جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

18 کاربر(ها) آنلاین هستند (13 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
18
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  351 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: یکشنبه 7 خرداد 1385 00:45
نمایش جزئیات
آفلاین
بحث اون روز بین دامبلدور و ولدمورت تو وزارتخونه می تونست به نکته های ظریفی ایجاد کنه مثلا دامبلدور در بین صحبتاش اشاره به قدرت ولدمورت می کنه که این دقیقا نقطه ضعفه اونه ...باید توجه داشت که ولدمورت خودش رو قدرت مطلق می دونه و این چیزیه که به اون انرژِی و نیرو می ده ....وقتی که ولدمورت این فکر رو می کنه در حقیقت قدرت دامبلدور رو نادیده می گیره و این دقیقا همون چیزیه که دامبلدور می خواد و در حقیقت با این کار اونو فریب می ده ....دامبلدور می خواسته که در یک فرصت مناسب که ممکنه دوباره با ولدمورت درگیر بشه به خوبی از این نقشه بهره ببره که متاسفانه اجل به او مهلت نمی ده و اون میمیره!!!

_________________________________________________

با تشکر:

سامانتا ولدمورت............................................!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
از دفتر خاطراتم :

از او می ترسم... گاه تصور می کنم با هیبتی عظیم در مقابل من ایستاده و م
Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: پنجشنبه 1 بهمن 1383 17:32
نمایش جزئیات
آفلاین
رون جان کسي از تو نپرسيد کي قوي تره
------------------------------------------------
به نظر من ارباب من ميدونه که هري يک مقدار از اون نيرويي که در اتاق اسرار هست و از مرگ ونيروي انساني بد تره داره
ولي نميخواد اونو قبول کنه چون اگه قبول کنه در واقع بدتر بودن بعضي چيزها رو از مرگ پذيرفته.دامبول هم ميخواد از اين نقطه ضعف ارباب من استفاده کنه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
وزیر ارتش مقدس جادوی سیاه
there is no good and evil ... there is only power
Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: یکشنبه 27 دی 1383 09:18
نمایش جزئیات
آفلاین
گریفیندور میتونه جد هری باشه!!

احتمالش به نظر من 60%

در کتاب 4 احتمالش زیاد شد که گریفیندور میتونه جد هری باشه
چون اون شجاعت هایی که از خودش تو مسابقات سه جادوگر نشون داد.........
-----------------------------------------
1:در مقابله با ازدها شجاعتی رو نشون داد
2:در دریاچه که جون خواهر فلور را نجات داد
3:در مقابله با لرد ولدمورت نیز همیننطور......

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re:راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: یکشنبه 27 دی 1383 09:06
نمایش جزئیات
آفلاین
من تصور نمیکنم گریفیندور جد هری باشه اگر دامبلدور گفته بود که هری یک گریفیندور واقعیه به خاطر شجاعت بیش از حد هری بوده نه فامیل بودن با گریفیندور

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
`تصویر تغییر اندازه داده شده


بازنده واقعی کسی است که برای انچه ارزشی ندارد بجنگد وجایی که باید مبارزه کند تسلیم شود.
Re:راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: شنبه 26 دی 1383 20:28
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
با اینکه این یه رازه ولی من میخوام افشاش کنم.
البته از نظر خودم.
فکر کنم این دو تا با هم نسبت فامیلی نزدیک داشته باشن


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Thanks for Times
Send me mail
n_khaledikia@yahoo.com
nima.khaledikia@gmail.com
:bigkiss:



Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: یکشنبه 6 دی 1383 15:17
نمایش جزئیات
آفلاین
بابا اون قسمت
لرد مورت در مورد مرگ حرف مي زد؟
لردسياه بخاطر اين اون حرفا رو زد كه دامبلدور گول بزنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

آوادا کداورا! طلسمی با دو چهره!
Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: پنجشنبه 3 دی 1383 13:41
نمایش جزئیات
آفلاین
آره ممکن جد هری گریفیندور باشه

در کتاب 5 دامبلدور در قدح ندیشه توضیح داد سیبل تریلانی:
در روز نمیدنم چند زوئیه پسری زاده میشود که قدرتی داره که لرد تاریکی از اون بی بهره است و اون عزت و شرف و جوانمردی شجاع .......
و گودریک گریفیندور هم همین خصوصیاتو داشته و مخصوصا شجاع بوده........

ولی احتمالش 50% است که جدش باشه چون معلوم نیست......
-----------------------------------------------
ولی وقتی قدرت به هری منتقل شد
چرا فقط عزت و شرفش تغییر نکرد این نکته ایه که در آینده رولینگ مشخص میکنه........

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: پنجشنبه 3 دی 1383 11:06
نمایش جزئیات
آفلاین
اگر دوباره از صفحه ی 371 تا اول 373 (حفره ی اسرار ، تندیس ، ویدا اسلامیه)
رو با ..دقت..می خوندید اونجا دامبلدور همه چیز رو توضیح داده بود.

(دقت) کلمه به کلمه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آخرين باري که مي دونستم و گفتم کسي جدي نگرفت پس از اين به بعد


[url=http://www.jadoogaran.org/modules/article/view.article.php/2168]مودونوم او نوموگوم[/u
Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
نقل قول:

sarah_potter نوشته:
هری در واقع فقط قسمتی از نیروهای ولدمورت رو داره

نه همشونو به علاوه در وجودش منبع پایان ناپذیری از

عشق و فداکاری و شرافت داره یعنی چیزهایی که ولدمورت

اصلا نداره .

اما هری سال پنجم یک کمی عصبی و بداخلاق شد

فکر کنم مربوط به مسایل بلوغ باشه


به هر حال دامبلدور همه قدرتهای ولدمورت رو بعلاوه شرافت داره و


ولدمورت حریفش نیست


عصبي بودن هري بعلت شرايط خاص , و فشار ها بود و فکر ميکنم کمترين عامل عصبي شدنش دوران بلوغ بود/
........................................................

در ضمن علت اينکه چرا خشونت ولدي به هري منتقل نشد؟

اون قدرتهاي ولدمورت رو بدست اورد نه ذات اون رو راستي مگه ولدمورت پسر خاله شه که خصوصيان روحي اون رو پيدا کنه؟؟

..............................................................

اگه درست باشه در يه جايي خوندم که جد هري گودريک گريفندوره شايد به اون دليل دامبلدور به ري گفت که يه گريفندوري يه واقعيه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط lavender_brown در 1383/10/2 16:18:52
Re: راز بین دامبلدور و لرد تاریکی
ارسال شده در: چهارشنبه 2 دی 1383 13:13
نمایش جزئیات
آفلاین
س.پ.ت.به.ا.پ.و.ب.د میشه:سیبل تریلانی به البوس پرسیوال برایان دامبلدور پس این حاوی نکته ی خاصی نیست و فقط اسم کامل پیشگو و شنونده رو ثبت کرده

در مورد اون اتاقی که درش قفله هم چاقوی سیریوس مرحوم شاید هر قفلی رو باز نمیکرده و یا شاید اتاقی به اون مهمی درش با چیزی قفل بوده که هر کسی نتونه اونو باز کنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ما به آن سید و این میر اردادت داریم
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

[url=http://us.battle.net/wow/en/character/burning-legion/