. اصلا چشم ديدن جيمز رو نداشتم. الانم اصلا از هري و كارهاش بدم مياد. ازش متنفرم. ميخوام سر به تنش نباشه.( الان عله منو از سايت ميندازه بيرون)
براي گرفتن درس دفاع در برابر جادوي سياه هر كاري كردم. ولي دامبلدور بهم نداد اين درس رو. يه چيز ديگه.
من قبلا مرگخوار بيدم. ولي الان طرف سفيدام. در نقش يه جاسوس.
الانم ميخوام برم تو اسلي تا بتونم با همدستي اسليها دخل اين گريف رو بياريم.

______________________________________
من همون نيك بي سرم.
من ناظر انجمن جادو و جادوگريم
من ناظر انجمن سينماي جادوييم

تایید شد!...نظارتت رو هم درست کردم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/6/19 3:51:20
[b][size=large][color=000099][font=Arial]كسي ميدونه شناسه قبلي من چي بود؟
1=[url=http://www.jadoogaran.org/modules/profile/userinfo.php?uid=12601]اينه؟[/
شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: شنبه 18 شهریور 1385 21:58
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: رباستين
سن: 17
جنسيت: مذكر
رنگ چشم: قهوه اي
شغل: مرگخوار
چوبدستي: چوب درخت سامسي سامسالا و موي تك شاخ
جاروي پرنده: نيمبوس 2006
ارباب: لرد ولدمورت
گروه: اسلايترين
ساير: من يك مرگخوار هستم كه نشان عزيز شوم را بر دستم دارم. و تا آخرين لحظه در ركاب لرد ولدمورت مي مانم

یه توضیح کوتاه آخر معرفیت اضافه کن(یه کم بیشتر از کوتاه!!)....در ضمن منظورت رابستن لسترانجه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/6/19 3:39:17
[c
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: شنبه 18 شهریور 1385 21:50
نمایش جزئیات
آفلاین
آْرنولد پيزگود

گروه: PWUX

سن:145775757575785

مهارت:تخله حافظه

مرگ خوار

خيلي جدي باحال و منظم مقرور وگروه PWUX يعني قدرت لرد سياه

خوبی؟گروه چهار تا که بیشتر نداریم:گریفیندور،اسلیترین،راونکلاو و یا هافلپاف

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/6/19 0:21:49
من من ميخوا?
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: شنبه 18 شهریور 1385 20:04
نمایش جزئیات
آفلاین
نام : مادام
نام خانوادگی : پینس
سن : 32 سال
قد : 176 سانتی متر
گروه : گریفندور
شغل : مسئول کتابخانه هاگوارتز
علاقمندی ها : خواندن کتاب , شرکت در بحث های مهم
چوبدستی : 32 سانتی متر - پر ققنوس - شاخ تک شاخ - انعطاف پذیر
جارو : نیمبوس 2007
توضیحات : توضیحی ندارم جز اینکه اگه فقط ببینم یکودومتون بی اجازه رفتین تو قسمت کتاب های ممنوعه اون وقت من می دونم و شما .....!

تایید شد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/6/18 20:14:59
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: شنبه 18 شهریور 1385 18:28
نمایش جزئیات
آفلاین
نام : دیدالوس
نام خانوادگی : دیگل
سن : 24 ساله
قد : 178 سانتی متر
شغل : یکی از اعضای محفل ققنوس
چوبدستی : 30 سانتی متر - دارای پر ققنوس - شاخ تک شاخ
گروه : گریفندور
علاقمندی ها : هری پاتر و کوییدیچ
جارو : نیمبوس 2008

این شخصیت گرفته شده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط dan & emma در 1385/6/18 18:52:35
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/6/18 19:11:27