جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

15 کاربر(ها) آنلاین هستند (9 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
13
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  351 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: دوشنبه 7 مرداد 1387 17:46
نمایش جزئیات
آفلاین
من و ناظر دیگه‌ی انجمن نمی‌دیدیم به همین دلیل نمی‌تونیم نظارت کنیم روش.

این تاپیک فعلا فعالیت می‌شه توش تا وقتی که اونیکی درست شه و ادغامشون کنیم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
باز جویم روزگار وصل خویش...
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: دوشنبه 7 مرداد 1387 15:37
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید ... چرا تاپیک هالی ویزارد رو قفل کردین و یه تاپیک دیگه زدین ؟
من و خیلی های دیگه اون تاپیک اولی رو می دیدیم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 تیر 1387 12:46
نمایش جزئیات
آفلاین
ویرایش زیر ویرایش ناظر و مدیر پسندیده نیست.

ممنون از توضیحات جامع و کاملت!
نقل قول:
توضیحات : مکانی کاملا ماگلی که بعضی اوقات جادوگران هم از اونجا عبور می کنن و باعث اتفاقاتی می شن و خب ماگل ها و خودشونو به دردسر می اندازن و کلا اتفاقاتی که میفته .


!!!

حس خوبی نسبت به تاپیک ندارم ولی نظر همکار محترمه. فعالیتش با خودت دیگه. اگه فعال نشه شپلخ می‌شه. موفق باشی!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
باز جویم روزگار وصل خویش...
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 تیر 1387 10:54
نمایش جزئیات
آفلاین
مجوز تاپیک !


تاپیک : می خواستم تاپیک "بیگ بن (ساختمان عظیم لندن)" رو به ثبت برسونم ، گفتم بیام یه مشورتی بکنم

توضیحات : مکانی کاملا ماگلی که بعضی اوقات جادوگران هم از اونجا عبور می کنن و باعث اتفاقاتی می شن و خب ماگل ها و خودشونو به دردسر می اندازن و کلا اتفاقاتی که میفته .
این تاپیک ، مثلا واسه مأموریت دادن هم خیلی خوبه . مثلا اوباش می ریزن اینجا و زور گیری می کنن ، یا مرگخوارا حمله می کنن و محفلیا میان از ماگل ها دفاع می کنن و ... و ...


ویرایش :

اگر اسم همین تاپیک رو به شهرداری لندن (دفتر ناظرین) تغییر بدین ، خیلی جالبز تر می شه

توضیح بیشتری بنظر من لازم نیست،بالاخره بیگ بن یکی از جاهای جالب لندنه و تاپیکش تا حالا هم نبوده،من موافقم که این فرصتو به تاپیک مدنظرت و خودت بدم،صبر کن سیریوس هم نظرشو بگه که در صورت مخالفت ایشون من به نظرش تمکین میکنم و مجوز کنسل میشه.

در مورد اسم این تاپیکم چون همین اسم "شهرداری" در هاگزمید هم هست لزومی نداره تکرار شه این اسم توی لندن هم ولی بازم صبر کن سیریوس نظرشو بگه

موفق باشی




ویرایش (بارتی) :

باشه ، صبر می کنیم تا سیریوس هم بیاد و نظرشو بدونیم
تمکین ؟ تمکین چیه ؟ من ندونست این کلمه را

باشه ، گفتم شاید جالبز باشه ... ولی این شهرداری لندن هم می تونه تاپیک جالبی بشه ، مثلا شهرداری لندنه و روله و خب البته ماگلا توشن ، ولی بازم یکسری جادوگر توشون پیدا می شه !




ویرایش دوم (بارتی) :

اوکیز ، ممنون ... من تاپیکو می زنم . اولین رول رو هم خودم می زنم و یکم منطقه رو فضا سازی می کنم و حالا ببینیم بقیه چیکار می کنن . شما هم ما رو تنها نذارین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بارتي كراوچ در 1387/4/25 10:57:29
ویرایش شده توسط آنتونین دالاهوف در 1387/4/25 11:57:59
ویرایش شده توسط بارتي كراوچ در 1387/4/25 12:06:45
ویرایش شده توسط بارتي كراوچ در 1387/4/25 13:23:40
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: جمعه 7 تیر 1387 02:11
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام می خواستم بدونم چرا هالی ویزارد تعطیل شده و می خواستم بدونم میشه من مسئولیتش رو به عهده بگیرم؟

سلام،تعطیل که نشده هیچ،تازه تو تعطیلات تابستون بلیتاشو نیم بها میفروشیم...در مورد مسئولیت هم اگه اجازه بدی سیریوس و من هستیم،موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آنتونین دالاهوف در 1387/4/7 2:37:57
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 9 خرداد 1387 21:17
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ناظر !


اگه مجوز می دیدید تاپیک ائتلاف جواتهای آنتی ساحریال (آجاس) رو باز کنین و به این تغییرش بدین ائتلاف جوات های آنتی ساحریال (آجاس) ... یعنی جواتها رو به جوات ها تغییر بدین

در هر صورت اگه بازش کنین ممنون می شم !

سلام،جواب ما منفیه،موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آنتونین دالاهوف در 1387/3/10 0:25:17
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: چهارشنبه 1 خرداد 1387 12:08
نمایش جزئیات
آفلاین
من نمی‌فهمم ربطش به هری پاتر چیه.

کشتی کچ یه ورزش (نمایش) کاملا فیزیکیه. هری پاتر درگیری فیزیکی اگه توش پیدا کردی منم خبر کن بیام تشویقشون کنم!

چه جوری می‌خوای به هم ربطشون بدی؟
اگه ایده‌ای به ذهنت رسید دوباره درخواستتو تکرار کن. اگه نه هم مجوز داده نمی‌شه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
باز جویم روزگار وصل خویش...
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: چهارشنبه 1 خرداد 1387 11:35
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
میخواستم یه تاپیک به نام رینگ کشتی کج بزنم.یعنی توش مسابقات کشتی کج رو به صورت رول بنویسیم.

ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][b]و جسم سیمو
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: چهارشنبه 25 اردیبهشت 1387 17:32
نمایش جزئیات
آفلاین
جیمز عزیز.

ناظرین هاگزمید که شما رو به این سمت هدایت کردن گفتن که همچین تاپیکی(من اصلا تاپیکی که شما زدید رو ندیدم و نمی‌دونم ایده چیه) توی لندن وجود داره و بیاید همون رو فعال کنید.
من متوجه نشدم شما قراره یه تاپیک رو فعال کنید یا می‌خواید یه دونه جدیدشو بزنید.

در هر صورت به درخواستی که شما دادید مجوز نمی‌دم چون نظرم اینه که ممکنه تاپیک خوب اداره نشه. بعد از بررسی سوابقتون توی ایفای نقش به این نتیجه رسیدم.

مجوز داده نمی‌شه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
باز جویم روزگار وصل خویش...
Re: دفتر ناظرین شهر لندن
ارسال شده در: چهارشنبه 25 اردیبهشت 1387 15:54
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
می خواستم یه تاپیک جدید راه بندازیم با اسم باشگاه دوئل جادوگران.
البته می دونم که تو خانه ریدل ها یه دونه داریم اما اونجا مال مرگ خواران است و من می خوام اینجا یه تاپیک ایجاد کنیم تا همه بتونن استفاده کنن.
من برای این تاپیک برنامه های جالبی دارم.
1- عضو گیری
2- تمرین نمایش نامه نویسی
3- برگزاری مسابقات داخلی
4- بر گزاری مسابقه با تاپیک دوئل در انجمن خانه ریدل
5- و...
لطفا تایید فرمایید
با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده