جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

16 کاربر(ها) آنلاین هستند (3 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
16
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 22 آبان 1385 05:18
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
یه پیشنهاد
بهتر نیست به سایتتون موضوعات دیگه ای هم اضافه بشه چون بعد از کتاب هفت ماجرای هری پاتر عملا تموم میشه برای همین شما میتونین مخاطباتونو فقط محدود به طرفدارهای هری پاتر نکنین و سایت همیشه پر طرفدار بمونه
موفق باشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 22 آبان 1385 00:56
نمایش جزئیات
آفلاین
1.من میتوانم شخصیت ساختگی داشته باشم؟
2.چون سایت در مورد یک کتاب(هری پاتر)است اگر تاپیکی ایجاد کنید که بشه به هم کتاب معرفی کنیم خوب نیست؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جهان آنقدر بزرگ نیست که ما تصور می کنیم...جهان آنقدر بزرگ است که ما نمی توانیم تصور کنیم.
آرتور چارلز کلارک
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 21 آبان 1385 18:56
نمایش جزئیات
آفلاین
اخه البوس عزیز من ایفای نقش اموس دیگوری را گرفته ام این هم ادرس صفحه ای که مرا تایید کرده اندhttp://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=6&forum=7&post_id=114109#forumpost114109


شما اون موقع براي ايفاي نقش تاييد شده بودي ولي به دليل يك ماه فعاليت نكردن در ايفاي نقش از ايفاي نقش اخراج شدي!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/8/21 19:14:26
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 21 آبان 1385 18:15
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

آلبوس دامبلدور نوشته:
به هر حال بايد حتما سعي كني انگليسي تايپ كني چون به احتمال زياد دليلش همينه!

بابا البوس اینو که گیج تر کردی الان بازم میره انگلیسی تایپ مینه و پستاش کمتر میشه
راستی اگه میشه تو قسمت دریافت فایل یه قسمت مخصوص مصاحبه ها و تیزر و از این چیزا بذارید چون چیزی که زیاد مصاحبه و تیزر و کلی آدم علاف مثل من که میرن دانلود میکنن
مثلا تو سایت اما واتسون دست کم 70 ویدئو و مصاحبه وجود داره


به خاطر اون موردي كه گفتي ممنون!...پير شديم ديگه!
در مورد دريافت فايل هم حتما من به مدير دريافت فايل اين پيشنهاد رو انتقال ميدم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/8/21 18:53:21
اینجوری پیش بره باید کم کم گفت:
نقل قول:
دلبستگی من به جادوگران و اعضاش کمتر از اون چیزیه که قبلا فکرشو میکردی
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 21 آبان 1385 16:54
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
الستور مودي نوشته:
سلام

چرا با برنامه اپرا در تایپ کردن تو سایت مشکل داریم و چرا وقتی از
فایر فکس استفاده می کنیم بعضی مواقع سایت سفید می مونه

چرا در سایت وقتی کسی می خواد گروهش رو عوض کنه نمیشه دلیلش به جز قانونی که تو ایفای نقش هست دیگه چیه مثلا من اصلا تو اسلای پست نزدم و اشتباه انتخاب کردم و حالا می خوام گروهم رو عوض کنم چرا نمیشه ؟

برنامه ای نیست که ما بتونیم سرعت لود شدن صفحات سایت رو افزایش بدیم واقعا سایت خیلی دیر بالا میاد

ببخشید اگر ممکنه تکلیف این وزیر سحر و جادو رو هم زودتر مشخص کنید با تشکر ببخشید زیادی سوال کردم


در مورد مشكل تايپت تويه اپرا دقيق تر توضيح بده كه مشكلت چيه....براي فايرفاكس هم عملا سايت مشكلي نداره و سفيد موندن سايت صددرصد براي سرعت پايين آي اس پي هستش


در مورد گروه هاي ايفاي نقش بايد بگم كه در قديم عوض كردن گروه آزاد بود و به همين دليل شايد در هفته نزديك به بيست سي نفر گروه هاي خودشون رو عوض ميكردن!...اگر باز بخواد اون شكلي باشه كه در حال حاضر بدتر از قبل هم خواهد شد!

نه برنامه ي خاصي براي اين مورد نيست. تويه مرورگرها فايرفاكس و اپرا سرعتشون خيلي بهتره(من خودم جفتشون رو استفاده ميكنم) و تنها راه چاره گرفتن اينترنت با سرعت بيشتر از شركت هاست!


تكليف وزير سحر و جادو هم تقريبا مشخصه و وزيري نداريم مگر اينكه مديران بعدا تصميم بگيرن كه وزير رو دوباره برگردونن يا يكي از معاون هاش رو به مسند وزارت بنشونند...مگرنه به هيچ وجه انتخابات جديد نخواهيم داشت!

نقل قول:
آمليا بونز نوشته:
salam chera harchi migzare az tedad payam haye shakhsiye man kam mishe ? vali male digaran in tori nist ? .


