هر دفعه نمي شه. بعضي موقع ها. بينهايت هم نيستن! محدود ان! با يه سيستم قوي مي شه همه رو بست. يا كدوز گروپ كرد.! تا حالا داخلشون رو نديدم. اگه كه شما كاري نكردين كه پاپ آپ بياد كه بي خيال. شايد مشكل جاي ديگه باشه.
@ Dr.hamid.r.d.a.sabegh: ببین اینجا سایت هری پاتریه و قصد ما اینه که در هر حال بحث ها منحرف نشه. شما میتونید لینک های هری پاتری و وب لاگ ها و وب سایت های هری پاتری رو بزارید ولی غیر هری پاتری رو نه
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
شرمنده كه گير دادم ولي اين چندمين باره كه با سيستم هاي مختلف وارد سايت مي شم و بدون لاگ اوت كردن خارج مي شم. و ناگهان با موجي از پاپ آپ ها مواجه مي شم. مي دونم نبايد بدون لاگ اوت خارج بشم ولي اتفاقي بود. اين مسئله رو شما ايجاد كرديد يا من بدشانس ام!؟
آقای هری پاتر من قصد تبلیغ برای هیچ سایتی رو نداشتم این شمایید که یه دفعه متهم میکنید من قصدم خیر بوده و فقط میخواستم درصد رای های لیگ برتر ایران بالا بره و این هیچ چیزی رو از شما کم نمیکرد این سایتیه که سایتها و وبلاگهای فارسی مختلفی آدرسش رو برای رای آوردن در سایتشون گذاشتن من نمیدونستم خلافه قانونه سایته اگه خلافی شده من معذرت میخوام
سلام در راستای پست ارباب لرد کریم خون آلود کبیر، من هم یک چیزی بگم. اول اینکه فکر نکنم کسی که توی سایت جادوگران باشه، با تبلیغ سایتای دیگه بره اونجا عضو شه. دوم اینکه نصف ملت، اسم سایت جادوگرانو بیشتر از هر سایت دیگه ای میشنون، بدون آدرس واقعی، پس میان میزنن:jadoogaran.com، و هیچی نمیاد؛ ولی اگه یک آدمی مثل من(اخطار میدما!)، بیاد این دامینو برای خودش و سایتش ثبت کنه، حداقل دو سوم اعضای جدید از دست میرن. پس من میگم همچین دامینی رو ثبت کنین، روی کجا نمیدونم. پس دات نت و دات آی آر هم همینطور. شایدم کسی پیدا شه دامین سفارشی درست کنه، فقط دوازده هزار تومنه.
به سیریوس:بای شرح نظر سنجی رو بنویسی تا نظر سنجی توی تاپیک قرار بگیره
یه خطار به همه اعضا: دوستان عزیز گذاشتن تبلیغ در امضا و چت باکس ممنوعه...به خصوص در چت باکس با شدت برخورد میشه...اگر کسی خواهان تبلیغ در این سایته باید مبلغی هم پرداخت کنه.
در نتیجه هر کسی که سایتی رو تبلیغ میکنه شناسش بسته میشه.....این اخطارم دادیم تا اگر باز هم برخوردی شد کسی ناراحت نشه
هري نوشته : شما باید دسترسی داشته باشی وگرنه مینویسه دسترسی نداری در مورد دسترسی برای ساختن نظر سنجی جدید مدیران فروم میتونن جواب بدن
دسترسی ها در یک فروم رو در زیر نوشته مثلا:
نقل قول :شما می توانید نظر سنجی اضافه کنید
چند بار امتحان كردم تا بالاخره درست شد ارور نميداد حتي ميزد " ديتا بيس با موفقيت به روز شد " ولي نظر سنجي در تاپيك قرار نميگرفت البته الان ديگه درست شد چون بالاخره گذاشتمش بعد از چند بار
متشكرم سيريوس
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم
نخیر این یه ارور )bug) در این ماژوله که فقط برای زننده تاپیک آیکن نظر سنجی جدید رو نشون میده. تکرار میکنم دسترسی ها در زیر تاپیک نوشته شده و فقط این درسته: نقل قول:
شما می توانید نظر سنجی اضافه کنید
یا نقل قول:
شما نمی توانید نظر سنجی اضافه کنید
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
هري پاتر نوشته : در مورد گذاشتن نظر سنجی این پرسشو آپدیت کردم: http://www.jadoogaran.org/modules/smartfaq/faq.php?faqid=69
من اين كار رو كردم يعني به جاي xx گذاشتم 15 كه شماره ي فروم هستش و 406 كه شماره س تاپيكه ولي كار نميكنه نميدونم چرا !!!
شما باید دسترسی داشته باشی وگرنه مینویسه دسترسی نداری در مورد دسترسی برای ساختن نظر سنجی جدید مدیران فروم میتونن جواب بدن
دسترسی ها در یک فروم رو در زیر نوشته مثلا:
نقل قول:
شما می توانید نظر سنجی اضافه کنید
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هری پاتر در 1385/9/19 10:17:27
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.