جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

48 کاربر(ها) آنلاین هستند (38 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
46
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: پنجشنبه 7 تیر 1386 10:19
نمایش جزئیات
آفلاین
دنيس كروي ميگه :

نقل قول:
با اینکه خودم فکر می کنم اسنیپ یه آدم پلید و بد ذاته اما با توجه به دلایل بالا, اسنیپ یار وفادار دامبلدوره پس فکر می کنم که دامبلدور هنوز نمرده


فكر مي كنم شما اخبار سايت رو به خوبي مطالعه نكرديد يا تازه وارد هستيد و بايد بگم كه رولينگ خودش دقيقا اعلام كرده كه دامبلدور مرده پس ميتونيد مطمئن باشيم كه دامبلدور ديگه نيست




ویرایش پرسی ویزلی :
جمع بندی این تاپیک در اینجا زده شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرسی ویزلی در 1387/4/2 13:17:40
Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: چهارشنبه 6 تیر 1386 18:44
نمایش جزئیات
آفلاین
ابتدا لازم می دانم که بحثی فلسفی درباره مرموز بودن اسنیپ انجام بدم و با توجه به اون قضاوت می کنم:
1)دامبلدور به اسنیپ اعتماد کامل ذلره و همه ما می دونیم که دامبلدور کسی نیست که در اعتماد به دیگران دچار اشتباه بشه.
2)اسنیپ با اینکه پیشگویی را شنیده اما (احتمالا) هنوز به ولدمورت نگفته چون اگه گفته بود الان دیگه هری پاتری وجود نداشت!
3)اسنیپ با روش ها و افسون ها و جادوی سیاه ولدمورت آگاهی داره پس قضیه جان پیچ ها را می دونه.
4)وقتی اسنیپ در حال فرار بود هیچ بلایی سر هری نیاورد.عجیب نیست؟
5)در سال ششم, کتاب معجون سازی اسنیپ دست هری بود درحالی که اسنیپ خیلی راحت می تونست نذاره که این اتفاق بیفته پس اینجا هم یه دلیلی وجود داره.
6)علت اینکه که اسنیپ نویل را اذیت می کنه اینه که می دونسته که پیشگویی در مورد اون هم صدق می کنه!ولی همیشه دورا دور مواظبش بوده!!علت شکنجه کردن پدر و مادر نویل هم اینه که ولدمورت فکر می کرده که ممکنه نویل هم برای اون خطرناک باشه و (شاید) نویل را هم بکشه پس صد در صد نگهبان هایی را هم برای نویل گذاشته.
7)بقیه شو یادم رفت...
با اینکه خودم فکر می کنم اسنیپ یه آدم پلید و بد ذاته اما با توجه به دلایل بالا, اسنیپ یار وفادار دامبلدوره پس فکر می کنم که دامبلدور هنوز نمرده و دلایلی هم دارم که در اینجا نمی تونم بگم.

خیلی طولانی شد اما باید همشو می گفتم.اگه حرفام اشکالی داره بهم بگید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آماده باشید که الآن عکسو می گیرما!






تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: چهارشنبه 6 تیر 1386 13:46
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من اسنیپ بیشتر یار وفادار دامبلدوره تا مرگ خوار ولدمورت. اگه اون مرگ خوار ولدمورت می بود در بالای برج دامبلدور رو به طور واقعی می کشت. تازه اون در آخرین لحظه ی دیدار با هری, سعی کرد به هری بفهماند که بدون بر زبان آوردن ورد جادو کند تادر برابر ولدمورت قوی تر باشه.و...
دلیل ها ی دیگه ای هم هست ولی فکر کنم همین قدر کافی باشه تا نشان بدم اون بیشتر یار وفادار دامبلدوره تا مرگ خوار ولدمورت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: پنجشنبه 31 خرداد 1386 18:41
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام .
اسنیپ طرف خوباست ! حالا ببینید کی گفتم !
دلیل :
1 _ توی کتاب ششم جلد دوم صفحه ی 292 فصل 25 پیشگویی لو رفته ترجمه ی ویدا اسلامیه , تریلانی به هری میگه که اسنیپ پیشگویی رو شنیده و این دقیقا چیزی است که به هری میگه :
_یادمه که کم کم داشتم معذب میشدم , اون روز غذای درست و حسابی نخورده بودم .... اما بعدش .... ولی بعدش سیوروس اسنیپ در کمال گستاخی مصاحبه امونو متوقف کرد !
_ چی ؟
_ بله , از پشت در سرو صدای اومد و در باز شد . مسئول بی نزاکت کافه و اسنیپ جلوی در اتاق ایستاده بودند و اسنیپ شروع کرد به روده درازی درباره ی این که اشتباهی از پله ها بالا اومده .
این نشون میده که اسنیپ یک نفر دیگه هم باهاش بوده .
اصلا از کجا میدونید که مسئول کافه نرفته باشه به ولدی همه چیز رو لو بده !؟به نظرم این طوری جور در میاد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[font=Tahoma][size=large][b][color=3300FF]نیروی جوان > تفکر جوان > ایده های نو > امید ساحره ها و ج�
Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 خرداد 1386 15:34
نمایش جزئیات
آفلاین
یا لطیف

