جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

36 کاربر(ها) آنلاین هستند (27 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
35
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  172 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: آیا دامبلدور زبان مارها را بلد است؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 اسفند 1386 18:40
نمایش جزئیات
آفلاین
من میگم بلد نیست آخه اگه بلد بود اونجا که میرن تو خاطره اوگدن از هری نمی پرسید که :مطمئنم تو فهمیدی اون چی گفت نه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دامبلدور مار زبانه؟
ارسال شده در: شنبه 11 اسفند 1386 17:08
نمایش جزئیات
آفلاین
نه من با این نظر مخالفم .

دامبلدور به هیچ وجه مار زبون نبوده.

همون طور که میدونیم ولدمورت اخرین کسی بوده که مار زبون شده .



هری هم به طور ناخاسته مار زبونه شده

و قسمتی از روح ولدمورت هم توی بدن هری بوده.


پس جوابتون :no: :no:

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دامبلدور مار زبانه؟
ارسال شده در: شنبه 13 بهمن 1386 00:01
نمایش جزئیات
آفلاین
مار زبان بودن یا نبودن؟مساله این است؟
امکانش هست....
در جاهایی شاهد بودیم که دامبلدور رفتارو حرکاتی از خودش نشان میداد انگار که متوجه صدای مار میشده و اون رو تشخیص میداده.
اما در قسمت هایی هم انگار نه انگار.....
مثلا توی کتاب دو دامبلدور زود نفهمید که صدای مار توی راهروها میپیچه و این هر ی بود که متوجه میشد.....
پس به این دلیل هم میشه گفت که مار زبان نیست....


ويرايش شد
پيام ناظر:
حاج آقا، يه جواب ميخواي بدي ديگه اون همه خيلي خيلي ببخشيد، چرت و پرت اول پست ننويس ديگه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط [fa]اینیگو ایماگو[/fa][en]ΙΜДĠΘ[/en] در 1386/11/15 14:00:59
هوووم امضاي آفتابه اي بسته!
[b][color=996600]
بينز نامه
بيا يا هم به ريش هم بخنديم...در سايتو واسه خنده ببنديم
بيا تا ريش ها ب
Re: دامبلدور مار زبانه؟
ارسال شده در: جمعه 12 بهمن 1386 20:00
نمایش جزئیات
آفلاین
از کجا میدونید صدای باسیلیسک رو دامبلدور نشنیده؟؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[img align=left]http://snape.persiangig.com/other/1903271_5924129.
Re: دامبلدور مار زبانه؟
ارسال شده در: جمعه 12 بهمن 1386 15:55
نمایش جزئیات
آفلاین
به بخشی از مشخصات دامبلدور در فرهنگ نامه توجه کنید

توانایی ها:

• کیمیاگری

• تغییر شکل

• کمی ذهن جویی (م.ق.38)

• اجرای افسون بدون چوبدستی

• نامرئی شدن بدون استفاده از یک شنل نامرئی

• توانایی فرستادن پیغام با سپر مدافع اش (ج.آ.28) که یک ققنوس است (رولینگ).

• حرف زدن به زبان مردم زیر آب (ج.آ.26) و زبانی که هری آن را نمی فهمید (ش.د.26)؛ همچنین زبان جن ها (BLC) و مار زبان ها (ش.د.10، BLC) را می فهمد.

نمی فهمم آیا واقعا بوده اگه بوده پس چرا تو تالار اسرار کاری نکرده اما به نظرم می خواسته قدرتهای هری رو ببینه و ببینه که حدسهاش درسته یا نه (تو خاطرات شاهزاده کتاب هفت بخشی که اسنیپ و دامبلدور صحبت می کنن که دامبلدور به اسنیپ می گه بهش بگو که باید خودشو بکشه و اسنیپ بهش می که این همه ازش مراقبت کردیم و باید آخر کاری بمیره و دامبلدور بهش میگه اینها همش برای این بود که قدرتهای هری رو ببینیم)شاید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دارنده یه صد آفرین و یه ده آفرین تو انشاء از تدی

تصویر تغییر اندازه داده شده

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دامبلدور مار زبانه؟
ارسال شده در: پنجشنبه 11 بهمن 1386 09:23
نمایش جزئیات
آفلاین
درسته که توی سال دوم به جز هری کسی صدا رو نشنید ولی به نظر من دامبلدور بعد از اتفاقی که در سال دوم توی هاگوارتز افتاد رفته و این زبان مارها رو یاد گرفته , اگه شما نظرتون با نظر من مخالفه به من بگید که دامبلدور چطوری توی خاطرات توی خونه گانت ها متوجه حرف های اونا می شده چون توی کتاب کاملا واضح نوشته که اونا به زبان مار ها صحبت می کنن .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دامبلدور مار زبانه؟
ارسال شده در: چهارشنبه 10 بهمن 1386 21:17
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

الفیاس دوج نوشته:
به نظر من يه احتمال وجود داره و اونم اينكه كه دامبلدور تا پيش از سال دوم تحصيل هري در هاگوارتز زبان مارها رو بلد نبوده اما با ديدن فاجعه اي كه در مدرسه افتاد و هم چنين اينكه بعضي از موانع ولدي نياز به مار زباني داشته مثل قاب آويز يا مثلا مواجهه با مانعي در راه پيدا كردن جان پيچ كه به مار زباني نياز داشته رفته و اونو ياد گرفته( با توجه به اينكه رون فقط با نگاه كردن به هري تونسته چند كلمه بگه پس از دامبلدور بعيد نيست در حد نيازش ياد نگرفته باشه).


مگه الکیه هرکی بره مار زبون شه حتی دامبلدور !
این توانایی فقط مال نوادگان اسلایترینه ! اینو همه می دونید.
در مورد هری هم می دونید اون طلسم باستانی باعث شد هری مقداری از توانایی لردو دریافت کنه. که البته اونم از بین رفت.
در مورد رون هم من اینو یه سوتی ، اشتباه یا یه همچین چیزایی میدونم( از رولینگ). این قسمت خیلی جالب نیومد به نظرم.
در کل همه ی شواهد نشون می ده دامبلدور مار زبان نیست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آمیکوس کرو در 1386/11/10 21:24:45
تصویر تغییر اندازه داده شده

خاطرات جادوگران...روز هاي اشتياق،ترس،فداكاري ها و ...
Re: دامبلدور مار زبانه؟
ارسال شده در: چهارشنبه 10 بهمن 1386 17:06
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من يه احتمال وجود داره و اونم اينكه كه دامبلدور تا پيش از سال دوم تحصيل هري در هاگوارتز زبان مارها رو بلد نبوده اما با ديدن فاجعه اي كه در مدرسه افتاد و هم چنين اينكه بعضي از موانع ولدي نياز به مار زباني داشته مثل قاب آويز يا مثلا مواجهه با مانعي در راه پيدا كردن جان پيچ كه به مار زباني نياز داشته رفته و اونو ياد گرفته( با توجه به اينكه رون فقط با نگاه كردن به هري تونسته چند كلمه بگه پس از دامبلدور بعيد نيست در حد نيازش ياد نگرفته باشه).

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دامبلدور مار زبانه؟
ارسال شده در: چهارشنبه 10 بهمن 1386 16:27
نمایش جزئیات
آفلاین
بابا هنوز نفهمیدی که چرا دامبلدور مار زبان نیست. دوباره تکرار می کنم حرف قبلیمو برای این که دوباره به یاد بیاری و این قدر بحث نشه :

معلومه که دامبلدور مار زبان نیست. اگه هم رولینگ تو مصاحبه هاش گفته مار زبانه پس کتاب دوم هری پاترو اشتباه نوشته.
در کتاب دوم هری پاتر تنها کسی که صدای باسیلیسک رو می فهمه هریه پس یعنی تنها مار زبان حاضر در مدرسه هری بوده وگرنه دامبلدور هم که می گید مار زبانه می فهمید و خودش اقدامی برای از بین بردن باسیلیسک می کرد. با توجه به صحبت های ارزشمند من دیگه هیچ حرفی برای مار زبان بودن دامبلدور باقی نمی مونه. چون دلیلای قانع کننده ای برای اینه که *دامبلدور مارزبان نیست*. تمام.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دامبلدور مار زبانه؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 بهمن 1386 19:54
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من هم دامبلدور مار زبان نيست. چون همون طور كه نوربرتا هم بهش اشاره كرد اگه دامبلدور مار زبان بود در كتاب دوم بايد صداي ان را مثل خود هري مي شنيد و اقدامي ميكرد.
پس دامبلدور مار زبان نيست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عشق ايمان است.

عضو محفل ققنوس عضو ارتش دامبلدور