جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

15 کاربر(ها) آنلاین هستند (6 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
12
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: یکشنبه 14 آبان 1385 18:25
نمایش جزئیات
آفلاین
من اين شخصيت رو از كتاب بجه هاي بدشانس برداشتم.دختر خانواده ثروتمندي ام كه تو يه اتيش سوزي(كه بعدا ميفهميم اتفاقي نبوده)كشته ميشن و بعد اولين قيم ما كه كنت الاف بوده خواست با من ازدواج كنه تا ثروتمون رو بدست بياره اما نقشش خراب شد.بعد از اون همش دنبالمون بود تا ثروت ما به دست بياره و در اين راه خيلي ها رو كشت و ...
داستانش تا حالا 13 جلده (و هنوزم ادامه داره!) نميتونم كه همش رو تعريف كنم همين قبوله؟؟؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
But Life has a happy end. :)
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: یکشنبه 14 آبان 1385 17:04
نمایش جزئیات
آفلاین
کی می ذارید پس این معرفی شخصیتمو؟ لینکشو دادم که

اولا که عجول نباش دوما تایید شد!

ببخشید چی تأیید شد؟(شوخی)
مرسی از اینکه گذاشتین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/8/14 20:12:19
ویرایش شده توسط ریموس لوپین در 1385/8/15 15:47:50
تصویر تغییر اندازه داده شده
شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: یکشنبه 14 آبان 1385 10:06
نمایش جزئیات
آفلاین
من تا حالا چشم بابا قوري - دارتن مودي و الستور مودي بودم.ولي ايفاي نقشم رو از دست دادم .
حالا ميخوام در ضمينه ي يك جن انقلابي كار كنم كه كسي نيست جز:ارگ كثيف.اگه اجازه بدين شخصيتم رو عوض كنم.
نام:ارگ كثيف
سن:5678سالم بود كه در انقلاب شركت كردم و حالا ديگه از دستم رفته.
ظاهر:خشن و خبيث و يك چشمم رو در شورش از دست دادم.
چوب دستي:لازم ندارم.بدون چوب جادو مي كنم.
جارو:جارو و چوب دستي جز جنگولك بازي موجودات ضعيف جادوي است.ما از اين فوفول بازي ها نداريم.
گروه:من خودم يكي از سر كردگان شورشي ام و فراتر از اين حرف ها هستم. حالا چون شمايين اسلايترين مي شم .

حتما بايد گروهت رو بنويسي...من پيشنهادم گروه اسلايترينه چون جن ها بيشتر به اسلي ميخورن تا گروه هاي ديگه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/8/14 17:32:12
ویرایش شده توسط الستور مودی در 1385/8/15 8:20:22
ببین در مورد دیشب.
دعا رو اگر دوست
شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: شنبه 13 آبان 1385 21:52
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب منم میخوم فیلد معرفی شخصیتمو پر کنم اما اصلا نمیفهمم این شخصیت مالدبر که شما تو لیتس شخصیتا آردین از کدوم جهنمی اومده!
نوشتین مرگخوار، ولی من کتاب 4و5و6 رو به ترتیب انگلیسی و فارسیشو سرچ کردم همچین اسمی گیر نیاوردم!
اگه کسی که این اسمو معرفی کرد در صحت سلامت زنده ست، لطفا بگه از کجا آورده؟
جالبه که هیشکی تا حالا نشده مالدبر!

شما بايد لينك همون معرفي شخصيتي رو كه باهاش عضو رول پليينگ سايت شدي رو اينجا براي ما قرار بدي و اگر هم ميخواي كم بهترش كني بهتر شدشو اينجا بنويس تا برات قرار بديم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/8/14 17:31:30
I Was Runinig lose
شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: شنبه 13 آبان 1385 21:18
نمایش جزئیات
آفلاین
khob mage che eshkali dare man englisi benevisam khode namei ham ke ferestade boodid nesfesh englisi bood badesham man toye ifaye naghsh harry potter nadidam ta hala vali age oon nemishe voldemorto bedid


