جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

16 کاربر(ها) آنلاین هستند (5 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
14
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دامبلدور مار زبانه؟
ارسال شده در: چهارشنبه 13 تیر 1386 01:19
نمایش جزئیات
آفلاین
من با هوریس و مگی موافقم
اگه دامبی میتونست مارزبون باشه حتما صداهایی رو که هری در کتاب تالار اسرار میشنید رو میشنید!
در ضمن در خاطره ی مورفین هم جایی به وضوح نیومده که دامبی زبون ماری اونها رو میفهمه
فقط یه استنباط کلی از قضایا داشته نه این که مار زبون بوده ...همون طور که هر کسی از صحبت با غیر همزبونش وقتی راجع به یه موضوع حرف میزنن همدیگه رو درک میکنن
در ضمنتا اونجایی که من فهمیدم مارزبونی ذاتی (ولدمورت)یا القاییه(هری)
ونه اکتسابی که دامبی بخواد مثل ادم های زیر دریاچه در کتاب 4 یاد بگیره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اینم طاخچه ی افتخارات... ریا نشه البته!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دامبلدور مار زبانه؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 تیر 1386 20:45
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب من با نظر هوريس موافقم و تنها خواهشي كه از ايشون دارم اينه كه لطفا شش تا پست رو پشت سر هم نزنند

با اين نظريه كاملا معلوم شد كه دامبلدور مار زبان نيست و از روي اتفاقاتي كه توي خاطره افتاده تونسته حدس بزنه كه اينم از دامبلدور بعيد نيست

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دامبلدور مار زبانه؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 تیر 1386 19:48
نمایش جزئیات
آفلاین
به 2 دليل زير به نظر من دامبلدور نمي تونه مار زبون باشه:!
در كتاب 2 ميخونيم كه بينز به دانش آموزا ميگه جادوگران قدرتمند زيادي قلعه رو گشتن اما چيزي در مورد تالار اسرار چيزي پيدا نكردن دامبلدور هم حتما يكي از اونا بوده اگه دامبلدور مار زبون بود براي رفع خطر از هاگوارتز و يا درگذشته, براي كمك به هاگريد هم كه شده بود اونجا رو پيدا مي كرد چون كليد ورود به اونجا مار زبوني بود به همين خاطر اونجا رو پيدا نكرد.
تو كتاب 6 دامبلدور به هري ميگه كه : به گمونم تو ميفهمي چي ميگن(توي اون خاطره اي كه مامور وزارتخونه براي جادوي غير قانوني مورفين اومده بود)از اين ميفهميم كه اون متوجه زبون مارها نمي شده.

از یک پستت 5 یا 6 بار فرستاده بودی!یکبار هم بفرستی کافی است و نیازی نیست تعداد زیادی از یک پست بفرستی!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ایگور کارکاروف در 1386/4/12 20:46:03
منتظريم...
Re: دامبلدور مار زبانه؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 تیر 1386 17:10
نمایش جزئیات
آفلاین
با توجه به نوشته هری میشه قبول کرد دامبل مار زبان بود.
اما توی کتاب دو یه نکته هست.
احتمالا تنها مارزبانهایی که از زمان سالازار اسلایثرین به هاگوارتز اومدیم.
دامبل بعد از اسلی اومده توی هاگوارتز.
ایا این دلیلی بر مار زبان نبودن دامبی هست؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عاقلان دانند...
Re: دامبلدور مار زبانه؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 تیر 1386 13:41
نمایش جزئیات
آفلاین
خب همون طور که راجر دیویس عزیز هم گفتن بیشتر مطالبی که نسبتاً مهم بود به زبان معمولی رد و بدل شد و بقیه اتفاقات هم که خود آلبوس دامبلدور متوجه میشد با توجه به اون هوش و ذکاوتی که داشت...

اگر دامبلدور مارزبان باشه که احتمالش هم خیلی کمه مثل هری پاتر هست و هیچ دلیل آنچنان قانع کننده ای برای مارزبانیش وجود نداره...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
شناسه قدیم من : بورگین
Re: دامبلدور مار زبانه؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 تیر 1386 12:38
نمایش جزئیات
آفلاین
هوووم به نظرم دامبلدور مارزبان نیست،

اون یا از ذهن مورفین اطلاعات رو بیرون کشیده که در اون روز چی گفته،
یا اینکه همه رو حدس زده
مطالب مهمی هم ردوبدل نشده، یکیشون فقط دید زدن مروپ بوده و بعدش هم درگیریه بین اونا! که اون هم قابل حدس بوده، مخصوصا برای شخصی مثل دامبلدور

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!
Re: دامبلدور مار زبانه؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 تیر 1386 11:56
نمایش جزئیات
آفلاین
دامبلدور مار زبونه ولی از اون استفاده ی نادرست نمیکنه
یعنی این زبونو یاد گرفته
یکی از شواهد اینه که کوییرل تو کتاب1 گفت :استفاده نکردن از جادوی سیاه دلیل به بلد نبودن اونا نیست

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][b]و جسم سیمو
Re: دامبلدور مار زبانه؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 تیر 1386 11:01
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام .
اول بگم که به مگی پرینر عزیز .
نقل قول:
خوب راستش به نظر من كه دامبلدور مار زبان نيست به علت اين كه :
خوب ما مي دونيم ويژگي خانواده ي گانتها يا همون بازماندگان اسلايترين اينه كه مي تونن به زبان مارها صحبت كنن پس فكر نمي كنم كه زبان ماري رو بشه از جايي ياد گرفت و مطمئنا دامبلدور هيچ نسبتي با اون خانواده ( گانتها) نداشته:


خب , من یک مقدار مخالفم . البته امکان اینکه دامبلدور مار زبان باشه خیلی کمه ولی شواهدی هست که نشون میده میتونه مار زبون باشه .
یکی اینکه توی کتاب ششم حرفهای مورفین و ماروولو و مورپ ( که البته حرفی نمیزنه ) رو میفهمه !
دوم اینکه دامبلدور جادوگر بزرگی بوده .
سوم کهبه نظرم یکم غیر عادی است زمانی است که توی کتاب پنجم , دامبلدور با ولدمورت میجنگیده و ولدمورت یک مار ظاهر میکنه . ماره خیلی این دست اون دست میکنه تا بالاخره به دامبلدور حمله بکنه .
و چهارم شاید برای همین ولدمورت خیلی از دامبلدور میترسه !
ولی یک چیزی هست که اینجا گنگ است مگه فقط جادوگران تبهکار مار زبون نبوده اند ؟ البته هری هم به خاطر رابطه اش را ولدمورت اینطوری شده . و یکی دیگه که چرا دامبلدور مارزبونی خودش رو ( در صورتی که مار زبون باشه ) به کسی نگفته بوده ؟ حتی به هری ؟!

باتشکر .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[font=Tahoma][size=large][b][color=3300FF]نیروی جوان > تفکر جوان > ایده های نو > امید ساحره ها و ج�
Re: دامبلدور مار زبانه؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 تیر 1386 09:06
نمایش جزئیات
آفلاین
من نظر شخص قبلی را قبول ندارم.زیرا دامبلدور قبل از این که هری به او در زمینه فهمیدن خاطره کمک کند;خودش آن را فهمیده است.زیرا قبل از رفتن به داخل قدح اندیشه توضیحاتی در مورد آن خاطره می داد.پس تنها نتیجه ای که می توان گرفت این است که دامبلدور یک مارزبان است.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Harry Potter has a heart so true
And is not just a fiction character made to be read by me and you
He's an inspirati
Re: دامبلدور مار زبانه؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 تیر 1386 08:48
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب راستش به نظر من كه دامبلدور مار زبان نيست به علت اين كه :
خوب ما مي دونيم ويژگي خانواده ي گانتها يا همون بازماندگان اسلايترين اينه كه مي تونن به زبان مارها صحبت كنن پس فكر نمي كنم كه زبان ماري رو بشه از جايي ياد گرفت و مطمئنا دامبلدور هيچ نسبتي با اون خانواده ( گانتها) نداشته

يه چيز ديگه هم هست دامبلدور چطور اون خاطره رو از مورفين گرفته در حالي كه توي كتاب طوري نوشته كه به نظر مياد مورفين فقط زبان مارها رو بلده و نمي تونه به زبان عادي حرف بزنه (مثل همون جايي كه مامور وزارت خانه به آنجا آمده بود و حرفهاي اونو متوجه نمي شد) خوب نظر من اينه كه مورفين درسته كه نمي تونه به زبان عادي حرف بزنه اما زبان عادي رو كاملا مي فهميده و به نظر من دامبلدور از اين طريق تونسته به اون خاطره دست پيدا كنه

حالا ميرسيم به اين كه چه طوري ميتونسته منظور اونارو توي خاطره بفهمه خوب باز هم اينجا خاطره بسيار واضح هست و بدون دانستن زبان ماري مي تونسته يه چيزايي متوجه بشه و يكي ديگش هريه كه اون ميتونسته كاملا موضوع رو متوجه بشه و بعدش به دامبلدور بگه و تنها مشكل اينه كه چيزي در مورد اين كه هري ماجرا رو براي دامبلدور تعريف كرده توي كتاب وجود نداره

ولي به نظر مياد كه منظورشون رو متوجه ميشده (شايد ميتونسته منظورشون رو متوجه بشه اما نمي تونسته به اون زبان حرف بزنه)

من كه پاك گيج شدم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مگی پرینر در 1386/4/12 9:37:08