جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

48 کاربر(ها) آنلاین هستند (43 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
47
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: جمعه 10 آذر 1385 18:12
نمایش جزئیات
آفلاین
پست های زیاد پاک شد:

نقل قول:
من با ناتالي مك دونالد موافقم مگه ميشه عكسشون تو مدرسه نباشه؟
احتمالا تو اطاق ضرورياته


نقل قول:
هر مديري كه خواستار اون باشه اون رو به يادگار ميزاره..
واسه همين اونا نيستن ديگه:
..


نقل قول:
من با این نظر موافقم که اونا باید چیزی ارزشمند تر از یه عکس به جا بگذارند
اونا باید با مدیران دیگه هاگوارتز تفاوتی داشته باشند


نقل قول:
ولی عکس (یا همون مجسمه) اسلایترین توی تالار اسرار بود


نقل قول:
به نظر من شايد اون مو قع اين نوع تابلو ها اختراع نشده بودند

نقل قول:
احتمالا بعد از رفتن اسلي مديرا ناراحت شدن و عكسشونو برداشتند.


*از این به بعد از این قبیل پست حتما پاک میشود!شما میتوانید با کمی دلیل آوردن و پر مفهوم کردن پستتان از این کار جلوگیری کنید.دیدید که از یکسری به هم دلایل تشکر هم شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: پنجشنبه 23 شهریور 1385 09:10
نمایش جزئیات
آفلاین
می شه یکی بگه هزار سال پیش دوربین عکاسی بود یانه؟ اگر هم بود چه لزومی داره که عکس اونا رو بزارن.به نظر من عکس اونا تو هاگوارتز نیست چون اگر هم بود یه جایی می گذاشتن که دانش آموزان ببینن نه مدیر یا اساتید هاگوارتز.در ضمن اونا بزرگترین یادگاریهای خودشون رو گذاشتن.(همون شمشیر گریفندور و فنجان هافلپاف و انگشتر...) با همه ی اینها به نظر من الگو گرفتن و عبرت گرفتن از اشخاص به دیدن عکس اونها نیست.هاگوارتز با گذاشتن نام اونها بر روی گروه ها اونا رو جاودانه کرد.همین کافیه.بعدش هم دسته کم روزی 10 بار نام همه ی اونها بُرده می شه! با روی دادن حوادث مختلف(از جمله تالار اسرار) بار دیگر نام آنها بر سر زبون ها می افته.تاریخ و گذر زمان همیشه یاد اون ها رو زنده نگه می داره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خطاط اتاق آبی


تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: چهارشنبه 22 شهریور 1385 23:19
نمایش جزئیات
آفلاین
man begam?
bebinid,tebghe ketabha,vazifeye modirane ghable ine ke dar khedmate modirane jadid bashand,va oonhan ke moasses boodan va az kolle madrese bakhabarand.oonha agar bekhan be modire zamane hazer kpmak konand ke kari baraye oon modir nemimoone,choon hamasho mitoonan khode moasesha anjam bedand.
dar zemn in axe modire ke tooye daftar hast,vali oonha modire maloomi nadashtan,dashtan?

من بگم؟
ببینید،طبق کتاب ها،وظیفه مدیرانه قبلی اینه که در خدمت مدیرانه جدید باشند،و اونها که موسس بودن و از کل مدرسه با خبرند.اونهااگر بخوان به مدیر زمانه حاضر کمک کنند که کاری برای اون مدیر نمیمونه،چون همشو میتونن خود موسس ها انجام بدند.
در ضمن این عکس مدیر که تویه دفتر هست،ولی اونها مدیر معلومی نداشتن،داشتن؟

ترجه شد،لطفا دیگه پست فینگیلیش نزنید.پست 5 کلمه ای فردی با شناسه لرد هم پاک شد.
ایگور کارکاروف

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ایگور کارکاروف در 1385/6/23 2:22:26
من خيلي خوبم.شكي هم درش نيست.
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: چهارشنبه 22 شهریور 1385 18:06
نمایش جزئیات
آفلاین
be nazare man aslan oon moghe oon otagh otaghe modirha nabooda va agar ham axi dashtand tooye oon otagh nemitooneste bash ( man ke fekr nemikonam hatta doorbin oon moghe vojood dashte) taze nemishe ghabe axharo jabeja kard .