اولا اينكه اون نامه اي كه فرستاده ميشه به اين دليل نصف فارسي نصف انگليسيه كه اگر فارسي رو نتونستيد بخوندي و مشكل داشتيد انگليسي رو بخونيد....دوما اينكه ايفاي نقش سايت كاملا بايد با زبان فارسي باشه و اگر انگليسي نوشته بشه پست ها پاك ميشه و اين جزو قوانين سايته...شناسه هري پاتر در اختيار مدير اصلي سايته و ولدمورت هم در اختيار يكي از وب مستر هاي سايت...از ليست شخصيت ها يه شخصيت رو انتخاب كن و معرفي كن و حتما فارسي تايپ كن...اگر باز انگليسي تايپ كني پستت پاك ميشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط painkiller در 1385/8/13 21:41:25
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/8/14 17:30:16
love makes the world go round
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: شنبه 13 آبان 1385 17:07
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام. من با شما کلی کار دارم درباره نقشم
می گم حالا که مک گونگال استعفا داده به نظرتون خوبه من شخصیتمو عوض کنم بکنم مک گونگال(بگید به نظرتان خوبه یا نه)
آیا منو قبول می کنید؟
خواهشاً جواب سؤالام رو بدهید

لینک معرفی شخصیت

شخصیت مک گونگال با توجه به لیست امتیازات در همین تاپیک بزودی به نفر بعدی داده خواهد شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/8/13 20:33:10
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: شنبه 13 آبان 1385 16:09
نمایش جزئیات
آفلاین
bebakhshid mano chera taeed nemikonid?

فارسی تایپ کن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/8/13 20:32:45
love makes the world go round
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: شنبه 13 آبان 1385 00:59
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کوییرل توی گفتگو با مدیران گفته بود می تونیم برای آشنایی بیتر اعضا صفحه ی معرفی شخصیتمونو اینجا کپی کنم تا بتونن توی ویژگی های فردی بزارن!

در ضمن اون پست من بسیار کوتاه هست و من اون موقع اطلاعات کمی از فلور داشتم چون هنوز کتاب 5 و 6 نیمده بود!و یک کتاب چهار بود!

من اینو می دم اگر اطلاعات بیشتر لازم دارین برای کوییرل پیام شخصی می زنم تا ویرایشش کنه!
یعنی اطلاعات رو خودم بنویسم که زحمت کوییرل نشه

اینم لینک
http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=6&viewmode=flat&order=ASC&type=&mode=0&start=10

اگر میخوای همینو برات بزارم اگر دوست داری هم کاملش کن به هر حال همه میبینن اگه کامل و خوب باشه بهتره به کوئیرل هم نمیخواد بگی اعضای ریون رو من انجام میدم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/8/13 17:46:14
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: جمعه 12 آبان 1385 23:40
نمایش جزئیات
آفلاین
من خواستار شخصيت جیمز پاتر هستم
در گروه گريفيندور
مختصر و مفيد

باید یه معرفی کامل از این شخصیت انجام بدی در صورتیکه این شناسه غیر فعال بود میدیمش به شما.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Jeams potter در 1385/8/12 23:44:34
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/8/13 20:32:09
Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: جمعه 12 آبان 1385 18:04
نمایش جزئیات
آفلاین
نام:ويولت بودلر
كروه:ريونكلاو
سن:14
قد:160(و اندي!)
شغل:مخترع
علاقه منديها:اختراع ورد هاي مختلف (و موارد ديكه!)كوييديج.علاقه مند به اختراع و نوشتن.از فرد و جرجم خوشم مياد!
قيافه:مو و ابرو و ... مشكي.قد بلند.
خصوصيات ذاتي:باهوش و حواس جمع.مودب.عاشق خواهر و برادرم كلاوس و ساني بودلر.شجاع و مهربان.بدشانس
دشمن اصلي:ولدمورت.كنت الاف و ازمي اسكوالر
قبوله؟؟؟


شما یک معرفی کوتاه از این شخصیت بنویس مثلا این که اصلا کی هست از کجا اومده و اینا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ويولت بودلر در 1385/8/12 18:07:09
ویرایش شده توسط ويولت بودلر در 1385/8/12 18:09:16
ویرایش شده توسط ويولت بودلر در 1385/8/12 18:10:28
ویرایش شده توسط کریچر در 1385/8/13 17:44:52
But Life has a happy end. :)