سلام

دکتر فیلی باستر عزیز درست می گن :
نقل قول:
اینجا به یه اما میرسیم که کفه ترازو رو به سمت محقل و دامبلدور سنگین میکنه یکی از مهمترینهاش تجربه بیشتره دامبلدوره شاید در نگاه اول این زیاد برتری نده به جبهه ی دامبلدور ولی داستان بر پایه ی منطف استواره پس ما اگه بخوایم با دیده عقلانی به مسیله نگاه کنیم وقتی کفه ترازوها برابره همین چیزای کوچیک باعث میشه یه طرف بره پایین و یه طرف بیاد بالا.


من هم تغریبا همین نظر رو تو ذهنم داشتم و حالا دلم نمی یاد نگمش . من این طور برداشت می کنم . برای اینکه شخصیت واقعی اسنیپ رو بفهمیم باید اول شناخت کاملی روی شخصیت های دامبلدور و ولدمورت داشته باشیم .

می دونیم که هم دامبلدور و هم ولدمورت به اسنیپ اطمینان دارن پس باید یکی از شخصیت ها ضعف داشته باشه ( چون بالاخره اسنیپ به یکی از جبهه ی ها تعلق داره ) و یا دامبلدور اشتباه کرده و یا ولدمورت .

حلا اینکه شخصیت کدوم قویتره ، به نظر من و با توجه به شواهدی که در کتاب ها اومده من ترجیح می دم شخصیت دامبلدور رو بلاتر بگیرم و به طبعیت از اون بگم که اسنیپ متمایل به محفل خواهد بود .

با تشکر


فعلا...
یا علی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
این روزها که می گذرد
شادم
این روزها که می گذرد
شادم
که می گذرد
این روزها
شادم
که می گذرد...

«قیصر»
Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: شنبه 26 خرداد 1386 11:22
نمایش جزئیات
آفلاین
خب همونطور که هممون میدونیم اسنیپ یکی از مرموزترین چهره های کتابهای هری پاتر و شاید به جرات بشه گفت مرموزترینشونه اینکه بخوایم براش یه جبهه ی مشخص تعیین کنیم واقعا کاره سختیه ولی نظر من در مورد اسنیپ از قراره زیره:

هممون به دانش و قدرت درک بالای دامبلدور ایمان داریم توی صحنه های زیادی از کتاب مشاهده کردیم که دامبلدور با چه قاطعیتی از اسنیپ طرفداری میکنه و اونو از تمام گناهان گذشتش تبریه میکنه و همین یک مورد باعث میشه خیلی از ظن های ما نسبت به اون برطرف بشه همینطور ما میدونیم اون توی پنج سالی که میدونست ولدمورت وجود داره ولی شکل مادی خودش رو از دست داده به اون کمکی نکرد.
در صحنه ی آخر کتاب نیز با اینکه میتونست هری رو بکشه و حداقل آسیب جدی به اون برسونه اینکار رو نکرد(که التبه ممکنه دلیلش این باشه که ولدمورت باید شخصا اون رو نابود کنه)
تمام اینها باعث میشه تا ما اون رو توی جبهه ی دامبلدور و محفل ببینیم.

ولی از طرف دیگه قدرت ولدمورت بر هیچ کس پوشیده نیست و هممون میدونیم بعد از دامبلدور و یا شاید در کنارش ولدمورت قدرتمندترین جادوگر و یکی از هوشمندتریناشونه.وقتی اون به اسنیپ اعتماد میکنه هم میشه تمام اطتباطشو با دامبلدور خیانت فرض کرد.نباید اینو نادیده بگیریم که دامبلدور هم به دست اسنیپ کشته شده و در این نیز شکی نیست.اسنیپ پیشویی رو استراق سمع کرد و به گوش ولدمورت رسوند .اسنیپ از پیتر پتی گرو با تمام فداکاریهایی که برای ولدمورت کرد بالاتر قرار میگیره تو کتاب و تمام اینها نشوندهنده ی اینه که ولدمورت حساب خاصی رو ی اسنیپ باز میکنه....

پس دقیقا احتمال وفادار بودن اسنیپ همونقدره که احتمال نبودنش اما...