به نظر من اصلا اون موقع اون اتاق اتاقه مدیر ها نبوده و اگر هم عکسی داشتند تویه اون اتاق نمیتونسته باشه.(من که فکر نمیکنم حتی دوربین اون موقع وجود داشته)تازه نمیشه قابه عکس ها رو جا به جا کرد.

ترجمه شد.لطفا دیگه پست فینگیلیش نزن.
ایگور کارکاروف

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ایگور کارکاروف در 1385/6/23 2:27:26
hamishe be arezooyi ke dar del darid iman dashte bashid chon dar naomidi basi omid va dar payane har shabe siyahi sepideyi hast
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: چهارشنبه 22 شهریور 1385 13:30
نمایش جزئیات
آفلاین
من فكر ميكنم اين مربوط به مدت ها پيش باشه اون موقع دوربين نبوده اما نقاشي كه بوده شايد مهم نبوده شايدم هست ما نديديم دوباره بگردين

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پنهان شده ام

پشت ابر چشمهايم...

باران در اتاق من است...

خالي هاي اتاقم را

از تصوير زنده ي نامش پر مي كن
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: چهارشنبه 22 شهریور 1385 11:43
نمایش جزئیات
آفلاین
شايد دوربين نبوده چون اونا ماله خيلي وقت پيش بوده مطمئا عكس مديران اخير هاگوارتز هست
خوب بايد بگم كه قديمي بودم اونا باعث اين بحث شده چون جادوگرانم تكامل پيدا ميكنن بلاخره
نه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
روح جنمار قديم ميكند:

[url=http://ww
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: چهارشنبه 22 شهریور 1385 06:26
نمایش جزئیات
آفلاین
شايد انقدر بدجنس بودن كه دامبلدور دلش نيومده عكسشونو توي هاگوارتز بزنه( مثل سالازار اسليترين)، شايد هم عكسشون باشه، شما كه همه جاي هاگوارتزو نديدين( مثل اتاق ضروريات كه توي نقشه ي غارتگر نيست). به هر حال صددرصد عكسشون بايد يه جايي باشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
There is something that I see
In the way you look at me
There's smile
There's truth
In your eyes
What an unexpected way
On this unexpected day
Could it be
This is where I bel
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: چهارشنبه 22 شهریور 1385 02:00
نمایش جزئیات
آفلاین
شاید اونا جادوگره سیاه بودن
شایدو توسط ولدمورت دزدیده شدن

عزیزم،به این پست ها میگن ارزشی و پاک میشوند.یک ذره توضیح بده.یک مقدار بیشتر صرف نوشتن پستت بکن.
ایگور کارکاروف

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ایگور کارکاروف در 1385/6/22 2:06:16
اینجوری پیش بره باید کم کم گفت:
نقل قول:
دلبستگی من به جادوگران و اعضاش کمتر از اون چیزیه که قبلا فکرشو میکردی
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 21 شهریور 1385 22:45
نمایش جزئیات
آفلاین
احتمالات زيادي هست شايد اون زمان هنوز اين موضوع باب نشده بوده
اما اگر دقت كرده باشيد تو بازيهاي هري عكس بنيان گذاران هاگوارتز هست
يك چيز ديگه شايد اونا برا اينكه با بقيه ي مديرا فرق كنن چيزي به جز عكس يادگاري گذاشتن كه نشان دهنده ي خصوصيات اخلاقي شون هم باشه مثل شمشير گريف

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
... بگذرم گر از سر پیمان
میکشد این غم دگر بارم
می نشینم شاید او آید
عاقبت روزی به دیدارم...
Re: چرا تابلو چهار مدیر اصلی در هاگوارتز نیست؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 21 شهریور 1385 20:52
نمایش جزئیات
آفلاین
3 پست ارزشی از این تاپیک پاک شد

شدیدا اخطار میکنم،چون این تاپیک به نظر من تاپیک خوبی هست لطفا به طنز یا جوابهای بیهوده توش پست نزنید.
و هر گزینه ای رو که ذکر میکنید 2 یا3 خط دلیل براش بگید حداقل.

با هم بحث کنید نه اینکه هر کی چند تا ایده بگه،منظور از بحث یعنی مثلا با دلیل بگی حرف یکی دیگه اشتباه هست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین