جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

10 کاربر(ها) آنلاین هستند (6 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
6
مهمانان
4
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  99 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  178 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  295 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  282 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  357 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  257 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: سه‌شنبه 21 شهریور 1385 15:39
نمایش جزئیات
آفلاین
نام : لورا
نام خانوادگی : مدلي
سن : 16
جنسیت : مونث
گروه : هافل پاف
شغل : توي هاگزميد گل مي فروشم (!)
چوبدستی : طول :38سانت ، قطر : 5/2 ميلي متر . از چوب درخت بلوط، پر سيمرغ وحشي،
جارو : وايند نقره ايي
علاقه مندی ها : گل هاي درون هاگوارتز و درس ورد هاي جادويي
توضیحات : من وقتي هري سال سوم بود وارد مدرسه شدم و رفتم توي گروه هافل پاف عاشق گلها هستم به خاطر همين منو به اسم فلورا الهه گل ها هم لقب گزاري كردن .



من چند بار معرفي كردم !!!!!!! چرا تاييد نميشم !


تایید شد!...دیگه شلوغش نکن فقط یه بار قبلش معرفی کرده بودی!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/6/23 4:34:18
خوب من هم برگشتم حرفي هست ؟

[IMG]http://i7.tinypic.com/2upefxf.gif[/IMG]

نقل قول:


I miss you ! jadoogaran

Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: سه‌شنبه 21 شهریور 1385 15:17
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:متیو



فامیل:اسنیپ




جنسیت:مرد




سن:16




علاقه مندی ها:کوییدیچ




گروه:گریفیندور



اطلا عات اضافی:من از فامیل های اسنیپ هستم ولی درگریفیندور افتادم




دفعه قبل منو قبول نکردیید لطفا حالا قبول کنید




شخصیتهای ساختگی تایید نمیشن.لی جردون رو میخوای؟یا الیور وود؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/6/21 18:13:23
NNIGHT

راستی ایمیل اینجا عوض نمیشه

ایمیل قبلی من پاک شده

ایمیل جدیدم اینه

hthgkiuit@yahoo.com
شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: سه‌شنبه 21 شهریور 1385 14:40
نمایش جزئیات
آفلاین
نام : آمیکوس
گروه : اسلیترین
سن : نمی دونم زیاده نمی دونم کمه از وسط به دو طرف
سرگرمی : آدم کشی ، دستور دادن به دیوانه سازها
علایق : پیش لرد از همه عزیزتر باشم
چوب دستی : 36 سانتی از چرم ازدها برای دسته و خونه ازدها در داخل و چوب بلوط
جارو : یک سی ال اس که تازگی از شرکت مرسدس جارو بیرون اومده
ظاهر : شنل ... قد متوسط .... موی بور ....پوست سفید.....روی دست داغ شده...... همیشه سیاه می پوشم
وضعیت مالی : توپ تکونم نمی ده

خوب فکر کنم اندفعه دیگه کامل نوشتم پس تایید کن .

تایید شد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/6/23 4:29:32
هر جا که ما باشیم سای?
شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: سه‌شنبه 21 شهریور 1385 13:06
نمایش جزئیات
آفلاین
نام: سدریک

نام خانوادگی : دیگوری

جنسیت : مذکر

گروه : هافلپاف

چشم: سبز

چوب جادو: از جنس چوب زبان گنجشک وموی تک شاخ و بی اندازه انعطاف پذیر

شهرت : سدریک آموس دیگوری

جاروی پرنده : نیمبوس 2003

علاقه مندی ها : قبل از شهادت به چو و هاگوارتز وخیلی چیزای دیگه داشتم

توانمندی : کوئیدیچ دفاع در برابر جادوی سیاه

اطلاعات اضافی : تو گور اطلاعات اضافی رو از کجا بیارم!!!

این شخصیت فعلا به کسی داده نمیشه...چون صاحب قبلیش ممکنه بخواد برگرده...اگر میخوایش باید یکی دو هفته صبر کنی...ولی پیشنهاد میکنم یه شخصیت جدید و جالب از لیست شخصیت ها بردار....برای رفتم به لیست شخصیت ها اینجا رو کلیک کن!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/6/23 4:27:22
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: سه‌شنبه 21 شهریور 1385 12:53
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:دین توماس
سن:17
علاقه مندی:به نقاشی و هری
گروه:گریفیندور
شغل:محصل سال ششم هاگوارتز
جنسیت:مرد
اطلاعات اضافی: من کنار هری در یک خوابگاه می خوابم...

تو رو خدا منو تایید کن !!!


این شخصیت گرفته شده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/6/21 13:46:50
تا يار كه را خواهد و ميلش به كه باشد
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: سه‌شنبه 21 شهریور 1385 12:45
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:نظام


نام خوانوادگدی:دوبررره




محل زندگی:هاگوارتز




شغل:کارگاه





شغل در محفل:جاسوس







گروه:گریفیندور





جنسیت:مرد





مورد علاقه:کوییدیچ_بسکتبال مشنگی





قد:193



سن:نامعلوم


جانم؟خوبی؟این شخصیت چه ربطی به هری پاتر داره؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط nnight در 1385/6/21 12:47:51
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/6/21 13:43:35
NNIGHT

راستی ایمیل اینجا عوض نمیشه

ایمیل قبلی من پاک شده

ایمیل جدیدم اینه

hthgkiuit@yahoo.com
شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: سه‌شنبه 21 شهریور 1385 00:57
نمایش جزئیات
آفلاین
نام. کاترینا
نام خانوادگی. لسترنج
جنسیت. مونث
سن. 16 سال
گروه. اسلایترین
رنگ مو. سیا ه
رنگ چشم.آبی تیره
علاقه مندی ها. دوست دارم یکی از مهاجمان تیم کوییدیچ اسلایترین باشم.
من عاشق درس معجون ها و ستاره شناسی هستم و استاد مورد علاقه ام پرو فسور اسنیپ است.
نوع رفتار . مثل همه ی اسلایترینی ها زیرک و حقه باز هستم.
توضیحات. من دختر بلاتریکس لسترنج هستم. در مدرسه هاگوارتز تحصیل می کنم و سال ششم هستم . تابستان ها را در خانه یکی از دوستان قدیمی پدرم می گذرانم. مادر و پدرمن مرگ خوار هستند و گر چه
مرا زیاد نمی بینند اما به امور تربیتی من بسیار حساس هستند و دوست دارند من فقط با جادو گران اصیل
ارتباط داشته باشم.

شخصیت های ساختگی رو فعلا تویه اسلایترین تایید نمیکنیم...از لیست شخصیت ها یه شخصیت بردار!
لیست شخصیت ها

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/6/23 4:24:11
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: دوشنبه 20 شهریور 1385 20:54
نمایش جزئیات
آفلاین
اسلايترين

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
من من ميخوا?
شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: دوشنبه 20 شهریور 1385 14:45
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:ويلكز
گروه:اسليترين
سن:22
قد:163
وزن:54
رنگ مو:بلئند
رنگ چشم:خاكيتري
رنگ پوست:سفيد
تونمنديها:اجراي جادوي سياه به صورت پيشرفته
علاقه منديها:كشتن سپيدها-آزار ماگل ها-كمك به لرد ولدرموت
معرفي شخصيت:من در سال 1996 توسط يكي از كاراگاهان وزارت خانه به دام افتادم..
شايعاتي هست كه مي گويند من كشته شدم ولي نه..من به آزكابان رفتم و پارسال با لوسيوس و بقيه مرگخوار ها زديم به چاك..الان هم پيش لرد سياه هستم
--
دليل اينكه من شناسه اي به خوبي فرانك رو عوض مي كنم چيزي نيست جز كمكاري گريفي ها
--
اسليترين ها من آمدم به آغوش شما


شما چون با شناسه ی "فرانک لانگ باتم" قبلا پست زدید باید یه شناسه ی جدید تویه سایت بسازید(دوباره عضو بشید) و با اون شناسه بیاید و خودتون رو معرفی کنید تا تاییدتون کنم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/6/23 4:17:44
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/6/23 4:20:19
شناسه جدیدم..::وینسنت کراب::..
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: دوشنبه 20 شهریور 1385 13:32
نمایش جزئیات
آفلاین
porfosor koile aziz :
be shoma pishnahad mikonam baraye pishrafte sayt az kesani ke kharej az keshvar hastan niz davat konid.
nokteye ghabele zekr in ast ke in afrad ke dar kharej az keshvar saken hastand moteasefane fonte farsi nadarand.
pas agar mikhahed in sayt faghat mahbobe iraniane saken dar iran nabashad be iraniane saken dar keshvar haye digar ke aksaran fonte farsi nadarand ham ejaze ye efaye naghsh ra bedahid.


in name ro faght az tarafe khodam naminavisam balke 10 nafar az dostane man niz in moshkel ra ba in sayt darand


ba sepas va tashakore faravan


dar zemn agar dalile manteghe baraye natavanestane taype english darid zekr konid va meghdari az vaghte khod ra baraye hale in masale sarf konid



ba tashakor

atash bala



خیلی از دوستان در این سایت هستن که خارج از ایران زندگی میکنن اما مشکل شما رو ندارن.طبق قوانین سایت پستهایه فینگلیش پاک میشن.من به شما پیشنهاد میکنم که از این سایت برای برگردوندن پستهاتون به متن فارسی استفاده کنید.موفق باشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/6/21 13:47:05
چي مي شد اگه مي شد...