جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

14 کاربر(ها) آنلاین هستند (7 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
13
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 مهر 1387 20:43
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

سيريوس بلک نوشته:
سلام مخصوص هم خدمت پویان اگر هنوز من رو یادشه !


فعلا سیریش سابق

به ببین کی اینجاست
دلمون خیلی تنگ شده آقا...اصلا پیدات نیست...کلا سیریش فقط مناسب خودته و بس((سینا جان تو هدویگ بیشتر بهت میومد!!حرص نخور!))

خیلی خوشحال شدم که میبینم هنوز سری به سایت میزنی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
و ما بر می گردیم تا درس عبرتی باشد برای کسانی که بر نمی گردند!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 مهر 1387 19:40
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت برویچز مدیر فعلی

فکر کنم اکثرا همه همون قبلی ها هستن و کسی اضافه نشده

فقط ابراز سلامی بود و ابراز وجودی که سیریش هنوز هست

سلام مخصوص هم خدمت پویان اگر هنوز من رو یادشه !


فعلا سیریش سابق

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

[url=http://us.battle.net/wow/en/character/burning-legion/
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 1 مهر 1387 22:15
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت مدیران عزیز
من با یه مشکل در هنگام ورود به انجمن دارم
آیدی و پسورد رو وارد می کنم اول وارد می شود بعد دوباره لود میاد می گه نام کاربری و یا پسورد اشتباه است بعد که از لینکهای بالا صفحه اصلی رو می زنم به سایت دسترسی پیدا می کنم
ممکن است که دیگر کاربران هم با این مشکل بر بخورند لطفا بررسی شود
با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دارنده یه صد آفرین و یه ده آفرین تو انشاء از تدی

تصویر تغییر اندازه داده شده

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 1 مهر 1387 05:40
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

بارتي كراوچ نوشته:
ببخشید ، چرا کسی به کارای انجمن هاگوارتز و امتحانات سمج رسیدگی نمی کنه ؟ حداقل یک ساعت و 40 دقیقه ی پیش باید تاپیک امتحان ماگل شناسی قفل می شد ، که نشد ... انجمن ها هم که مدیر خاصی ندارن ، می شه بپرسم مدیر هاگوارتز کیه ؟

یه چیز دیگه ... وقتی یه تاپیکی قفل می شه ، پستاشو بی زحمت تأیید کنید که استاد بشینه تصحیح کنه ... چون کس دیگه ای نمی تونه پست بزنه توش !

بی زحمت ساعت سایت رو هم مطابق با ساعت ایران کنین


اولا نمیبخشم

دوما فعلا هاگوارتز مدیر نداره!

سوما فک کنم باید برای اساتید بلیت زد! شایدم برای هر کدوم یه کد بزاریم! :-j معلوم نیست هنوز

ساعت سایت هم درست شد!

امر دیگه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 1 مهر 1387 01:41
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید ، چرا کسی به کارای انجمن هاگوارتز و امتحانات سمج رسیدگی نمی کنه ؟ حداقل یک ساعت و 40 دقیقه ی پیش باید تاپیک امتحان ماگل شناسی قفل می شد ، که نشد ... انجمن ها هم که مدیر خاصی ندارن ، می شه بپرسم مدیر هاگوارتز کیه ؟

یه چیز دیگه ... وقتی یه تاپیکی قفل می شه ، پستاشو بی زحمت تأیید کنید که استاد بشینه تصحیح کنه ... چون کس دیگه ای نمی تونه پست بزنه توش !

بی زحمت ساعت سایت رو هم مطابق با ساعت ایران کنین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بارتي كراوچ در 1387/7/1 1:43:31
ویرایش شده توسط بارتي كراوچ در 1387/7/1 2:22:38
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 31 شهریور 1387 13:28
نمایش جزئیات
آفلاین
به پومانا:

اون انجمن مخفی نیست و همه میبیننش ! مشکلی نیست!

به فرانک:

هنوز اون مشکل برطرف نشده . به محضی که بر طرف بشه اطلاع داده میشه که چی کار کنید !

موفق باشید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عشق یعنی وقتی که دستتو میگیرم مطمئنم باشم که از خوشی میمیرم !!!!!

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 31 شهریور 1387 12:53
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به همگی
دوستان من از وقتی ناظر شدم به اشتباه دسترسی به محفل رو دارم!
پایگاه جبهه ی روشنایی و تجمع اعضای محفل ققنوس، مکانی نمود ناپدیر و امن برای نشست های درون گروهی. Moderator: آلبوس سوروس پاتر, آلبوس دامبلدور
الانم که ناظر نیستم باز هم دارم!
من با اونجا کاری ندارم اما گفتم گفته باشم که این مشکلی ایجاد نکنه ;)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I will leave the sun for the rain...
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 31 شهریور 1387 12:33
نمایش جزئیات
آفلاین
این دوره هم تک تک آرا چک شد و رای های 26 نفر از اعضا باطل شد. اول بدلیل اینکه بیشترین رای ها با شناسه هایی داده شده بود که هیچ پستی ارسال نکرده بودند و دوم اینکه کسانی بودند که تازه وارد بودند. همچنین رای دو نفر از دوستانی که شناسه عوض کردند و با هر دو شناسه رای دادند یکیش باطل شد. با این حساب نتیجه ترینهای این دوره به این صورت اعلام میشه:

بهترین نویسنده ایفای نقش

لردولدمورت: 5 رای
*گابریل دلاکرو: 27 رای ---> 8 رای باطل: در مجموع 19 رای
جیمز سیریوس پاتر: 19 رای ---> 3 رای باطل: در مجموع 16 رای
بلیز زابینی: 9 رای ---> 1 رای باطل: در مجموع 8 رای

بهترین ایده

دلورس جین آمبریج: 12 رای ---> 1 رای باطل: در مجموع 11 رای
*پیوز: 19 رای ---> 3 رای باطل: در مجموع 16 رای


بهترین عضو تازه وارد

گراوپ: 32 رای ---> 15 رای باطل: در مجموع 17 رای
*بلاتریکس لسترنج: 32 رای ---> 11 رای باطل: در مجموع 21 رای
مری باود: 8 رای ---> 1 رای باطل: در مجموع 7 رای

ناظر ماه

*لردولدمورت: 24 رای ---> 3 رای باطل: در مجموع 21 رای
آنیتا دامبلدور: 19 رای ---> 4 رای باطل: در مجموع 15 رای

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 30 شهریور 1387 23:39
نمایش جزئیات
آفلاین
استرجس عزيز:
راستي يه چندتا فايل هست كه مي‌خواستم براي سايت بفرستم. فايل‌ها چندتا از پشت صحنه‌هاي ساخت فيلم شاهزاده‌ي دورگه هستند. ولي حجم فايل‌ها زياده و لينكي هم ازشون ندارم كه در اختيارت قرار بدم.

مي‌خواستم اون دسترسي ويژه‌اي كه هري گفت رو در اختارم قرار بديد تا بتونم فايل‌ها رو روي سايت آپلود كنم. البته يه جوري باشه كه تو پست قبلي گفتم تا همه بتونن راحت استفاده كنن.
ممنون مي‌شم اگه راهنماييم كني.

ويرايش:
ببخشيد، وقتي شما پست زديد من داشتم مي‌نوشتم. پس اگر مشكل حل شد و امكانش بود تا براتون بفرستم بهم اطلاع بديد.
ممنون.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط فرانك لانگ باتم در 1387/6/30 23:44:20
ویرایش شده توسط فرانك لانگ باتم در 1387/6/30 23:51:14
تصویر تغییر اندازه داده شده

تصویر تغییر اندازه داده شده

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 30 شهریور 1387 23:33
نمایش جزئیات
آفلاین
به فرانک:

خواهش میکنم ... قرار شد فایل هایی که شما بفرستی روی سرور ریخته بشه و تایید بشه !
فعلا در حال بر طرف سازی همین مشکل هستیم !
مطمئنا اگر مشکل بر طرف بشه بقیه فایل های شما هم روی سرور قرار میگیره و تایید میشه !

موفق باشید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عشق یعنی وقتی که دستتو میگیرم مطمئنم باشم که از خوشی میمیرم !!!!!

تصویر تغییر اندازه داده شده