اولا اينكه حتما فونت رو در سايت جادوگران فارسي كن و ديگه انگليسي ننويس دوما اينكه تعداد پيام هاي شخصي در صورتي كم ميشن كه اونارو بخوني مگرنه به هيچ وجه تعدادشون كن نميشه...

البته در مواردي پيش مياد كه پيام شخصي ها به قسمت ذخيره پيام شخصيتون منتقل ميشن كه بهتره به اونجا حتما سر بزنيد...اينم لينكش:

http://www.jadoogaran.org/modules/pm/viewpmsg.php?op=save

ويرايش:
اگر منظور شما تعداد پست هاته كه زير آواتورت زده ميشه بايد بگم كه تعداد پستها دو دليل ميتونه داشته باشه كه تعدادشون كم بشن:

1-پاك شدن پست توسط ناظرين و مديران سايت كه خود اين دلايل مختلفي ميتونه داشته باشه...مثل انگليسي تايپ كردن يا پست هاي اظهار وجودي زدن

2-پاك شدن يه تاپيك به طور كلي از سايت كه باعث ميشه تعداد پست ها كم بشه

به هر حال بايد حتما سعي كني فارسي تايپ كني چون به احتمال زياد دليلش همينه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/8/21 17:41:36
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1385/8/21 18:52:12
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 21 آبان 1385 13:52
نمایش جزئیات
آفلاین
salam chera harchi migzare az tedad payam haye shakhsiye man kam mishe ? vali male digaran in tori nist ? .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
hamishe be arezooyi ke dar del darid iman dashte bashid chon dar naomidi basi omid va dar payane har shabe siyahi sepideyi hast
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 21 آبان 1385 13:28
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

چرا با برنامه اپرا در تایپ کردن تو سایت مشکل داریم و چرا وقتی از
فایر فکس استفاده می کنیم بعضی مواقع سایت سفید می مونه

چرا در سایت وقتی کسی می خواد گروهش رو عوض کنه نمیشه دلیلش به جز قانونی که تو ایفای نقش هست دیگه چیه مثلا من اصلا تو اسلای پست نزدم و اشتباه انتخاب کردم و حالا می خوام گروهم رو عوض کنم چرا نمیشه ؟

برنامه ای نیست که ما بتونیم سرعت لود شدن صفحات سایت رو افزایش بدیم واقعا سایت خیلی دیر بالا میاد

ببخشید اگر ممکنه تکلیف این وزیر سحر و جادو رو هم زودتر مشخص کنید با تشکر ببخشید زیادی سوال کردم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده










[b][size=med
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 21 آبان 1385 00:38
نمایش جزئیات
آفلاین
چرا من نمی توانم با کد Html نقل قول انجام بدم.

1- html در این سایت به طور کلی غیر فعاله

2- نقل قول با Xcode انجام میشه یعنی [ quote]

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هری پاتر در 1385/8/21 8:45:31
جهان آنقدر بزرگ نیست که ما تصور می کنیم...جهان آنقدر بزرگ است که ما نمی توانیم تصور کنیم.
آرتور چارلز کلارک
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 20 آبان 1385 22:34
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
آموس ديگوري نوشته:
سلام ای مدیران عزیز
میخواستم ببینم چه کار با ید کرد تا که بتوان در جاهایی مثل پاسخ های جدید در هاگوارتز و.... پست زد


و یک سوال دیگر:چگونه می توانم عضو یکی از گروه های هاگوارتز بشوم یعنی در کدام ادرس از این سایت باید درخواست بدهم؟
thanks alot


شما بايد عضو ايفاي نقش سايت بشين تا بتونين در انجمن هاي ايفاي نقش(كه انجمن هاگوارتز هم جزوشونه) پست بزنين و فعاليت بكنيد.

براي عضو شدن در ايفاي نقش بهتره كه لينك زير رو حتما ببينيد:

http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=5&forum=7


جواب شما براي سوال دوم هم تقريبا همينه...شما وقتي عضو ايفاي نقش سايت ميشيد در اصل عضو يكي از چهار گروه هاگوارتز هم ميشيد...اون موقع ميتونيد گروهتون رو انتخاب كنيد(البته بر طبق قوانين سايت اگر گروه اون شخصيت در كتاب هاي هري پاتر مشخص شده باشه نميشه كه گروه ديگه اي رو انتخاب كنيد...مثلا نميشه كه آلبوس دامبلدور در گروهي به غير از گريفندور باشه چون در كتاب هاي هري پاتر ذكر شده كه آلبوس دامبلدور عضو گروه گريفندوره بوده)

به هر حال لينك بالا رو حتما بخونيد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 20 آبان 1385 19:41
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ای مدیران عزیز
میخواستم ببینم چه کار با ید کرد تا که بتوان در جاهایی مثل پاسخ های جدید در هاگوارتز و.... پست زد


و یک سوال دیگر:چگونه می توانم عضو یکی از گروه های هاگوارتز بشوم یعنی در کدام ادرس از این سایت باید درخواست بدهم؟
thanks alot

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!