اینجا به یه اما میرسیم که کفه ترازو رو به سمت محقل و دامبلدور سنگین میکنه یکی از مهمترینهاش تجربه بیشتره دامبلدوره شاید در نگاه اول این زیاد برتری نده به جبهه ی دامبلدور ولی داستان بر پایه ی منطف استواره پس ما اگه بخوایم با دیده عقلانی به مسیله نگاه کنیم وقتی کفه ترازوها برابره همین چیزای کوچیک باعث میشه یه طرف بره پایین و یه طرف بیاد بالا.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: جمعه 25 خرداد 1386 20:03
نمایش جزئیات
آفلاین
در مورد دامبلدور مطمئن بلشيد كه مرده چون ققنوس دامبلدور روز بعد هاگوارتز رو ترك كرد
درباره ي اسنيپ مطمئن باشيد كه كسي كه والدمورت رو مي كشه اسنيپه چون نه هري قدرت مبارزه با والدمورت رو داره هم اينكه اسنيپ انقدر جاه طلبه كه براي قدرت هر كاري مي كنه.همونطور كه دامبلدور رو كشت.و من اينجوري فكر مي كنم كه اسنيپ هري رو مي كشه وسريوس هم اسنيپ رو(چون هر دوي اين اشخاص اينقدر مهمند كه رولينگ يك كتاب رو براش نوشته و هم اينكه هر موضوعي از كتاب بعد از اتمام كتاب كاملا از داستان بيرون مي رفتند ولي اين دو نفر نه)(در مورد سريوس هم مطمئن باشيد كه برمي گرده وراهنماي هري بعد از دامبلدور خواهد بود) با تشكر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
مجازات گناهكاران رو دوست دارم چون
it makes me feel better so if you have any order I am in your service




كشتن كار هر كسي نيست
Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: جمعه 25 خرداد 1386 19:24
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظرم اسنیپ یار وفادار دامبلدوره مگه میشه جادوگری با اون هوش و ذکاوت به کسی اعتماد کنه که اونو میکشه
یا دامبلدور نمرده یا هم اینکه خودش میخواسته کشته بشه



من به اسنیپ اعتماد دارم همونقدر که دامبلدور به اون اعتماد داشت
یا میتونم بگم من به اسنیپ اعتماد دارم چون به دامبلدور اعتماد میکنم
lol

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: پنجشنبه 24 خرداد 1386 23:42
نمایش جزئیات
آفلاین
یا لطیف

من خیلی با این تاپیک سر و کار نداشتم . اما بازهم نظرمو می گم .
البته نمی دونم قبلا بحث شده یا نه !
بعد از یه مدت که از انتشار کتاب 6 گذشت یه مقاله بیرون اومده بود با اسم اینکه دامبلدور نمرده است ( نمی خوام بحث رو به دامبلدور بکشونم . ) که توش مدارک جالبی دال بر بی گناهی اسنیپ بود . یکی از دلایلی که برای من خیلی جالب بود این بود که می گفتن اسنیپ اصلا به دامبلدور ورد خطرناکی نزده بوده . چون توی اسپل ورد یه تفاوت هایی با اصل ورد دیده شده بود . البته این مدرک خوبی نیست اما در نوع خودش جالبه .
یا اینکه اسنیپ با اینکه از هری نفرت داره این نفرت رو کنترل می کنه ( در قسمت پایانی درگیری که هری تحت طلسم شکنجه گر قرار می گیره و اسنیپ اون رو متوقف می کنه )

با تشکر

فعلا...
یا علی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
این روزها که می گذرد
شادم
این روزها که می گذرد
شادم
که می گذرد
این روزها
شادم
که می گذرد...

«قیصر»
Re: اسنیپ: مرگ‌خوار ولدمورت یا یار وفادار دامبلدور؟
ارسال شده در: پنجشنبه 24 خرداد 1386 22:26
نمایش جزئیات
آفلاین
چند نکته در مورد این تاپیک:

1-اولا در مورد مرگ دامبلدور هیچ بحثی نکنید.فقط موضع اسنیپ در کتاب 7!!!

2-در مورد دراکو و هدفش و پیمان اسنیپ با مادرش هم بحث نکنید و دوباره فقط موضع اسنیپ در کتاب 7!!!

3-اگر پستی میزنید نقل قول نکنید و زیرش بنویسید من موافقم!شما نظر خودتان با دلایل خودتان را بنویسید و نیازی با تایید حرف دیگر نیست.در این انجمن نقل قول را فقط برای نقد نظر دیگران و اونم با دلیل استفاده میشود.

پستهایی که موارد بالا را رعایت نکرده بودند ،پاک شدند!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین