جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

7 کاربر(ها) آنلاین هستند (6 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
7
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

اطلاعیه مرداب هالادورین: به جدیدترین الهامات گوش فرا دهید تا با خرید چوبدستی به جنگ دمنتورها رفته و سپر مدافع یا مهاجم خود را فعال کنید. سپس با خیال راحت سری به کالاهای فروشگاه زوپس مارکت جادوگران ، معجون‌های معجون‌سرای پاتیل‌طلا و اقلام شوخی‌کده فارس د ماره بزنید تا خودتان را سرگرم کنید یا دیگران را چیزخور کنید! فقط زیاد پرخوری نکنید که در این صورت باید برای درمان به شفاخانه مرداب زیرین مراجعه کنید!
wand

پیام امروز

wand
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  72 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  187 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  207 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  302 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  204 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: مشنگ ها از جادوگرها بدشون میاد یا بی تفاوت اند؟
ارسال شده در: دوشنبه 20 تیر 1390 16:56
نمایش جزئیات
آفلاین
مشنگ ها از این اینکه قبول کنند جادو وجود داره می ترسند طفلکی ها همچین بی تقصیرم نیستن ها چون از بدو تولدشون داستان های گمراه کننده ای مانند سفید برفی براشون گفته میشه و برای اطلاعات بیشتر باید به عرضتون برسونم که قبل از قرن چهاردهم میلادی مشنگ ها و جادوگر ها مانند خواهر و برادر به هم نگاه می کردند گرچه ازدواج یا برقراری رابطه ی طولانی با جادوگر ها را نهی می کردند ولی برای حل مشکلات پیش جادوگر ها می رفتند تا اینکه شورشی برعلیه جادوگر ها در گرفت و علتشم خرابکاری بعضی از جادوگر های سیاه بود خلاصه این شورش تا سال 1623 ادامه داشت که توسط گروهی از جادوگران قانون راز داری به وجود آمد طبق این قانون جادوگران باید شخصیت جادوگری خود را پنهان می کردند. به سبب به وجود آمدن این قانون تعداد جادوگرانی که کشته می شدند به طرز باور نکردنی کاهش یافت و علت ترس مشنگها شایعه ای بود که می گوید جادوگران خود را استتار داده اند تا در فرصت مناسب مشنگ ها را از میان ببرند.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بهترین راه شناخت خداوند جادوست.


اینم وبلاگ من:http://septaurora.blogfa.com/
Re: مشنگ ها از جادوگرها بدشون میاد یا بی تفاوت اند؟
ارسال شده در: شنبه 18 تیر 1390 11:01
نمایش جزئیات
آفلاین
بهمون حسودیشون میشه!مشنگای پشنگ!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
زندگي بي عشق مرگ است. مرگ بر اين زندگي .زنده با?
Re: مشنگ ها از جادوگرها بدشون میاد یا بی تفاوت اند؟
ارسال شده در: جمعه 17 تیر 1390 19:57
نمایش جزئیات
آفلاین
از شون بدشون نمی یاد فقط حسودیشون میشه. مثل خاله هری نسبت به خواهرش.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: مشنگ ها از جادوگرها بدشون میاد یا بی تفاوت اند؟
ارسال شده در: جمعه 17 تیر 1390 19:44
نمایش جزئیات
آفلاین
در ارزو مشنگ ها دوست دارن جادوگر باشن اما وقتی یک جادوگران را می بینن می ترسند وباور کردن اینکه جادوگران وجود دارند براشون سخته برای همین رفتار بدی نسبت به جادوگران نشان می دن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دانش بهترین هدیه است وشجاعت بهتر
Re: مشنگ ها از جادوگرها بدشون میاد یا بی تفاوت اند؟
ارسال شده در: جمعه 20 خرداد 1390 19:37
نمایش جزئیات
آفلاین
از اونجایی که قبلا تو کتاب 3 بود فکر کنم نوشته شده بود که جادوگرا رو در قرون وسطی میسوزوندن به گمونم از جادوگرا بدشون میاد.

چند جا هم دامبلدور به صراحت گفت که اگر مشنگ ها از وجود جادوگرا اطلاع داشتن هم از جادوگرا بدشون میومد هم سعی میکردن ازشون برای راحت تر شدن کار ها سواستفاده کنن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: مشنگ ها از جادوگرها بدشون میاد یا بی تفاوت اند؟
ارسال شده در: پنجشنبه 19 خرداد 1390 12:29
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظرم جادو ي هري با جادوي اين دنيا فرق ميكنه
ولي فكر كنم براشون جالب باشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همه برابر اند ولی ارباب برابر تره

هلگا معتقد بود ...
« هوش و علم ، شجاعت و غلبه بر ترس و حتی نجابت و وقار به وسیله سختکوشی قابل دسترسیه ! »
Re: مشنگ ها از جادوگرها بدشون میاد یا بی تفاوت اند؟
ارسال شده در: چهارشنبه 18 خرداد 1390 23:17
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظرمن هیچکدوم اوناازجادوگرانه بدشون میادونه بی تفاوتن فقط ازشون میترسن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: مشنگ ها از جادوگرها بدشون میاد یا بی تفاوت اند؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 17 خرداد 1390 16:30
نمایش جزئیات
آفلاین
اونا از جادوگرا تنفر دارن چون جادوگرا از اونا برترن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سر نیکلاس در 1390/3/17 17:03:02
گودریک گریفندور معتقد بود:
اصالت بدون شجاعت مایه ننگ و کوشش بدون فداکاری باعث تفرقه و دانش بدون تواضع شروع تکبر است.
Re: مشنگ ها از جادوگرها بدشون میاد یا بی تفاوت اند؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 17 خرداد 1390 00:35
نمایش جزئیات
آفلاین
کلا خارج از چهار چوب هری پاتر میگم

کسی که تمام عمرش به فکر معجزه و جادو و جنبل و چشم بندی برای انجام شدن کارهاش باشه به هیچ عنوان از عزت نفس و شرافت برخوردار نیست

به همین دلیل هم جادوگری و رمالی در تمام ادیان الهی نفی شده

و بخاطر همین هم هست که الان هم مردم عادی از رمال ها و جادو گر ها متنفرند

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرسیوال دامبلدور در 1390/3/17 20:46:45
پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می کند....
تو روح هرکی بد برداشت کنه









دامبلدور
یک دامبلدور
یک دامبلدور دیگر
من یک دامبلدور دیگر هستم
پیر آزرده دلی در انتظار بوسه ای از اعماق ته قلب
Re: مشنگ ها از جادوگرها بدشون میاد یا بی تفاوت اند؟
ارسال شده در: دوشنبه 16 خرداد 1390 23:31
نمایش جزئیات
آفلاین
بله بله حق باشماست من دوباره تاییدت میکنم الیواندور جان

بعضی مشنگا خودشون میرن ورد و جادو یاد میگیرن پس یعنی از جادوگرا بدشون نمیاد ولی بعضی ها حتی با ادمایی که جادو یا چشم بندی میکنن سخت میگیرن و با هاشون مخالفند

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چشمانت را

به مناظره دعوت می کنم